Вижда се краят на последните тапи по Южната дъга на Околовръстното

МРРБ иска предварително изпълнение на отчуждителните процедури за участъка от пътен възел "Цариградско шосе" до "Младост"

Обратно в новината

Коментари - Вижда се краят на последните тапи по Южната дъга на Околовръстното | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Нещо сте в грешка. Най-голямата тапа по южната дъга е между Борис и автомагистрала Люлин. Има даже виц кой бил най-големия затворен комплекс - отговор Горна Баня - нито можеш да излезеш, нито да да влезеш. Вземете я оправете и тази отсечка най-накрая вече 20 години лъжете, че до 2 години ще е готово и така всяка година. Аман от некадърници в тази община.

За строежа на 5,6 км. 120 млн. лева и 700 дена ???? Не мога да повярвам. Поканете германска компания. Ще го свърши за 3 месеца >>>> До кога ще търпим тези крадливи общиски некадърници ? ? ?

Вече не вярвам на никого. Това с тази отсечка я стане я нестане.

Ще стане, някой ден и със сигурност некадърно.

Общинарите СО-съветници в частност Фандъкова Върхът на наглостта с ремонт на ремонта забатачиха ---вкараха в глуха улица, профукаха , откраднаха мильони левове с проект ул. Граф Игнатиев. Сега се гласят да крадът 1милярд лева за Южна дъга ...... Безумни проекти цяла поредица от кражби с необратими последствия....... ..... Стига глупости генерирани от партийни послушковци.. Фандъкова и Столична Община разиграва 158мил.лева и ще изтрови Столицата София с Завод изгарящ боклуците на цяла Европа Новичока е свеж въздух в сравнение на масовото обгазяване и канцерогенно замърсяване Проектирано и продадено от Фандъкова и СО-съветници Всички Проекти на Фандъкова да се дадът на главния Прокурор за злоупотреба в особенно големи размери 100-ци мил.лева за геноцид над гражданите Проект Граф Игнатиев е бездънна яма за прахосани пари за мильони лева, без ба се броят косвените загуби. Доживотна присъда дори И' е малко за геноцид над бъдещите поколения За назидание затвор от 120години.

Курнело, първо се научи на правопис. И второ, що не си гледаш бизнеса в Зимбабве, ами си седнала да ни тормозиш с фалшиви новини?

В Дружба и Цариградски комплекс се носеше воня на барут и сяра. Обазяването си е факт.

А краят на тия мухъли от герб, бсп и сдс вижда ли се?

Нещо ДИР-а МАЙ се нуждае от очила ! Привиждат му се краища на нескончаемите задръствания от бул . Бъкстон до кръговото на кв. Люлин ! За този у-к няма дори публикация , че нещо някога ще се случи ! А и всъщност е АБСОЛЮТНО ПОСЛЕДНИЯ У-К на околовръстното на София , което не е почвано дори на проект !

Споко приятел. Този участък е оставен за социалистите. Като дойдат на власт, те ще го направят. И без това реват че Баце нищо не им оставя да направят.

Добре че е ларж и вече над 20 години го оставя.

Добре де, шреди месец пошеше, че почват на 8 април?! Те какво, почват да мислят да го правят ли???

Виждало се.....виждам тая некадърница как е Аут....А докато бъде построено ще минат мнооого години....Предизборни герберски Лъжи !!!!

Е, те социалистите не ядаха и асфалт, ама сега пълнят магистралите за Бургас, Варна и Одрин.

Има една къщурка в плачевно състояние, която в момента се продава, или поне доскоро се продаваше. Там не ми е ясно как ще отчуждават и какво ще правят, но положението е също толкова зле, ако не и по-зле отколкото Младост - Лозен. Тази отсечка реално също е част от южната дъга, така че задръстванията ще си останат.

Не въвеждайте народа в заблуда, най-задръстената отсечка е ж. к Люлин - кв. Бъкстон. За сега там обшината продава терените, за да може после да си ги купи на петорна цена.

Асфалт не се яде

Толкова години кво правиха. До сега можеш беможеш

КОГА НАЙ-ПОСЛЕ ЩЕ ЗАПОЧНЕ ИЗГРАЖДАНЕТО НА ОТСЕЧКАТА М-У БЪКСТОН И МАГИСТРАЛА ЛЮЛИН,ТАМ СТАВАТ НЕВЕРОЯТНИ ЗАДРЪСТВАНИЯ. ЗАЩО ПРАВИТЕЛСТВОТО НЕ ИЗГРАЖДА ОКОЛОВРЪСТНИЯТ ПЪТ ИЗЦЯЛО НА СОФИЯ,А МИСИЛИ ЗА ОКОЛОВРЪСТНИЯТ ПЪТ НА ПЛОВДИВ??? ВЕРОЯТНО ТРЯБВА ДА СТАЧКУВАМЕ КАТО ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ ,ЗА ДА ЗАПОЧНЕ СТРОИТЕЛСТВОТО И НА ТАЗИ ОТСЕЧКА.

Люлин и транспортните му връзки няма как да са приоритет, все пак източните райони и в часност тази отсечка от околовръсното са лицето на града за повечето идващи в София, а и трябва да се олесни пътуването към морето на средната класа и на заможните софиянци. Все пак откакто свят светува, всичко се прави за хората с пари, а за бедните каквото остане.

Пътуването ще се Улесни в пъти, ако се изгради Бъкстон - Люлин. Задръстването там е всекидневно и е по цялото протежение на отсечката. Докато Горубляне е задръстено само в петък и в неделя към 18 часа.

Да ти имам познанията по граматика...

На Горнобански път как ще разширят, като там и от двете страни има постройки?

Бутат ги. Как разшириха Черни Връх от Парадайс до колелото на Драгалевци? Ааа, вярно, там живеят богоизбрани, затова...

120 млн без ддс = 144 млн за 5.8 км за 3 години??? Може ли аз да направя само 2-3 метра, друго ми не трябва. Дано се задавите с крадените пари ГЕРБери ненакрали се.

Магистрала Хемус при Боаза излиза 8.4 милиона лева за километър,а тук цената 24.6 милиона лева за километър.

магистрала Хемус е с две платна по две ленти. тук е две платна с по три ленти плюс две платна по две локални ленти. на 6 км 4 надлеза и детелини.

Обаче като го направят да не си стъпил там да караш като не ти изнася,то угот няма на корема и на гъза,а има претенции.Ходете си у прованса ,че заради такива като вас София стана тапа.

Говорим за цената, а това че беше обещано да го завършат преди 5 години е съвсем различно нещо.

по 20 млн. лв на всеки 1 км ФАНТАСТИКА!

Що не кандидатства с по-ниска цена?

защото цедката не го позволява. типичната схема е да се сложат някакви безумни изисквания на които отговарят само 1-2 наши фирми и хайде (цената каквато кажат , защото по-ниска няма). Същата беше и схемата с колите на парламента. Смешното е ,че магистрала Хемус излиза 3 пъти по-евтино на километър и то в планинския участък....

Някой вярва ли на предизборни фишеци ?

Уви вече 30 години им вярваме.

Заради отсечката от Люлин до Бояна на следващите избори ГЕРБ ще загубят сериозно количество гласоподаватели. С всеки изминал ден там става все по задръстено и хората стават все по-изнервени. Няма да се учудя ако заради тази отсечка падне и правителстовото по-някое време ....

Хахах смешници !!Това трябвашеда стане преди 15 години бе тюфлециии!?! А участъка от бояна до люлин за 3000 година ли?

А защо не стана преди 15 години, помниш ли?

Аз знам защо нее направено, просто не вярвам че българите в сф търпят всичко това:)

Колко пъти го почваха участъка "до края на годината", та сег ли да не го почнат? И проектът е от 20-30 години и вече е морално и всякак остарял. Дано поне направят на околните уици канализацията и не ги затапят, че са майстори в това.

А западната дъга кога. Тя е абсолютно затапена

Бойко Борисов и г-жа Фандъкова мълчат и не смеят да кажат кога ще стане най-задръстената отсечка от Люлин до Младост. Защо ? Защото ще бъдат замерени с жълтите павета и още на тези избори ще бъдат изхвърлени от властта ! А истината е , че тази отсечка следващите 10 години няма да е готова ! И тя няма да е готова, защото предишните 10 години и кметицата и премиера и главните архитекти на София не са спали и не са правили нищо по този въпрос. А защо ? Защото са некомпетенти, некадърни и без визия за развитието на града. Работи се месец за месец !

нещо си се объркал . Изборите са за Европарламент , а не за нашия парламент или пък кметски избори.

Кметските избори са през октомври. А дотогава баце ще е направил хеттрик, т.е. ще е хвърлил трета оставка.

3 години и 120 милиона за 6 километра прав път! По-корумпирана държава и по-овчедушнен народ на тая планета НЯМА!

Прав път, с три пътни възела на две нива, два моста над реки, едната е Искър, а дълбочината на дерето на другата по нищо не отстъпва, 10-12 ленти в посока, осветление, тротоари, дренаж... До търговските обекти отстрани задължително трябва да се достига по локални платна. Това да не ти е обикновена магистрала с 6 ленти?

а кочината между люлин и бъкстон някой ще я прави ли. Тунели ли ще са, виадукти ли асансьори ли, кръстовища на четири етажа ли, нещо там ще се прави ли. Или онази права отсечка между младост и и магостралата е по-лесна за усвояване

ПЪрво са по-богатите квартали, после сте Вие на ред. Потърпете малко.

Всъщност първо трябва да се пусне метрото при ГБ. До 3 години ще я почнат.

Да се запише към закона и предварителен арест за кандидат крадците от офшорните магистрални фирми, като превантивна мярка срещу клептоманията която ги тресе като чуят асфалт.

е най-важно да бъде разширен, защото в посока Младост се вливат в движението коли от две магистрали - Хемус и Тракия. Да го направят този, после и западната дъга до Люлин.

Не е така. Целият транзит, трябва да минава по северната тангента, за да не обгазява София пъплейки по Южната дъга, която е на по-голяма надморска височина от цялия град!

От коментарите става ясно, че истинската тапа е само там, където пречи на коментиращия... Всичко други са бели кахъри... :)

Или пък може хората все пак да са минавали и по двата участъка и да знаят. Отвори един Google Maps и дай едно минаване. Може да избереш и час, в който ще преминеш. Ще видиш къде е истината. Само че това общинарите май не го могат.

анекси по договора за строителство? По 20 милиона за километър! Ето , така се правят пари!

Най-натовареният и задръстен участък от околовръстния път винаги е бил и продължава да е отсечката между Бояна и Суходол и бездействието по този въпрос продължава с пълна сила!

С отчуждените имоти колко им дават за квадратен метър та има 69 заведени дела за по високи обещетение.Няма ли те да забавят строителството?

2 години за 5км .... тия са идиоти ...

Ами над 30 години го чакаме, ще почакаш още 2

Срокът не зависи изцяло от количеството на километрите. Например делата за отчуждаване на имоти приключват за едно и също време, независимо дали са 2 или 200. Ако 100 бригади строят 100 моста за 3 месеца, това въобще не означава, че същите 100 бригади ще построят един мост за 5 работни часа.

Ще доживеем ли да видим направен околовръстния път от Бъкстон до Люлин? Там е истинската ТАПА!

А от Бъкстон до Банкя КОГА???

НИКОГАААА

казва с българската дума ЗАДРЪСВАНЕ а с грубата дума ТАПА? Дали тапа е много джазова? Хаверска от задругата

Нали има държавно дружество за пътно строителство! Защо да не строи тя?

По-добре да си види краят на това грабливо шайкаджийско племе!

Друго си е да се краде, без да се прави нищо, както беше преди тях, гиди соц-бастуни прости

Това със "строителството може да започне тази година" сме го чували! Пишете новини само когато има някаква яснота, поредната предизборна новина...

КЪДЕ Я ЗАБРАВИХТЕ ТАЗИ КРИТИЧНА ОТСЕЧКА МЕЖДУ БОЯНА И ГОРНА БАНЯ???? ТАМ Е МНОГО ПО-НАЛЕЖАЩО ДА СЕ РЕМОНТИРА С КРЪГОВИ И РАЗШИРИ, ОТКОЛКОТО ЦИТИРАНАТА В ТАЗИ СТАТИЯ ОТСЕЧКА.

Трай това ше остане за другия мандат! Трябва да има къде да се правят копки и изкопчета. Трябва да има откъде да се краде, след като спрат другите кранчета.

Защо пък реши, че е по належаща, всяка сутрин пътувам 1 км за 30 минути...

Климацици в строй. Мирно,равнис,свободно ! Паправи се.

Съсипаха я тая държава..! Добре си беше околовръстното на две платна. Що не раздадоха парите на пенЦионери и цигани, ами ги хвърлят за глупости, дето никой не ползва?!

Софя не е България. Нищо, че там се свряха всички селяндури.

Аджеба! Що дават парите на софиянци на разни селяндурници по другите градове..?! над 30% от БВП се прави в София, а се харчи в цялата страна

ЕМи направете си град-държава и си е.авайте капаците бе! Ние ще търсим Гърция, Сърбия, че и Румъния и Турция и ще се присъединяваме към тях! Мрете си там в гетото!

Дано да е сарказъм.

А от Бояна до магистрала Люлин не е Южна дъга, така ли? Аве що не ви таковам таковата!

Това е

Да ви имам подвеждащото заглавие. Вижда се краят на едната, при това по-малката, тапа. На другата, на която си прекарват живота хиляди хора ежедневно - между Бояна и Люлин, края и не се вижда. Та така...

Тапата на южната дъга е между бул.Бъкстон и бул. Цар Боис Трети...та с две думи...ТАПИТЕ ОСТАВАТ

Най-критичната точка от към задръствания на околовръстното в София е кръстовището с Цар Борис III-ти, така нареченият Горнобански път. Там в час пик и преди празници стават километрични колони. Належащо е там да се изгради кръстовище на две нива!

Да, там трябва кръстовище не на две, а даже на три нива да се построи.

Е, а дано

А пък аз си мислех, че най-сетне ще решат да направят и отсечката от АМ Люлин до Резиденция Бояна. Очевидно няма да доживея.

нямам претенции, че разбирам от строителство на пътища, но 700дни за 5.5км само на мен ли ми се струва много. Средно се пада по 12.7м на ден.

Много са. Терена е лесен. Ама като се има впредвид ,че не са започнали с другите неща - сложили са повечко време. Самото строителство може да отнеме 3-6 месеца.

Кое е лесното? Между Малдост и Горубляне виждал ли си колко е висок сегашния мост? Това ще изчезне и ща има два нови моста, при това ще ги строят един след друг, за да е проходим участъка. Кръстовища на две нива на Горубляне, Герман и Лозен...

Има да се градят 3 мостови съоръжения. Те не стават за 100 дни. Те така.

За това казах, че няма претенции да разбирам и питам. и все пак 700 дни???

Тунелът под Ла Манш (два успоредни тунела по 50 км) е посторен за 6 години и половина. Можете сами да направите сравнение по сложност на задачата и срок.

3евзек

Тунелът под Ламанша е като тунела под Шипка - 150 години приказки, преди да намерят технологии и финансиране.