Пътници от горящия влак: Няма ранени, защото не беше пълно
Малък пламък с много пушек – така започнало огненото бедствие в бързия влак София – Бургас на гара Коньово вчера вечерта.
Обратно в новинатаКоментари - Пътници от горящия влак: Няма ранени, защото не беше пълно | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
722 (нерегистриран)
С тези цени на билетите за влак едвам си плащат тока и заплатите, а за подвижен състав да не говорим. Не ме учудва случилото се.
Запрян (нерегистриран)
Парите направо си щъкат в БДЖ но никой не си дава зор да ги печели за фирмата.Само няколко примери-колко тъговски площи стоят празни по гарите от които могат да се вземат наеми.Достатъчно е да се разгледа например гара Ст.Загора и да се сравни с гара Пловдив .Някога гаровите ресторанти бяха нещо задължително и бяха много евтини и посещавани не само от пътуващи но и от минаващите на близо сега тънат в разруха.Какво да кажем за стотиците гари които се рушат а биха били чудесни туристически спални.
Анонимен (нерегистриран)
Не се знае !Може да има и загинали,като в Червен бряг !Не бързайте да се радвате !
Iivanov84
"първоначалната версия причината за огъня е късо съединение в електрическата инсталация, съобщиха от Министерство на транспорта" ПЪЛНИ ИДИОТИ! от кого крият очевадната истина ел инсталацията на вагона е 24 волта НЕ Е ВЪЗМОЖНО ДА СЕ ЗАПАЛИ ОТ КЪСО СЪЕДИНЕНИЕ...Ето така преди 10 години запалиха хората във влака за Кардам,връзваха всички врати със синджири на спалните вагони само и само някой да не се качи без билет във спалния..в жепепето всички са абсолютни ИДИОТИ като се започне от мургавите чистачки и шлосери та чак и до Владимиров....НЕКАДЪРНИЦИ
nik (нерегистриран)
С всяко дружество досега както и с БДЖ се процедира по следния начин: дружеството се заграбва - фалира - приватизира. На някой да не му е ясно още. Опитват се да ошушкат всичко до кокал, да си приберат милионите, да го продадат и да се огледат после за следващата си жертва.
Бай Ганьо (нерегистриран)
Автобусите са още по зле случая с автобуса който се обърна в Египет и с децата. Със стари автобуси и влакове не се прави ТУРИЗЪМ.
АД ПОД НИБЕТО (нерегистриран)
АМИ СЪС тия стари мотриси кво може да очаква човек-много трудно се пътува с неудобните НЕМСКИ ВАГОНИ ОТ ПРЕДИ 30 години на БДЖ истински ад е. БЕЗ КОМЕНТАР
) (нерегистриран)
Когато неотдавна дерайлира влака край гара Яна до София (щото "някой" задигна сума-ти релси), то секвестираха мотрисата заради следствието у бедежейското депо. И онея на бърза ръка й източиха невъзмутимо дизела.
Иван Кайман (нерегистриран)
Нещо референдум, едно-друго, на тема "трябва ли ми на мен БДЖ" ?!
Мачо Пичо (нерегистриран)
Винаги като стане дума за БДЖ, то или има авария, или злоупотреби, или сървиса е окаян. Но повече, много повече средства от бюджета винаги се искат и получават. С тези средства никога не се купуват нови вагони на ниво ХХI век, а се изплюскват и пак- вкж по-горе. ("изгорелите вагони са на 35-37 год.")
Финансист (нерегистриран)
Интересно е какви доходи и имоти декларират от Ръководството на БДЖ. Все пак през тях минават бая пари, а все има финансова дупка.
) (нерегистриран)
Това е, щото БДЖ нема пари. Трябват отново пари за спасяването на родното, прекрасно, любимо БДЖ. Парички-и-и-и......
БДЖ реформа (нерегистриран)
Ааа за шевчетата парички има. Политическото ръководство е добре подсигурено и вече 8 години, яко маа по задачите!
100 (нерегистриран)
Всичко държавно е така. Източването няма край и всички плащаме за тези хранилки всяка година. Къде са тези, които непрекъснато реват за соц-а? Да се повозят на БДЖ!
581 (нерегистриран)
Добре бе, защо си мислите че като не е държавно няма да го източват? А? Какво подобриха Гад Зееви, американската Марица, ЕРП-тата, концесиите за вода? Какво? Английските железници ги приватизираха преди 30 години и сега инфраструктурата се разпада! Защото частниците искат само да ползват, ама инвестиции - държавата да ги прави!
Стари вагони (нерегистриран)
Така е в държавната БДЖ. За нови служебни коли, високи заплати на шефове и други екстри пари ИМА, но за нови влакове НЯМА.
Пътниците (нерегистриран)
Всъщност най-голямата дейност на БДЖ е извозването на пътници с АВТОБУСИ, е от една или друга аварирала композиция.
Къде е проблема? (нерегистриран)
Важното е, че ръководството на БДЖ е чисто като момина сълза. Проблема пак се търси някъде другаде.
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
Терористи нападнаха полицейски пункт в Русия с бомба и автомати, убиха полицаи (видео)