Пуснаха 2 влака един срещу друг в Карлово, машинист предотврати трагедията
Инцидентът е станал около 19 часа
Обратно в новинатаКоментари - Пуснаха 2 влака един срещу друг в Карлово, машинист предотврати трагедията | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ран към Ът (нерегистриран)
мисля, че в България успяхме .....
Холмс (нерегистриран)
боя се, че дб джендърите, изправените мутри, мулти мякащата с галевата и чалгарите, с помоща на зелените чорапи, ще загасят и единствената светлина в тунела на демокрацията ... е нема такъв прост народ, сега чакаме изключване на РВД и още новини .....
Тео (нерегистриран)
Вчера отрязаха главата на БДЖ-то и днес резултатите са видими. Нищо, следващият път ще успеят да се ударят!
Сигурно стрелочниците (нерегистриран)
са били ваксинирани...
Коментар (нерегистриран)
Ваксинирани, но с ракия.
хе хе (нерегистриран)
В БДЖ Социализъма никога не е свършвал.
Глупости! (нерегистриран)
Акок беше така, щяха да са изпънати като струни, организирани и без закъсняващи с часове толкова влака на ден
Пътник (нерегистриран)
Един от първите ми детски спомени, от преди 40 години, е как мръзна на една мизерна гара и обявяват: Влака София - Бургас се движи с 300 минутки закъснение.
Така е (нерегистриран)
когато шумкарите слязат от гората, превземат влака и решат, че могат да го карат ... Бог да пази България и народеца!
Fallschirmspringer (нерегистриран)
Добре ,че е било в районът на гарата и скоростта е била ниска-,добре е че не е било на магистрално трасе ,добре е че локомотивите са от краят на 60-ти или началото на 70-те години.Представете си ,че са се движили с хипотетичната за България скорост от 160 км/час.И каква е тази автоматика и управление на железният път,коя фирма го е изградила ,каква сума е струвала тази автоматика.При по-високи скорости ,диспечерите трябва да имат подготовката ,като на авиодиспечери ,че даже и по -висока,защо даже ситуациите са по-сложни.Продължава да се гледа на ж.п.транспорта като на някакъв треторазреден транспорт , а той за сухопътните транспорти трябва да е на първо място.На всякъде по света се строят нови ж.п. линии или се модернизират стари ,а при нас важи термина "Закривам -заличавам".Някои си мислят ,че основното перо на ж.п. транспорта са пътническите превози ,но основното перо са товарните превози..Преди години с цел усвояване на средства от западната страна на гара Драгоман построиха терминал за товарене на ТИР-ове на ж.п. платформи и транспортирането им до крайната дестинация ,ако е на голямо разстояние.Може да се каже ,че една средностатистическа композиция замества 40 ТИР-а, а една двойна ж.п.линия заедно със сервитута е заема площ от една трета от площта на една магистрала.Не говоря за шума и за замърсяването
ДАЛЕЧНАТА ЗАСТАВА (нерегистриран)
Няма как да се отрече ,че ж.п. транспортът през последните 30 години ,системно ,последователно и целенасочено се поставя в тежки ,екстремални условия от всички демократични правителство ,без изключение.Половина ,а да не кажа всички началници отдели в МТ ,участвуват тайно в различни автотранспортни фирми, и със своите действия ,всячески се стремят да рушат ж.п. транспорта.Ако съм пропуснал някоя позиция от посоченото ведомство ,визирам МТ ,моля за извинение.
Че кой ползва ЖПто (нерегистриран)
Че кой ползва ЖПто у нас, има си коли за нормалните хора
Ivan Ivanov (нерегистриран)
Автоматиката (Релейната автоматизация) на Карлово е от 1978 година.
трийсе годишен (нерегистриран)
Така като гледам с влак у нас ще пътувам в другия си живот....
бравос! (нерегистриран)
Не стига че са бързи и точни, чисти и удобни , ами са и сигурни нашите шейсегодишни трошки!
3.1416 (нерегистриран)
В Япония това е ежедневие :)
Димитър Радев (нерегистриран)
Не се плюйте!!! Часът е 19.00 !!! Да ви говори нещо??? В транспорта трябва да си максимално мобилизиран от първата до последната минута, до която носиш отговорност!!! Другото са камари,които да си пожелаем да не виждаме!!!
OLD (нерегистриран)
Не им вярвам на железничарите,като знам какви хора работят там.Затова при пресичане на прелез ,независимо от бариери и сигнал винаги се оглеждам в двете посоки и тогава преминавам.
Владо (нерегистриран)
То това трябва да се прави без значение дали им вярваш или не Както и на всеки път откъдето преминават машини
Експрес Сините камъни (нерегистриран)
Катастрофално и безнадеждно е състоянието на железопътния транспорт в днешна България. Иначе най-екологично чист и товароемък. Умишлено съсипан за да се отвори място на автомобилната мафия, чиито безброй ТИР-ове задръстиха европейските пътища......
Коко Н (нерегистриран)
"Транспортът е работа с риск."
Fll (нерегистриран)
еми то е ясно..липса на компетентност и очевиден далтонизъм за да не разпознаеш червените лампички на таблото....то за това цялата 3 та линия (без гара Пирдоп и Пирдоп разпределителна) са на автоматично управление от София-Подуене.Карлово явно и него трябва да го сложат на управление от дистанция и да се свършва.Мъка е в БДЖ..няма кадри..няма млади хора...няма бъдеще...
3434 (нерегистриран)
Дойде новото комунистическо ръководство на бдж и айййде, аварии, трагедии
Тери (нерегистриран)
То при тулупа пък сигурно не ставаха трагедии..да не забравяме че и той е завършил във Симеоново...Знаем кой учеха там..
Grom (нерегистриран)
Пълзяща като вирус заразна вопиюща некомпетентност превзема света във всяка една сфера. А тук сме събрани от кол и въже и е още по-зле.
Ддс (нерегистриран)
Медал Стара планина, 2 седмици в Павел баня пълен пансион, 100 литра ракия и 1 прасе за стрелочника.
Ванъ (нерегистриран)
Предимството на бавното БДЖ :) Ако имаше бързи като европейските влакове, върви ги спри. Тук най много някоя ламарина да изкривят.
/ (нерегистриран)
Както уволниха шефовете на БДЖ след проверка, такава щателна ревизия трябва да направят и в НКЖИ. От години няколко фирми са окупирали предприятидто и взимат всички търгове, а работата им е пълна трагедия, но като са фирми на Шиши, смее ли някой да се оплаче...
Те па (нерегистриран)
Фирмите на Мунчо като окупираха ВВС въртолети и самолети кацат след свободно падане.
Зорница (нерегистриран)
Аплодисменти за машиниста!
Румен (нерегистриран)
калинки малинки навсякъде
Taka e (нерегистриран)
особено, ако са със зелени чорапи или промотирани от чалга-телевизионерите ... е нема такъв прост народ
Македонско девойче (нерегистриран)
Е това си е учудващо. Според мене трябва проверка на системата, имаше си някакво име. Докато пристигащия влак не влезе в гарата и освободи коловоза, семафора не може да даде зелена светлина на тръгващия влак и това си е автоматика. Ако е била зелена светлината при наличие на насрещен влак в коловоза, как е станало трябва да се установи незабавно и си е много важно. И министъра да не джажърта, че това е по важно.
Qwe (нерегистриран)
Некадърници навсякъде. Затвор за този, който го е допуснал.
Македонско девойче (нерегистриран)
Споко бре, не ти е ясно какво е станало и веднага затвор.
Ало, БДЖ? (нерегистриран)
Кой кара влака????????
Гз (нерегистриран)
Ванчо
Мето (нерегистриран)
Това си е модерна болест- пълна профанизация на образованието и упадък на професионализма. Резултат от напъна за все по голяма печалба и погрешното схващане че от всяко дърво можеш да направиш свирка.. Това последното имам предвид в световен мащаб-вижте как Меркел внася лекари и инжинери..
Dds (нерегистриран)
Ти Меркел не я мисли, назад да тичат не може да ги стигнем 50 години.
Никола (нерегистриран)
Министъра на транспорта да се самосезира и Красимир Папукчийски да си заминава. НКЖИ са отговорни за това по-точно Поделение Сигнализация и Телекомуникации, звено Осигурителна техника
Самовлюбените каруцари (нерегистриран)
Алооо файтонджиите наричащи се машинисти, недейте плюва срещу ОИ защото те всеки ден се борят с техника от по на 70 години за да ви спират от глупостите ви.
Ее (нерегистриран)
Единият влак се е движел с 30- ина км в час, другият с 15 км в час и са спрели на около 500 метра един от друг.
, (нерегистриран)
Да се провери къде са били Петров и Боширов по това време.
Име (нерегистриран)
Научи им имената и тогава списвай
133 (нерегистриран)
Проверете какви тъпунгери завършват курс за стрелочник и ръководител движение , само олигофрени, които не стават за нищо , даже не могат да смятат и пишат, но уви в булгаристан с рушвет и лекар може да станеш без прочлем.
Никола (нерегистриран)
Ако всичко е наред това неможе да стане, освен да се скъса пломба!
Nik (нерегистриран)
Два влака останаха в тая държава и не могат да се разминат какво остава с другите неща.
отчаян (нерегистриран)
два влака не можеме да разминеме в тая скапана държава !
Тук мирише на изгорял кабел (нерегистриран)
Че какво от това, да си мирише, какво се напрягаш..( разговор между пътник и кондуктор във влака ... :)
лещан (нерегистриран)
Чакаме дежурното оправдание на българите - малки са ни заплататите :Д За това сме немърливи :Д Нещастници ...
Бай Петко (нерегистриран)
Не си прав,заплатите са пряко свързани. За всяка работа за да има подбор на подходящи работници трябва да има конкуренция за всяко работно място, а иначе се хващат хора дето не стават за нищо..
лещан (нерегистриран)
Никъде по света на държавна работа не се хващат кадърни хора, колкото и големи да са заплатите :Д
Гол и бос (нерегистриран)
Кадърният, отиди ти да работиш в НКЖИ за 800 лева началник гара. Не те виждам да тичаш?!
е га ти (нерегистриран)
А бе тия стрелки блокировки нямат ли? Аз на колата една задна скорост не мога да включа ако колата се движи напред те тука успяват да срещната цели влакове.
Да (нерегистриран)
Министър на транспорта Трябва незабавно да си подаде оставката! Докато все още няма жертви!
Ддс (нерегистриран)
Ма той умрял ма.
я (нерегистриран)
Всички от БДЖ - на съд! Уво '21
Хриси (нерегистриран)
Проблемът не е в БДЖ, а в Национална компания „Железопътна инфраструктура”, пише го в статията. Това е съвсем различно дружество.
Но трябва (нерегистриран)
Незабавно установяване на виновника! Съд и ефективна присъда за него!
Гост (нерегистриран)
Интересното е, че повечето инциденти стават по тази жп линия Бургас-София. А на машиниста, успял да предотврати катастрофата, да е жив и здрав!
Три рикий (нерегистриран)
У влака имало ли я пътници
Ее (нерегистриран)
Два пътнически влака. Не, не е имало пътници. Имало е тикви като тебе.
Владо (нерегистриран)
Не разбрах от критичните коментари дали Министър председателят или Президентът са виновни, че стрелочникът на гарата е пуснал влаковете по едни и същи релси!
. (нерегистриран)
Владе Борисов е виновен.
. (нерегистриран)
Оставка на Борисов, веднага.
Фен (нерегистриран)
Утре Манолова е на жълтите павета да зее .
става страшно (нерегистриран)
Без Бойко Борисов и ГЕРБ България е обречена на тотална разруха и хаос!
Някой (нерегистриран)
Без ББ ти може и жена в леглото си да не видиш! ББ - слънце ..... малоумници!
M_F (нерегистриран)
Толкоз то от хората на радев.
123 (нерегистриран)
Епа като сваляте ръководството без подготовка, така
Единият (нерегистриран)
Значи единият от машинистите успял да спре ... На бързия или на пътническия? Ох, тая наша информирана журналистика ... Тя себе си не съумява да информира, та другите ли ...
Някой (нерегистриран)
Каквп значение има??? Или филма не е ясен?
Г (нерегистриран)
Нарочно са ги пуснали , да има Хитрино 2 . Точно по време на служебния кабинет.
!!! (нерегистриран)
Браво на машиниста! Другото не е за коментиране!
Отговор (нерегистриран)
Отговора е че в тази територия само тикви и бастуни останаха. Простаците са на почит, образование- нула, всички са отворковци и в същото време- тъпанари. Никой от нищо не разбира ама всеки върти далавера. Всичко е на самотек. Какво искате да стане по-различно?? Тепърва такива неща ще зачестяват и дано да няма жертви.
Анонимен (нерегистриран)
Правителство на некадърници и лузъри
Уффф! (нерегистриран)
От 10 години...
Гост (нерегистриран)
Чакаме оставки!
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна