Стоманен стълб спасил живота на пътниците в дерайлиралия влак
На мястото не е имало сигнал за това, че ще има срутване
Обратно в новинатаКоментари - Стоманен стълб спасил живота на пътниците в дерайлиралия влак | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
П.К. (нерегистриран)
-"Продължава разчистването на Ж.П. линията Петрич - Благоевград, където преди дни ПАДНА СКАЛА ВЪРХУ ВЛАК..." Това го казва водещ журналист на Българското Национално Радио в централната обядна емисия...??? Ако тази огромна скална маса се беше СТОВАРИЛА ВЪРХУ КОЙТО И ДА Е ВАГОН ОТ ВЛАКА, този вагон и всичко в него щеше да стане на пихтия. Що за "журналисти" и що за хора са тия? От герена ли са взети, нямат ли изобщо представа за елементарни неща? Нямат ли си редактори? Нямат ли си ГЛАВНИ ДИРЕКТОРИ?
някой си (нерегистриран)
влак се води композиция от локомотов скачен с друг такъв или с вагон(и) ревизирана и снабдена с нужната документация,живи&здрави
някой си (нерегистриран)
"миг преди да мине влака е паднала скалата",енергийно поле де да имаше да го изолира,живи&здрави
някой си (нерегистриран)
де да имаше бетонна козирка след портал(и) тунел,живи&здрави
Слава! (нерегистриран)
Виждът много мъдро е провалил осъвременяването на транспорта от Солун за Европа и почти е спрял влаковете там. Представете си да беше катастрофирал бърз пътнически или товарен влак с 150 км/ч! Друго си е сигурността, с 50-60 км/ч.
Хм (нерегистриран)
Четох за фамозния стоманен стълб и за другите работи около него ... За сетен път се убеждавам, че журналистиката не е работа за журналисти.
някой си (нерегистриран)
на една от снимките в този сайт се види парче скала между локомотива и железобетонния стълб може би заклещило се,все пак и желязото е съставна част от стоманата,живи&здрави
П.К. (нерегистриран)
Абсурд, пълен абсурд е стоманен стълб да спре падането на тежкия десетки тонове локомотив. Локомотивът се е подпрял на огромна отломка на скала и това се вижда на друга публикувана снимка. Журналята да не блеят, а да се оглеждат много добре.
ужас (нерегистриран)
Дано не се окаже зловещ терористичен акт, организиран от комунистите.
? (нерегистриран)
А защо трябва да я извозват скалната маса с тежка механизация, тя и така добре си тежи на мястото. Да я намалят по размер да не пречи на габарита и готово. Или някой трябва да вземе пари за транспорт на скална маса и от себестойност на скална маса?
някой си (нерегистриран)
в ~14' репортаж на нова тв се види скален склон 1оо м поне простиращ се до билото ,да се изкопае ров да поема евентуално откъснал се къс ?
някой си (нерегистриран)
може би тежката механизация е с по-голяма собствена маса & по-ниско разположена платформа за товара способстващи по-голяма вертикална устойчивост при движение,живи&здрави
133 (нерегистриран)
За Искърско дефиле също е наистина опасно, падат непрекъснато камъни, за мен проблемът е и в малкото кантонери. Едно време бяха толкова много, че дори и падне скала, съвсем наблизо има кантонер, който ако не е стигнал до нея или подминал, е на такова разстояние че ще я чуе. И др, сега за да тръгне влак за Видин примерно, чака да дойде влакът от Бургас, примерно, за да му вземе машината, понеже няма машини и непрекъснато се изчакват, разписанието не се спазва, с хората чакат по сумати време по гарите да сглобят композицията. Та сега си предедставям тази повредена 1 машина как съвсем ще ги довърши от към разписание..
Наблюдател (нерегистриран)
Махнаха БДЖ преди време кантонерите които регулярно оглеждаха трасетата,че да правят икономии . Е, сега "икономиите" се връщат с лихвите!
някой си (нерегистриран)
от ~16г.държ.жп стр-ра се раздели на :жп превозвач & жп линия поддръжка
някой си (нерегистриран)
имаше и жп озеленители,пиша в контекста на това че дърветата чрез кореновата си с-ма стабилизират земята,живи&здрави
Бивш машинист (нерегистриран)
НКЖИ е компанията , която стопанисва линии , сгради, тунели , мостове и други съоръжения, тя намали кантонерите ! БДЖ е превозвач и стопанисва локомотиви и вагони !
някой си (нерегистриран)
или по примера на едно друго мин-во се отдадат част от задълженията&дейността в частна(и) фирма(и) барем ~изчезне проблема "толкоз са ни възможностите",живи&здрави
някой си (нерегистриран)
остава да пратят някой офис р-к да надзирава проблемните зони в роля на фитнес & наживо да усети тръпката от труда на тези за чиито заплати пише в документация,живи&здрави
дронове (нерегистриран)
като искат да пестят от огледи - ето ти технология - дронове. Далеч не е толкова просто колкото звучи, но при решаване въпросите за обхвата, комуникацията, видеотозаснемането и обработката, има шанс нещата да се подобрят спрямо текущото положение. Така кантонера може да си е на топло в пункта за управление и да излизат само когато видят проблема за оправяне.
някой си (нерегистриран)
ами ако по стечение на обстоятелствата види на дрон-камерата проблем а вън е буря с проливен дъжд или обилен сняг,а е на километър два оттам ,но пък иде влак,живи&здрави
300 (нерегистриран)
Всичко е на самотек в Б-я. ..не е имало сигнал, че скалната маса работи и ще има срутване. Никъде няма никакви сигнали. Всичко е неподдържано или откраднато.
Ludiamaus
И са как е историята с влака до Барселоно дето излазъл съвсем от релсите
Инкогнито (нерегистриран)
Моля Ви да имате предвид при набирането на текста особеностите на пунктуацията на българския книжовен език при поставянето на кавички. Правилата са познати на всеки, завършил начално образование. Лошо впечатление прави допускането на такава грешка — особено ако е допусната от ,,хора на словото”.
патуваща (нерегистриран)
Всеки път когато ми се налага да пътувам с влак, умирам от страх.Обърнете внимание и на участък Искарско дефиле!
Ами (нерегистриран)
не бъдете пАтуваща с влак. През ИскАрското дефиле пАтуват и автобуси, и автомобили.
БДЖ ПРЕДУПРЕЖДАВА, (нерегистриран)
ЧЕ ВОЗЕНЕТО НА ВЛАК Е ОПАСНО ЗА ЖИВОТА)))):
някой си (нерегистриран)
а нима с кой да е друг вид (не)наземен транспорт е идеално?живи&здрави
някой си (нерегистриран)
включена е дейността "обрушване на скали" като задължение на жп линия държ.поддръжка фирмата ,но може би не е имало налични квалифицирани кадри за нея или е била подценена опасността ,или отложено във времето да се предприемат превантивни мерки ,с фактори : земетръс & замръз ,живи&здрави
БДЖ- (нерегистриран)
ВЛАКЧЕТО НА УЖАСИТЕ!
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави