Участъкът край "Ал. Невски" става изцяло пешеходен
Проверявайте дали блокът има канализация, когато купувате жилище, посъветва кметът
Обратно в новинатаКоментари - Участъкът край "Ал. Невски" става изцяло пешеходен | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Х (нерегистриран)
Я всички дошли в София след 1989г да поемат към родните си места и всичко ще супер...
Обективно (нерегистриран)
След 1878
БУХАЛ (нерегистриран)
В тялото взимащо решения за мобилността в София и страната има елемент който нанася непоправими вреди спъвайки , оскъпявайки и блокиращи движението - един от Божиите дарове за човека. Този е поощряван от Външното задкулисие /както подкокоросваха Горби - сам да срине системата/. Като иска пешеходна зона- тя трябва да бъде проектирана наново, така че да не пречи на комуникациите. А не от стар балтон плисирана пола да пригаждаш. Определя се нов голям парцел и се строи наново или се събаря страр квартал, както Букурещ. Както е новата столица на Египет, новия Суецки канал, строящия се Втори Ппанамски канал и др. Тялото вземащо решения върви срещу природния закон за свобода на движението, най-краткия път между две точки и икономия на време/ресурси. Днес е годишнина от началото на германското настъпление при Курск. Манщайн-автор на Плана, запитан как се осмелява да тръгне срещу превъзхождащ по брой танкове/самолети/жива сила противник- съответно около 3 /1,5 /2 пъти защитава своя план с обяснението. Германските танкови дивизии като отделна бойна единица са много по-мобилни от съветските танкови и стрелкови армии.Ще използваме това предимство. Отрязваме съветските танкове от бавноподвижните поддържащи пехота, артилерия и тил и се разправяме с тях. Което и се е случило. Мобилността е играла първостепенна роля. Десантът в Сицилия е принудил германците да започнат отстъпление. Един стар дедо германец е разбрал значението на мобилността, а умните и титулувани калинки на Московска не могат да схванат.
:-) (нерегистриран)
Как се получава акт16 (или сега както там се казва) без канализация?
70 (нерегистриран)
А ТОВА какво общо има с канализацията на жилщето? Абе пак объркахте новини и заглавия.......
Спас Узунов (нерегистриран)
София се управлява от една СЕЛЯНКА, затова е на тва дередже. Не може хора дето не живеят в София да я управляват!!!
от провинсията (нерегистриран)
Тяй учитилка и много знай, браву на нея! Аку ни покани у Софията и ний шъ додим с кученцата си!
Смехурко (нерегистриран)
на който не му харесва, да си ходи от където е ...
Аз (нерегистриран)
И без това напълнихте София с конфликтни точки, защо направо не спрете цялото движение? За какво плащаме данък МПС изобщо? Като искате да спрете колите, отменете и данъка! То не бяха еднопосочни улици, заради които се обикаля целия квартал 3 пъти по-дълго /което вероятно особено допринася за екологията/, то не бяха заграждения по булевардите, които стесняват лентите, то не са дупки по улиците... Очевидно зам.-кметът по транспорта е пълен некадърник, но и кметицата явно не му отстъпва, съдейки по изказванията й.
123 (нерегистриран)
Г-жо Фандъкова,
резултат на герп (нерегистриран)
Еми така става като истински цървули и селяни като Фандъкова и "софийските гербави оПщинари" взимат решения вместо софиянци.
Знаещ (нерегистриран)
То всичко много хубаво, ама дали ще е наистина?! Най-напред, не съм сигурен, че ще изчезне паркинга на дупетатите на площада на катедралата, също така, не вярвам че общинарите са се загрижили толкова за пешеходците, че да закрият паркинга си на "Московска" , на тротоара срещу Общината! Да видим, кои са по-мили на Фандъкова-софиянци или властващите?
Добре че бяха руснаците да ни подарят св. Александър Невски (нерегистриран)
Добре че е Русия да ни помага.
друг път (нерегистриран)
Построили с ти чушки. Църквата е построена от българи и завършена след войната срещу Русия.
ujabg
То и без това не минаваха от там много автомобили!
Мъдьо Мъдев (нерегистриран)
Да ви го набия, ама баш!!! Абе направете най-добре 1/3 от София пешеходна, 1/3 само за ония гламавите, дето въртят педалите и се врат като да не казвам какаво, мамицата им нагла и 1/3 задължително в ремонти. А ние започване да си търсим хеликоптери за придвижване. Да ви го набия и некадърниците!!!
3M (нерегистриран)
Прост, та дрънка! Това е единственото, което може да се каже за теб!
някой (нерегистриран)
А от къде ще минава трафика ???
Ама (нерегистриран)
"Участъкът край "Ал. Невски" ще бъде изцяло пешеходен. Той си беше пешеходен. Защо въобще пускахте движението около него! За едни пари ли? Да, за много пари!
Помнещ (нерегистриран)
Да не останр пешеходен и след ремонта? Номенклатурни номера от Живково време. Тогава номенклатурата забрани за движение целуя център, за да им е удобно за мерцедесите и волгите, маахме пеша от Цум до Орлов мост, а по Сливница , Евлоги Георгиев и Константин Величков ада слезе на земята от трафик. За сведение няма през Лувъра минава нативарена улица и по нея съм виждал бетоновози
Аман! (нерегистриран)
Аман от чиновническа глупост. Да затворят и "Московска" и да си махнат служебните абонаменти за общинарите!
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи