"Трафик Холдинг" отговори на Камарата на архитектите за кръговото във Варна

Николай Димитров опроверга мнението на Камарата на архитектите в България, че изграждането на обекта не е възложено чрез инжинеринг

Обратно в новината

Коментари - "Трафик Холдинг" отговори на Камарата на архитектите за кръговото във Варна | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това което казва Стефан е така. Овала не е както трябва и сътветно или ще остържеш бордюра или ще чакаш автобуса, когато излиза от кръговото. Този архитект кола не кара ли. С първото преминаване веднага си личи къде трябва да се коригира. От тъпотата им сега ние ще страдаме.

Няма лошо да се прави и нямам нищо против фирмите изпълнители да си залагат някаква печалба (все пак за това работят).. Но кога най-накрая ще видим голям проект изпълнен от честно избрана фирма-изпълнител и всички средства да отиват именно за проекта а не в нечие джобче.. а и най-важно, ефективен контрол на качеството по време на цялото изпълнение. Ние като държава май нямаме голям проект изпълнен със средства на БГ и европейския данъкоплатец без да има далавери а от там и много съмнително качество.. Все повече си мисля, че ако има механизъм за привличане на чуждестранни фирми (естествено реномирани и прозрачни с доказано изпълнени държавни поръчки да речем в Германия, Швейцария, Скандинавия и т.н.) за изпълнение и/или контрол на обществените поръчки ще е най-добре. Да, скъпо ще е може би но така или иначе и сега ни излиза скъпо имайки предвид ниското качество на идеи, проектиране и изпълнение.. Все пак да видим като завършат изцяло този проект във Варна как ще са нещата..

Облечени в закони. Това че строите е добре, но че крадете половината е лошо. Направете нещо, намалете кражбите, увеличете качеството на проектиране и строителство.

Истина е че още не е отворен целият нов участък и почти няма кръгово което да е направено добре... я ще се прегази тротоар, я някой автобус ще заеме 2 ленти защото няма друг избор да влезе в дрижението, а култовата елипса е уникална. Отивайки към центъра ако си от друг град и не познаваш пътя ще се шокираш защото кръговото се показва изведнъж от нищото и е доста опасно. Като се замисля с изключение на колелото под метро друго прилично в града няма. А тия на езерния път ги е проектирал най-големият малоумник. Може би само в Лондон съм виждал по-малки кръгови където е се очаква силен трафик на големи камиони. Но както писа колегата по горе много пари упънаха.... метро да бяха правили за това разстояние че да оправдава сумата. Един ден народа ще ги забрави... и Боковци и Цветановци и цялата паплач.... но омразата към тях ще остане в историята и за техните поколения. И на дърти години ще се крият като Костов, царя, станишев и другите някъде си защото по улиците и медиите хората ще им разнищват за широката аудитория схемите и ще ги налегне позор, позор над цялото им съществуване, което дай боже поне бъде за урок на следващите след тях. Затова хора нека се наслаждаваме на живота и по малко се нервираме ... да не им правим кефа на ония горе че успешно ни тровят живота.

От всичко дето си писал личи омраза. А иначе си специалист по всичко и ако беше малко по-грамотен щяха да те вземат да плюеш в някоя партия .

Чак Боко се дигна да отиде и да защити "нашата фирма " Трафик холдинг ЕООД" , спечелила и изпълнила поръчката... И съответно отчела се където трябва !

Не само че се дигна да се поразходи та да го пофотат ами рече и да се похвали как ежедневно ги направлявал какво да правят защото му изпращали снимки??????Дали ако се окаже като повечето гербераско строителство нефелно, направляващия ще си понесе отговорността или веднага ще намери бушона както стана при Чакъра??????

Този булевард е безмислен, защото представлява една магистрала в града, което ще отвежда целия трафик от "Левски" към.... хм... ами... накъде ще отиват тези автомобили? Към гарата ли? Или към циганската махала? Не! Към трите градски артерии "Цар Освободител", "Сливница" и "Владислав Варненчик". Точно там е неблагоразумието на проектантите - слизайки (т.е. в случая качвайки се) от градската магистрала, за да се влееш в другите булеварди, попадаш в едни безкрайно тесни улици, където ще има СТРАХОВИТИ ЗАДРЪСТВАНИЯ. Т. е. пак сме на същото дередже. А как новият булевард ще се справи с летните дъждове, когато от Цветния квартал и "Левски" се изсипят тоновете вода? Колите в онова корите ще бъдат просто в капан.

прав си тъй като е абсурдно да се срине на веднъж целия град и да се построят наново големи широки улици навсякъде наведнъж, то би следвало абсолютно нищо да не се прави това ли е логиката ти?

Може би вашата логика е че трябва магистрали да минават през градовете и за това за пешеходците въобще да не се мисли??? Обяснете как от четирите страни около това елепсовидното живеещите ще се придвижват или сте им измислили ''иновация'' за прелитане за да има какво да се ''строи''

Ех , не само в БГ , но вече и по света на хората им е ясно - че от всички големи пътни и др. инфраструктурни проекти / в т.ч. и санирането/ се отчисляват мин. 40 % към касата на нашите водачи в живота...:) И какъв инженеринг и проектиране - поставени на конкурсно начало да искаме... Трейс груп - строителя на 50% от пътищата , всички саниращи фирми - работещи с лесно горими - забранени материали и т.н... Така че - каквото и да си пишем... - керванът ще си върви.... и пък кучетата да си лаят , лаят...:)

"Мисъл е вложена за всички участници в движението, в т.ч. и за велосипедистите, за които по цялата дължина на булеварда има отделна лента за движение." Абе, то мисъл има, ама педесе санта лентичка за велосирапторите, опс. велосипедистите е малце тесничко. Буквално една боя ги дели от афтомубилите.

Кръговото е неудобно, с неестествено за шофиране траектория, но тези проблеми са дреболии в сравнение със следващите, които ще възникнат при първия пороен дъжд, сняг, последица. Проектантите и всички около тях са сътворил един срам, който ще гледат до края на дните си и никога няма да се хвалят със стореното. Пада им се!

Не знам какво се плюнчите и обяснявате по медиите, то по броя на ПТП-тата ще излезе истината наяве. Особено зимата... Дали обаче тогава Борисов ще излезе да се извини на варненските шофьори за днешното си изказване.

Каквото и да се направи все ще има недоволни :( Една част от недоволните коментиращи изобщо не са запознати с района, още по-малко дали е кръг или елипса, други нямат и намерение да минават от там, но вече имат впечатления :)

Не мога да разбера какво толкова спорите и се оплаквате. Очевидно е, че по проекта и изпълнението всичко е точно. Две години предизборна кампания, защото на циганите вече не им стигат безплатни кебапчета и 20лв. в джоба, малко великденски бонуси за началниците, а на данъкоплатеца колкото му е по зле, толкова по-добре. Но иначе с една реклама се опитват да ни вменят вина, че сме разчитали само на ДАНО. А аз лично смятам, че ако се наводни долното ниво на булеварда ще стане още по-красиво. Както и да е, весели празници.

Калинче, на български се казва и пише "инжЕнер", и съответно - "инжЕнеринг" . ИнжИнер е баба ти, а идиот - всеки който ти е давал свидетелство за завършено трето отделение и кой да е по-горен клас. Тия дето са ти дали диплома за висше образование (ако изобщо имаш) са невменяеми.

Щом инженер-проектант ни убеждава, че разлика между кръг и елипса няма, на тази калинка и е простено да е неграмотна.

То такива ''архитекти'' дето орезелиха и София явно са на същото мнение като тоя дето иска да ни убеди че като асфалтират странично няма да е под наклон, няма да е изкривено???? И защо бе джанъм се вика ''кръгово'' а не зизагообразно както вие се опитвате да ни уверявате в правотата си.. Важното е ммилиони да се ''усвоят'' пък седалки на стадион, пък място за преминаване на пешеходци дето живеят от едната страна а работат от другат това за ''архитекта'' е нищо работа..

Кръгово е не когато е точен кръг, а когато има кръгов обзор за навлизащия водач относно приближаващите се от други страни автомобили. Формата не е толкова важна.

Целия проект и изпълнение на Левски във Варна са провал. Поне за мен.

Ами така става - пътните инженери се напъват и се правят на геодезисти. Сега архитектите се правят на пътни инженери.

За всеки, който се е занимавал с проектиране, независимо от инженерната област, е много лесно да прецени количеството мисъл, вложена в решението. Въпреки шарените картинки, това което виждам е в най-добрия случай идеен проект, роден върху салфетка. Жалко, че си отидоха за старите архитекти и инженери, учили в Западна Европа... Дано панелното мислене не надживее панелките!

ИнжЕнеринг, г-н журналист.

К'о речи ?