Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София
Годишната вече ще може да се плаща на 3 вноски
Обратно в новинатаКоментари - Влизат в сила нови карти за градския транспорт в София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Годишната вече ще може да се плаща на 3 вноски
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Софиянец 5-то поколение (нерегистриран)
Госпожи и господа, Нека поразмислим. Ако на всеки работещ ,се удържа по ведомост такса "транспорт" / както здравното осигуряване/ И градския транспорт стане безплатен..... Ползи: Отпадат контрольорите,валидаторите,будки и сгради за превозни документи,гратисчиите.Това са все големи пера на транспорта. Тогава,наистина много хора ще слязат от колите.Ползи -по-чист въздух и по-малък трафик. Големината на удръжка "транспорт"може да се диференцира според големината на населеното място,доход,възраст и др.
Диди Димитрова (нерегистриран)
Къде е общината, кой измисли тези цени на картите? Може ли пенсионер над 68 год. от 6-8 лв, а инвалидите от 6 на 10 лв. Не ви ли е срам да се подигравате с инвалидите. Знаех че ще се вдигнат, но не с такава разлика с 4 лв повече.
Ива (нерегистриран)
Да, ама не! 7 мин. само в мечтите ти! 213, 305, 404, 413 - всичките са през 16 - 18 мин. в час пик, а все пак ходят до центъра на ЕВРОПЕЙСКА столица! Без коментар! - защото нямам думи...
Гроб (нерегистриран)
Карта за една линия и а си я още 28 лева
Венета Георгиева (нерегистриран)
Браво, инвалидните к арти от 6 лв. са увеличени на 10лв.,но го разбирам днес.
Диди Димитрова (нерегистриран)
Как е възможно пенсионерите над 68 г. да са вдигнати с 2 лева, а инвалидите с 4 лева. Това не е нормално, даже инвалидите не трябва да плащат. Съгласна съм с 2 лева, но 4 лева това е ненормално.
Аз (нерегистриран)
Навсякъде по света гледат как да стимулират градския транспорт, само тук няма никакъв транспорт на фона на парите, които плащаме.
Мария Колева (нерегистриран)
15 дни говорят за новите карти, но никъде не се спомена за увеличаване цената за на пенсионерите от 8 лева на десет лева. Защо ли?
На вниманието на СО (нерегистриран)
На столичния бул. Монтевидео на нито една спирка няма навес за чакащите. Стоим директно под слънцето или дъжда. За пейки даже и не мечтаем, но моля Ви направете го малко по-човешко!
Въпрос (нерегистриран)
А защо не виждам в превозните документи билети (или както им казват сега карти) за еднократно пътуване и талон за 10 пътувания? Няма ли вече? Скоро не съм ползвал градски транспорт...
Клошаря (нерегистриран)
Махнаха ги както и картите за една линия и прецакаха всички които пътуваха с тях. И реално увеличиха цената на градския като принудиха ползващите ги да си купуват или билети или карта месечна за всички линии, но опакована в сладките обещания за разсрочено плащане.
ИваН (нерегистриран)
Премахнати са и Богомил Бонев от "Спаси София" се тупа по гърдите, че успял да го извоюва. На него да благодарим.
sisi (нерегистриран)
той ли е кмет на софия §е го е приел това ? или мишката от гроб?
Архимандрит Груйчо (нерегистриран)
Фен съм на градският транспорт, и мисля, че ако го направят : 1. С постоянни контрольори, или с влизане от първа страна, за да се разкарат гратисчиите. 2. Максималният интервал между превозните средства по една линия да бъде 15-20 мин. ще има още повече използващи го.
Хм (нерегистриран)
Максималния и сега на повечето се води 7 мин в пиковите, ама нема никой..... в нормалния свят е 3 мин и са точни до секунда...
той (нерегистриран)
най лестния начин да няма градски транспорт е когато стане безплатен! или 0. 50 до 1 лв на ден
Иван (нерегистриран)
Браво, след плащането с банкова карта започват да правят все по-смислени неща!
E (нерегистриран)
Предполага се, че голямата далавера е, че парите ще потъват в някакви фирми на Орлин Алексиев. След настоявания за одит, той е така замислен, че точно участващите в далаверата да си го правят сами. Става въпрос за сума от порядъка на 1 милиард лева годишно. Кражбите ще бъдат колосални.
Ами (нерегистриран)
Е... ти какво очакваш от ГЕРБ?
Някой (нерегистриран)
В Германия направиха карти за 3 месеца за навсякъде без бързи влакове за 9 евро. За да стимулират да не се ползват коли.
Бай Семо (нерегистриран)
В Германия най-малкия данък за автомобил е над 1000 евро, така че те имат пари да субсидират такива евтини карти. Тук данъка е 50 лева средно. Пари йок. И стига се сравнява с Германия, защото ти е малка пиш@@та.
Пешо (нерегистриран)
Явно нямаш кола тук.
090 (нерегистриран)
Фандъчкова и десняшките невръстеници насабрани в общинския съвет на София с йезутски манипулаци, лъжи и наглост принуждават (от 01.01.2023 г.) 70% от почтените пътници в града ДА ПЛАЩАТ ЗА УСЛУГА КОЯТО НЕ ПОЛЗВАТ ! Тогава се премахват картите за една линия и огромната част от работещите жители на града, които се возят от няколко до десет спирки по една линия да плащат карта за цялата градска мрежа. РЕШЕНИЕТО Е СВРЪХ ПОПУЛИСТКО защото десняшките депутати заедно с гербаджии расъждават така: Тези работят, могат да плащат още ... (от 23 на 50 лв. = над 250% УВЕЛИЧЕНИЕ) ... Ако пискат ще хвърлим по медиит, че облекчаваме младежите ... (а те младежите и така няма да плащат), а още ще бръщолевим глупости за карта 360 дни (за сега за 360 лв.)... Но тази карта също не им трябва на работещите. - в годината има 104 почивни съботи и недели, 30 календарни дни отпуск и още поне 40 раб.дни в празници - т.е. РАБОТЕЩИТЕ ПЛАЩАТ ЗА 360 ДНИ НО ПОЛЗВАТ 200 ! ГЛАВНОТО Е ДА НАКАРАМЕ ХОРАТА КОИТО РАБОТЯТ ДА ПЛАЩАТ ЗА ТОВА КОЕТО НЕ ПОЛЗВАТ ЗА ДА МОЖЕ ФАНДЪЧКОВА, ГЕРБ И ДЕСНЯШКИТЕ КРАДЦИ ДА ИМАТ КАКВО ДА ХАРЧАТ (КРАДАТ) !
Някой (нерегистриран)
Прав си, но аз за месец с колата давам до работата близо 300 лв. за бензин при тази цена на бензина.
. (нерегистриран)
Пропусна да пресметнеш, че за тези пари пътуваш в двете посоки, т.е. на ден (при 200 работни дни) ти излиза по 1,80. Отделно, през празнични и почивни, все един път ще отидеш до МОЛ, център или каквото и да е, така че разбивката и коментарът са, меко казано, неуместни.
Да (нерегистриран)
Ех да бяхте учили математика. На мен 300 лв. ми излизаше месечно на старите цени. Без алтернативен градски транспорт. 14-15 лв на ден.
Дон Бастон (нерегистриран)
Нищо не казвате, че картата за една линия отпада от 01-01-2023....вече няма да има такова нещо и ще трябва да плащаш за цялата градска мрежа....50лв със снимка или 60лв без снимка. ГАДНИ ИЗЕДНИЦИ !
Георги (нерегистриран)
Трябва да се краде като за последно. Догодина Фандъчето ще бъде изметена на изборите.
ИваН (нерегистриран)
Отпадането на карти за 1 линия и талоните за 10 пътувания бяха дело на Богомил Бонев, а не на Фандъкова.
. (нерегистриран)
Много по-изгодно ти е годишна карта - все пак пътуваш в двете посоки - пресметни.
Възмутен (нерегистриран)
Само на пенсионерите от 68 г нагоре са увеличени с 2 лв. Май е време кметицата да се повози с транспорта, но не този до Манастирски ливади, а например с трамвай 6 стар, мръсен миризлив и висок при вратите. Да не говорим на колко минути се движат 7 и 27 и на колко останалите! Г-жо Фандъкова стига ви толкова власт време е да слезете на земята,!
Пешо (нерегистриран)
Като не те устройва, си купи колело или ходи пеша. Няма безплатен обяд на този свят !!!!!!!!!!!!!!!
ТКП (нерегистриран)
Оди пеш, бе - да си припомним малоумието Караянчева
пип (нерегистриран)
за работещите…..един КУЛ!!!! Те са богати нали изкарват пари?
пенсионер (нерегистриран)
ПЕНСИОНЕРИТЕ /Вашите бащи и майки/ кучта ги яли. Те с тези пенсии и цени - такси могат да ползват.
информативно (нерегистриран)
Пенсионерите ще плащат по 25 лв. за месечна карта при 26 лв. в момента. За хората над 68 години месечният абонамент поскъпва от 8 на 10 лв.
az (нерегистриран)
Чудят се какви ли не глупости да измислят, за да откажат софиянци от градски транспорт.
Е (нерегистриран)
Не за да ги откажат. Да си направят схема за кражба, по-добра от предишната. Като с Топлофикация.
dominici (нерегистриран)
Кога ли най-после ще пуснат билета за време ...
Морал (нерегистриран)
Тези са като Топлофикация -само знаят да консумират
Мдааа (нерегистриран)
,,Усвояват'' е по-добре казано :)
Ния (нерегистриран)
Нека и за пенсионерите да има карти за цялата страна ,а не да искат регистрация.Аз стоя по 5 месеца в София,а после в провинцията.За да взема карта за пенсионер,трябва да си сменям личната карта по два пъти в годината.Какъв е смисъла?
Ния-та (нерегистриран)
А да сте се сещала, че държавната шапка от много години я няма и бюджетите за транспорт на Бургас например, се определя от община Бургас и никой от София не внася в него? Откъде накъде ще плащате карта в София, а ще се возите в Бургас?
'tkq (нерегистриран)
Радвайте се, че ако сте в най-скъпия град за транспорт - Бургас, тогава не знам какво ще пишете.
То (нерегистриран)
Все герберюхи, не мисли, че има разлика в схемите, кражбите и скъпотията.
Пътник (нерегистриран)
А бе най-изгодно си е гратис. :-D
С такъв манталитет (нерегистриран)
после искаш да ти е хубаво. И ако ще говориш за европейски стандарти, ходи си в Европа. Да видиш по колко данъци ти прибират и колко плащаш за градски транспорт.
Didi (нерегистриран)
И все пак можеше да се понапънат малко и да помислят реално за възможностите на българина. Нямаше нужда да махат талоните за 12 лв, обосновката им - използвали ги само 10% от пътуващите. 10% не са 0%, и са хората, които инцидентно ползват ГТ, например аз. Имам и кола, и ще си я ползвам нея. Няма да ми е по-евтино, като включиш и евентуално плащане на зона, но в уравнението слагам също комфорт и бързина.
митев (нерегистриран)
Необходимо е само да представи уверение за своя статут в пункт на ЦГМ. откъде се вади уверение ,че си в майчинство за пред ЦГМ ?
Зевзек (нерегистриран)
НОИ
стига с тия хартийки (нерегистриран)
Нали тия хартийки ги вадят на база на иформация от някакви системи. Да вземат да ги навържат ли? В кой век живеем?
Заинтригуван (нерегистриран)
А безплатните целогодишни доживотни карти за роми запазват ли се?
Анонимен (нерегистриран)
Абе тупан прост, в Берлин месечната карта е 9 евро и ползваш всичко надвезмно и подземно колкото искаш. Градският транспорт е социална услуга, а не лукс и никъде не е на печалба.
Анонимко (нерегистриран)
А на Берлин транспорта цяла Германия ли го плаща, или си е от бюджета на града?
а (нерегистриран)
Пълни глупости са това, месечната карта в Берлин в зависимост от районите, които обхваща е от 85 до 107 Евро. Всеки може да сметне на година колко излиза. Отделно не разбирам тая отстъпка за младежи до 26 г. ако не са редовни студенти. Голямата част нямат още семейства и работят за сравними с по-възрастните пари.
123 (нерегистриран)
За картите хубаво, ама билетчетата, за билетчетата кажете!
Анонимен (нерегистриран)
Хартиените билетчета от 1.60 ще важат до 31 март 2024 г.
Kиро Грайндера (нерегистриран)
няма билетчета от 100 години . още когато съдът реши ,че цената от 1.6лв е незаконна от ЦГМ преименуваха билетчето на карта за еднократно пътуване ....
Иво (нерегистриран)
Смятай колко на загуба ще са ако вдигнат цените, никой няма да ги ползва и ще фалират.
той (нерегистриран)
между половин и едно левче на ден да се вози колкото си иска, и после се чудят зао градския транспорт е на загуба!
НАЙ
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Събориха част от спортния център на Пулеви
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Георги Георгиев: Известен тв готвач е получил над 100 000 лв., за да картографира гробищата в Банкя
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Пуснаха запис с Василев, Петков, Бориславова и Денков, от ПП също го публикуваха
Украински ракети удариха петролна база в контролиран от Русия град
Отстраниха шефа на Пътното във Варна заради асфалтираното място на катастрофата с НСО
Бойко Борисов за записа на ПП: Те бързо трябва да влязат в затвора
Военна прокуратура е пристигнала на скоростно асфалтираното местопроизшествие с кола на НСО