Шишков: Трафикът, който се поема от малкото магистрали, води до проблем
ГКПП "Лесово" ще бъде разширен и свързан със скоростен път с АМ Марица за отпушване на трафика
Обратно в новинатаКоментари - Шишков: Трафикът, който се поема от малкото магистрали, води до проблем | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
АЗ (нерегистриран)
Разрешение за изграждане на пътища дава Министерството МРРБ То не хае ин е дава разрешения не отруска пари Процедурата е тромава и бавна.
да бе (нерегистриран)
Магистралите са претоварени 4-5 уикенда през лятото. Проблемът със състоянието им винаги е бил в лошото строителство.
Биволъ (нерегистриран)
Добре де, Бойко строил магистрали,а вие спряхте да строите.Кой сега е виновен ,баце ли? Нали асфалт не се яде.
Анонимен (нерегистриран)
Тоя едно агънце няма да му стигне
Болен Гербераст (нерегистриран)
Не може да бъде! Бойко постри 10 магистрали и започна магистралата до луната. Министърът лъже!
глупости на търкалета! (нерегистриран)
Аз предлагам Диана Русинова-Мехмедалива, да ни го каже одфициално! Къв е тоя дебил -зма.министър! Дайте да чуем Богинята на пътищата и мантинелите - Жената-Мъж!
Добре де (нерегистриран)
Нали тиквата каза, че е построил 500 000 000 км магистрали! Как ще са малко?!?! Тоя Шишков луд ли е?
Геополитически магистрали (нерегистриран)
Космически магистрали ! Де бяхте до сега бе лалугери?
Име (нерегистриран)
Защото са недомислени, и калпаво изпълнени. Оначе оредназначението на магистралите е нещо много добро.
Име (нерегистриран)
Съжалявам за грешките
Ха, ха - смешник! (нерегистриран)
Ами затворете ги и няма да се износват! Не стига, че останалите пътища са в окаяно състояние, а и магистралите да не се поддържат. Или искате като в комунизма и ли както беше при Борисов? Само да режете лентички и всичко да е вечно, а не да се поддържа?
Тъй тъй (нерегистриран)
Той ако не беше Борисов щеше да видиш Бургас през крив макарон.
Кйх (нерегистриран)
Малоумен и беден избирател на гроб
.|. (нерегистриран)
Еми освен да вземем мерки в борбата с транспортната бедност. При тия цени на магистралите май е по-добре да минаваме на хеликоптери.. и без друго Съюза обича да дава пари за глупости... освен това така или иначе от тях се възползват 5-600 човека. Всички останали духаме супата.
koko (нерегистриран)
А бе тъпанар в Бг НЯМА МАГИСТРАЛИ, има двулентови скапани пърища.
Илиянчо мамин сладък (нерегистриран)
Само че твоя хитлер е бил диктатор и не е трябвало да се съобразява с бюджет финанси финансов контрол или каквото и да било. Не му е трябвало да прави обществени поръчки. Искаш ли да ти кажа защо по времето на комунизма не се строяха магистрали?????? Освен че нямаше автомобили. Или не искаш, защото въобще няма да ти хареса отговора? По същата причина, поради която и в съветския съюз не се интересуваха от строежа на магистрали. Пак си помисли дали искаш по-подробния отговор.
Ето (нерегистриран)
Вече и официално си признаха, че у нас има трафик ! Ма вие за какво говорите, не става ли въпрос за проститутки и дрога? Ее, жалко. Ама и то си е един вид трафик де, така че не сме далеч от въпроса...
Шишков (нерегистриран)
Явно не е пътувал през Северна Италия Венеция-Торино например
Българин (нерегистриран)
А като рушат тогава защо отложи ТОЛ таксите, а? Колко пари ти набутаха за да клекнеш и да продадеш националния интерес на мутрите превозвачи?
Аз искам да знам (нерегистриран)
Защо в градовете булевардите са задръстени с коли и в същото време няма места за паркиране...кой разреши на хората да имат по 25 коли и да не ги карат?
Илиян (нерегистриран)
Отговора е много прост ! В Европа паркоместа са в пряко зависимост колко имот притежаваш ! Ако има апартамент 80кв имаш право на едно паркомясто безплатно ! Тук нашите идиоти живеят в 60 кв и ползват 3 паркоместа ! Общината да вземе да си свърши работата и да ги накара да си плащат !
!!! (нерегистриран)
Кой разреши на всички селяни да се заселят в София? Да се върне жителството в рамките на 1989 година
Пешо (нерегистриран)
Най-добре даже да се върне тоталитарния строй.
И кой си ти (нерегистриран)
Че ще ми казваш колко коли мога да имам?
подуяне (нерегистриран)
А кой си ти пък да репликираш?А?
Ото Скорцени (нерегистриран)
Бойко Борисов е строителят на съвременна България. Но стана евроаттлантик и хората го намразиха. Повече власт няма да види. Може би затвора отвътре.
Пешо (нерегистриран)
Бойко Борисов и неговата клика ако не бяха крали толкова много, щяхме да имаме двойно повече магистрали и с по-добро качество. Заради лошото качество на построеното още много ще плащаме за да се кърпи и поддържа за да може поне малко да се ползва.
Ото Скорцени (нерегистриран)
След Бойко Борисов не е построено нищо. И от мен да го знаете, няма и да бъде построено. Тук там се довършва нещо започнато. Ако все пак се довърши ще е добре. Но се съмнявам. Първата работа на харвардските лекета беше да окрадат парите които Бойко бе заделил за пътища и магистрали. И да похарчат 9 милиарда за седмица.
Илиян (нерегистриран)
Толкова си прост , че ти завиждам ! Само си направи справка за 12г колко е построил Хитлер без никаква помощ и колко построил Тиквата с парите на ЕС и ще си отговориш на въпроса !
Простака (нерегистриран)
Ха, без никаква помощ - американски заеми са финансирали нацистката икономика, и това е всеизвестен факт!
Илиян (нерегистриран)
Я ни ги покажи къде го пише този факт !
Мюнхен (нерегистриран)
По живково време в пътища и т.н. магистрали се влагаха най-добрите материали и съоръжения по най-нова технология на най-добрите западни фирми производителки. Контролът и изпълнението на строително мнотажните работи беше адекватен. За това тези участъци държат и до сега. Това трябва да се възобнови незабавно.
По живково време (нерегистриран)
Нямаше магистрали. Имаше доста малко пътища и нямаше автомобили. По-леко с пропагандата лекенце.
Простака (нерегистриран)
Варна Девня, София Пловдив, София Правец
Какво е варна девня (нерегистриран)
Да не би да е магистрала бе леке? София правец да не би да го наричаш магистрала леке? Я кажи колко автомобила извън автопарка на партията имаше в България леке нещастно и колко има сега?
Ото Скорцени (нерегистриран)
Така ти си мислиш. Тогава за бетона дори пластификатори нямаше. А техниката беше Краз и ЗИЛ.
Станимир Жеков
По Живково време се предпочитаха самолетите. Бяха та цената на ж.п. транспорта.
Смях (нерегистриран)
Кои самолети и откъде докъде:))))) При положение, че имаше жителство колко мислиш че се пътуваше из България?
Станимир Жеков
Лично аз предпочитах да ходя на училище със самолет 16.00лв. с влака 15.50лв.. Имаше полет в 7.00 и 7.30 до София и успявях за втория час. В Петък се връщах с някой от последните 2 полета.
сс (нерегистриран)
Абе за тунела под Шипка що пак се замълча? Повече от 40 години слушам за него... Ще доживея ли да мина през него?
Едва ли (нерегистриран)
Но със сигурност ще доживееш сюнет.
Ами зависи (нерегистриран)
Смяташ ли да живееш над 100 години?
Спешно (нерегистриран)
Трябва да се завърши магистрала Струма, тунел под петрохан и още един мост на Дунав.
Ото Скорцени (нерегистриран)
След Бойко Борисов не е построено нищо. И от мен да го знаете, няма и да бъде построено. Тук там се довършва нещо започнато. Ако все пак се довърши ще е добре. Но се съмнявам.
Ото Скорцени (нерегистриран)
"Асфалт не се яде" - . Комунистическа мъдрост.
Хехехех (нерегистриран)
Слагаш такса - ползване, под форма на винетки, такси за ползване/преминаване, и почваш да ядеш от печалбата. Стара манафска поговорка.
Факт (нерегистриран)
Едно е ясно гнилочите над 10 години трябва да бъдат отнети от дебилите и претопени те нямат място по пътната мрежа особено дизеловите.
и (нерегистриран)
как ще стане това принположение че тези над 10 години съставляват 80 процента от автопарка в България?
Факт (нерегистриран)
Много просто от компютерният регистер на Мвр се вадят кои коли са по стари от гореспоменатите издирват се адресите на собствениците установява се къде са колите обозначават се последните със стикери Негоден идват паяци качват ги и ги карат в депото за рециклиране където ги газят едни преси и ги хвърлят в пеща
Простака (нерегистриран)
От този аспект погледнато значи мине ли гаранцията и отиваш за нова
Ами не (нерегистриран)
Повечето коли са с гаранция от 3-5 години
ХоХо (нерегистриран)
На приказки нямаме равни, като дойде време за действия: 1. Ниско образован, неквалифициран персонал събран от кол и въже! (нормално е да е така, заплащането в БГ за месец е колкото в западна Европа се получава за седмица. Много българи никога няма да се върнат в родината си.) 2. Контролът по изпълнението е под всякаква критика. Работи се супер бавно и некачествено! За безопасност никой не е чувал, редовно затрупани хора в изкопи... 3. Корупция - обичам тази дума! Изписват се едни пари, оскъпяват се проекти нарочно! Накрая боса кара ауди за 300к лева, бай мангал взима 50-60 лв надница и всички са доволни! Кервана си върви...
Факт (нерегистриран)
Скапването на Зиточна Ееропа ще има чудовищни последици за Запада.
Факт (нерегистриран)
Чакайте бе що всеки трябва да е с кола има влак автобус метро трамвай тролейбус пеш колело мотопед и тн.
дрън - дрън (нерегистриран)
Ти чете ли или не? До ГКПП с трамвай, тролейбус или пеш ще ходиш? Тировете с ръчни колички ли ще замениш?
Пуф паф (нерегистриран)
Тировете на влака както е в развитият Свят.А до гърция на авиона а има и тренове до там
Ха-ха-ха (нерегистриран)
В кой развит свят тировете са във влака?
Факт (нерегистриран)
В Западния на платформи.Тира е голяма глупост камионите за превоз на товари са отживелица
Ха-ха-ха (нерегистриран)
В кой западен? Щото за такива разстояния като в България никой не качва товара на платформа. А пък понеже си тъпичък-никой не качва тировете на платформи. Качват се само ремаркетата-и това само и единствено за много големи разстояния.
Ами (нерегистриран)
Кой знае къде отидоха парите за магистрала Хемус, открадндти от комитова при първия служебен кабинет.
Никога вече Герб (нерегистриран)
Да а Борисов е ангел небесен дето няма 3 милярда откраднати от теб и мен.
Леля Гошо (нерегистриран)
Въпросче. Как така нашите магистрали хем са най-скъпи, хем са най-скапани?
fdg (нерегистриран)
Ми народа е тъп и търпи това, което му дават.
Име (нерегистриран)
Не минахме през лустрация след 89-та, и това е основната причина! И Кирпи нямаше да се появи като спасител, ако имаше лустрация .
Така е след като (нерегистриран)
Простаците от Промяната спряха строежа,на магистралите...
Илиян (нерегистриран)
Неслучайно е ЕС вече се въвежда , че ако колите не са поне Евро5 няма достъп до магистралите ! Въведете го и ще се намали трафика !
Име (нерегистриран)
Чудя се кой веднага тие лепнал минус
Илиян (нерегистриран)
Аз не се чудя :)
k (нерегистриран)
Глупост си написал л
Простака (нерегистриран)
Дигай ДДС то докато се разкара сганта, която вози само гъза си и нищо друго. Ей така - това им е представата за престиж. Да одят пеш
Хуя (нерегистриран)
Айде пръдливи пенсионери да си седят в миризливите панелки и да не коментират.
Простака (нерегистриран)
Тук прочетох, че колата е лукс, и никак, ама въобще не е задължителна. Има градски транспорт, имаш си и крака ... няма никаква нужда да ти е евтино
Майора (нерегистриран)
Така е но кой 2 години забави строителството нс всички пътища ? И откъде на къде татко Петко ще спира "Струма"?Жалко заради тия неразбории продължават да загиват хора по пътищата!
бгх (нерегистриран)
Проблемът са последните 2г (които не са и 2 , ако трябва да сме обективни и които с причина бяха спрени) или последните 22 г ?!?
fdg (нерегистриран)
Горивата уж били много скъпи, а магистралите ни отесняха?!? А как беше преди 10 години, когато горивата бяха евтини, а магистрали въобще нямаше?
Мислене (нерегистриран)
На кретен. По твоята логика да не ползваме вода и ток щото са много скъпи. Да не си братчед на Грета Тунберг ?
Евролиберал (нерегистриран)
Господине, ЕС даде най-строги инструкции по отношение на пестенето на ток и електроенергия. Например забранени са ви лампите с нажежаема жичка и къпането следва да става по-рядко и повече да се ползват парфюми. Вие не сте истински европеец, помислете за социалното си досие, което предстои да бъде въведено
Нищо подобно (нерегистриран)
Проблемът не са магистралите, а "първокласните" пътища, които са по-зле от междуселски.
НАЙ
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Шефът на Здравната каса ще съди Лена Бориславова за клевета
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Руски атаки срещу енергийна инфраструктура в 3 украински области. Ударени са 4 ТЕЦ-а
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
"Уолстрийт джърнал": Според разузнаването на САЩ Путин не е наредил убийството на Навални
Киев отвърна на атаките: Удари с дронове руски петролни рафинерии и военно летище