Такситата в София искат ново увеличение на тарифите
Столичният общински съвет предстои да обсъди достатъчно аргументирани ли са исканията на бранша
Обратно в новинатаКоментари - Такситата в София искат ново увеличение на тарифите | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
зза таксиметровите шофьори (нерегистриран)
Нагли са. Като не се ползват услугите им, сами ще се откажат да искат увеличение.
Марто (нерегистриран)
Омръзна ми баничарки да наричат таксита. Лъжат поголовно чужденците. Аерогара център 50 лева, е няма такава цена. Мърляви, миризливи, раздрънкани коли, постоянно си приказват по телефона, а сега и още. Да си оправят услугата първо и после да искат. В последните години ги ползвам само в краен случай, не заради тарифи, а заради руската рулетка пр и взимане на такси. Една на 10 е като истинско такси, другото са комини.
красимир костов
Защо пак искат увеличение на тарифите? Нали почти всички си смениха метановите си уредби на пропан бутан? Той е 3 пъти по-евтин от бензина и дизела. Трябва да намалят цените поне двойно. Тарикати! Бойкот на такситата!! Никой да не ги ползва освен по спешност! Да фалират тези тарикати! Искат само да взимат без да дават!!
359 (нерегистриран)
всеки има право да се прехранва, бих подкрепил всеки ако искането е справедливо обаче си спомням когато метана беше много евтин как някои таксиметрови шофьори се подиграваха и не искаха да взимат клиент на къси разстояния, подбираха си курсовете и т.н. та не знам, всичко си е до време, сега едва ли някой отказва курс
1 (нерегистриран)
юбер ще ги схруска, но всичко в тази държава е вехто и закостеняло, още от ерата на номенклатурата
А да (нерегистриран)
Ми като има идиоти, които да участват в измамата ще е така. Очаквам модела на Юбер да се разпространи масово. Не ви трябва хлебопроизводство, ще си го печете сами и ще си го доставяте дистрибутирано. Не ви трябва земеделие, ще си гледате домати на терасите и ще си ги менкате във входовете. За жълти стинки. Като сте идиоти.
vybuhnj (нерегистриран)
Опа, намерихме бакшиша. Аз си пека хляба и кво? Не искам да ям боклуци и шкембето ми да държи волана...
1 (нерегистриран)
само искат увеличения, а возят хората в малки, раздрънкани, стари и смрадливи бангии
(нерегистриран) (нерегистриран) (нерегистриран)
Още ли има кой да се вози на тия кретени, некадърници, неспособни да правят каквото и да било, различно от това да въртят един волан и то зле!
Единствено (нерегистриран)
“Юбър” ще размаже и изхвърли целия този гмеж. Правителството веднага да издаде лиценз !
Шишо (нерегистриран)
Нема по-нагли от бакшишите! 50 кинта на километър да направят, бе! И да чакат тъпака, който да им се качи в колата за 10 км курс, да пуснат помпата, че и бакшиш да чакат! Да действат!
Стоянова (нерегистриран)
Ни ми говорете за вдигане на цени, защото толкова съм им набрала, че до Министерството ще пиша. Къси курсове не обслужват. Една моя близка със здравословен проблем искаше да отиде до Поликлиниката. Обадила се по телефона да такси от там и казали - ние на къси курсове не работим, намерете си друг транспорт. Помолила една друга близка от блока да отиде до стоянката на края на квартала. Там е имало около 10 таксите. 9 от тях не се съгласили"чакат курс до летището". Късите курсове не им харесват. Единият от тях се съгласил - вероятно защото се е смилил на жената. На връщане от Поликлиниката - личния лекар моята близка е махала на улицата да спре такси, и като каже до къде направо и казват - не става. Звъннах в една от таксметровите компании - отговорът беше - ние не сме задължени да водим на къси разстояния. От в закона пише, че отзад може само ако си пият, с куче/не водач за слепи/, кокошка и др. или дрогиран. Само при тези случаи може да ти откажат. И сега какво излиза-Държавата, чрез общината дава права, но не и задължения на такситата. Друго те си избирам курсовете - винаги дълги от единия край на София до другия край. На ден два курса дълги и два на средно разстояние и ето ти едни 60 лв. на ден. Работата е за 2 часа. И какво излиза, ако ти трябва такси на къс курс- не става. Те работят 2 часа и изкарват полкова, колкото ако работят 8 часа на друго място. А по Нова година - ден година храни.
snaip 17 (нерегистриран)
Изобщо не ги ползвам. Не само защото са ми скъпи а и ми е писнало да ме гледат колко бакшиш ще им оставя, да нямат да ми върнат или да ме возят , като държат с един пръст волана. Да ги дигат , колкото си искат. Всяки има право да си оцени труда, пък дали ще има хора да се возят е друг въпрос. Ще стане, като в другите страни : услугата ще е скъпа, напудрена и ще се ползва само в краен слуай. Така още 10 години, после колите ще се карат сами и няма да има таксиметров бранш а Спарк 2-ра генерация :-)
Живко (нерегистриран)
Да ги вдигат. Последните 3 години не съм ползвал такси. Има обществен транспорт, спарк, тортинетки. Имам си и личен автомобил. Като искат да се самоубият, нека мрат.
Guest (нерегистриран)
Интересно е защо Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) така упорито си затваря очите за толкова очевиден картел. Защото договарянето на минимални и максимални цени не е нищо друго освен това - КАРТЕЛ!
Да, (нерегистриран)
Ще си чоплят семки в такситата, няма да има кой да ги напсува.
(нерегистриран) (нерегистриран) (нерегистриран)
Оооо, винаги ще се намери кой да ги напсува тия мърши!
Бе (нерегистриран)
Газта е 80 стотинки. С толкова се изминават 7-8 км. Ще трябва да им кихна поне 10 кинта, значи чисти 9 кинта в джоба за 10-15 мин. Еми да се возят сами тия миризливци.
Любето (нерегистриран)
На запад има и таксита и юбер и споделен транспорт. Като споделеният транспорт в западна Европа се смята за един от методите за намаляването на вредните емисии. Но въпреки това специално за България Юбер беше изгонен, а споделеното пътуване криминализирано. Всичко по искане на таксиметровият бранш защото едва смогват и съвсем ще загубят клиентите си. И въпреки това все реват за увеличения на тарифите си!? Навярно заради конкуренцията из между фирмите в бранша след като нямат никаква чужда конкуренция. Въпреки че това едва ли ще помогне след като цените ще важат както за едните така и за другите фирми. "Регламентът за това обаче е в националното законодателство и за общините е невъзможно да поставят допълнителни изисквания." Е хем юбера и споделеното пътуване се забраниха основно поради липсата на еквивалент на таксиметровият бранш за "отговаряне на условията за добро ниво на таксиметровата услуга", пък сега излиза че и за самият бранш това е малко чуждо! И въпреки това следенето за прилагането на тази функция било невъзможно за общините защото е точка към законодателството. Въпреки че условията и исканията на бранша са именно към общините. Еднолично някой да иска по-добри условия за себе си пък насреща без право за изисквания? Перфектен план за бизнеса.
Чок Зигиш (нерегистриран)
Само искат да лапат тия безделници! Два-три курса на ден и да си оди иска Ганя. Имаме по едно такси за всеки пешеходец в Софето. Проблемът им е вътрешната конкуренция - твърде много маймуни има на клона. Всеки иска да върти геврека и да бие мухите по цял ден. Да си вдигат цените. Ше останат без клиенти и ше мрат от глад, после ще реват за държавни субсидии! Боклуци!
Данъкоплатец (нерегистриран)
А може ли всички да минем на еднократен годишен данък 300лв?
r5tyui (нерегистриран)
Освободете им пазара - адаптивните ще изчезнат и ще останат само тези, които наистина дават добавена стойност на приемлива цена. Това ще отвори вратите и за Убер и подобни. Не разбирам защо трябва да се регулира този пазар - някакви подземни интереси явно.
--- (нерегистриран)
*не-адаптивните
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
Задържаха българин в Австрия, превозвал нелегално сирийци в "нечовешки условия"
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Остра реакция на Япония и Индия, след като Байдън ги нарече ксенофобски държави
СЗО предупреди: Операцията на Израел в Рафах ще предизвика кървава баня