Коментари - Tpeтият лъч нa мeтpoтo мeждy "Xaджи Димитъp" и "Kpacнo ceлo" e гoтoв нa 91% | Днес.dir.bg
Коментари
От една година лифта на станция Европейски Съюз е изпочупен и залят със солна киселина, но никой не ебава да го поправи, пред него на пейка седят циганьори и се наливат с бира, после пикаят в лифта, полюциите са на стотина метра в 4РПУ, но се крият като плъхове.
Това е циганския лъч, Филиповци, горна баня, Овча Купел, Левски, Хаджи Димитър...въшки, побойници, кражби, смрад, ..пътуване гратис....забранено за българи, опасност от епидемии и терор..
На ФОТОТО се вижда напрегнатата работа по третия метролъч - трима са си пъхнали ръце в джобовете, а другите трима стоят ли стоят. Кипи яка работа, пардон яко стоене.
МНОГО РАЗТЕГЛИВО -" ТРЕТИ И ЧЕТВЪРТИ ЕТАП В ПРОГРАМНИЯ ПЕРИОД СЛЕД 2020Г." ДАЙТЕ ПО КОНКРЕТНИ СРОКОВЕ И ИМА ЛИ ПРИЕТО ОКОНЧАТЕНО ТРАСЕ ЗА ТЕЗИ ЕТАПИ. ОБСЪЖДАНО ЛИ Е ДА ИМА ВРЪЗКА С МЕТРОТО, КОЕТО СТИГА ДО ЛЕТИЩЕТО.
Снимката към новината е ярък пример за отношението на управляващите към обществото, по-скоро към населението, защото то общество май не остана. Типична съвременна модерна кошара, в която овцете ще се придвижват само по установените маршрути при дистанционно командвани врати. Нищо добро не ни чака с такива управляващи. И оставете някъде другаде всички евфемизми по отношение та вратите, които видите ли били за наша безопасност...
че са за безопасност. Аз лично съм използвал метро с такива врати на няколко места. В Торино например метрото е с такива врати на всички станции и е без машинист. Това няма нищо общо с отношението на държавата, а е свързано с модерните технологии. Като не искате да ползвате метро, винаги можете да използвате наземен транспорт или да ходите пеша. Аз обаче искам да имам модерно, чисто и бързо метро и не виждам нищо лошо в това.
"Инвecтициятa в пъpвaтa oтceчĸa e нa cтoйнocт oт 110 милиoнa eвpo, a във втopaтa - 300 милиoнa eвpo" баси а във Варна само системата за билетчета 140 милиона :)
Кога ще започва ремонта?
Не се казва така, бе неграмотяги бодри! Какво е това "на ... проценти", така говорят старшините в казармата... и вие. Е, не може пример от кандидатстудентски бисери да цъфне в официален сайт, макар и руски.
Ммм. Дааа. Много добре за изборите на есен. Остава и някаква отсечка от магистралка и готово ! А дали ?
музей на остарялата "советска техника" както направиха с предишните лъчове?
По-скоро "Музей на прототипите от Сименс"! Въпреки постното и базово оборудване на метровлакчетата.
Най-странно ми е това с окачването отгоре, като на влакове, трамваи и тролеи. Сегашното метро е тип "тежко" с ток някъде долу при релсите. Това би трябвало да направи несъвместими влаковете на метрото. Но явно предпочитат да излиза някъде отгоре, че да е този вариант.
Говориш глупости. Само си прав, че егашните лъчове на метрото са тип "тежко метро" с трета релса за захранването. Този - третия лъч е тип "подпаважен трамвай" и дори това, че токоснемането се осъществява с пантограф, съвсем не значи, че може да се движи по ЖП линии, както и обратното - ЖП елкромотив - по релсите за подпаважния трамвай. А въбще да не говорим за разликата в напреженията - 25 кВ променливотоково за ЖП и 700 Волта постояннотоково за метро, трамваи, тролеи...
Принципно, това не е добра предизборна новина за Бесепету, защото те могат да се похвалят, само с няколко фалита на държава на 1300 години. Това, което повече ме притеснява е, че сега заради недалновидната си политика, да подкрепят популистки референдум със скритата нагласа, че то няма да се случи и като резулт от това, сега ще фалират и партия на 100 години. Така съвсем ще останем дори и без формална опозиция. Това хич не е хубаво!!!
Не го мисли БСП-то. Оцелявали са и при забрана от настанили се фашисти на власт след преврат и избиване на избраните от народа на избори.
биха могли да се позвалят и със близо 200 км магистрали, 18 огромни язовира и ВЕЦ каскади, десетки заводи и фабрики, птицеферми и овцеферми със по няколко хиляди глави добътък, със електрификация, със развита ж.п. мрежа, със 20 хиляди км асфалтирани и павирани пътища... Но не се сещат да го направят...Или може би чакат късопаметните да го забравят?!Колкото до фалита на БСП-то, не бери грижа- те ще фалират тогава, когат в обществото се "възцари" пълна социална справедливост - всеки да получава това, което е заслужил и заработил...Кога , мислиш, ще се получи това !??
НА 91%?! Дир-а, по зле сте от чалга певици. Напишете, че метрото е завършено 91%, или 91% от метрото са завършени.
Какво става със случая с отвлеченото от милиционер дете? Защо случая го потулите. Защо няма масови уволнения в МВР-заради престъпната дейност на милицията. защо министърът не е отстранен. Явно е в реда на нещата по тези ширини да се мълчи пред престъпната дейност в милициятата?
егати злобарските коментари...селтаците и прованса да спрат да пишат....евала на фандькова пак за нея ще гласуваме
Чудя се колко ли пари са присвоени от проекта ????
40%
Сигурно е 91,48%, ама пуста скровност ... Савсем случайно разбира се рязането на лентите съвпада с вестните избори, нотрадиционно качествената работа пак ще изиграе някой "Гравски"номер..
кога ще го ремонтират?
А защо само този лъч има обезопасяващи врати по пероните? Намеква се, че само по него клиентите на Метрополитен са психически нестабилни и склонни към самоубийство ли? Или че по другите два лъча клиентите на Метрополитена не заслужават да имат допълнителни мерки за безопасност?
Що сте му сложили минуси, бе? Вие самите знаете ли? Да не би да не е прав? Защо само по тоя лъч са добавили врати, да не би хората, които пътуват по другите линии, да са втора категория, или там някой вече е изплюскал парите? Или според вас няма нужда, ами тогава за какво са ги сложили, а?? Като роптаят срещу наводняващите се при всеки дъжд станции или за това как трябва да търчиш до 3 станции из цяла София като искаш да си заредиш картата за метрото, вместо през интернет, пак ли слагате минуси, а?
A защо не, след като това е най-новата линия от метрото следва да е и най- модернизиратанта. Например, метрото в Милано има само 4-5 станции с механични врати по явно последно изградения лъч. По който лъч се джижат и само напълно автоматизирани мутриси. Всички останали са си обиковенни, мизерни. ХАйде да спреме само да мрънкаме първосигнално.
Много добре ти бяха отговорили, но дираджийските профани трият всичко което им затлачва възпалените ганглии. Природа, какво да правиш. Иначе, чисто концептуално не е е предвидено, това е краткия отговор. А дългия отговор е, че новото метро е предвидено да спира по такъв начин, че вратоте на мотрисата да съвпадат с вратите на перона. Струва ли ти се логично ?! Логично е, иначе няма станат нещата. Та този дизайн би струвал пари и време за да се преправи цялата линия, а дори и само един перон. Пари и време означава, че ти и такива мрънкала като теб ще започнат да питат защо трябваше да се преправя нещо което работи и да се блокира цялата метро линия за неопределено време. Поизясни ли ти се. Дано и на този с гладкото мозъче, дето освен да трие друго не може да произведе, да му се поизяснило.
Като видях снимката си помислих, че статията е за "Чернобил".
А изглежда по зле от немска спирка на 80 години.А за вагоните втора ръка от Русия , нямам думи
Селянката продължава да прави тесни станцийки, които за нула време се пълнят с чакащи хора. И това влаковете да се движат в общ тунел е разбираемо за икономии на средства, но крие рискове под земята. Май и метрото ще е афиф работа като магистралите.
Беше заложено , първия етап да завърши малко преди местните избори.Добре , че Златев и Доган се разбраха бързо , а не като при Хемус.
Специално за подготвилия статията....жп спирката на Горна Баня е готова от почти 2 години, сверявайте си часовника преди Ваши публикации на статиите.....
Абе има некакво объркване. Днес вождът на племето гербери оглеждаше мостове и виадукти, които между фругото и те бяха готови на 90%.
Защо ми се струва, че има (вече съвсем безсрочно) закъснение на закъснението на изпълнението на тази линия? Напълно обичайно за фирма Трейс. По мой спомен вече трябваше да е готова цялата, сега била на четири етапа. Вероятно ще направят всичко възможно да пуснат за изборите първия от тези четири етапа. Вторият, ако стане до следващата Нова година, ще трябва да си хвърляме шапките от радост. За третия и четвъртия дори не обещават срокове, на което винаги са били безкрайно щедри. Това дали не означава, че има шанс Хаджи Димитър да си остане разкопан, докато Природата сама не затрупа всички тези грозни изкопи, които забравих кога бяха започнати? Слава на ГЕРБ, слава на Тиквата, слава на СИК!
Викаш друго си е като в Ню Йорк където 4 спирки от метрото под 2-ро авеню ги строиха от 1975 до 2018. .
Точно Ню Йорк ли намери да дадеш за пример на забавено строителство? Където летище "Кенеди" беше построено за две години!Сгради от по 100 етажа се строят за 6 месеца...!
Странно, не забелязах по Второ авеню такива разкопки като нашите, когато бях там в споменатия от теб период. С метрото можех да от отида от всяка до всяка точка в града, както и правят повечето хора там. И метрото вече беше на над 10о години. Е, там наистина има голяма корупция. Преди време беше направено шокиращото разкритие, че мафията в Ню Йорк прибира 1 (един) процент то всяка строителна поръчка в града. Ние сме далеч по-добре, както всички знаем. Няма нужда ди ви просветлявам. И преди повече от 100 години са построили метро до всички квартали на града.
Метрото в Ню Йорк под 2-авеню от бул.Хюстън, та чак до 95-та източна е една от най-старите линии в града-някъде от 1920 година...! Какви 4 спирки, какви 5 лева...? Нещо друго си чул ама не си го разбрал!
До ВЪЙ, Пич, аз живея в Ню Йорк и знам какво говоря. Първо не се казва улица Хюстън, а Хаустън. Второ, метрото, което се движи под второ авеню се състои от няколко спирки само. Това е отклонение от стандартната линия. Ха сега пак питай чичко Гугъл ако знаеш по-добре английски, кога точно е проекта за Секънд Авеню събуей лайн. До другите: Вярно е, че метрото е на 100+ години и си му личи. Разликата е, че едно врме се е строяло здраво. През последните 40 години е пълен застой. За 100 етажните сгради да не говорим, защото там ситуацията е друга и има замесени други интереси
който дори не се е научил да чете английски! Пич, отвори коя да е карта и намери града , който се нарича "Houston". Намира се южно от ДалЪс, в щата ТексЪс... Кой знае защо в нашият език се наричат Далас и Тексас ...Както и Хюстън ....Така се пишат и по картите...Така звучат и на кирилицата... Иначе улицата си е "Източна Хюстън" и "Западна Хюстън" ! Колкото до линията под 2-ро авеню (секънд иевънию) , то тя е била в началото с парни локомотиви и една от първите главни линии !
Още селяни ще акат в периферията на София, ще пълнят битовите отходни канали и училищата с фекална маса. Вместо да си обслужват фабриките по родните места. Които ги закриха и продадоха за скрап. Не са виновни хората, че идват в София. Столичани, които сме всякакви, от цяла България, сме виновни. Че не има осигурихме на хората работа в родното място. Всички софиянци имаме роднини на село. При социологическото проучване през 1900-та година в София има 20 000 души.
Бойко строи и джендъри громи(но винаги с техни пари).Комунистите разби , но Тодор Живков величи.Доган мразеше преди , а сега отчита се пред него с наведена глава.Държавата на руснаците предаде , но в замяна неин герб остана.
Бойко да раздаде на всички социалисти петолъчни звезди, които те са длъжни да носят, както евреите ги носеха по времето на Хитлер. И най важното: на тези петолъчки метрото да се забрани. След като го плюят и не го харесват, да си джиткат с колите и велосипедите из градо.
За Графа Солунска общинарите да раздават плавници Тук с Метрополитена ще е по серьозно : без канута, салове, че и гондоли няма да мине Или плуваш или се давиш, да не забравят и спасителни жилетки за пътуващите Метрото е единствения незапушен отводнителен канал в София засега.
Браво на Йорданка Фандъкова! Най-добрата кметица на София! Ще гласувам отново за нея наесен
Тиквата стига се е фукал с туй метро ами да вземе някоя от тунелопробивните машини и да я дотътри във Варна и да направи по един тунел за всяка посока през езерото не да ми строи втори мост. Дето ще е по скъп, вятър и лед. Таман да изтрие срама , дето обеща да превърне Варна в село.
Тази линия ще е най гнусната мангалска, циганьорите ще изпотрошат и станциите и влаковете и пътниците в тях.
Аз няма да се возя поне първите два месеца, че както са го запраскали гербаджиите с качеството на строителството си я вземе да се срути тунела, я се наводни
Това с жп спирката в Горна баня ми се струва леко измислено. Копаят на 300 метра от настоящата гара гледам. Та кога ще тръгне влака, кога ще спре от гарата до спирката? Навремето имаше такава приказка "ташаци другарю старшина".....
Третата линия е циганска, ще свързва мангалите от Овча купел и Горна Баня с мангалите от Хаджи Димитър и Левски. Пътуващите да зашиват джобовете си инда си носят противогази.
Ами то вече живота няма смисъл извън София … Новите лъчи на метрото привличат нови и нови тълпи "провинциалисти" и така ще се стигне, и то много скоро до момента, когато извън София ще живеят само маргинални групи хора ….
Игаси, досега наистина не си давах сметка, че единствената причина хората да прииждат към София е възможността да се повозят на метрото. Преди идваха да се повозят в ЦУМ на ескалаторите, значи напредваме :D
Пубер, разбирам че ти се кефиш на метрото, но проблемът е на съвсем друго място. Задръстванията в София би трябвало да накарат придошлите от "провинцията" хора да изберат обратен път към родните места. А сега, когато се решават транспортните проблеми, хората няма да се върнат и от държавата България ще остане само един град, но явно това не го схващаш и ти е весело ...
Сега ще се види най добре каква огромна разлика има между боклучавите руски мотриси, произведени в град със звучното име мтиши и новите европейски. Да не стрелят горките ни мотриси по първа и втора линия, а руснак който прави кещо добре и то не е предназначено за пиене и за убиване, още не се е родил!
Tpeтият лъч нa мeтpoтo мeждy "Xaджи Димитъp" и "Kpacнo ceлo" e гoтoв нa 91%
Ha чeтвъpтaтa cтaнция в "Гopнa бaня" щe бъдe пocтpoeнa и жп cпиpĸa
Обратно в новината