В Германия, когато автомобилът се закашля, икономиката хваща хрема

Бъдещето на дизела е толкова деликатна тема и за работниците, и за компаниите, че почти цялата политическа класа опита да спре забраните за движение на старите коли

Обратно в новината

Коментари - В Германия, когато автомобилът се закашля, икономиката хваща хрема | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А тъй. На всеки фолсваген по един кетайски соларен пънел! Цирка ще е пълен!

Не, причините не са нито Брекзит, нито митата, а това, че Фолкваген/Ауди/Порше продължават да се опитват да продададат манипулирани автомобили дори в момента, които излъчват не 50%, не 100%, не 300%, а петдесет пъти повече вредни емисии, отколкото заявяват и вече дори немците не се лъжат да купуват нещо, което утре може да се окаже незаконно за влизане в градските центрове и ще навреди на децата им, а просто купуват японско. Тоя автогол им вкара любимата на всички правителства корпорация VAG, та да не търсят причината другаде.

Сега Германия е в Рецесия с фалити и безработица. Ами какво ще се случи след Брекзит ?След месец ? Всички Германски стоки ще се Обновяват на влизане във Великобритания с 20%. В момента митата са 0%. Ами след обявеното от САЩ убийствено увеличение на импортното мито за внос на автомобили от Германия. Увеличение от 2.5% на 20% !! ... Германия е със сигурност засилена към бездната.

Блажени са вярващите.

¯\_(ツ)_/¯

Не е вярващ - комунистите не са.

Тръмп им го каза, че трябва малко да си балансират външната търговия и БВП да не го правят толкова през износа щото така са зависими и от руснаци и от турци и китайци заради пустите пазари и достъпа до тях...

Е, щом мъдър човек като Тръмп им го е казал..

Във всеки случай е мнооооооого по-умен от теб, милиардер без акъл не се става! А такива на които им липсва сиво вещество стават ......... соросоиди.....ха-ха.....хо-хо..

Защо ЕС и Германия не се откаже от Надпреварата ? Китай има автомобили на ток , бензин и дизел , които ще покрият ЕВРО 20 . Проблема е че се води Търговска Войана и тези автомобили са забранени в ЕС .

Китай имат прекрасни автомобили, на краш тестовете не отстъпват на руските хахаха

Лицемери и позьори. Ич не им дреме на гуя за екологията и околната среда. Квото и да говорят, става Дума за пари. Досега имаха доста алтернативи за екоколи, но те само за скапаните електрокари дигат джабала. А те са най лошата алтернатива. Преходно можеха да въведат LPG, както Италия и Холандия. А в последствие да развият водорода, за който вече имат дори доста алтернативни технологии.

БРЦК

BMW имат 3ка прототип на водород изминал 1мил километра от 2000г. Другите също имат. Вие си отговорете на въпроса защо не се произвеждат серийно.

Е именно де, защото са лицемери и позьори.

Търсете причината за рестрикцията (ограниченията) на "електрокарите", ... в петролните монополи. Първият перпетуумобиле е направен от Никола Тесла, оборудван с произвежданите през 1935-та година в САЩ електроматериали. Ето затова безплатната енергия Е ТАБУ за гоите /животните/ от него време та до днес. Варненецът Илия Георгиев Вълков (Юл Браун, 1922-1998) е изминал 1000 мили с 4 литра вода при тестване на свой автомобил в САЩ, задвижван от изгаряне на браунов газ в ДВГ. Сега еднокнижниците, нека да побързат с минусите.

Всичко ни е дадено, но на шепа "хора" не им изнася да работят за човечеството. Докато основната цел на икономиката е растеж, няма да има чиста и свободна енергия. Това обяснява и защо няма контакт с извънземен ИНТЕЛЕКТ. Не им се занимава с твърдоглави маймуни, които предпочитат да си о се рат околната среда и приРОДАта

когато дявола си няма работа ....... джендърски му истории

когато скучае.