Коментари - Шофьори се обръщат по таван заради маркировка и опасна мантинела | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Заради маркировката, или заради неразумното си шофиране? Това е въпросът? Ние, българите все търсим вината в някой друг, но не и в самите себе си.

Алоооо кьорав шофьор карти не играе

и тоя дето го е измислил е жив човек и ходи измежду нас...африка...истинска африка

тъ...пи, ако не се удари в мантинелата,в къкво ще се удари мааалко след това??

ако щете вярвайте,ама хоризонталната маркировка не е за да караш по ния, а до нея ако караш по линията,и другите правят същото,няма да минеш и сто метра!

Добре ,малко тъпо е направено .Но за да се качиш на мантинелата ,която следва осевата линия (двойна непрекъсната) , трябва да си карал почти в насрещното . Или да караш точно по линията .Е защо подяволите го правиш и после тие виновна мантинелата ,че блееш по чавките и си се качил отгоре .Но какво ли се чудя ....то масово тия ленти не се спазват и стъпва в насрещното пилота .

таковам и снимката дето сте сложили! Всичко е видно от нея!

Толкова тъпанарски изцепки има по пътищата ни. И често не е въпрос на пари. Да не говорим за остарялата нормативна база на ограничения по пътищата. Някога преди 20 години имало кръчма, обаче ограничението за скорост още стои.

Понеже няколко пъти минавам от там и видях обърнати коли или конници на мантинелата, уверявам аудиторията, че се качват на мантинелата само онези, които са изпреварили неправилно и са пробвали да се мушнат в лявата лента. Който си кара в лентата няма как да се качи на мантинелата. Другот, обаче е още по- лошо! Тъй като пътят изненадващо се стеснява, ако мантинелата отначало е вертикална, колите ще се блъскат и ще отскачат в други автомобили. Така, че на това място просто си спазвайте ЗДвП и нищо няма да ви се случи. Просто си стойте в лентата и изтърпете да минете с колоната.

И аз минавам постоянно от там и съм виждал поне две коли по таван около бензиностанцията. Да не говорим, че има знаци - постоянно слагат и не изкарват повече от седмица (и не падат от старост.). Та мястото е проблемно на истина (да не говорим, за факта, че лентите там се стесняват). А цели цирк е направен, за да се пусне допълнителна лента за ляв заовй към болницата. Въпроса е - кой реши, че там трябва да може се прави ляв завой...

"Заради това, че преградното съоръжение не е обозначено със знак, често живеещите в района стават свидетели на гледки с обърнати коли." Суджука и Шайката МУ убива и разорява българите.

Ми тичкай при другаря Пукин бе? Що седиш тук? И за сведение - знаци се поставят там постоянно (щото ги удрят) + светоотразители по скосената част. Но е важно да плюем, нали другарю?

Мястото е достатъчно широко, ако е толкова гъста мъглата ще кара с 20,30 и ще види стеснението. Иначе актьорчетата са завеяни и некадърни шофьори по тая причина, каквото и да им турят ще им е малко. Всъщност това е един от малкото културно направени булеварди в столицата и тооочно на него там му било тясно видиш ли.

Съгласявам се с коментара ти. Понеже в този район често минавам, единственият проблем е за тарикатите и завеяните шофьори, които мислят да изпреварват или прередят нерегламентирано от една лента в друга. Честно казано, ако я нямаше преградната мантинела катастрофите щяха да са доста повече от сега, защото навлизат в насрещното и дават предпоставка за неприятни или чести инциденти! Така че, мантинелата е направена с логика - на да си спазват правилата и да карат внимателно и всичко ще е наред!

И пред Токуда. Не стига, че започва в нищото, ами и криви в едно от платната и навлиза в него 10-15 сантиметра. Където и без това лентите са вече тесни.

хиляди пъти cъм минавал от там - в cняг, лед, мъгла, дъжд, жега. как пък веднъж не карах на две гуми и аз бе?! cигурно защото карам c нормална cкороcт,а?

Това е така, защото си го видял поне веднъж преди това на светло при добра видимост и вече знаеш какво да очакваш. При каране на фарове, в дъжд или мъгла се вижда съвсем различно. Ако в такива условия се сблъскаш за първи път с тази безумна маркировка, има голям шанс да ти се случи същото. А идеята на маркировката е да помага на водача, не да му пречи.

Човече, маркировка има(отдавна) и тя се вижда. Не е като да няма маркировка по линията, която обозначава самата мантинела. Отдавна минавам там и знам как изглежда самата преграда. Не е невидима! Невидима е за тези които искат да нарушат правилата или да се направят на бързи и яростни. Кара се по лентата, а не да пререждаш или да се "врежеш" в друга за да минеш по-бързо, това е последното преброяване проблем за приблемният шофьор! Хайде, нека шофьорите да се научат да карат внимателно и отговорно и определено такива изпълнения няма да има, дори ще са изключителна рядкост.

НЕ мантинелатата е опаcна, а кухите идиоти, които карат c над 100 км/ч в града и мантинелата им пречи!!! Добре че е тя, иначе щяха да ударят някой невинен човек в наcрещното!!

Тези бетонни мантинели бяха cложени там, както и на други cофийcки булеварди като Тодор Алекcандров, за да cпират кухите cеляни-малоумници - беемвиcти или cелтаци c еднакви цифри в номерата, които карат в нacрещното - оcобено в чаc пик, изпреварвайки "балъците-шопи" чакащи културнов колона на cветофара. Трябва в цяла Coфия да има такива!

На кривата ракета космоса и е виновен

Кви гъби, да не сме в гората....?

Пълни глупости. Като караш с нормална скорост, няма да се обърнеш!

Онази вечер в мъглата за малко да се кача върху разделителната стена.Спешно да се вземат мерки !!!

Ами върни cе в наcеленото мяcто от което cи дошъл, там няма коли и мантинели и няма да cе обръщаш!!!

Лентата за ляв завой трябва да се ползва за ляв завой! Тя не е за направо!

Не е там проблема.

Виновен е водача, понеже не се е съобразил с пътните условия. Ако беше разумен, щеше да допусне, че е възможно да има бетонна мантинела на пътя, щеше да намали и да кара с разумните до 28км/ч. За къде са се разбързали всички!

Интересно ми е как ли ще реагират другите водачи на пътя, ако някой кара в лявата лента с 28 км/ч?

Само невнимателните шофьори.

Нищо ново за българските пътища, които навсякъде са пълни с недомислици. Има и много кръгови движения, в които вътрешното платно е като тротоар с наклон ...

Така се правят кръгови движения, за да ги мине и TIR.

Не се правят така. Правят се с 2 платна, когато влизането е с две платна. Не се правят с едно и половина!

Бъркаш платно и лента (за движение по пътя).

Ленти за движение вместо платно*. Приемам корекцията на думата, но смисъла на това, което съм казал се запазва. Все пак шофирам всеки ден в кръго с по 5 ленти и такива небивалици като в БГ са невиждани.

Всеки ден се засичам с много невъзпитани и луди шофьори... Не съм съгласен с оправданието, че нещо на пътя му липсва, че мантинелата... Дрън, дрън... ЗАКОНЪТ ДА СИ ВЛЕЗЕ В ДЕЙСТВИЕ, А В ДРУГИЯ СЛУЧАЙ, АКО ЕФЕКТИВНОСТТА МУ Е СЛАБА ДА СЕ ПРОМЕНИ...

Всичко е законно, некадърността и дебилщината също!

Всичко е законно, некадърността и дебилщината също!

Маркировка и знак може да се поставят за 1 час. Какъв е проблема? Минавал съм от там и не си спомням да е имало проблем. Като има мъгла и няма видимост - не караш с 200. Място има за 2 камиона и бетонните ограждения са супер. Трябва да сложат такива и по Борис, и по кресненското дефиле та да се приключи с джигитските изпълнения и да останат само тия за наградите на Дарвин и летците!

Неграмотни журналисти, критикуват нещо смислено. Бетонните стени и мантинелите нарочно се правят като "трамплин". Защото е по-добре колата да се изправи на 2 гуми или дори да се обърне на таван. Отколкото челен удар в бетонна стена или пък мантинелата да влезе в колата и промуши като копие шофьора. Преди около година на Телевизионната кула имаше таава катастрофа, при която малоумна мантинела промуши шофьор. Относна маркировката не мога да коментирам. Мога само да кажа, че на много места има малоумна маркировка. Например на магистрала Тракия при разклона за Нови Хан на изхода от София. Малоумно се вкарват колите от най-лявата лента движещи се с висока скорост в по-дясната лента. Същото е и с маркировката за бус ленти на Цариградско шосе от Орлов мост до разкона за Младост и летището. Другото е, че полициата и общината не си вършат работата. Има маркировак и е забрането спирането на Цариградско шосе. Само че полицията не си върши работата и на Окръжна болница има дори паркирали коли на Цариградско шосе, а на Плиска на самият булевард вместо в локалното редовно спират коли, маршрутки и автобуси и свалят и качват пътници. Като по този начин "запушват" булеварада и създават предпоставка за катастрофи. Закони има няма обаче кой да следи за спазването им и за налагането на глобите на всеки нарушител независимо от това дали е обикновен човек с Пежо или бизнесмен, депутат, прокурор... с джип Мерцедес.

Бъдем по-кратки в изказа си...

Олигофрена Иван Чакъров очевидно не знае кой е бул. Никола Мушанов - гъбките на Кон. Величков са му виновни. Тоя не е кмет, а избран от мангалите парцал

Защо ли не се учудвам, като става дума за български пътища....

Така трябва да бъдат всички кръстовища в София. Без изключение. Тоя самоубиец с нивата кой знае с каква скорост е карал, че да спре след 100м до шел-а. Почти всяка съвременна кола спира от 100км/ч до 0км/ч за около 40м. Ха сега си го представете как е летял въпросния с руския таралясник и защо е спирал цели 100 метра.

"Почти всяка съвременна кола спира от 100км/ч до 0км/ч за около 40м. " Според чичко Гугъл, само от времето за реакция заминават 42 метра + още 56 метра спирачен път :) Друг е въпросът, че 42 метра се "равняват" на секунда и половина време за реакция, което според моето скромно мнение е твърде много...

И това е за сух път, за мокър -- повече.

И като отчетем спирачния път по ламарини....

Това ми напомня местата, на които има знак за ограничение на скоростта и камера на 1-2 метра след знака - т.е. очаква се да намалиш от 90 на 60 примерно в рамките на 1 метър! :)

през ден минавам от там и ако не си се засилил като човек дошъл от извън София няма никакъв проблем!

Ами ако се засилиш като човек, дошъл от "извътре София" какво става?

предлагам всеки нов проект за улица или ремонтиране на улица да включва и преименоването на самана улица като новото име на улицата ще бъде 3-те имена и адрес на този дето е правил проекта така като има подобно нещо директно може да отидеш до въпросния мислител да му обясниш колко си недоволен от свършената работа след 10-тото посещение от недоволен шофер самия мислител или ще се откаже или найстина ще почне да обмисля нещата който ги парви

На пишман шофьор линията му е виновна. Жалки бързаци, обръщайте се ама гледайте поне да не очистите някой невинен

Никъде по света не съм виждал по-големи идиотизми от тези по българските пътища. Подобна глупост е и маркировката по Тодор Александров на кръстовището с Константин Величков , в посока центъра и още купчина такива( купчината е по-висока от Витоша). Да бяха похарчили някой лев , да пратят малоумните проектанти в чужбина , за да се научат как се прави или маркира път.

1/4 от българите се изхранват от проекти за "борба" с трафика

Пътя не е виновен на купените книжки и на каращите 5 пъти в годината.Този нещастник е минавал от там 1000 пъти, но сега се сети, че пътя му е виновен..

В Белите страни шофират хора по на 85 години и пристигат там за където са тръгнали. Това е така, защото основната задача НА ПЪТИЩАТА е да пазят водачите от грешки.

Функционал

По този път минават хиляди ,но само на няколко нещастника им се случи да се качат на преградата.Защо ли.Все някой друг Ви е виновен, на вас, имбецилите - я пътя, я нещо друго.

Ако (наистина) работеше съдебната система, щеше да е ясно кой крив и кой прав. Но както КАТ, така и съдебната система са репресивни структори, опазващи душевното спокойствие на властимащите. Това цял свят ни го казва в очите, но те не разбират.

Пътищата в БГ се строят от идиоти.

и проектират

Не е само несъобразена скорост, минавам от там веднъж седмично. Ако не знаеш за стеснението, разделителят се оказва точно пред теб и ти е направо като трамплин за излитане. Как още не е станала по-сериозна катастрофа, не знам.

Ми излитай, какво чакаш?!

Ей гъбарко....

Хем се знае за опасния участък, но собственика на пътя не предприема нищо да го поправи. Това е в нарушение на няколко закона. А КАТ пише ли пише - "Водача не се е съобразил с пътните условия." Какви пътни условия бе ваща...

То за бетонните недоразумения е прав, но предполагам че се е движел с не повече от позволените 50,когато му се е случило това премеждие.

На блейките шофиращи, или ходещи с нос забит в екранчето на смартфона, крива маркировка им пречи.

Преобръщат се идиотите, неспазващи правилата.Колко дебели две непрекъснати линии трябва да има и какъв чеп търси в ляво да ги пресича.А дебила от нова не ми се коментира.

Този шофеор явно е от поколението израстанло с филмчето за лека нощ "Ёжик в тумане"

Култово филмче, с доста философия. Първосигналните идиоти веднага цъкат минуси поради наличните си само две мозъчни клетки.

Заплеси - аз съм минавал стотици пъти от там и проблем няма - щом си се качил на мантинелата, значи си навлязъл в насрещното. Проблем не виждам

Прав си, но ти си го знаеш все пак. Тоя ако е минавал за пръв път и не е внимавал - ей го резултата.

Ооо виждам, че троловете от общината са полазили коментарите. Да пълен абсурд са всички новоизградени или ремонтирани пътища от Гроб. Траекторията на всички ленти няма абс никаква логика. Но така ще е от мутромилиционери акъл не очаквам.

Този, който прави организацията на движението в София е или син на кметицата или племеник за да го държи при глупостите, който прави с натрапването на еднопосочни улици в кварталите, със светофарното регулиране и пътните знаци. Бетонните разделители са черешката на невежеството.

Защо когато минавам със скорост съобразена с пътната обстановка не се качвам по мантинелите ....

За да се съобразиш с нашата пътна обстановка, трябва да стоиш на едно място. Но дори и тогава не винаги е безопасно.

Лошото е пич, че не знаеш кога ще ти изскочи някой многознайко с неадекватна маневра, за когото няма такова понятие "несъобразена скорост" и тогава само господ ще ти е на помощ.

Институциите няма да се оправят докато не започнем масово да ги съдим - за маркировка, за спукана гума на режещ бордюр и т.н. Лошото е че на никой нему се занимава и "няма време". Работещите нямат време, неработещите нямат пари и Фандъчка и комапния си правят каквото си знаят...

не се качвай по бюрдурите, ма! ходи си в рассията на хубавото, бухахахахахахаха

Редовно минавам от там, стеснението наистина е нелогично, малоумно и рязко на пътя се появява бетонно блокче. За да може да се подмине без да се натресеш в него трябва съседния автомобил да влезе в дясната лента, а това не всеки и не винаги го прави. Доста опасно е особено за млади шофьори или такива, които не познават пътя.

Трябва да има няколко такива места, за да получаваме някаква представа колко народ има склонност да кара без да вижда къде.

Дарвин харесва това!

3евзек

Според Дарвин, ако вече са се размножили, техният вид ще оцелее.

В мъгла в масовия случай не виждаш къде караш. Ориентираш се по маркировката. За съжаление при нас е обичайно маркировката да те води в стена. Тактилните ленти за водене на незрящи по тротоарите също редовно водят до някой стълб или стена.

Ми нали знаеш как се излиза от лабиринт - хващаш едната стена и вървиш с опипване покрай нея.

Маркировката в България независимо дали е хоризонтлна или вертилална е под всякаква критика!!!!

Няма такова нещо! Точно лентата си е за направо и тая стена ти изкача като от невиделица! Стеснение на платното има и е повече от очевидно, не се прави на Дора Габе!

Там спокойно минават кола и автобус заедно, пък какво остава за две коли. Те тая преграда я сложиха точно заради такива дебили които там правеха леви и обратни завои и ставаха много катастрофи.

Те че минават - минават! И аз минах. Въпроса е, че маркировката не е направена както трябва и лесно можеш да се заблудиш, особено ако тъмно или мъгливо!