Вижда се краят на последните тапи по Южната дъга на Околовръстното
МРРБ иска предварително изпълнение на отчуждителните процедури за участъка от пътен възел "Цариградско шосе" до "Младост"
Обратно в новинатаКоментари - Вижда се краят на последните тапи по Южната дъга на Околовръстното | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Аз (нерегистриран)
Нещо сте в грешка. Най-голямата тапа по южната дъга е между Борис и автомагистрала Люлин. Има даже виц кой бил най-големия затворен комплекс - отговор Горна Баня - нито можеш да излезеш, нито да да влезеш. Вземете я оправете и тази отсечка най-накрая вече 20 години лъжете, че до 2 години ще е готово и така всяка година. Аман от некадърници в тази община.
Joko (нерегистриран)
За строежа на 5,6 км. 120 млн. лева и 700 дена ???? Не мога да повярвам. Поканете германска компания. Ще го свърши за 3 месеца >>>> До кога ще търпим тези крадливи общиски некадърници ? ? ?
Ива (нерегистриран)
Вече не вярвам на никого. Това с тази отсечка я стане я нестане.
dd (нерегистриран)
Ще стане, някой ден и със сигурност некадърно.
Ужас (нерегистриран)
Общинарите СО-съветници в частност Фандъкова Върхът на наглостта с ремонт на ремонта забатачиха ---вкараха в глуха улица, профукаха , откраднаха мильони левове с проект ул. Граф Игнатиев. Сега се гласят да крадът 1милярд лева за Южна дъга ...... Безумни проекти цяла поредица от кражби с необратими последствия....... ..... Стига глупости генерирани от партийни послушковци.. Фандъкова и Столична Община разиграва 158мил.лева и ще изтрови Столицата София с Завод изгарящ боклуците на цяла Европа Новичока е свеж въздух в сравнение на масовото обгазяване и канцерогенно замърсяване Проектирано и продадено от Фандъкова и СО-съветници Всички Проекти на Фандъкова да се дадът на главния Прокурор за злоупотреба в особенно големи размери 100-ци мил.лева за геноцид над гражданите Проект Граф Игнатиев е бездънна яма за прахосани пари за мильони лева, без ба се броят косвените загуби. Доживотна присъда дори И' е малко за геноцид над бъдещите поколения За назидание затвор от 120години.
Избирател (нерегистриран)
Курнело, първо се научи на правопис. И второ, що не си гледаш бизнеса в Зимбабве, ами си седнала да ни тормозиш с фалшиви новини?
Ми тази сутрин (нерегистриран)
В Дружба и Цариградски комплекс се носеше воня на барут и сяра. Обазяването си е факт.
Бюлетина 27 (нерегистриран)
А краят на тия мухъли от герб, бсп и сдс вижда ли се?
Обикновен Българин (нерегистриран)
Нещо ДИР-а МАЙ се нуждае от очила ! Привиждат му се краища на нескончаемите задръствания от бул . Бъкстон до кръговото на кв. Люлин ! За този у-к няма дори публикация , че нещо някога ще се случи ! А и всъщност е АБСОЛЮТНО ПОСЛЕДНИЯ У-К на околовръстното на София , което не е почвано дори на проект !
Люлинец (нерегистриран)
Споко приятел. Този участък е оставен за социалистите. Като дойдат на власт, те ще го направят. И без това реват че Баце нищо не им оставя да направят.
Аз (нерегистриран)
Добре че е ларж и вече над 20 години го оставя.
Работа и мислене ... (нерегистриран)
Добре де, шреди месец пошеше, че почват на 8 април?! Те какво, почват да мислят да го правят ли???
mathur@abv.bg
Виждало се.....виждам тая некадърница как е Аут....А докато бъде построено ще минат мнооого години....Предизборни герберски Лъжи !!!!
Матхур накур (нерегистриран)
Е, те социалистите не ядаха и асфалт, ама сега пълнят магистралите за Бургас, Варна и Одрин.
Между Бъкстон и Пушкин (нерегистриран)
Има една къщурка в плачевно състояние, която в момента се продава, или поне доскоро се продаваше. Там не ми е ясно как ще отчуждават и какво ще правят, но положението е също толкова зле, ако не и по-зле отколкото Младост - Лозен. Тази отсечка реално също е част от южната дъга, така че задръстванията ще си останат.
Agenta (нерегистриран)
Не въвеждайте народа в заблуда, най-задръстената отсечка е ж. к Люлин - кв. Бъкстон. За сега там обшината продава терените, за да може после да си ги купи на петорна цена.
К.Нинова (нерегистриран)
Асфалт не се яде
Kluchar Ba
Толкова години кво правиха. До сега можеш беможеш
п (нерегистриран)
КОГА НАЙ-ПОСЛЕ ЩЕ ЗАПОЧНЕ ИЗГРАЖДАНЕТО НА ОТСЕЧКАТА М-У БЪКСТОН И МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН,ТАМ СТАВАТ НЕВЕРОЯТНИ ЗАДРЪСТВАНИЯ. ЗАЩО ПРАВИТЕЛСТВОТО НЕ ИЗГРАЖДА ОКОЛОВРЪСТНИЯТ ПЪТ ИЗЦЯЛО НА СОФИЯ,А МИСИЛИ ЗА ОКОЛОВРЪСТНИЯТ ПЪТ НА ПЛОВДИВ??? ВЕРОЯТНО ТРЯБВА ДА СТАЧКУВАМЕ КАТО ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ,ЗА ДА ЗАПОЧНЕ СТРОИТЕЛСТВОТО И НА ТАЗИ ОТСЕЧКА.
я (нерегистриран)
Люлин и транспортните му връзки няма как да са приоритет, все пак източните райони и в часност тази отсечка от околовръсното са лицето на града за повечето идващи в София, а и трябва да се олесни пътуването към морето на средната класа и на заможните софиянци. Все пак откакто свят светува, всичко се прави за хората с пари, а за бедните каквото остане.
Някой (нерегистриран)
Пътуването ще се Улесни в пъти, ако се изгради Бъкстон - Люлин. Задръстването там е всекидневно и е по цялото протежение на отсечката. Докато Горубляне е задръстено само в петък и в неделя към 18 часа.
23 (нерегистриран)
Да ти имам познанията по граматика...
бай Онзи (нерегистриран)
На Горнобански път как ще разширят, като там и от двете страни има постройки?
Ми (нерегистриран)
Бутат ги. Как разшириха Черни Връх от Парадайс до колелото на Драгалевци? Ааа, вярно, там живеят богоизбрани, затова...
Димо (нерегистриран)
120 млн без ддс = 144 млн за 5.8 км за 3 години??? Може ли аз да направя само 2-3 метра, друго ми не трябва. Дано се задавите с крадените пари ГЕРБери ненакрали се.
Защо (нерегистриран)
Магистрала Хемус при Боаза излиза 8.4 милиона лева за километър,а тук цената 24.6 милиона лева за километър.
но (нерегистриран)
магистрала Хемус е с две платна по две ленти. тук е две платна с по три ленти плюс две платна по две локални ленти. на 6 км 4 надлеза и детелини.
Охльов (нерегистриран)
Обаче като го направят да не си стъпил там да караш като не ти изнася,то угот няма на корема и на гъза,а има претенции.Ходете си у прованса ,че заради такива като вас София стана тапа.
Димо (нерегистриран)
Говорим за цената, а това че беше обещано да го завършат преди 5 години е съвсем различно нещо.
681 (нерегистриран)
по 20 млн. лв на всеки 1 км ФАНТАСТИКА!
1944 (нерегистриран)
Що не кандидатства с по-ниска цена?
тре (нерегистриран)
защото цедката не го позволява. типичната схема е да се сложат някакви безумни изисквания на които отговарят само 1-2 наши фирми и хайде (цената каквато кажат , защото по-ниска няма). Същата беше и схемата с колите на парламента. Смешното е ,че магистрала Хемус излиза 3 пъти по-евтино на километър и то в планинския участък....
100 (нерегистриран)
Някой вярва ли на предизборни фишеци ?
Аз (нерегистриран)
Уви вече 30 години им вярваме.
Кирил (нерегистриран)
Заради отсечката от Люлин до Бояна на следващите избори ГЕРБ ще загубят сериозно количество гласоподаватели. С всеки изминал ден там става все по задръстено и хората стават все по-изнервени. Няма да се учудя ако заради тази отсечка падне и правителстовото по-някое време ....
Трейс груп (нерегистриран)
Хахах смешници !!Това трябвашеда стане преди 15 години бе тюфлециии!?! А участъка от бояна до люлин за 3000 година ли?
? (нерегистриран)
А защо не стана преди 15 години, помниш ли?
Винету (нерегистриран)
Аз знам защо нее направено, просто не вярвам че българите в сф търпят всичко това:)
Ангелов (нерегистриран)
Колко пъти го почваха участъка "до края на годината", та сег ли да не го почнат? И проектът е от 20-30 години и вече е морално и всякак остарял. Дано поне направят на околните уици канализацията и не ги затапят, че са майстори в това.
Алексей (нерегистриран)
А западната дъга кога. Тя е абсолютно затапена
Бойко (нерегистриран)
Бойко Борисов и г-жа Фандъкова мълчат и не смеят да кажат кога ще стане най-задръстената отсечка от Люлин до Младост. Защо ? Защото ще бъдат замерени с жълтите павета и още на тези избори ще бъдат изхвърлени от властта ! А истината е , че тази отсечка следващите 10 години няма да е готова ! И тя няма да е готова, защото предишните 10 години и кметицата и премиера и главните архитекти на София не са спали и не са правили нищо по този въпрос. А защо ? Защото са некомпетенти, некадърни и без визия за развитието на града. Работи се месец за месец !
ха (нерегистриран)
нещо си се объркал . Изборите са за Европарламент , а не за нашия парламент или пък кметски избори.
Азз (нерегистриран)
Кметските избори са през октомври. А дотогава баце ще е направил хеттрик, т.е. ще е хвърлил трета оставка.
mdaaa (нерегистриран)
3 години и 120 милиона за 6 километра прав път! По-корумпирана държава и по-овчедушнен народ на тая планета НЯМА!
3евзек
Прав път, с три пътни възела на две нива, два моста над реки, едната е Искър, а дълбочината на дерето на другата по нищо не отстъпва, 10-12 ленти в посока, осветление, тротоари, дренаж... До търговските обекти отстрани задължително трябва да се достига по локални платна. Това да не ти е обикновена магистрала с 6 ленти?
аа (нерегистриран)
а кочината между люлин и бъкстон някой ще я прави ли. Тунели ли ще са, виадукти ли асансьори ли, кръстовища на четири етажа ли, нещо там ще се прави ли. Или онази права отсечка между младост и и магостралата е по-лесна за усвояване
Joker (нерегистриран)
ПЪрво са по-богатите квартали, после сте Вие на ред. Потърпете малко.
ppp (нерегистриран)
Всъщност първо трябва да се пусне метрото при ГБ. До 3 години ще я почнат.
ставри (нерегистриран)
Да се запише към закона и предварителен арест за кандидат крадците от офшорните магистрални фирми, като превантивна мярка срещу клептоманията която ги тресе като чуят асфалт.
Този участък (нерегистриран)
е най-важно да бъде разширен, защото в посока Младост се вливат в движението коли от две магистрали - Хемус и Тракия. Да го направят този, после и западната дъга до Люлин.
- - - (нерегистриран)
Не е така. Целият транзит, трябва да минава по северната тангента, за да не обгазява София пъплейки по Южната дъга, която е на по-голяма надморска височина от цялия град!
пффф (нерегистриран)
От коментарите става ясно, че истинската тапа е само там, където пречи на коментиращия... Всичко други са бели кахъри... :)
Аз (нерегистриран)
Или пък може хората все пак да са минавали и по двата участъка и да знаят. Отвори един Google Maps и дай едно минаване. Може да избереш и час, в който ще преминеш. Ще видиш къде е истината. Само че това общинарите май не го могат.
А ще има ли (нерегистриран)
анекси по договора за строителство? По 20 милиона за километър! Ето , така се правят пари!
Уу (нерегистриран)
Най-натовареният и задръстен участък от околовръстния път винаги е бил и продължава да е отсечката между Бояна и Суходол и бездействието по този въпрос продължава с пълна сила!
На тези (нерегистриран)
С отчуждените имоти колко им дават за квадратен метър та има 69 заведени дела за по високи обещетение.Няма ли те да забавят строителството?
Ффффф (нерегистриран)
2 години за 5км .... тия са идиоти ...
666 (нерегистриран)
Ами над 30 години го чакаме, ще почакаш още 2
3евзек
Срокът не зависи изцяло от количеството на километрите. Например делата за отчуждаване на имоти приключват за едно и също време, независимо дали са 2 или 200. Ако 100 бригади строят 100 моста за 3 месеца, това въобще не означава, че същите 100 бригади ще построят един мост за 5 работни часа.
Пешо (нерегистриран)
Ще доживеем ли да видим направен околовръстния път от Бъкстон до Люлин? Там е истинската ТАПА!
LL (нерегистриран)
А от Бъкстон до Банкя КОГА???
ЗНАЕЩ (нерегистриран)
НИКОГАААА
Защо не се (нерегистриран)
казва с българската дума ЗАДРЪСВАНЕ а с грубата дума ТАПА? Дали тапа е много джазова? Хаверска от задругата
Оня с коня (нерегистриран)
Нали има държавно дружество за пътно строителство! Защо да не строи тя?
Филип Тотю (нерегистриран)
По-добре да си види краят на това грабливо шайкаджийско племе!
666 (нерегистриран)
Друго си е да се краде, без да се прави нищо, както беше преди тях, гиди соц-бастуни прости
Хм (нерегистриран)
Това със "строителството може да започне тази година" сме го чували! Пишете новини само когато има някаква яснота, поредната предизборна новина...
А ПЕРМАНЕНТНАТА "ТАПА" НА ГОРНОБАНСКИ ПЪТ (нерегистриран)
КЪДЕ Я ЗАБРАВИХТЕ ТАЗИ КРИТИЧНА ОТСЕЧКА МЕЖДУ БОЯНА И ГОРНА БАНЯ???? ТАМ Е МНОГО ПО-НАЛЕЖАЩО ДА СЕ РЕМОНТИРА С КРЪГОВИ И РАЗШИРИ, ОТКОЛКОТО ЦИТИРАНАТА В ТАЗИ СТАТИЯ ОТСЕЧКА.
Цецо Асаснсьора (нерегистриран)
Трай това ше остане за другия мандат! Трябва да има къде да се правят копки и изкопчета. Трябва да има откъде да се краде, след като спрат другите кранчета.
Пипи (нерегистриран)
Защо пък реши, че е по належаща, всяка сутрин пътувам 1 км за 30 минути...
Танас (нерегистриран)
Климацици в строй. Мирно,равнис,свободно ! Паправи се.
. (нерегистриран)
Съсипаха я тая държава..! Добре си беше околовръстното на две платна. Що не раздадоха парите на пенЦионери и цигани, ами ги хвърлят за глупости, дето никой не ползва?!
- - - (нерегистриран)
Софя не е България. Нищо, че там се свряха всички селяндури.
. (нерегистриран)
Аджеба! Що дават парите на софиянци на разни селяндурници по другите градове..?! над 30% от БВП се прави в София, а се харчи в цялата страна
- - - (нерегистриран)
ЕМи направете си град-държава и си е.авайте капаците бе! Ние ще търсим Гърция, Сърбия, че и Румъния и Турция и ще се присъединяваме към тях! Мрете си там в гетото!
теодор тошев
Дано да е сарказъм.
МАЙОРА (нерегистриран)
А от Бояна до магистрала Люлин не е Южна дъга, така ли? Аве що не ви таковам таковата!
не (нерегистриран)
Това е
boby (нерегистриран)
Да ви имам подвеждащото заглавие. Вижда се краят на едната, при това по-малката, тапа. На другата, на която си прекарват живота хиляди хора ежедневно - между Бояна и Люлин, края и не се вижда. Та така...
real (нерегистриран)
Тапата на южната дъга е между бул.Бъкстон и бул. Цар Боис Трети...та с две думи...ТАПИТЕ ОСТАВАТ
Ан (нерегистриран)
Най-критичната точка от към задръствания на околовръстното в София е кръстовището с Цар Борис III-ти, така нареченият Горнобански път. Там в час пик и преди празници стават километрични колони. Належащо е там да се изгради кръстовище на две нива!
Мирослав (нерегистриран)
Да, там трябва кръстовище не на две, а даже на три нива да се построи.
интернет-мушморок (нерегистриран)
Е, а дано
Чоко (нерегистриран)
А пък аз си мислех, че най-сетне ще решат да направят и отсечката от АМ Люлин до Резиденция Бояна. Очевидно няма да доживея.
Бързина (нерегистриран)
нямам претенции, че разбирам от строителство на пътища, но 700дни за 5.5км само на мен ли ми се струва много. Средно се пада по 12.7м на ден.
БРЦК
Много са. Терена е лесен. Ама като се има впредвид ,че не са започнали с другите неща - сложили са повечко време. Самото строителство може да отнеме 3-6 месеца.
росстролнадзор (нерегистриран)
Кое е лесното? Между Малдост и Горубляне виждал ли си колко е висок сегашния мост? Това ще изчезне и ща има два нови моста, при това ще ги строят един след друг, за да е проходим участъка. Кръстовища на две нива на Горубляне, Герман и Лозен...
Към двама ви (нерегистриран)
Има да се градят 3 мостови съоръжения. Те не стават за 100 дни. Те така.
към двама ни (нерегистриран)
За това казах, че няма претенции да разбирам и питам. и все пак 700 дни???
информация (нерегистриран)
Тунелът под Ла Манш (два успоредни тунела по 50 км) е посторен за 6 години и половина. Можете сами да направите сравнение по сложност на задачата и срок.
3евзек
Тунелът под Ламанша е като тунела под Шипка - 150 години приказки, преди да намерят технологии и финансиране.
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)
"Екзакта": ГЕРБ води с 9% пред ПП-ДБ, запазва се конфигурацията и в 50-ия парламент
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи