Коментари - Три станаха жертвите на челния сблъсък край Силистра (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ако не спрат да карат като побъркани със скорост като ,че са безсмъртни все така ще продължава да е. Като зомбирани са като полетят с колите

Така става когато се срещнат двама шофьори в предпенсионна възраст.Все пак единият трябва да внимава като кара,а тези и двамата са били взели-дали.Подобни камикадзета е пълно навсякъде,все едно са сами на пътя!

Ей затова трябва малус за такива и ГО да е 2000лв. за тях.

А тия от следпубертетската възраст се трепят масово. В предпенсионна е по-скоро изключение.

дори едно нещо да вършеше както трябва, щеше да има смисъл от нея, а то е да определя истинските причини за катастрофите. Осъзнавате ли че двамата жълтоелечковци ще напишат нещо от сорта "несъобразена скорост" и толкова. А как се бориш с нещо, като не знаеш какво е? Ще проверят ли гумите, спирачната система, кръвните проби на загиналите, светлоотразителната способност на маркировката, почистен ли е банкета за да позволи авариино разминаване и спиране, мобилните им телефони, евентуалното наличие на трети участник в катастрофата? Само питам. Отговора е НЕ. За загиналите - Бог да ги прости. Любопитно ми е дали изобщо има регистрирана катастрофа в България в която вината да е на Община или Държавата.

Само така юнако за всичко е виновна държавата. Даже и за онзи автобус дето изби двайсетина човека. Нищо че тоя път около Своге никога не е бил по-добър и че там минават по 1000-2000 автомобила на ден но не се катурват долу. На всеки смотаняк други са му виновни.

Проливните дъждове есен и пролет са нещо обичайно. За жалост в България това означава наводнени пътища, а липсата на маркировка допълнително затруднява шофьорите. Налице са всички предпоставки за възникване на най-опасната ситуация на мокър път - така нареченият аквапланинг, когато автомобилът за известно време става неуправляем и шофьорът се превръща в зрител. Тогава единственото правилно действие е да се отпусне газта и да не се използват спирачки. Прибавяме и съобразена, намалена скорост и гуми с добра шарка, за да може да изпомпват водата. Магистралите ни подлъгват често, те също задържат водни джобове и при скорост над 100 и повече може също да стане белата !! Зачестиха челните удари при катастрофите и това трябва да ни замисли всички !!!

Стига с тия глупости за дъжда и пътищата. Статистиката показва, че най-много са катастрофите в летните месеци при възможно най-благоприятни условия за движение. Правилното обяснение за катастрофите е в наличието на много матрял и недооценяване на обстановката.

А фаровете, фаровете били ли са пуснати? ЛамБите светели ли са? Това е важно! Скоростта - майната ѝ!!! Гадните дупчви пътища - майната им! Важното е ламБите да светят! Спасявали били животи...

казва ли ли са ти , че си кретен?

Пич, казвали ли са ти, че освен, че си тъп, си и неграмотен? Може ли да напишеш две думи и да допуснеш три грешки?

Поне няма да натоварват пенсионната система и да са вечно недоволни. Загуба никаква.

а до 65 ? знаеш ли още колко щяха да заработят за системата ? увеличение със 10 % на заплатите ви

Внимавай какво си пожелаваш! Щом така разсъждаваш ти го пожелавам и ти след години да не натоварваш пенсионната система, съгласен ли си?!

Какво стана сега ? Пак глобите малки,КАТ не са на мястото си,пътищата не са добри,шофьорските книжки купени и пр. простотии ! Всичко опира до индивидуалния интелект и отговорност на хората ! Очевидно единият е карал много бързо и е изтървал колата !С други думи,българска простотия !

Основната причина за такива катастрофи е "селото" в главата на българина

Няма ден,... в тоя кенеф , без да има Смърт ??? Днес ....три жертви !!;(( Във войната в Сирия няма толкова убити колкото в тая кочина , ако не от катастрофи то ще са убийства , ама всеки ден!!;( Простотия до шия , дебилска работа!!;(

Абсолютно сте прав! И преди демокрацията е имало такива случаи завършващи със смърт, катасрофи, убийства, но сега в Демократична България се увеличиха в пъти, в повече смъртните случаи.Да не говорим за това, че обществото ни е болно и много умират , защото не могат да получат медицинско обслужване, защото сме бедни, докато преди 1989г, здравеопазването беше безплатно.Раждаемостта беше в своя апогей, а сега само циганите продължават да се множат.Българите се топим, а много други се пръснаха по света без да имат намерение да се върнат.Жалко.Ето какво ни донесе лелеената демокрация!

абсолютно дрънкаш небивалици като един червен папагал. 1/ ПРЕДИ 1989 год. има МНОГО ПОВЕЧЕ жертви при ПТП....над 2 пъти.....и то при много по-малък брой МПС 2/ всеизвестният мит за комунистическото здравеопазване - тогава умираха ЗДРАВИ , поради липса на диагностика , СЕГА умират БОЛНИ .Средната продължителност на живота е доста по-голяма. ЗАЩО бе , червенушко. 3/ да,раждаемостта е ниска.....в Нигерия като е висока,да не би да са цъфнали и вързали. Да не говорим , че над 2 млн. българи се изнесоха в гнилият Запад , нормално и децата им да се раждат там. По комунизма като не те пускат навън от концлагера , ясно че населението се увеличава. То и в Северна Корея расте , там , дето карат на ориз и зеле....когато има.

Ти не внимаваш ли като казват статистиката от соца бе? По 1500-1600 загинали годишно от ПТП е имало тогава.

Четирима са даже - още един е умрял в катастрофа на Тракия. „Загубил управление“ и се преобърнал.

Приматизация в напреднал стадий.

Скоростта пичове, скоростта е тази, която съхранява животи! Просто физика! Може да си тъп, прост, илитерат, мутра или пък депутат, може да не знаеш да четеш, или пък , ако знаеш, да си джъткаш на серсемофона, няма значение, но спазваш ли знаците, ограничението на скоростта и въобще правилника, най-много да ти строшат крака! Туй от мен. СКОРОСТТА

стига с тия претоплени манджи ,идиократите нацвъкаха навсякъде 60 и залягат в храсталака за събиране на пътен рекет , ограничение 60 с табела пътя е в ремонт не е нищо друго освен бягане от отговорност на крадливите държавници

А бе ти гледай теб да не те "претоплят" някъде, че пътувайки през "тунела" ще се сетиш за мен!

Ами нали държавниците пак са излязли от народа бе, от същия тоя народ дето смята, че за него правилата не важат и ще прави каквото си иска. Ти викаш няма да се съобразяваш с ограничението и ще се засилвам като малоумен, оня на власт вика аз пък няма да се съобразявам със закона и ще си крада колкото мога и така. Вие сте изключително прости парчета - знаете, че кат ви дебне и въпреки това се засилвате, а като ви глобят плачете като бебенца. Знаете, че пътищата ни са окаяни и вместо да карате внимателно си чупите колите засилени. После те бягали от отговорност - ами ще бягат, като сте телета. Ни съ научи еййй.

не се притеснявай , ще те преведа за ръчичка през тунела , а после дали ще тръгнеш към катрана , или в истинската посока , зависи от деянията ти ? престъпление е когато закона вменява поклонение към ;табелата ; а не към пътя ,движението и околните обстоятелства

От 1968 г до 1989 г годишно борят на загиналите при ПТП в България е между 1000 и 1250. От 2009 до 2018 - между 600 и 700. А разликата в броя на автомобилите за двата периода е брутална. Поне 20 пъти повече са в периода 2009 - 2018!

Да, това са фактите! Но, има едно голямо НО!!! Тогава карах Лада, Запорожец и полско Фиат-че, все консервени кутии! А сега XC 90 Следиш ли мисълта ми? Та, тази статистика е меко казано "остаряла"! Карай бавно и внимателно и уважавай другите, защото крайната дестинация е една и съща за всички!

Това дестинация някакво подобие на дегустация ли е?

Статистиката си е статистика. Не остарява - просто цифри, факти, а който може си прави изводи на база на тези факти и цифри. Не, не ти следя мислъта, защото не може да се следи нещо, което липсва. Какво ти казва цитираната по-горе статистика? А какво се опитваш да кажеш с плиткоумното си "откритие", че преди 89-та сме карали Лади, а сега караме XC 90? И да! Карай със съобразена скорост и уважавай другите на пътя! - хубава максима, но неприложима за дървения философ булгар!

Значи, Демокрацеета направо ни е ,,спасила,,?, Е ,тва е неоспоримо!

Кой говори за демокрацията бе? Говоря за технологиите. Докато не наврете политиката, няма да ви е сладка шльокавицата!

Ето ти още няколко факта - колите тогава нямаха нито кнаучзони, нито еърбези, нито пък коланите бяха задължителни. Гумите и спирачките на днешните коли също са много по-добри от тогавашните, също и фаровете. И не знам дали толкова малко бяха колите - тогава бяхме 9 милиона население а сега сме 6. Във всеки случай една бърза справка сочи, че между 80та и 90та е имало по около 5000 ранени на година, а през последните 10 години имаме по около 9000 ранени на година.

А загиналите са стигали и 1600 на година. Това май не го знаеш или го премълчаваш умишлено.

Не го премълчавам, той още горе о е казал. Просто ти обяснявам защо загиналите са намалели - защото не се слагаха колани, нямаше еърбези и кнаучзони. Само че тогава е имало 150 убити и 5000 ранени. Сега има 900 убити и 9000 ранени. Като цяло пострадалите са нарастнали почти двойно въпреки че коланите са задължителни, въпреки че колите имат еърбези и кнаучзони, въпреки че сега са с по-сигурни гуми и спирачки. Сега изясни ли ти се картинката или искаш и схема да ти начертая? Е затова ще ви дерат по пет кожи застрахователите, защото сте малоумни и нямате елементарен инстинкт за самосъхранение.

никога , не се казват истинските причини за подобни катастрофи , за да вървят манипулативните закони и тотално деформираните застраховки , Бог да ги прости , но апела ; системата ни убива ; е много валидна

И каква е "истинската" причина за тази катастрофа? Я, ни светни!

е аз от къде да я знам ? нито съм бил там ,нито съм им светил , но я ми обясни ? ;прав участък с непрекъсната линия ; , изкачване ли има , спускане ли има , пътя с прекопана канавка ли е ? че с очите си видях как една жена си изпусна волана от такива прекопки за ;намаляване на скороста;

Може да се е спукала предна лява гума и водачът да не е успял да овладее колата. Може да е било аквапланининг и още куп неща! Може да е полчуил инсулт, инфаркт и т.н.

За съжаление все по-жестока и по-жестока ще става реалността по пътищата. Тоталното опростачване на населението формира примати за които животинската тръпка да се носиш с шеметна скорост по шосето е по-важна от човешкия живот.....

Карал с превишена скорост, мокра настилка, заплес, слушал музика, говорил по телефона, какво да очакваш! Преди време ходих на една такава катастрофа. Прав път, леко влажно, симпатягата с гаджето се надънили в едно дърво. И били сами на пътя! Слава Богу шофьорчето със счупена ключица само, а момичето спукване на шиен прешлен, но не бе фатално. Оправиха се и двамата! Карайте по-бавно и гледайте пътя! Това е!

Ами как няма момичето да е със счупен шиен прешлен, като точно преди катастрофата главата му е била под волана.

Е не е задължително! :) Ти пък все си мислиш за най-хубавото!

мокър, хлъзгав с неравности път.... и края на три живота. Много ми е тъжно! Бог да ги прости!

На мен пък не ми е тъжно. Пътят е мокър и неравен за всички. В България има поне 3 милиона шофьори. Годишно катастрофи със смъртен изход предизвикват максимум 300, тоест 1 на 10 хиляди. Е, дали пътят е виновен?

някой от водачите просто е пресякъл непрекъснатата линия..

Шофирам по-вече от 40 г. и все още не мога да си обясня какъв идиЙот трябва да си за да катастрофираш челно. Карането на МПС не е както да караш волска кола или да яздеш магаре.

караш си с позволената скорост и някой келеш се задава с 140 на шосе с ограничение 90..... Е така примерно

И като си шофьор от 40 г би трябвало да знаеш как става това. Неправилно рисково изпреварване на този срещу теб или излизащ от завой тъпанар с превишена скорост. На всички се е случвало, слава Богу не фатално!

Най-обичам катастрофи от рода, излязъл от пътното платно и се ударил в дърво или ел.стълб! Поне не е убил невинни хора. Жалко за тези които са нямали вина в случая. Все пак ако всички спазваме ограничението на скоростта, не говорим по телефона и следим стриктно пътя можем доста да намалим вероятността да ни удари някой! Особено в това време! Ако има ограничение 90, карайте си със 70-80, няма да свърши Света ако пристигнете 10 мин по-късно. Ракията няма да се е развалила, а турския сериал и да пропуснете 3 серии, няма да е фатално!

Ех, ако всички имахме мозък... Какъв хубав би бил животът!

А сутринта глупендерите в този форум мрънкаха срещу въвеждането на бонус малус.... Ако има бонус малус ще намелее карането с превишена скорост.

Поредния малоумник, който си мисли, че целта на бонус-малус е да намали нарушенията! Целта е повече пари в гушката на застрахователите бе, лескар задръстен!

Еми като те скубят повече пари ще караш по внимателно бре........

Би трябвало пък тези, които не правят нарушение да плащат по-малко! Ти вярваш ли , че това ще стане? От 2 години ГО е с 50% по-скъпа, а сега ни готвят ново увеличение!

Причината е ясна, превишена скорост! За къде бързат всички с колите си не ми е ясно... За гробищата И аз имам чисто нова кола, бърза, но никога не съм превишил разрешената скорост, всички ме подминават като пътен знак :-О

НОИ харесва това ….

Не става въпрос за изпреварване, а и едва ли 57, 58, 59 годишни са били в чата. Скапани пътища, скашани коли, скапан живот, ...

скапани шофьори и слаб контрол мен ако питаш. Тури му камерка за контрол на скоростта на всеки километьр да го видя тогава

Ако изключвате телефоните в колите няма да има челни удари... Ама нали трябва да следим непрекъснато фейса....

Това са хора около 60 -те години. Едва ли са се занимавали с такива глупости.

Поредна катастрофа и пак челен удър. Не могат да си намерят мястото на пътя.

аха... пак инцидент със скапаните тротинетки. Ей... няма да ги спрат тия скапани ролери.

Имам книжка от 30г., но вече не ми се кара кола, стана ужас по пътищата...

мдам, до преди десетина години карането ме успокояваше, особено след кофти ден в работата... сега е ужас, за 30 мин ми скъсат нервите 100 пъти...

Намаленото желанието не е заради околните, а заради ВЪЗПРИЕМАНЕТО на околните. Както са казва СПИН означава "Сексът продължава. Изостават некадърните." След 30 години едва ли имате съществени недостатъците, но нагласата в един момент, уважаеми, се е започнала да се променя. След над 30 години шофьор продължава да ми се кара и да се наслаждавам на това, че автомобилът ме слуша (карам много премислено с професионалната деформация на инженер физик и летец). Смятам, че напълно разбирам причините за нежеланието. А за да не възникват, мисля, че трябва да се смени посоката на усилията на медиите. В момента натякват на станалите нещастия. Уверен съм, че трябва да се повишава квалификацията, знанията на шофьорите чрез медиите, като например се изяснява на водачите КАК да разберат знаците и пътната маркировка. Опитите за КАТ в усъвършенстване на пътната организация се спъват в консервативността, закостенялостта на водачите и невъзможността им да приложат Правилника / Закона в ситуации, които не са се срещали. Отбележите колко са неадекватните на организацията на движението шофьори след промяна в даден участък. Например правото на завой надясно при мола на "Черни връх" в София идвайки от изток по ул. "Филип Кутев" - там указателната табела показва, че движението в дясната лента е НАПРЕД и надясно и НЕ налага, независимо колко употребява класкона следващият, завой надясно при светеща т.нар. допълнителна зелена светлина, която според българското законодателство е задължителна, за да има завой надясно при червен светофар. Забележете, че допълнителната зелена светлина (а не секция от светофар) ИЗГАСВА при подаване на зелено за целия поток от "Ф . Кутев". На противоположния край на мола не могат колегите да разберат, че от мола към обикалящата парка "Хенрих Ибсен" трябва да ползват ДВЕ ленти за движение и в 95% от случаите минават от лявата лента преди "Козяк" в дясната лента до парка след "Козяк" - тоест извършват забранената маневра престрояване в кръстовище. Из цяла София се променя организацията на движението, а шофьорите не насмогват да следват мислите на КАТ. И проблемът в случая не е в КАТ, а в закостенялостта на водачите. Затова трябва тяхното обучение чрез масмедиите. Ако няма настройка на шофьорите да се съобразяват с организацията на движението и да се усъвършенстват, то може да възникне нежелание да се кара автомобил. Но ние водачите с над 30 години стаж не бива да се отказваме от удоволствието на карането, а да помогнем на буйните млади да не допускат грешки, стигащи и до загуба на живот или работоспособност.

Аз съм си на кяр. Причините ич ни мъ греят!?

Лека им пръст ! ...Дори Русия и Джихадът не са такава опасност, както ние сами за себе си . Защо ни наказваш, Господи? Амин!

Русия ква опастност е??? Ти нормален ли си?

Ако видиш само статистиката на Русия за жертвите по пътищата и ще разбереш...

русия е най-голямата опасност. Ял съм и попарата 21 години, докато се наричаше ссср.. 10 ноември 1989 та е вторият ми рожден ден!

Клисарът просто цитира НОТОто.

Може би не е лошо да качват снимки и на самите трупове, та дано идиотите дето карат с 200 км/час мако от малко да се замислят какво правят.

....и живеят ,,до час,,!?

Пак е изпреварване в грубо нарушение на правилника, с непрекъсната разделителна, с висока скорост, на мокър път, не свършиха тези кухи тикви. Жалко за невинните.

Лекарите са виновни! Нали!

Ужас, вече да не тръгваш да пътуваш за никъде!

вече незнаеш кой малоумник,ще те нацели..