Вижте новите електробуси за градския транспорт в София
Кметът Йорданка Фандъкова обяви, че модерните превозни средства са "с много екстри, с видеонаблюдение и пригодени за хора с проблеми и майки с колички"
Обратно в новинатаКоментари - Вижте новите електробуси за градския транспорт в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ГРОБеЧума (нерегистриран)
Колко цифрена е била комисионната? За една разпасала се даскалица питам.
Зоя (нерегистриран)
Браво на вас
Най неподходящия номер (нерегистриран)
В автобус 100 се возят от 5 до 10 човека от кв.Бенковски до пътно строителна техника. Маршрута е изключително ненатоварен. Автобус 404 има 36 спирки с голям брой пътници и също е в окаяно състояние Един шофьор беше казал, че като знае какво е състоянието на автобуса, никога няма да се качи да се вози в него.
Зараза и смрад (нерегистриран)
Нека до тях да сложат опушения, пропадащ в средата, смръдлив, наквасен със смазка, икарус от линия №404. Нека сложат и тролеите от линия №4, на които седалките са се лакирали от мръсотия, вътре не са чистени откакто са излязли от завода. Страхотна подвижна зараза са тези тролеи.Страхотна мръсотия и смрад. Но трябва да се чекирам! Леле, модерно.НАЛИЧНИЯТ ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ Е НЕВЕРОЯТНО МРЪСЕН! Е, ТО ОТ МЕРЦЕДЕСЕ НЕ СЕ ВИЖДА ВЪТРЕ....
XAXA (нерегистриран)
Най-вероятно коментиращите тук не са се качвали на такива автобуси но се изказват толкова компетентно..............ужас нямам думи. Малоумна история.........няма да има скоро ред в тази държава, защото обществото е смотано.........
Транспорт АД (нерегистриран)
Отново далавера на изп директор С.Монов. Защо никой не го пита за какво купува тия боклуци, колоко струват и как се печели поръчката. С.М> си е подставено лице на Й. Фанд която е леля знаете на кой
Хани (нерегистриран)
Сигурно отново са за да придадат европейски вид на центъра на # София,а в кварталите старите волски талиги
Хейтър (нерегистриран)
Имат ли вграден радар за наглите селяци с немските класики?
Чудесно (нерегистриран)
Само да не стане като е ек бусчетата за крайните квартали, които трябваше да осигуряват достъп до метрото. Никой не ги е виждал и чувал, нещо като караконджули.
Нафталин (нерегистриран)
Има ли зарядни направени? Или пак ще ги зареждате с мобилен дизел генератор на обръщалото?
Снимката (нерегистриран)
На една от снимките в близък план е снимана зарядна станция.Специално за другари дето това питат....
:) (нерегистриран)
Очакваме новина за горящо хале с автобусни на депото.. в Германия имаше 2-3 такива, много екологично пушеха. А преди 2-3 седмици магазин (голям , с размери на ЛИДЛ) за велосипеди пламна заради ел. колело...
Пешо (нерегистриран)
Браво бе...а бензинът иначе не гори....нали...
RE (нерегистриран)
5 предизборни парчета за Софийските селяни ... да лапкат докато не са ги викнали запас!
1812 (нерегистриран)
Сигурно е корупционна схема - остана ли изобщо една поръчка с обществени (че и не само) пари която да не е? Сигурно и качеството не е най-доброто, което може да се намери - китайските авто производители не се славят с особено високо качество на продукцията си. Но във всички случаи всеки един такъв рейс вади от обращение стар смръдлив дизел, което е крайно наложително за този толкова мръсен град.
1813 (нерегистриран)
Сигурно ,сигурно ,а ти сигурно си с мустаци....Приказки на кило. За замяната на смърдели съм съгласен
Ей (нерегистриран)
Като чета коментарите, Народе нямаш угодия.
тъпак до тъпака , мила моя майно льо (нерегистриран)
че се разколачат до септември , после иде зима и батерията пада на 30%. та до тогава - кой не скача е червен
нн (нерегистриран)
Явно не сте наясно, че литиево-йонната батерия е зависима от околната температура. Знае се , че лятото е-колата изминава около 500 км, а зимата 360-370 км. Тава е сега реалността. Това е технологията. Знам го и от е-велосипеда който карам лято и зима, грешка няма.
нн (нерегистриран)
Стига сте ревали бе софиянци. Новото си е ново, дядо Форд като го попитали кая е най-добрата кола, очаквали да каже Форд, той казал новата. Какво плюете китайците, те европейците да не са по-добри. Возете се, радвайте се, ако не ги искате подарете ги в провинцията и без това са платени от бюджета на държавата.
Браво (нерегистриран)
Браво!! Прекрасни са новите автобуси! Хубаво е, че се увеличава стокооборота с братски Китай. Стига сме внасяли автобуси от Турция, които за нищо не стават а и са по-скъпи!
никой (нерегистриран)
От кога китайците са ти братя?
Видял (нерегистриран)
Сори пич, Ирландски са! https://higer.ie/
Аман от предизборни димки !Лелелеллелллеее (нерегистриран)
Значиии....тооо ракия нема, тя хлеб купила... Улиците са в безобразно състояние ! Тунела, в Люлин ремонтирахте, ама, докато стигнат до смотания тунел, новите Ман-ове се разбиват в кварталните улици, които на нищо не приличат.
Мангуста (нерегистриран)
Циганите ни давате ли продължим да се возим без билетче
Боко (нерегистриран)
щи давами до неделя и возене и кифтета и пари , след 2ри - нанай маро
N (нерегистриран)
Нали се возят в тези китайски ментата. Раздрънкват се за месеци след доставянето им и започват да скърцат и да тракат вътре. Окачването им е лошо. Зимата се движат с 20 км/ч, понеже им пада капацитетът на кондензаторите. Цената им е повече от на снаден немски автобус, а качеството е китайско. Пак усвояване на пари и столична община-дойна крава. Нямат намерения да спрат да се гаврят с нас... има само един начин да се справим с проблема.
Николай (нерегистриран)
Важното е колко повече може да се открадне. Останалите параметри по сделката са на следващи места. Поне по една печка да бяха купили на тия ,,модерни'' мотокарчета, че зимата е яко клинч в тях - не качват повече от 3-4-5 градуса вътре.
TTT (нерегистриран)
Може би е така, но по тези пътища няма автобус, който да издържи. Всеки ден се возя по Сливница в София в двете посоки. На моменти се понадигам, защото на дупките вътре в автобуса се разглабяш! Същото е и за новите трамвай от Полша. Така се клатят, че се чудя как досега няма изхвърчали от релсите. Неотдавна на улица Христо Ботев след Слевница по посока ц. гара от клатенето компютъра на трамвая заби и той спря. Така, че и заради пътищата и релсите техниката не е подходяща. Вероятно скоро по тия ровове ще трябва да се въведат отново конските впрягове.
M (нерегистриран)
абе... не съм съгласен. работят си нормално автобусите, возя се в една от тях ежедневно.
до КАТ СФ (нерегистриран)
защо не са за ЕА регистрацията?
Йордан (нерегистриран)
Щото са ментак електрички.
нали резак (нерегистриран)
Както и ти си ментак Йордан, а всъщност си Мюмюн
Видял (нерегистриран)
Ц, Ирландия ! https://higer.ie/
още екстри (нерегистриран)
Кой ще плаща бе, Данче? Градският транспорт е на 85% загуба. Купете още по-скъпи електробусе.
Огнян (нерегистриран)
Споко, това е за изпроводяк.
;-/ (нерегистриран)
Това е лошо, защото ако дойде Бонев от затрий София, тогава тези Китайчета ще ги има, но само на картинка...
mm (нерегистриран)
градският транспорт навсякъде по свете е на загуба и дотации. Освен в Лондон.
НАЙ
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
ДНК анализ: Велико Минков е баща на бебето на обвинената в убийство Габриела
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Макрон: Пращане на сухопътни войски в Украйна не е изключено, ако Москва пробие
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Над 15 кърлежа по тялото на дете след игра в Южния парк в София
Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна