назад

Сали, пилотът-герой, разкри "фатални дефекти" в самолетите Боинг 737 МАКС

21:33 | 19 юни 2019 | Редактор: Калин Каменов 65 33947

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Коментари 65

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

от самолет за 100-на човека, правиш самолет за 200 като за целта разтягаш до невъзможност тялото (фюзелажа), слагаш големи двигатели, които аха да остържат пистата и затади това ги "закачаш" така, че вече само компютър може да държи това "чудо на техниката" стабилно... все едно да вземеш БМВ-3 да го разтегнеш малко и да направиш БМВ-5, да го разтегнеш още малко и да направиш БМВ-7, което в крайна сметка се оказва абсолютно неуправляемо. Но така е в наши дни- мениджърите иамт думата, не инженерите. Като изключим жертвите, когато лети 737 макс сигурходино носи добри приходи. Ама както се вика- въпрос на приоритети.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нека не забравяме че Господ също е високотехнологичен за такива Адът е съвършенната температура на печене във вечността !?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вместо да тестват системата решили са да я пробват на живо защото е по евтино 500 1000 загинали Бог да ги прости за другото си има застрахователи, Виенска конвенция. и т,н. Напредъка на технологиите не трябва да спира както и печалбите!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами, моето мнение е, че в цялата тази история ние сме свидетели на две лобита, които се бият бясно за един пазар, който после ще доят. И отново: руснаци срещу американци. И отново поляризацията на българите. Тъй като не разбирам от самолети, нямам никаква идея да се изказвам за тях. Кой по-добър, кой по-лош - не знам, знам само, че силите принципно са доста изравнени, че се моля и надявам, никога да не ни потрябват, реално, защото колкото и да купим, от когото и да купим, сме за никъде, всъщност - причината, ами проста е, малка държава, с малко средства, трудно ще се изправим срещу силни и мощни икономики на силни и мощни даржъви, да не говорим за двете велики сили Русия и САЩ, които не спират да си мерят .... Та, всъщност, ако имахме наистина мислещи и умни политици, щях да се доверя изцяло на преценката им и да приема това, което са избрали, като най-правилно, защото щях да знам, че е в наш интерес. Сега, обаче, знам, че борбата не е за най-доброто за България, а за това кой ще плати повече в джобчето на този/тези, които ще вземат окончателното решение и двете големи военни сили се чудят струва ли си и колко да платят (щото не сме им кой знае какъв приоритет, но все пак ...). Мечтая за времето, когато българите ще спрат да се кланят на която и да е друга държава, копнея за този момент. Искам да милеем за нашата си и да правим всичко в неин интерес. Не искам повече да слушам промити мозъци, немислещи папагали, чуждопоклонници. Аз съм тотален русофоб, по простата причина че в България русофилите са ужасно силна и мощна пропагандна машина. Други "фили", като тях не съществуват. Симпатизантите на западния свят, са някак доста по-вяли и до някаква степен по-разумно гледащи на ситуацията. Симпатизират не толкова на идеология, колкото на стандарт на живот. Поне аз само на това симпатизирам, за останалото винаги мисля, претеглям и решавам. Но никога не мога да приема сляпото преклонение и приемане, биз мислене, на принципа - той ми е брат ... (нещо подобно).

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Чета това заглавие и в главата ми се върти въпроса Дали след години няма да пишат така за някой български военен пилот, геройски загинал? например: Александър Иванов, пилотът-герой, разкрил "фатални дефекти" в самолетите еф-16 блок70/72 Пу-пу-пу!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само с цъкане в интернет не става, трябва и "маскъл мемори" (мулкулна памет) - сигурно така ще преиначи накой шегаджия известна рекламка от близкото българско минало (, а защо не и сегашното настояще...рекламни текстописци много, с лопата да ги ринеш). Шегата настрана, но уважавана и авторитетна фирма и производител на едни от водещите марки самолети в гражданското въздухоплаване да твърди такива неща... че само с таблети можело да стане необходимото обучение на пилоти ... изглежда малко пресилено едно такова твърдение ... тогава кучето отдавна да е станало касапин, ...но с пари всичко става. Такива ми ти раб'ти баджанак.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Обучение на айпад... Америка, продължавай да се мислиш за велика!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За загиналите хора някакъв зам. директор само профъфли - извинете ... Изроди, ще си носите парите в гроба всичките!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

американските джендъри така и не са научиха да правите самолети. Да връщат парите за самолетите веднага и да платят обезщетенията дез да мрънкат.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

когато системите се пишат на JS, Java и Python , а PLC-тата се програмират с графични обектни среди , финансисти определят срокове на инженери , безумия като agile управления така става и по-зле ще става

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ebmedded системи и обекти ….

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Че кво му е на пайтъна? Освен това, наблюдавам ренесанс на С/С++ покрай атмелите, IoT и т.н. В конкретния случай обаче не си прав, въпреки, че проблемът е сходен - sales-ът казва на ингенерите какво да правят, а именно да нахакат още по-голям двигател под крилата на самолета, както направиха Airbus, за да останат в играта. Проблемът е, че боингът е доста по-нисък, за по-удобно товарене на багажа и няма място за поредния аптейт под крилото, пораде което монтират двигателите изнесени нарпед и нагоре в крилото, което съсипава аеродинамиката и управлението. За да се закрепи работат, кахат patch или по-точно hack, като автоматизацията поема контрола на граничните стойности. Само че скапе ли се датчикът за тангажа, автоматиката решава, че пилотът наближава гранична стойност, коригира и влиза в positive feedback loop. Пилотът трябва веднага да изключи системата и да поеме ръчния контрол, само че това никой не го знае, щото е забутано някъде в новите инструкции, дето никой не ги е чел. Гледай в ютюба - има много информация вече какъв е проблемът и е несравнимо по-съществен от контролери, програмирани от аналога на Вистеон в авиацията. Работата е много по-страшна.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Абе...Путин е виновен.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Heil Putler:=(

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В САЩ вече всичко е дефектно защото им е минало времето. А задето изнудват света рекетьорски - възмездието няма да закъснее.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Няма как да не падат самолети. Не само на Боинг. Ще падат и Еърбус-и . Просто е. За да намалят разходите си, компаниите назначават ниско квалифицирани пилоти. Които са евтини. Навсякъде е така. Не само при пилотите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

че фирмите-производители спестяват от материали, а напоследък и от компетентен персонал... Обикновено обществени поръчки и конкурси печелят фирмите, предложили най-ниска (парична) цена, докато цената в човешки жертви и в нерви никой не я гледа...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Този на снимката не прилича много на Том Ханкс ;)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да, по-висок е :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

не съм никакъв специалист по въздухоплавателни средства, но доколкото знам от историята, има само 3 или 4 успешни "кацания" на самолети от гражданската авиация с отказали т.е. неработещи реактивни двигатели. едно от тези изключително тежи и супер професионални приводнявания в провлака (реката) Хъдсан е на цитирания америлански пилот Съли. Постижението е в рекордите на непостижимите и извън класацията на Гинес.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

беше том ханкс

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Един, мисля беше непалец, е направил по-невъзможно приземяване. Но има една жертва. Приводнил се и той на река, но след като е направил един кръг, и се е наместил между два моста. Друг без жертви пък се приземил успоредно на реката. Не са американци, и поради това са по-малко известни. Азиатци.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Учил съм малко аеродинамика , проблема е огромен , защото със софтуер се опитват да компенсират промяната в динамиката на целия самолет... Изнесените по напред двигатели , с различна мощност от старите двигатели променят всичко - като поведение на самолета... Единия вариант е да оставят всичко в ръцете на пилотите - и системата да е само предупредителна , другия - изцяло нова конструкция - ново място и връщане на центъра на тежеста - като при старите двигатели...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Докато машин лърнинга не избие куп народ няма да се научи, това автономни коли, самолети, машини, тръпки ме побиват, ще дойде ред на ей ай ножички, нокторезачки, секс роботи, дето си го мушкаш в нещо... Абе тръпки ме побиват, лицево разпознаване бум бум бум опасен терорист, опа грешка, 4 косъма в талибанската брада по малко и т. н. Така и всичко в интерес на милиардерите, ще изтрепят куп роби за да си нагласят роботите и после чао хора, за кво сте ни?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Така е, натам вървят нещата, но тези неща тук не ги виждам въобще някога да се случат. Тук сме третия свят, колкото в Кения има секс роботи, толкова ще има и тук......

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не,не става така,Брад.Когато има проблеми с аеродинамиката на едно ВС пилотите не са най-добрият избор,защото няма как един човек с две ръце и със забавени реакции да извършва по 150 манипулации в секунда.За справка виж военната авиация.Аеродинамика равна на 0,но перфектен полет и време за пилота да си бачка с въоръжението.Говоря за F-117 и B-2.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не съм сигурен - дали твоето сравнение е правилно - при военните самолети - специално при тези със стелт технология - се търсят други показатели... При гражданските - следва безопасността да е на първо място - и класическите схеми - доказали се в годините и възможността за планиране при отказ - следва да са водещи при проектирането .... Иначе за технологии поклон пред тези измислили B-2....

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не са само стелтовете така. F-ката има аеподинамикат на тухла и е аеродинамично нестабилна и по трите главни оси, поради което има четворно обезпечена fly-by-wire система, т.е. пилотът вътре има разни идеи, обаче самолътът решава какво да прави, за да не се изръси. Друго е по-интересно - самолетите с вертикално излитане. Първите хариъри са били машини за самоубиване и само малка разлика в обтичането при вертикалния полет ги е обръщала, а пилотът много трудно е можел да се справи. Във второто поколение вече, това управление е автоматизирано и самолетът става реално използваем.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

V nedelia 16.06 letiah ot Oslo do Nizza s Boeing 737 Max 8( a uz sa spreni ot polet i do iziasniavane na sluchaia).Kompaniata e Norwegian air shutle. Popitah stewardesata i Tia samo svi ranene!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И ти мухи ли имаш в главата. Качваш се в самолета, и веднага се обаждаш на EASA и следващото обаждане на 112 (или местаната полиция) и виждаш как този самолет изобщо не излита.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Сигурен ли си, че е бил точно този? Има вариант на 737-800 с крило като ма МАХ. Обърна ли внимание на сейфти картата какво пише?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Боинг бил нечестен в миналото и не предупредил пилотите за съществуването на системата. Така де - подготвят самоубийци...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Симулаторите се скъпи. С таблети се минава по-тънко. Ума не ми побира, що за шашав бизнес е това.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво странно има? Случаят с момиченцето, което почина от левкемия, по-разбираем ли е? През 2012 по същия начин почина 5-годишната Габриела Йорданова - беше ѝ отказано лечение и събраните от дарения пари бяха блокирани, докато лечението в Италия се оказа прекалено закъсняло. Родителите съдиха МЗ и Фонда за лечение на деца. Искът беше за дискриминация, защото на друго дете в същото състояние беше платено лечението. Ответникът - това ще рече РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ!!!, отговори, че: 1. Ако и да е имало дискриминация, тя е била спрямо детето, а не срещу родителите му, и никак не се е отразила върху тях, така че кво са са разревали... 2. Нямало никакви доказателства за никакви неимуществени вреди за родителите. Ако баща ѝ и да се е появявал веднъж-дваж разплакан по телевизията, нямало било никакви доказателства, че майката въобще била страдала, така че аре да не парадират много-много! Съдията обяснява в мотивите си, че несъстоятелността на подобна теза надхвърля всякакви норми на цинизъм и че всякакъв коментар на подобни аргументи е безсмислен. Пак да повторим - става въпрос за РЕПУБИКА БЪЛГАРИЯ. Та какво странно има за една частна компания, за която единственият критерии за поведение е печалбата?!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Печалбата не е единственият им мотив.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

На компаниите които са публична собственост (акционерни дружества) печалбата е единствения мотив

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

В първия ден на авиоизложението в Париж Еърбъс получи поръки за 13 милиарда долара, а Боинг нито цент.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

От статията, както винаги в ДИР, не става ясно нищо - какви таблети, какви системи... Просто всеки път, когато в темата има конкретика, нивото на ДИРника си проличава... Проблемът идва от кретенската конкуренция и от престъпната рекламна стратегия. Демек - от лакомията за пари. Директният конкурент на Боинг 737 е Еърбъс А320. През 2011 Еърбъс А320 разбива Боинг 737, защото слагат нов двигател, който е доста по-икономичен, като при това не променя поведението на самолета и всеки пилот на 320 може директно да полети на обновения 320NEO. Боинг нямат избор и правят същото. Проблемът е, че новият двигател е малко по-голям. Това не е проблем за 320, но е проблем за 737, защото 737 е по-нисък от 320 и разстоянието под крилата е по-малко. Затова Боинг разработват нови носещи колони, така че двигателят да е разположен по-високо. Което обаче води до коренно различно поведение на самолета в някои ситуации, особено при излитане, когато самолетът започва да има тенденция да си вдига носа прекалено нагоре и да излиза извън безопасната зона. Затова Боинг слагат специален софтуер, който да следи ъгъла на тангаж и в критичните ситуации да натиска носа надолу, независимо от действията на пилота. И понеже рекламната им стратегия била да се хвалят, че всеки пилот може без преквалификация веднага да се прехвърли на новия самолет, Боинг нямало как да си признаят, че са излъгали и не обявили съществуването на тази система. Е... Голяма работа, защото през 2012 пазарната ситуация се обръща и Боинг продават два пъти повече от новия 737MAX, в ставнение с 320NEO. Което е и целта... На пилотите раздават 2-часов курс за таблет и толкос... В следващите години, обаче, започват оплаквания на пилотите, че 737MAX по свое усмотрение започва да пикира, ама на кой му пука... Докато не се случват няколкло катастрофи и на Боинг им се налага да признаят, че са скрили съществуването на специална некадърно направена система, която умишлено вкарва самолета в режим на пикиране.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всичкото това за кинти естествено. Стига се до там, че живота не струва пет пари и предполагам, че биха си продали и майките.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Разбира се, че за кинти - за какво друго. Ама не е вярно, че животът не струва и пет пари. Майкъл Мур описва политиката на компаниите да застраховат служителите си, вписвайки себе си за бенефициенти, както и недоволството на ръководствата от стремежа на служителите си да мрат по-малко и опитите да оправят нещата посредством здравната система, мбухахаха...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Затова Боинг разработват нови носещи колони, така че двигателят да е разположен по-високо."... Като изнасят двигателите малко по-напред, което е основният проблем.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Грешка няма. Бойнг и те са хора, явно и грешат. Тожва е живота и за добро и лошо вървят ръка за ръка.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Боинг и те са хора, и те грешат... ако бяха, разбира се, сгрешили. Ама, както си писал - не са сгрешили, грешка няма, грешката е вярна - самолетът прави точно това, което Боинг са го направили да прави - да се разбива в земята.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Софтуера мой човек. Той е направен от човека, това имам в предвид. Много електроника много нещо, остава само да обвинят китайците че им са направили номер.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Купувайте Airbus A-319, A-320, A-321. Нищо, което е произведено в Северна Америка не е качествено, но за сметка на това наглостта им не знае граници.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

За тези, които слагат минуси, едно пояснение: повче от 20 години живея в Канада. Многократно съм посещавал САЩ. Смея да твърдя, че съм наясно с всичко в тези страни. Като почнете от храната, която консумираме и завършите с вече нелетящите космически совалки, всичко е пълен боклук.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Върви в русия, бе каскет, какво правиш при тези некачествените?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Там бият и е..т такива като мен

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Налагат се допълнителни пояснения, за такива като "Жжж". Не се обиждам от думата "каскет". Каскетът е вид мека шапка, с френски произход, от 19-ти век, особено популярна в Европа и Северна Америка. Популярността се запазва и до наши дни. Но разбира се Вие, драги "Жжж" с Вашата ограничена култура няма как да знаете тези неща. Чули сте, че каскет е носил например Ленин и автоматично смятате, че "каскет" е много обидна дума. Жалко за Вас. А живея в Канада, защото реших да отида по-далеч от такива като Вас. За съжаление България изобилства с такива посредствени примитиви. Това ясно личи и от форумите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

а Жжж е просто един изостанал комунист, който когато някой не мисли като него, го изпраща в Сибир, пардон в Русия. Затова много сме далеч от България, просто защото не ни харесва да сме сред хора, които никога не могат да се измъкнат от опростаченото социалистическо поведение.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами спри да пазаруваш в "No Frills" и да нощиуваш в Motel 6 и ще видиш и по-добрите страни на континента.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какво правиш все още там?!...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

... да влязат убитите...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Типично отвличане на вниманието - а това, че Боинг бяха до толкова нагли, че след първата катастрофа не взеха мерки ги прави веднага отговорни за причиняване на смърт по непредпазливост на повече от едно лице. След първата катастрофа най-нагло обвиниха пилотите, но след втората нямаше на къде. Сега идеята на мейнстрийма е да отвлече вниманието на публиката в едни безкрайни дискусии а истината е, че този самолет трябва да се ребрандира и да се отстранят дефектите, плюс подобаваща компенсация за всяка една от жертвите и признаване на вината от страна на Боинг. Съдейки от американския начин на водене на бизнес, обаче, това няма да се случи, като индикация за това е точно тази статия. В един момент даже започвам да се чудя кой е по-виновен - руско-украински микс от немарливи военни или паравоенни, свалили самолет или компания, която умишлено прикрива дефекти на самолетите си, играейки по тъч линията с надеждата да се размине. И в двата случая резултатът е трагичен. И в двата случая някой е проспал идиотски ситуацията и не е взел мерки. За такова нещо, което направи Боинг, от Фолксваген ги спукаха от глоби, без дори и един човек да си е заминал. Ха да видим, дали на американците ще им се размине. Аз залагам една каса бира, че ще се разминат с около 200-300 милиона долара, колкото два боинга и всичко ще се потули. Умрелите ... а бедните ... да го д...т бедните!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дам, няма кой да ги шибне през кървавите им ръце, новите "господари" на света. По скоро окупатори. Проблема не е, че те се мислят за много велики, а че другите ги мислят за такива...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Проблема е ясен и той е в софтуера на носа на самолета.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Всъщност, проблемът е в софтуера по ъгловите кабинети на централния офис. Особено в рекламния отдел.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Научете ми името! Чесли, а не Челси, Съленбъргър, а не Салънбъргър. Chesley "Sully" Sullenberger

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да сме наясно ...,моля

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Остави, те от Съли ба бат Сали го направиха...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

абе как няма да обучиш пилотите да новостите бе как може идиоти на гилотината веднага

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Към новината