Радан Кънев: Финансирането на АМ "Струма“ отпадна, защото проектът не е одобрен от ЕК

Българското правителство иска да обслужи конкретни строителни фирми, заяви евродепутатът

Обратно в новината

Коментари - Радан Кънев: Финансирането на АМ "Струма“ отпадна, защото проектът не е одобрен от ЕК | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За спирането на строежа на АМ Струма са виновни само Зелените, в това число и ДБ.

Но всъщност истината е, че Демократична България, част от която са зелените, работят отдавна срещу интересите на хората.

Прочутите магистрали на премиера, дето били с европари, са с пари от бюджета и заеми, 1 млрд за "Хему", неодобрен от ЕК, за язовир "Студена" са теглили заем от СБ и резултатът, парите не са отишли там където трябва, усвояваме около 30% от еврофинансирането, защото явно не могат да направят свестни проекти, разчитат само на строителството, но и там същото, плащаме си вноските, а не можем насреща да получим финансиране, експертите им не могат да говорят правилно, ще направят нещо стойностно, всички кадърни кадри следват съдбата на Иванчева и ТАД груп.

Според вас защо Боко каза, че ще царува докато се построят магистралите и после ще си ходи? То е ясно - щото там е голямото крадене, после няма да има за какво да се бъхти. Та така...

Казал е така, защото няма намерение да довършва всички магистрали.

Ще стои докато дългът стигне по стойност БВП, малко остава до 56 млрд., след това вече няма да получават заеми, всичко което направиха е некачествено, но няма да има с какво да се поддържа. И нищо няма да им се случи, като на Софиянски, Костов, Янчулев, кметовете, областните управители. Сега се силят срещу екоминистъра, защото Петков им предаде документи с подписи, въпреки докладите за спадане на нивото на язовира. Как Стомана е карала по Живково време без да ползва питейна вода, а сега не може, дори самият премиер излезе да ги защитава, а българските журналисти не смеят един репортаж да направят как минава денят на хората с режим и без вода, и не само в Перник. Чакаме от ДВ, от Свободна Европа да ни уведомят.

3евзек

Брутният външен дълг няма много общо с публичния дълг, който е около 10 милиарда евро, не 56. В последните години се случи да дават заеми с отрицателна лихва, така че въобще не се очертава скоро да няма кой да дава. В риск за отказ от кредитиране са само Сульо и Пульо, за които и в момента не е много различно.

усиленото коментиране на темата, пак да попитам: българите са бедни, защото са прости; или пък са прости, защото са бедни?

първото

бедни и прости, защото са лакоми. шсе опраим.

Да

Не ми е ясно Кънев направил ли е нещо сам в този живот. Ако някой знае да каже, а аз ще му намеря косури и ще му кажа как е правилно и как той е ощетил държавата.

Радане, такива приказки не се говорят в Боковистан. Тука всичко цъфти и връзва и племето гласува за Боце.

Реалностите са пред очите на всички нас който пишем във форума и всички наши съграждани. Ако искаме да не става такава пунта мара за строежа на пътища трябва да кажем НЕ и да го отстояваме ако кажем ДА хапваме от същото всеки ден и продължаваме да мечтаем за както пише по долу за Словенски или Сръбски и Американски защо не за хубави пътища.

Народа изпрати свои представители в Европа, а те работят срещу страната си. Народа си избра "глава", а той работи срещу народа си.... Свикнали сме.

Българското правителство иска да обслужи конкретни строителни фирми По такъв начин обслужването е на всички нива - Но някои имат медицински и са здрави а други не

Няма човек в България, който да знае как се правят пътища. Това е жестоката истина.

Да е жив и здрав Борисов.

Не е одобрен заради цена на 1 км. Герб са се опитали да го прокарат на цената на все едно има тунели и в двете посоки, а той ще е в едната. Дефакто кражбата щеше да е оттам. Но ЕК се усеща и казва същата цена но с два тунела. Запомнете хубаво цената на отказания проект и цената на бъдещия, ще е еднаква!

Такава глупост няма как Европа да я подкрепи...добре прави Радан, че разяснява на хората ситуацията.Тия хора никога няма да се наситят и Европейската прокуратура трябва да се самосезира.

80% от американските магистрали са така.

И не само. Словения, примерно е доста близка и може да се погледне.

Реално в нашата страна няма една нова пътна отсечка да е направена качествено и да отговаря на стандартите за тази дейност. Нещо повече проектите които бяха направени от главпроект преди тридесет и повече години в момента се прилагат навсякъде чрез метода копи-пейс и взимане на парите все едно е проектирано, а то не е така. Има престъпна група в АПИ която се занимава само с това и резултата навсякъде е дялкано с теслата и още не е пуснато в експлоатация започват ремонтите на нова сметка за нас.

На троловете отдолу хич не им харесва като излезе Раданчо от дупката си и им каже истината право - без овъртане. Проекта бе спрян от ЕС защото е накадърно написан, а не защото не искат да ни дадат пари. В проекта според ЕК липсват много данни. Ама кафевите медии въртят друга информация, а тук троловете плюят Кънев за това, че им казва истината. Няма да се оправи тая държава с толкова прости хора.

никой не харесва педалите

Всички са "един дол дренки", както се казва.Това Прецедента,Курни,Раданчо и другаря Атанасов,Хр.Иванов.Пази боже сляпо да прогледа.

Е защо пък правителството да не иска да прави тунели, за да не излезне пътя златен, а за да обслужва определени фирми. Ти знаеш ли Радане как се правят тунели в планините и кой ще плаща всичко това??? Сега понеже наклепа родината си в ЕС се чудиш как да си оправдаеш мизериите и сприрането на строежа на Струма.

И за най-дългия тунел в света в Норвегия -24км, който излиза 10 пъти по-евтино. При техните цени и стандарти. Най-дългия в Китай също е по-евтин. Мога цял списък да ти изкарам, вече всичко се знае, не се пробвай.

Герп логика: Нормално е по-дълъгия тунел да излиза по-евтино на километър, материалите се купуват по цени на едро.

Хубавото е като знаеш да подкрепиш твърденията си с реални цифри, особено за норвежкия тунел.

3евзек

Дългият тунел в Норвегия е с една лента в посока, дълбан в скала и преди около 20 години. Ако норвежците дълбаят днес два тунела по три ленти плюс още един вентилационен, в сеизмична зона, тогава цената на километър въобще няма да е същата. Първо заради инфлацията, второ заради броя и диаметъра на тръбите и трето - поради риска от земетресения.

Така наречените тъмно сини са по-подли и от комунистите.Пореден доказан Факт.

След като ремонта на една тръба на тунел Витиня не може да бъде направен за повече от 3 години, за строеж на нови тунели да се говори е смешно.

ЕК им даваше , даваше и даваше , ама вече не дава ! ЕК знае колко струват тези работи и са дали ,а не да се пресвояват и да се оскъпяват изкуствено , 1 куб. камъни 180 лв без ДДС , при цена 68 лева с ДДС от производителя ,така е при Борисов своите се хранят ,а Чуждия Български Народ да мре от глад и болести !!!

Не е ОДОБРЕН - ЗАЩОТО е НЕКАДЪРНО НАПРАВЕН!!!! - кой носи отговорност за това???

Ей големи ядове бере Баце с Рада на Костов и Поли от Симитли. Добре че любовта с Веско Хапчето засега е непоклатима, иначе не знам какво щеше да му е на Баце.

Този е като Лалугер , излиза от Дупката си да излае нещо в Публичното пространство и се крива дълбоко в кревата , зима е !!!

европа е на тунели, ама те са строени преди доста години- сега и да искат, няма да стане. времената са други, закъснели сме, както винаги. айде, без драми- бабите ви само по магистрали са летели до гърция на море и лаврак. малко по-скромно дами и господа, знаемЕ си се. вие гледайте вода и манджа да има, другото е лесно. не се самозабравяте- и винаги дръжте наследствените цървули на видно място- на пиронЯ, като една велика наша народна певица. лека

ДЪЛЪГ 50 КИЛОМЕТРА!

1994-та е преди 25г. ПРЕДИ ЧЕТВЪРТ ВЕК

ама решението е взето през 1992-ра, а работа е започнала чак през 1999-та.2016-та едва са го завършили. това са 17 години!!!минало е времето за такива неща-сега има други приоритети. и, освен това, милениалите мислят различно.а те са вече големи хора-20 годишни!!! как само бързо остаряваме, а?

тва инфо беше за предългия швейцарския тунел. ))

11,12, 2016г ОТКРИТ Най-дългият тунел в света за движение в Швейцария

Алооооу, info( информорания), първо не съм никакъв трол, а малко по- интелигентен от теб. Политика се прави като участваш в власта, а не като разбиеш дясното преди изборите и оставиш парламента без представителство. Тоя Радан е най-големия комунист, или е техен агент , или е най-малкото прост като теб.А вие го изпратихте в Брюксел за награда.

Радан Кънев,Румен Радев Корнелия Нинова работят срещу България!

Естесвено че работят против шайкаджийската България което не ви отърва че мое да ви спадне стандарта в шайката.

Ти ли си бойко хаххах

С такива като Раданчо,Булгария няма шансЖалко тъмно червено леке.Факт!

Излиза че ББ лъже като възрастен ром и си мисли, че никой няма да го усети.

Радо, Радо.. що не коментираш гей парада, Ами теми, от които нищо не разбираш...

Колко пари се усвоиха до момента по този проект, който се оказва, че от начало си е било ясно, че ще бъде отхвърлен? Въпросът е риторичен и никой няма да ви каже.

има вече одобрен проект, а този въобще не е гледан.

Едва ли има ама сте силни в лъжите, защото преди дни заявиха че сега като ''са се отказали'' приготвят ''нов'' проект кой щял да мине през НОВАТА комисия в еврогейския?????

благодарение на фирмата и техниката за пробиване на тунели. Същото може да стане и с магистрала Струма, НО НЕ ДАВАААТ! ИСКАТ СИ 700% КАКТО Е ПРИ ЛЕКАРСТВАТА!

напрао цела България на тунели и само си джиткаш с мерджана и бавареца, бате.

няма по убава кола от него!

В Швейцария,Австрия,Северна Италия,Южна Франция всичко е в тунели.Това ,че някой го мързи и иска да открадне повече , си е негов проблем.Само ще Ви кажа ,че миналия месец минах покрай цялото езеро Лаго ди Гарда в Италия.Какви тунели има в горната част на езерото ,направо ви е бедна фантазията.Светлина , екстри вътре - каквито щете, при това говорим не за много населена част от страната.Коли не минават много често , но тунелът си стои там и всичко свети вътре постоянно.Какви скали са пробити там ,за да се направи тунела ,няма нужда да ви казвам.В Кресненското дефиле са три пъти по-ниски скалите ,ако изобщо има скали.

3евзек

Ако няма скали, тогава е по-скъпо, защото укрепването на тунел в пясък е бедна фантазия. Съвсем отделен въпрос е, че дълбаенето в скали зависи от тяхната дължина, не толкова от височината.

Едно е да копаеш в слаби и лесни за пробиване почви като в София, съвсем друго - в скала. Софийската къртица не е пригодена да пробива скала! Якостта на почвата в София е около 0.2Mpa, докато скалите са с якост минимум 1Mpa, т.е. минимум 5 пъти по-здрава! Това е все едно с бормашина за 20 лева да пробиваш голяма дупка в бетон. Няма как да стане!

не бери грижа на фирмите пробиващи тунели. Под Ламанша тунелът е САМО В СКАЛИ!

Колко е при пътищата? ИМА ЛИ СЛУЖБИ В БЪЛГАРИЯ?

Има,направихс го шеф за отнемане,защото си вършеше перфекно работата,,замазваше и нищо конкретно,,Оня с терасата,,посланик,,оня с Ктб му подариха печаливша банка,изродска държава

Бай Раданко тунели строеше Живков. Сега явно нашите фирми не щат да правят тунели. Защо не знам. Не могат такива сложнотии и няма как да се открадне дежурния процент - вероятно нещо от двете. КАжи ти по колко, затова сме те избрали. Да знаеш вместо нас. Ако България разполагаше със строителния си капацитет от 80те години на миналия век нямаше да е проблем. Тогава Хемус е правена без техника. сега техника бол пък не можем. Това с двете трасета наистина е глупост.

Ако можем да правим тунели тогава изискването от радановците ще е да е висяща на дирижабли...

Тунели строяха бригадирите. Без пари. И Строителни войски. Освен това по живково време, по Хемус са построени само 2 тунела. И един на Тракия.

ти пътувал ли си от София до Правец , та да видиш колко са тунелите по Хемус ? Защо ми се струва, че не са 2 ?

Добре де. Не са два, а са три. И?

Интересно кой прокопа тунелите на метрото в София? НА Е ЖИВКОВ! Живков го заева! СЪЩАТА ФИРМА МОЖЕ ДА ПРОКОПАЕ И ТУНЕЛИТЕ НА СТРУМА, НО НЕ И ДАВАТ!

Едно е да копаеш в слаби и лесни за пробиване почви като в София, съвсем друго - в скала. Софийската къртица не е пригодена да пробива скала!

САМО В СКАЛА!

3евзек

Ако софийската къртица не е пригодена да пробива в скала, ще купят или наемат друга къртица. И без това е неприложима по съвсем прозаична причина - диаметър на прокопания тунел. Толкова ли е сложно?

Абе то се вижда, че и на Банско е по- добре метро до Бъндерица, а не втора гондола! Най- добре за природата е да се прокопае едно метро с междинна станция- чиста работа и пазиш дърветата и лалугерите.

по една мотика и парче земя за скиорите да копат ше е къде-къде по-лесно и практично. иде, иде времето блажено...

В зермат има баш такова което описваш - под земята от града до върха. Метро бе, ама в планината, даже е автоматизирано, няма водач..... а в куршевел 1850 има летище за бизнес самолети. Хехе. Представям си ако тука бойко и кмета на банско кажат че ще дълбаят планината или че ще строят летище на бъндерица какво виене ще падне от брадатите и зелените и вмирисани еколози. А между другото в тези дестинации има сторици лифтове, а отдолу диви кози си живуркат, без да им пречи лифта. Е как там може, а тука е лошо за природата. Искам искам боко да каже че ще дълбае метро в банско, и купувач пуканки да чета коментари.

Антончо,а що не кажеш от коя год. са започнали да строят тази железница от Цермат?Точно от годините на нашето освобождение от турско та вие тук освен да си лаете от панелните дупки нещо свършихте ли освен да чакате пенсийката си??Точно както е било в онова време-патриоти в кръчмата само а след това под полата на жената

аеци, газове, и теци, проекти, магистрали, рфд.еци, др-ре, времето на лесните бързи пари приключва. да свиквамеее.

Този не го харесвам! Никак! Обаче, не може да не се признае, че изказа му е почти безупречен /за разлика от на дир-журналистите/. За пръв път чувам логични аргументи, за оттеглянето на апликационната форма: Пълно разминаване между одобрен от Европа проект за Струма от една страна и от друга - апликационна форма с искане на пари за нещо РАЗЛИЧНО от одобреното. Тия от АПИ наистина не знаят за какво са в АПИ; ако моя нелюбимец - Радан - е прав.

Една магистрала трябва да има алтернатива, Кънев тук е прав. Няма как съществуващото трасе да съвпада с магистралата дори и заради ограниченията за някои мпс да ползват магистрала, абсурдно е.

Кога то си строих къщата , се съветвах с хора строили преди мен. Съвети за майстори, цени на тухлите, съчака. Най много съвети ми даваха, без да ги питам, приятелите , не забили пирон пред живота си , но гледали как става. Колко тунела е гледал Радан, освен тоз на задника?

Само дето ако ги слушаш боковите калинки сме поискали ''спиране'' ние защото толкова много сме ''напреднали'' че не ни трябват вече пари които ще следят как ги ''усвояваме''

Този е държавен изменник, предател. Провали проекта!

Ей диеба , за малко любимците на правителството ГБС да налапат поредната тлъста обществена поръчка , ама лошите еврогейци им спряха кранчето. Не мога да разбера толкова ли е трудно в Кресненското дефиле да се сложат камери през 1 км и да спре безумието. За 15 км не е такава мега драма да няма магистрала

Явно не си пътувал през Кресненското дефиле, щом говориш глупости. Камерите нито ще подобрят положението на пътя, нито ще променят поведението на агресивните шофьори. Бил съм свидетел на ситуации, когато километър пред въпросната камера почват изпреварвания и джигитите на метри преди камерата удрят рязко спирачки от 100 на 50 при разрешени 60, за да покажат майсторство. При интенсивен трафик такава ситуация свършва печално.

ти си платена ватенка но може и соросоид и явно не караш кола от доста години за да пишеш подобни глупости-това е главен коридор от Гърция бе селяк и "требе" да е магистрала но във вашите празни тикви са само пари,рушвети и далавери защото така ви е възпитала партията но на вас вече ви стига и само едно място 2х1 за тих покой

Ходя между 2 и 3 пъти годишно на море в Гърция + 1-2 на почивка в Сандански и ми е пределно ясен маршрута . Заради 10-20% джигити страдат останалите 80-90 % нормални шофьори. И ако не вярваш че през пътни проекти стават мега грабежи и далавери, говори за ниския ти интелект.

Радане, пак почна да говориш глупости. За какви тунели сънуваш през Пирин? Колко години ще се строи тази магистрала? С тези темпове и след 200 години няма да има магистрала през Кресненското дефиле. Кажи, коя фирма от Запада е най-надеждна? Поне да знаем, при кого си на хранилка. Явно парите от депутатската заплата не стигат, щом и в Брюксел си работиш по предателски имидж на човек с прозвището "Рамадан ефенди" .

Тия от Радановците здраво са се активизирали. 17 минуса са ми треснали. Днес е пятница развратница. С тез пари от Рамадан ефенди яко ще се напушат приятелчетата.

Истината е, че при нас много се краде, затова и пътищата ни са скапани и не се случват големи проекти. Имам близък, който работи в пътищарска фирма. 20% от парите, които се отпускат остават във фирмата и с тях трябва да се строи, другите заминават по веригата. Е как да се случат нещата?

като престанем да "случваме" проектите, и започнем да ги осъществяваме, може и да ни се случи да ни се получи.

да имам магистрала до обора си ?Ко муй низаконнуту ?

Е, за това около казана на българите в ада няма пазач.

Объркали са "апликационната форма" ! Дали на деца от 5 клас да направят апликацията, а трябвало да са от 3-ти клас ! Известно е, че нивото на онези от ЕК е като на 10-годишни...!

Гледах го по БТВ-пълен МАЛОУМНИК!!! ИЗПРАВЯ КРИВИТЕ КРАСТАВИЦИ?! ЗА СЪЖАЛЕНИЕ ПРОТИВ ИНТЕРЕСИТЕ НА СТРАНАТА!!!

мега проектите явно не са за нас. айде обратно на село- биото е модерно.

и тоя му е мъчно ,че асфалта не се яде!!

през дефилето няма нужда от магистрала. Слага се ограничение на скоростта 70 км/ч, двойна непрекъсната линия, камери, по две караулки в двата края на прохода, които да събират глоби и проблемът е решен. Тунел??! Там минава разлом, земетръсна зона е. Цялата планина се движи. Вариантът с тунела е още по-безумен. Всичко това се прави за да се оправдаят няколко безумия- безумните шофери, които не могат за малко да намалят скоростта, безумните чиновници, които не могат да изпуснат някоя комисионна и безумните строители, които не могат да не завлекат милиони от поредния безумен строеж. И Целия този цирк е заради два три месеца през лятото, когато едни безумци трябва непременно да стигнат до Гърция за да продължат безумията си под формата на отпуска. Толкоз много ид.оти на единица километър колкото по дефилето на друго място не съм виждал. И заради тях сега ще се прави магистрала... та да падат с колите си директно в Струма... В ЕК не са толкоз луди. Проучванията им са показали, че трафикът през дефилето не оправадава по никакъв начин налудничавите ни балкански планове.

Не двойна непрекъсната линия, а физическа преграда. Мантинела или бетон. Другото не работи за българските, румънските и гръцките шофьори.

Но това никога няма да стане, понеже броя на катастрофите ще е близък до нула и ще отпадне нуждата от "едни пари" за магистрала.

Земетръсна зона, казваш ? И тунела там е безумие ?!Значи затова в Малайзия има един път около 40 км дълъг по който има 22 (?!?) тунела !

виж в гуглето за Кресненското земетресение- било май над 7 ма степен