Коментари - Проект: За три часа с автомобил от Русе до Маказа | Днес.dir.bg
Коментари
Тази фейк новина е нарочно пусната да разбуни духовете около изглаждането на скоростния път от Русе до Велико Търново и връзката с магистрала Хемус. Тъкмо свършиха делата с "недововлните граждани" от трасето на магистралата и ето извъднъж на бял кон проект още по удачен. Истината е, че "недоволните граждани" са много тъмни субекти и кръгове, които бяпа купили парцели, които не попадат в последоното трасе на магистралата и не им изнася. Този проект покрива най-първото трасе на този път и виждаш ли даже имаме и инвеститор. Мръсни и долни престъпници.
Абе то един тунел под Шипка още не е направен, а някои цяла магистрала си представят. Да не говорим колко други проходи се нуждаят от тунел. От друга страна Ганьо е беден за таква магистрала. 2.2млрд ако трябва да се изплатят за 30 години, без лихви и без печалба (което е леко утопично), означава дневни приходи от пътни такси в размер на 240,000€. Ако по този път ще минат 10,000 коли в денонощие, всяка трябва да плати средно по 24€ за 300км. Такива са таксите в момента във Франция (около 8 цента на км), но в БГ няма кой да плати такава цена....
И за какво ни е да свързваме Румънците и Гърците и тол таксите да се събират чужди фирми ?!? Странна Работа. Ако държавата събира таксите разбирам но за концесионер ?!? Помислете ако се построй такава магистрала и концесионера взиам 30г тол таксите, като му изтече концесията тази магистрала няма да става за нищо освен за основен ремонт. и пак ще търсим концесионер. И така ще им дишаме изгорелите газове на Румънците за да ходят на море в Гърция.
Я не сакам на мене да ми е добре. Я сакам на Вуте да му е зле. Булгаррррр, булгарррр.
Ами логично е таксите да се събират от инвеститора. Ако концесионера инвестира в магистралата, той ще събира таксите. Ако ти дадеш 2.2млрд, ти ще събираш таксите. Аз по-скоро предлагам държавата да направи акционерно дружество и да пусне акциите на борсата, пък който иска - нека инвестира и да печели. Основни инвеститори в подобни начинания на Запад са пенсионни фондове и други подобни структури, които търсят дългосрочна доходност и имат огромни пари.
Като гледам скоростта, с която се изгражда "Струма", си мисля, че магистрала през Стара планина, Родопите и Средна гора ще е готова не през 2025 г, а през 2125 г. Ако изобщо стане готова. Ами ако концесионерът фалира и остави бетонни останки от Дунав до Егея?
Ако не беше отнета Беломорска Тракия от България, такава магистрала и дори ж.п. линия щеше да има още преди 80 години.
А какво ще стане с подписания с Гърция лъкатушещ проект за ж.п. линия , която щеше да свързва Солун с Бургас и Варна и за по пряко ще минава първо на изток за Дедеагач /Александруполи/, след това на север до Свиленград, след това на северозапад към Димитрвовград, след това на север към Стара Загора и най-накрая на изток за Бургас, с отглонение за Варна и отам за Русе?
И от къде ще минава тази магистрала
В тези пари за изграждането включено ли е на Боко и компания джобните? Че ако не са включение, проекта е грешен и няма да го одобрят.
аз грам не разбирам от проектиране на магистрали, но ми е любопитно как са успели да вкарат в този бюджет пътищата през Стара Планина и Родопите. Вторият въпрос е за финансирането. Ако предположим финансиране за 10 години (и цялата сума с ДДС), това прави по около 24 милиона на месец. Евро. Като се сложат пари за поддръжка и някаква печалба за "частниците" в партньорството то месечните разходи може да отидат към 27 милиона, ако не и 30 милиона. Дори да приемем по-скромната цифра, пак се получава, че пътят трябва да прави по 900 хиляди евро на ден. Това са много пари, за маршрут, който започва от пристанище и завършва в нищото (Комотини не е на море за момента }:-) ) и който следователно не представлява голям интерес. Строенето на пътища е изключително полезно за икономиката по принцип, но може би е рано за магистрала.
Икономическата обосновка предполагам се основава на летния трафик, който при наличие на този път би се удвоил - румънците и украинците и сега пътуват здраво към Гърция, а мнозина ще се пренасочат от Северното ни Черноморие към Гърция. Според мен има икономическа обосновка, но ще има голям дисбаланс в ползването през сезоните.
Към настоящият момент по най-прекия път разстоянието възлиза на 374 км. и се изминава за около 5 часа при нормална скорост ! В задачата се пита с колко км. ще се скъси пътя и с каква скорост ще карат шофьорите, за да падне времето на 3 часа ! Отговорът оставам на Вас. Няма такова положение. Поредните лъжи и обещания на шайката от ГЕРБ !!!
Дa cе нaпрaвят мaгиcтрaлите плaтени. Цени кaто в cърбия и гърция. И aко имa трaфик и печaлбa кaкъв е проблемa дa cе cърои още
Може, но ако преминава източно от Велико Търново, някъде около Лясковец.
Е, нали уж някакви араби се точеха да я строят? Избягаха с 200, като видяха крадливата шайка, която яде асфалт. Никой нормален инвеститор не иска да си има вземане-даване с мафията, управляваща тази територия.
:D :D :D И от къде ще мине през Стара планина тази магистрала, може би по плавателния канал Русе - Варна!
Глупости. Така строят, че нашите пътища са черни дупки за пари. С такова нискокачествено изпълнение, никой от тези пътни проекти няма смисъл.
Лъжат. Във Варна за 5км новия булевард Левски герберския кмет изпука 100 милиона евро. От Русе до Маказа са бая по 5 по 5. Половин милярд поне ще дръпнат, някой ден, на ГЕРБ 30тия кабинет кога дойде
приект за скороствн тунел? хайоалууп? ще се стига за по-малко от час! що не? мъск така ходи на работа
Някой пак ще се покрие със крадена слава (сигурно и с доста пари)! Защото този проект е разработен през 60-те години на миналия век! Не случайно през 70-те и 80-те години са построени пътния възел във Велико Търново, изхода на Стара Загора, пътят Димитровград-Хасково и още няколко участъка от това трасе в посока Кърджали! Интерсно кой ще гушне парите за да извади проекта от архивите!
Ама как така стана "скоростния път ", след като до момента на русенци винаги се е поднасяла информация, че това ще е МАГИСТРАЛА ???
еми ако направят влак стрела ще е за 1 час :). първо да направят няколко моста над дунав, няколко тунела. бате бойко строи със огромна съпротива магистрали. този сънува за някви пътища. оправете жп линиите и влаковете. Бургас варна ако има хубава жп линия ще се увеличи многократно туризма. ама само простаци управляват.
Нема да стане тая. Тази магистрала няма нищо общо със София. За да има магистрала в България, тя трябва да е свързана със София. Това е положението. Няма София, няма магистрала. Мечтайте мечтатели.
Гениално предположение! И ще стане готова кога? 2120 година може би! Айде първо направете още 50 км от АМ Хемус!
би било възможно, ако: -от Русе се тръгне по права линия и се пробие Балкана с един тунел като не се минава през градове и села. -се мине през Родопите през тунели без да се минава през градове и села - Мизия и Тракия нямат реки и се върви само по мост над земята... Иначе , както гледам някой си обещава като за балъци.
Кой ще ги поддържа толкова пътища в БГ след време, като погледне човек в какво състояние е от години "селски път" "Тракия". Може би половината национален бюджет и ресурси ще отиват само за асфалт.
Само румънци ще я ползват реално тази магистрала ,то и сега от тях е километрична опашка на Маказа.
що ве? Заралии като ходят до Русе през Враца ли ще карат ?
И аз имам проект за магистрала РОДОПИ: от Ивайловград през Кърджали Смолян Доспат ГоцеДелчев до Сандански с расклонение до Банско. Така де алтернатива на Магистрала Тракия Може да е расширим от Изток Да почне от Свиленград тоест свързваме я с магистрала Марица и турците да ходят на Банско да карат Ски. А може и още по на изток до Бургас през Елхово да е свържим с Магистрала Черно море И на запад да е расширим до Струмица и Кавадарци та македонците да ходят на Черно море Наздраве
И аз си мечтая за такава Родопска магистрала. Даже не е нужно да има висока проектна скорост. Ние родопчаните при 100км/ч проект на скорост ще си караме с 140
добре че едно време дедо Цар не успя да набута същата схема за магистрала Тракия, че сега щеше да е по-изгодно да се ходи до морето от София със самолет
проект е мръсна дума,синоним на далавера.Ако това стане дааверата ще е за гърците и за фирмата проектант.
Вероятно "концесионера" ще е от руски произход и е държавен чиновник от обкръжението на Жужин.... Все пак милиардите откраднати от руския народ, трябва да се въртят..
Проект: За три часа с автомобил от Русе до Маказа
За магистралата Дунав - Егея ще са нужни 2.2 млрд. евро без ДДС
Обратно в новината