Руснаци обявиха българска следа при взрива в Бейрут

Шеф на моряшки профсъюз твърди, че корабът с амониев нитрат е собственост на компанията Briar Wood Corporation, която била регистрирана у нас

Обратно в новината

Коментари - Руснаци обявиха българска следа при взрива в Бейрут | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Живея в Москва (Русия). Следя какво пишат по интернета руските медии, но истерия по този въпрос няма. Не съм привърженик на "другаря" Путин, нещо повече - мразя го. Но истината трябва да се знае: тук не говорят активно за някаква си българска следа. Някой нещо е казал и... започва бла-бла-бла. Къде са доказателствата? Така че, този материал не знам защо се появи. С поздрави от Москва и мИсли за България.

следа бе, глупаци?...Та взривът е станал на пристанището поради небрежно съхраняване на огромно количество взривоопасно вещество. При това са правени заваръчни работи...От българи ли бе, шапшали!!?! Каква българска следа, какви пет лева???...Братушките с поредна любовна изява към България. Не могат да ни простят, че избягахме от руската кочина.

С приятели като българите врагове не са ти нужни

Кораба е претърпял авария и е влязъл в най близкото пристанище - Бейрут за ремонт. Там не само, че не са позволили кораба да се отремонтира, но са направили всичко възможно за да го спрат и да конфискуват товара му, който се оказва много ценна суровина за терористична дейност. Не виждам какво е пречело товара да се претовари на друг кораб и да се реализира по предназначението си, при което ще се намалят загубите и би могло да се финансира и отремонтирането на кораба. Явно този вариант не е влизал в сметките на корумпираните пристаннищни и "други" власти. За по сигурно, за да не избяга кораба даже са претоварили стоката на пристанището вместо на друг кораб и да освободят стоката, а да задържат само аварилалия кораб. От където и да го погледнеш смърди на корупция и рекет, кето е и една от причините да се прибягва към такива сложни схеми за регистрация. Даже нашия бивш президент Плевенлиев има регистрации в офшорки, но това не му попречи да президенства.

Нали уж са братя ,а все гледат да ни ебнат и чрез нас евросъюза.Така е като имаме прости ама много прости продажни политици.

Днешна Путининова Русия никой не я слуша и всяко изказване, мнение, експертно проучване и.т.н. отива в коша за боклук!

Е, то тъй, по братски....

Веднага ПОЕХА ,,щафетата”от господарите си и бливнаха лъжи и помия срещу България! ,,братушки”!К’о да ги прайш?!

За разлика от предишния път. Тогава не ние стреляхме по папата, защото ако бяха нашите "ДС-та и КГБ-та" той щеше да е мъртъв. Как си представяте водевила с Агджа с пищовче и "тайна служба", за която се говори, че ако не е трета, то е поне четвърта в света? Барабар с "Български чадър", тайнствена отрова? И дори не е изпратила пушкаджия? Кой ще пусне сам, единствен, неподготвен ненормалник? Сега нещата са други. Жертвите са много, селитрата също. Ние станахме зле, дори на тайния фронт. Може и да сме ние, но се питам "Qui bono?", т.е. кой има полза да взриви Бейрут? Не се сещам, но може да сме ние. Така и така ни обвиняват......Ще поискаме ли откуп? :) :) :)

ли изненадани?

Бах това заваряване с детонатори... Пояснявам: амониевата селитра, която се използва като съставка в торове има свойтвото да се взривява, но е изключително инертна. За да гръмне е нужна мощна детонация от устройство, съдържащо лесновзивяващ се материал. При количеството, което е имало в кораба, дори един детонатор едва ли ще стигне - трябват няколко и то взривени синхронно. Взривовете са били няколко преди да се стигне до главния - това означава, че не всички детонатори са били добре синхронизирани.

При взривовете на корабите с амониева селитра в Бомбай през 1944 и Галвестън през 1947, и в завода на БАСФ в Опау през 1921 имало ли е детонатор, как мислиш?

И аз, като сапьор си мислех, че е нужна детонация ама не е така. Това казва уйкито: . При силен първоначален импулс или при горене в големи количества в затворени пространства може да детонира: При тази реакция амониевият катион действа като редуктор(=гориво) а нитратният анион като окислител, смесени на молекулярно ниво, с което се обяснява способността на амониевия нитрат да детонира.

Амониева селитра досега се ползва за джихадистки бомби, но се добавя дизелово гориво и взривно устройство за експлозията. Затова няма основания да бъде основна хипотеза за взрива, унищожил Бейрут. Появи се филтрирано видео (infrared или филтрирано като негатив) където на 6тата сек се вижда падаща ракета, след която следва взрив с характерна ядрена гъба: https://twitter.com/DarrenPlymouth/status/1291422036443660288 Коментарите на това видео от HalTurnerRadioShow са, че видеото е лично проверено от Хал Търнър (който е предишен дългогодишен шпионин на ФБР) и не е установена насложена обработка за ракетата. Коментарите на това видео от Veteranstoday Breathtaking: Case Closed, Infrared Video Reveals Details of Israeli Nuclear Missile (6 missile videos/3 of them new) са, че случаят е приключен и израелската атака на Бейрут е доказана. Те имат също второ infrared video от различен ъгъл, на което също се вижда ракетата и също имаха публикувана ясна снимка на падащата израелска ракета Delilah от източник на VT Damascus, за която не бяха сигурни дали е оригинална, но сега с видеото, доказателството за израелска ракетна атака е окончателно. В коментарите се задава обаче въпроса: Коя ще бъде следващата ядрена атака на Израел - Дамаск, Кайро, Аман, Багдад, Техеран? На човек му настръхва косата от подобен въпрос.... знаем за предсказанието на Ванга, че от Дамаск камък върху камък няма да остане, както и за предсказанието от Библията (Исая, гл 17) за разрушението на Дамаск, за Гог и Магог и унищожаването на Израел (Езекиил гл 39)..... https://www.wordproject.org/bibles/bg/23/17.htm#0 https://www.wordproject.org/bibles/bg/26/39.htm#0 Да напомним за информация, че крилататите ракети Delilah могат да се изстрелват от наземни установки и имат обсег 250 км, затова С300 не се използват срещу тях и затова същата израелска бомба може да удари и Дамаск...

Нещо не си наясно с химията. Знаеш ли състава на барута? Там има ли детонатор? Но важното е да пишеш, без да имаш познания.

Помните ли как България бе набедена в случая Антонов.Този профсъюзен деятел,от далечния изток твърди,че кораб под молдовски флаг ,с екипаж от Русия и Украйна ,със собственик руснак, при това укриващ се в Кипър ,където руските знамена по фасадите са по-вече от кипърските, е български.По-голяма наглост трудно мога да си представя. То поне да беше Песков да се изкаже така,разбирам,а то един нищожен представител на профсъюз от далечния изток.Пробват милите братушки,пък ако мине.

истинските бомбаджии викат дръжте бомбаджиите!!!

Блядовете да си ..... майна. Оттървахме се от тези аборигени. След още няколко месеца в Евро-зоната и войски на НАТО в черно море. Блядовете ще ги заврем в кучи задник...

сигурен съм че си гледал автомат само на картинка и на компютърната игра. ако стане война такива като теб ще напълнят гащите още преди да са почнали да стрелят по тях.

Руснаците бяха обвинили преди години българите че са подготвили атентат против папата, сега и това? Нямат ли малко срам им се чудя и дали външното ни министерство ще се вземе в ръце за да реагира на провокацията. Мръсни путеновци! Непрекъснато накъсват хората по телевизията и отразяват протестите в страната ни, като че ли при тях няма такива и всичко им е наред. До кога ще се търпи да ни газят?

От нашата корумпирана държава какво очаквате.

е твоята държава? Ти май си рашастанец, не си българин. Червените мърши казаха че ние сме виновни и ти веднага им повярва, нали? Голям "патриот" си, а? Или май пишеш глупости защото ти се плаща да мътиш водата?

За пореден път Русия заявява че някогашната дружба вече е история. Един ден Турция ще разцепи България по косовски вариант. И тогава Русия ще изрази съжаление толкова... А вината за това е 100% на България, заради "политици" като Плювналиев

Тук троловече квичат че селитрата била на руснак. А не ви ли прави впечатление колко е лесно да конфискуваш стока на руснак, погазвайки закон и морал? М? Толкова лесно, че после години наред никой не му е пукало за плячкосания товар.

Ние каква връзка имаме с това, че е лесно да конфискуваш стока на руснак, а, свинчо? Може би такава бизнес репутация са си изградили руснаците, че отвсякъде ги гонят, откъде да знам? А въпроса си можеш да зададеш пак в някой ливански форум.

СЕЛИТРАТА Е ОТ ХАБАРОВСК - РУСИЯ. РАШУНИТЕ СЕ ОПИТВАТ ДА НИ ВЪВЛЕКАТ И ДА СЕ ОТЪРВАТ ТЕ. БОГ ЗНАЕ КАК СА Я СЪХРАНЯВАЛИ И ТОЯ РУСКИ КОРАБ КАКВИ МЕРКИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ Е ИМАЛ.

Но петата колония у нас, НЕОБЕЗПОКОЯВАНА ОТ СЛУЖБИТЕ НИ, набива в главите на ниско образованите българи, чувство на вина.

Г-н български Прецедент РублеФ, къде сте да кажете някой крилата фраза по повод изявлението на вашите шефове от АзейрбуРассия. Нали твоите съветници държаха и те един кораб на либииците да не вземе и той да гръмне. Ааааааааааа, питам за един преател.

Това действие е подготвено прецизно от ГРУ с помощта на руските наемници от Вагнер с цел тероризиране на ливанското население. Така е в Сирия , а също и в Либия Не случайно Насрала пт Хизбула бе посрещнат неотдавна в Москва с големи почести от Путин.

Гледайте само как в най-скоро време България ще бъде разделена между Русия и Турция ....с мълчаливото одобрение на "Свободния Западен Демократичен Свят". Сеирът ще бъде пълен....

абе няма да се стигне дотам ама сме на петела гагата та да се навиваме за фактор на балканите и въобще за държава със гордост достойна и самостоятелна политика и ич да не се репчим на съветският съюз щот ако решът тихомълком да ни изоставят новите американски братя такъв дебел ще е че се радвайте ако се върне съветският строй вместо османското присъствие

в Добруджа! Чий го търсихте в Добруджа?

Абе ние и на турците на времето здравата им ритахме задниците в Източна Тракия, но сега когато Ердоган пръдне, ние се насираме.

Според направено разследване от наш репотер КР, български граждани с инициали ББ и ИГ са заподозрени за взривовете в Бейрут. Същите са завършили милиционерско училище, където са обучвани как да обезвреждат взривове, а според мнение на специалисти, биха могли да поставят такива. От анонимен източник разбрахме, че в банковите сметки на ББ и ИГ са преведени общо 15 000 000 евро. Тече разследване.

Има и китайска връзка. Шапката и тигана на главния готвач са произведени в Китай. Ама руското разузнаване е пропуснало тази подробност. Направо да си го кажем, колко е лесно в днешно време да се произвеждат фейк новини.

Е като преписвате фейк новини, поне проверихте ли кое ЕИК-то на тази българска компания. Щото такава няма. Регистърът поне е свободно достъпен, може и по име да потърсите.

А си влязъл в регистъра, а са те питали защо се интересуваш от фирми. Плати ли си данък Боко - Пети Еврото и раздели ли си бизнеса с тях?

България загуби правата си да бъде морска държава. Не може да има регистрация на морски превозвач в България. Но че вся русская сволочь трябва да се изрине от България, като чуждестранни фирми на КГБ....100% е нужно.

Кога България загуби това право и кога е арестуван корабът?

П.утка Плевнелиефф нали искаше американски атомни бомби да държим тук? Нормално е Русия да няма добро отношение към нас както едно време.

Ама ние не искаме добро отношение от окупатора русия - искаме просто да се измете от тук заедно със пачаврите си - Радев, нинова и всички путиноидни комуноиди.

Като сте с Гешефта, защо не излязохте да го подкрепите.

Защо не кажят от Русия че има Българска следа в тяхната азбука и че те изцяло ползват Българска азбука . Защо ги е срам да си признаят това ?

Ама то и в Русия има колкото искаш български следи щото като покръствахме реските маймуняци през 10 ти век в правата вяра , бая българо говорящи наследници оставихве там. И до днес ни славят жените им. На времето във Коми жените им се женеха и за нашите цигани само и само да се махнат от Рашистан. що пък да няма българска следа.

Дано не стане нещо с Путина, с нас е свършено!!!

И бомбата над Хирошима е пусната от Христо Манчев(то затова се нарича Хирошима!!!

Продолжается расследование дела о страшном взрыве в порту Бейрута, из-за которого погибли 137 и пострадали более 5 тыс. человек. Вскоре после ЧП выяснилось, что сдетонировавший нитрат аммония — аммиачная селитра — попал в порт на судне Rhosus, которое было зафрахтовано уроженцем Хабаровска, жителем Кипра Игорем Гречушкиным. Кто такой Гречушкин и виноват ли он в трагедии? История жадности Издание CyprusMail со ссылкой на грекоязычный портал alphanews.live приводит рассказ киприотского бизнесмена Хараламбоса Манолиса, который продал Гречушкину это судно в мае 2012 года. По словам Манолиса, нитрат аммония, который используется в качестве сельхозудобрения, был погружен на корабль либо в Грузии, либо на Украине и отправлялся в Мозамбик по заказу правительства этой страны. Пока судно находилось в пути, к Гречушкину обратилась некая транспортная компания с просьбой прихватить по дороге и доставить на Кипр еще и сельхозоборудование из Ливана. Это предложение Гречушкин принял и даже получил аванс. Но в Бейруте выяснилось, что погрузить оборудование на корабль невозможно по техническим причинам — оно не вмещалось на борт. В это время сотрудники порта Бейрута провели осмотр корабля и груза и отказались выпускать судно дальше из-за проблем с документами и технического состояния судна. Тогда Гречушкин понял, что у него проблемы одновременно и с властями Ливана, и с транспортной компанией, которая ждет свой груз (за перевозку которого он уже взял аванс). А тут еще и команда судна в порту заявила, что не получала зарплату месяцами. Ну и в завершение всех бед — правительство Мозамбика стало требовать свою селитру. В конце концов ливанские власти приказали конфисковать 2,7 тыс. тонн нитрата аммония и судно, которое так и стояло все это время в порту. А Гречушкин объявил себя банкротом и бросил и груз, и команду, состоявшую из восьми граждан Украины и двух россиян. Причем правительство Ливана выпустило домой только шестерых моряков, остальные около года жили на судне без денег и возможности уехать. Борис Прокошев, бывший капитан судна Манолис заявил, что все это он знает, потому что у него с Гречушкиным в Лимасоле офисы находятся через стенку. Он добавил, что в последний раз видел российского предпринимателя около двух с половиной лет назад. Газета The Times тем временем пишет, что сейчас Гречушкин владеет компанией Teto Shipping, зарегистрированной на Маршалловых островах. По данным газеты Siberian Times, Игорь Гречушкин и сейчас проживает на Кипре вместе со своей женой Ириной. Его 20-летний сын Артем обучается информатике в Шотландии. Пока ни от Гречушкина, ни от его семьи комментариев не последовало. Он не берет трубку и не отвечает на сообщения. Ирина Гречушкина, жена предпринимателяИрина Гречушкина, жена предпринимателяsiberiantimes.com История разгильдяйства Одним из первых про историю ареста в Бейруте судна Rhosus еще в 2014 году рассказал Михаил Войтенко — известный журналист в области морской тематики, главред профильного СМИ «Морской бюллетень». В своей заметке на сайте FleetMon он написал, что корабль стоит в бейрутском порту, а команда не может покинуть страну и вернуться на родину. Сегодня Войтенко считает, что, несмотря ни на что, Игорь Гречушкин не виноват во взрыве. «Кто бы мог догадаться, что власти Бейрута за столько лет не смогут ничего сделать с этим грузом? — говорит Войтенко. — Такого рода случаи, когда корабли остаются в портах из-за финансовых проблем хозяев, происходят достаточно регулярно, ничего экстраординарного тут нет. Судоходство — это очень рискованный бизнес, особенно для начинающих, небольших и средних судовладельцев. Пока не встали на ноги, они нередко идут на авантюры, чтобы получить выгодный фрахт, подняться, найти более надежные суда и экипажи, заработать репутацию. Но на первых порах такие вещи происходят». Журналист уверен, что в поисках Гречушкина сейчас нет никакого смысла — ведь судно задержали, конфисковали, оно было под юрисдикцией властей Бейрута, значит, они и несут за него ответственность. «Представьте, у вас, например, эвакуировали автомобиль. У вас нет денег на его выкуп, вы махнули на него рукой. Полиция несколько лет его держит на штрафстоянке, а потом продает новому владельцу. Он попадает в аварию, гибнут люди, тут же выясняется, что машина была старая и неисправная еще с тех времен, как вы ей владели. И тут к вам придут с претензиями правоохранительные органы. Наверное, вы удивитесь. Вот и тут похожий случай. Что может сказать судовладелец? Ну да, влетел, денег нет, полностью влез в долги с этим проклятым пароходом, кредиты не дают, вернуть я его не могу, вот и бросил». XinHua / Global Look Press По мнению Войтенко, власти Бейрута могли бы более ответственно подойти к вопросам хранения груза и продажи судна. «Какой бы ни был этот пароход, меньше миллиона с грузом он все равно не стоил, — считает эксперт. — А это живые деньги, какие-никакие. Но ливанцы ухитрились все прохлопать, махнули рукой, выгрузили этот нитрат аммония и про него забыли к чертовой матери. Те ребята — давно сбоку, никакой ответственности на них нет. Вся ответственность — на властях Бейрута. Привинтить вину за взрыв к Гречушкину не получится».

Президент Ливана Мишель Аун в среду заявил, что взрыв в порту Бейрута связан именно с 2,75 тыс. тонн аммиачной селитры, использующейся для удобрения. Это описание совпадает с информацией о грузе, который попал в Ливан на борту судна, принадлежавшего россиянину. Речь идет о селитре, которая хранилась на складе в ожидании утилизации с 2014 года. Ливанский канал LBCI сообщил, что именно об этом грузе как источнике взрыва говорили на заседании ливанского Высшего совета по обороне. Об истории груза и российском владельце корабля его бывший капитан Борис Прокошев рассказал в интервью изданию "Сибирь. Реалии". По его словам, судно с селитрой принадлежало россиянину Игорю Гречушкину и было арестовано в порту Бейрута в 2014 году из-за неуплаты портового сбора. Ливанские власти, рассказал Прокошев, долго не выпускали моряков, а Гречушкин не платил им зарплаты. Оставшиеся на судне четверо членов команды, капитан Прокошев - гражданин России - и три украинца, продали топливо и наняли адвоката, который добился для них разрешения вернуться домой. Груз был выгружен на склад "под ответственность министерства транспорта" Ливана, а корабль впоследствии затонул, рассказал капитан.

абе не съп против руснака ама не знаеш кой е мафиот и кой не заламтяли са за пари и са загубили човешкия си облик

1. кораб, собственост на руски бизнесмен Игор Гречушкин 2. екипаж - руснаци 3. Игор Гречушкин няма кипърско гражданство, чист руснак 4. Teto Shipping, фалирала компания с регистрация на Маршаловите острови 5 Хизбола и руската мафия

амониевата силитра - руска

Няма по голям лъжец от руснака

Радев и Нинова

След смъртоносна експлозия в Ливан, в Кипър започнаха да възникват някои зловещи връзки, включително руски гражданин със седалище в Лимасол и арест, свързан с Хизбула през 2015 г. Според руските медии силно взривоопасният материал, причинил пагубния взрив в Бейрут, идва от кораб, собственост на руски бизнесмен Игор Гречушкин, който в репортажите е описан като жител на Лимасол в Република Кипър. Гречушкин, който няма кипърско гражданство според вътрешното министерство на републиката, също беше определен като управител на Teto Shipping, фалирала компания с регистрация на Маршаловите острови. Корабособственикът изостави товара в Бейрут Съобщава се, че през 2013 г. ливанските власти са конфискували 2750 тона амониев нитрат от кораб с флаг на Молдова, наречен Rhosus, собственост на Гречушкин, който направи непланирана спирка в Бейрут. Според някои съобщения корабът е имал технически проблеми. Съобщава се, че Росос е бил на път от Грузия до Мозамбик при пристигането си в Бейрут, като корабособственикът изоставил операциите на корабите и оставял смесения руско-украински екипаж на въже, някои от които не са били разрешени да напуснат пристанището до 2014 г.

Всъщност руснаци са доставили взрив на Хизбулах и сега се опитват да отклонят вниманието от себе си. Няма никакво значение дали българска компания е собственик на кораба, а кой е извършвал превоза. А това е руският гражданин, който сега си живее в Кипър и не го ебе какво се случва? А докаже ли се, че българи са участвали, с това още повече се поглежда към господарите от кремъл, защото никой друг не иска да заграби територии на юг, както руснаците.

живее....... сега е умрял в кожичката си

Щом руснаците твърдят това,значи те са гръмнали Бейрут...

И Боко така го осъдиха за клеветничество.

грижливо замете отговорността си за взрива под българското килимче, което грижливо им беше предоставено от руските тролове в България!

Тъпите тролчета явно разполагате с доказателства, че Русия има отговорност за взрива.

Егати братята.Бързат да натопят по-малкият.Ало , Радев и Нинова.С такива братя ли искате да ни свържете още повече? Утре ще кажат, че сме гръмнали и Путин.

Когато работата опира до затвор и милиарди, няма братя и сестри. Капиш?

Радев и Нинова те ли са начело на парламента или на изпълнителната власт? И за какво топене бълнуваш, като руснаците са казали един лесно проверяем факт!

Руснаците са мръсници! Искат да натопят някой друг. И самолета който свалиха пак на друг да го припишат. Няма друга толкова мръсна и долна нация. Само оръжия и убийства, война и насилие. Руснаците са замесени във всяка една мизерия по света.

Ха ха ха ха ха. Сигурно и поредният гръмнал америслямски кораб е дело на руснаците. Осем жертви! Саботаж! Путин е виновен! Ха ха ха ха ха!

И кво значение има къде е бил взривния материал преди шест години? Половината оръжия за убийства са руски , но това не интересува никого.

Отговор от пресслужбата на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията: За м/к RHOSUS (Росус) (IMO: 8630344), плаващ под молдовски флаг, може да бъде проследена информацията от рапортите за проверка в информационните системи на Парижкия и Средиземноморския меморандуми по държавен пристанищен контрол: Съгласно рапорт от проверка в Кипър на 18.05.2012 г. по Парижки меморандум м/к RHOSUS, флаг Молдова, мениджър (ISM компания) Inter Fleet Shipmanagement; Съгласно рапорт от проверка в Варна на 21.08.2012 г. по Парижки меморандум м/к RHOSUS, флаг Молдова, мениджър (ISM компания) Teto Shipping; Съгласно рапорт от проверка в Ливан на 08.06.2013 г. по Средиземноморски меморандум, както и последващите рапорти м/к RHOSUS, флаг Молдова, е с мениджър (ISM компания) Teto Shipping; Информацията за м/к RHOSUS може да бъде проследена в информационната система EQUASIS, която се обновява от корабособствениците, от Меморандумите по държавен пристанищен контрол и други източници на информация. Последният собственик на м/к RHOSUS – Teto Shipping не е обновил информацията в системата, поради тази причина последен адрес излиза в Бургас. Това е адресът на Inter Fleet Shipmanagement, който видно от посочените по-горе рапорти е предходен собственик на м/к RHOSUS.

Имах си аз да не е замесена ГРОБСПарската мафия!

Мързеливите арапи 5 години седят върху буре с барут с цигара в уста пък после въй кво стана !

Нищо чудно - Черепът е в този район...

И русофилистичните подлоги си подлагат трихбуквията и искат по-дълбоко да им го набият братушките. Те никога няма да защитят страната си.

Корабособственик и управител са регистрирани в Бургас. Owner INTERFLEET SHIPMANAGEMENT BURGAS, BULGARIA Manager INTERFLEET SHIPMANAGEMENT BURGAS, BULGARIA

а я погледни информацията Last edited by: Sergey kandybolotsky

"ИНТЕРФЛИЙТ ШИПМЕНИДЖМЪНТ" ЕООД - Заличен търговец/ЮЛНЦ При това е заличен 2017 г.