Влак блъсна автобус с работници край Симеоновград (снимки+видео)
Автобусът е пометен на неохраняем прелез. Петима души са ранени.
Обратно в новинатаКоментари - Влак блъсна автобус с работници край Симеоновград (снимки+видео) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
http://www.zaveshtavamvizdrave.com/2012/05/gsm-rf.html (нерегистриран)
Уникално изследване върху вредата от микровълновите лъчения - GSM, WiFi, DECT, BlueTooth ...
хахаха (нерегистриран)
да пишат акт на машиниста за несъобразена скорост
уточнение (нерегистриран)
По-добре ще е да сложите заглавие "автобус с работници се вряза във влак", все пак влакът има определена траектория, която не е изменчива и няма как активно да причини ПТП, освен ако друго превозно средство не я наруши.
Изключително (нерегистриран)
малоумно заглавие! Влак да блъсне автобус??? Оправете си заглавието и правописа, невежи Дир-човци!
Жалко (нерегистриран)
Уж винаги закъсняват влаковете.
драскачи (нерегистриран)
Разбирам неохраняем,но за неизползван жп прелез не бях чувал.
И по чудо (нерегистриран)
Остана жив само огнярът на трена. Рециклиране му е майката, екология и......пипе у тиквата!
Влака в следствието на (нерегистриран)
Развигор 1. Шофьора на автобуса с медал за....тарикатлък. Иноче, в белите държави адвокатите на пътниците, особено пострадалите, ще затворят транспортната фирма, мината и града....от обещетения за пострадалите. За сведение - детройтския университет ще плати ПОЛОВИН милиард долара обещетения на спортистките....за това, че доктора ги е опипвал.
абе то (нерегистриран)
един колоездач преобръща рейс, а пък цял влак не успял????
поука (нерегистриран)
При срещата с товарния влак резултатът е винаги един и същ! Само обясненията, оправданията и глупостта всеки път са различни!
man (нерегистриран)
Според мен рейса е блъснал влака, а не обратното
... (нерегистриран)
ИзключителноПоказателен случай ! - Този вид локомотиви са Единствените СССР у Нас. ...от 92 закупени - днес Над 75 са Скрапирани. ...и Винаги СА имали Проблеми при спиране. ...а Производителят - от 1978 - НЕ съществува.
111 (нерегистриран)
Важното е да се подчертае,че локомотива е на СССР нищо че е произведен в Рижкия локомовостраителен завод -Латвия която тогава е съюзна рипублика на СССР! и ако не си кьорав на последната снима се вижда,че локомотивът тегли вагони!тъй се спират те 800-1000 тона!!! и за твое сведение локомотиви от серия 07-00 са с много по добри спирачни характеристики от локомотиви 06-00 и 46-00 произведени в сегашния ти съюзник в нато Румъния !и както казваше един колега машинист на Румънския сервизен техник/докато бяха гаранционни/ домнуле това не са вретена ,хурки и лъжици дето ги дялат влашките цигани-не се мъчене не ви се получава!!!
... (нерегистриран)
Може И да Сте Халваджия (н ? ;-), ама азЛично НЕ съм Бозаджия...просто Подчертах : --> Е Единственият СССР модел локомотиви в БДЖ ...а Имаме Много Модели --> Са Скрапирани де-факто...а НикоиДруги НЕ са ЧакДотолкова ---> Имат Генеричен Проблем със Спирането ...и НЕ е Рига, а Луганск (МестоПроизводството)
hehe (нерегистриран)
Ти луд ли си? При спиране спират всички вагони, а не само локомотива. Освен това, локомотивът е немски, а не съветски. Това е дизел-електрически BR130.
... (нерегистриран)
ВитиеВатничите. --> Е СССР производство, Луганск ---> спира Цялата композиция, но Се управляваСпирането От локомотива
12345 (нерегистриран)
Как може да се постави такова нелепо заглавие? Влака си се движи порелси и по разписание. Автобуса се е озовал на пътя на влака на прелез. Кой е с предимство в подобна ситуация? Разбира се влака. Водача на автобуса е длъжен да се увери, че не идва влак преди да премине през прелеза. Така, че не елака е помел автобуса, а автобуса се е нахендил на влака, защото в днешно време всеки малиумник може да вземе книжка, дори и за автобус.
младен (нерегистриран)
"Машинистът успял да набие спирачки, но е..." Явно обаче учителите на автора на статията едно време не са успели да му набият нищо у картуната. Сельо, сельо....от кое гето идеш....
не е за сефте (нерегистриран)
На 20 юли 1979 г. на 3 км от Симеоновград – товарен влак размазва автобус, загиват 18 души, ранени са 30. В 8,27 ч сутринта от Гълъбово приближава товарен влак, возещ 740-тонна композиция. По същото време автобус „Чавдар“ с 50 пътници навлиза в зоната на прелеза. Бариерите не са спуснати, пазачът го няма. Шофьорът на рейса не забелязва приближаващия влак, въпреки че машинистът надува сирената. Сблъсъкът е ужасен. Парният локомотив се врязва в автобуса и го влачи 50-60 метра. Резервоарът на автобуса избухва и пламъците обгръщат пътниците. 13 души изгарят в огъня, петима умират по-късно в болница
Запрян (нерегистриран)
Така си мряхме едно време -заради някой заплес дето не си гледа работата но се натягаше на шефовете и го държаха.Сега пък от икономии съвсем зарязаха безопасноста.За автоматика няма пари или ще я повредят мангалите или туземни отрепки.Човешкия живот няма цена дето няма законност и правосъдие.
НАЙ
Подпорна стена се срути на магистрала "Струма", за колите въведоха обходен маршрут (снимки)
"Ако президентът на Република Сръбска обяви независимост от Босна, до час ще избухне война"
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Борисов: След изборите преговори с ПП-ДБ може да има, но без Денков, Петков и Василев
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Василев и Петков: Борисов не е в положение да поставя условия, да се разкачи от Пеевски (видео)