Коментари - Известният архитект Жеко Тилев е загиналият под тролея | Днес.dir.bg
Коментари
Не беше нещо невероятно като преподавател, но имаше харизма и характер, с което се открояваше от останалите архитекти в университета. Не го познавах лично, за да дам по-конкретна оценка, но винаги беше малко високомерен и надменен.
ама тези плювачи знаели и да пишат. Гадняри. Добре, че се изнесох о време - тук останаха само най-тъпите и циганите. Останаха само злобари и некадърници. Добрите хора или вече не са в България или Господ си ги прибира.
Арх. Жеко Тилев не е "известен", т'ва да не са ви някакви силиконови инстаграмови барбита или напомпани момченца с малки главички?! Арх. Жеко Тилев е именит, продуктивен, .. преподавател, професор... Ама какво ли може да роди главата на овце...
Много от спирките са блокирани "за малко" от автоидиоти и шофьорите на транспорта спират навътре в платното. Някои го правят и за по- лесно тръгване после. Днес полицаи само в колите и слизат за кафе или по оная работа. Турете по две дебели линии за граници на спирката и един месец наблюдения и жестоки глоби, пък може и да има ефект.
но преди години съм работил негов проект и нека Бог да го прости ,но проекта му беше много слаб.Тогава бяха и той и жена му ,кадри на Столетницата.
Нелепо. Като съдбата на Гауди...
Бог да го прости ! Преподавал ми е! Както и на стотици други колеги!
и какво като ти е преподавал ? Затова София прилича на кенеф щото сте големите архитекти . Чак пък си и горд че си архитект вместо да се скриеш в миша дупка
Психо тест за шофьорите задължителен! И да не са карали добитък по селата в последните 5 години!
Не познавам починалия. Реших да прочета какво е написано. И ужас. Толкова изроди коментират нещастен случай за който не са наясно как се е случил. И плюят ли плюят. Ба си тъпия народ.
''Починалият арх. Жеко Тилев стои зад проекта Олимпийският комплекс в Инсбруг, Австрия''.Въпросният комплекс е построен през 1964-а, когато Тилев е бил на 15 години.Като архитект е записан Ханс Бухрайнер.През 2005-а му е правена реновация и преустройство а като архитект е записана фирмата ARGE Rang & Volz, Frankfurt (2005).
Хахаха ... ебати и нещастника !!! Трябвало е шофьора да върне назад, после напред и да го прегази хубаво, та да е сигурно, че е пукнал архитектинът. Ама страшен кеф !!
Ти си със извратено криминално съзнание!!!
Щофьора е трънал след като е затворил вратите на тролейбуса както е по инструкции. Напуснал е спирката оглеждайки се наляво и направо и ако някой от дясно скача под гумите не е виновен.
Бог да го прости, нелепа и лека смърт! По-добре така отколкото с памперси. И все пак бог да го прости човекът, без значение какъв е
Цял живот работи човек, твори в случая, пинсионира се на 65, и след 4г- край. Жалко и нелепо! покой
На всички ватмани и шофьори трябва да се каже че не возят картофи и добитък. За къде бързат. В европейските държави превозното средство се накланя към спирката, за да не е високо и да може да се качат хората, после се изправя и тогава затваря врати и тръгва. Там без проблеми се возят инвалиди. А тук няколко пъти на живо видях, как отказват да качват хора в колички, защото нямало как???? Живеем в жестоко общество, управлявано от жестоки и алчни политици. Един прост пример: нека госпожа кметицата на София да се опита да се качи, повози и слезне безпроблемно от трамвай номер 4, така наречената четворка.
Вината не е във шофьора. Скърбим за архитект Тилев.
Известният архитект Жеко Тилев е загиналият под тролея По първоначална информация 69-годишният мъж е паднал на спирката Как е възможно в две последователни изречения така да си противоречите. Горкият човек или е загинал под тролея или е паднал на спирката. Няма как да са верни и двете!
мястото на което спира тролея се нарича спирка, когато тролеят спре спирката (т.е. мястото) се намира под него, та какво не ти е ясно
Като му гледам тъмните кръгове под очите, много е вероятно сърцето да не му е било много наред. Бог да го прости!
И аз се сетих за Гауди... Тъжно и нелепо. Достоен човек, с принос за обществото ни. Поклон!
Редакторчето Калинчо Каменов ИнсбруК не се ли пишеше К ,а не с Г накрая ???!?? Със КККККК като Калинчо Каменов !!!!!! ЧЕТИ ПОВЕЧЕ Калинчо, за да не те смянат за КАЛИНКА в ДИРа !!!!
Жеко беше добър човек, много спокоен и уравновесен, уважаван и като архитект, и като преподавател във ВИАС. Жалко да загине по този нелеп начин.Бог да го прости !
От 3 години не съм виждал автобус да тръгне с отворени врати! Новите светят, пищят, накланят се.. Повече внимание от страна на пътниците
да съм бързал/тичал да хвана тролей/автобус/ трсмвай и водача да не ми затвори вратите под носа. Могат да се видят садистичните им усмивки във външното огледало до кабините им. Да се гласува закон за уволнение на такива без право на упрваление на служебен и частен транспорт.
Свършили му се дните. Там не ни викат нито по възраст,нито по образование или имотно състояние. Гол и бос се раждаш и такъв си отиваш. Бог да го прости!
Бог да го прости, човека! Арх. Жеко Тилев е прочут български архитект. Моите най-искрени съболезнования на семейството му! Веднага си спомних, че гениалният испански архитект Антонио Гауди е загинал ударен от трамвай... За съжаление, понякога водачите в (гр)Адският транспорт на столицата бързат, гонят график и по-възрастните граждани трудно могат да скочат като зайци в в прехваления "нископодов" (гр)Адски транспорт на другарката от Сам-о-ков.
Възможно е шофьорът да не е виновен.
Г-н Иванов, аз не твърдя, че водача е виновен. Само споделям личните си наблюдения като възрастен и вече трудноподвижен ползвател на този транспорт. А, защо съм ползвател? Защото имам стаж, а нямам възраст, за да се пенсионирам и да си остана в къщи, за да не ползвам това "удобство". Кой ли ми го причини това...да работя от 17 годишна, да имам стаж трепач и да не мога да се пенсионирам, защото не съм достигнала заветната възраст... За мъжете не ми се мисли, горко им! Иначе, с удоволствие бих Ви разказала как щурмувам стъпалата на тролейбуси, автобуси и трамвай под ехидните погледи и усмивки на по-младите, които един ден ще станат като мен. Мога да Ви разкажа как водачите на тролейбуси и автобуси спират там, където е най-ниско за пътниците и височината, от която се слиза е повече от 40см, а нормалните стъпала са между 16-18см. Мога да Ви разкажа как много малко от водачите си правят труда да накланят превозното средство, за да могат по-трудно подвижните да слязат или се качат по-лесно. Мога да Ви разкажа за тясните врати на трамваите по линия 10 например, където дебел човек и старец с бастун трудно биха се провряли през вратите, които и без това не се отварят до края, защото трамваите са по-стари от мен. Мога да Ви разкажа много за градския транспорт от позицията на стар, дебел и трудно подвижен човек. Въпросът е дали бихте искали да узнаете истината. Не съм трол, не съм хейтър, не съм анонимна и нерегистрирата. Вие пишете с измислена фамилия без регистрация в този сайт. Желая Ви една спокойна и прекрасна вечер, г-н Иванов.
А ти пишеш с никак неизмисления псевдоним "_Apple"? Срещал съм се лично с Тилев, но няма да ти кажа повече.
Apple, прекланям се пред белите Ви, вероятно боядисани коси, но напъните ви да маркирате интелект се разбиват, като вълна в бряг. "... водача е виновен." може да напише само човек, който поне до четвърти клас е учил в селско училище.... Колкото до болестите и пълнотата при хората - болестите няма как да се избегнат, но човек с претенции може да регулира и дори коригира теглото си. Стига да осъзнава, че килограмите не са само пречка за предвижване в градския транспорт... Килограмите, Apple, са прът в колелата на Вашето здраве. Едно на ръка, че ставате по-малко подвижна. По-важното е, че са катализатор за много, широко разпространени напоследък болести...
Напълно сте права Ябълчице,не само в София е така но и вред из нещастната ни страна.Може този архитект да няма такава вина но мнозина негови колеги със своите проекти са напълнили страната ни с варварски препятствия по пътя на трудно подвижните хора .Самоцелни излишни стълбища без удобни парапети а и сега уж като правят някъде нещо по някакви програми най-често си е чиста подигравка и трошене на пари защото никой с проблемно предвижване не би рискувал да мине и то не само с количка а и ако си ходи с бастун но не го слушат краката или главата.
Значи никакви следи от удар по тролея...никакви следи от нараняване и кръв ...но се твърди ,че това е едва ли не ПТП.... Жалко за архитекта ,но още по-съжалявам и шофьора на този тролей.
Хубаво е казал Сталин "на всеки стълб трябва да виси по един автобусен шофьор"
Много често и шофьорите тръгват с отворени врати , което е недопустимо . Но нищо , не се знае още , какво се случило , може и да се е подхлъзнал , всичко може . Само не се разбра , слизал ли е , качвал ли се е . Дир . бг не чете , какво е написал при предишната си статия .
Научаваме за известните български творци при смъртта им, а за миризливите курветини ни осведомявате всекидневно, кая била на Бали, коя са я ебали..
"Градски транспорт" и никой не е видял, какво се е случило? Осве шофьора и умрелия, не е ли имало други хора?
две статии на дира две разлучни неща пишат - в първата слизал, във втората - се качвал
Важното е че умял. Дезинформацията в дира продава най-много, понеже една статия става на 5 такива.
Бог да го прости. За съжаление няма такова нещо като 69-годишен в отлично здраве. Винаги има някоя друга хорнична болежка, която може да създаде проблем.
Нали уж имат камери всичките превозни тролеи? Би трябвало лесно да се разбере какво се случва.
Срамота и позор,че има такива като авторите на горните пасквили...Бог да прости арх.Тилев- един толкова талантлив и уважаван професор!! Почивай в мир!!
Значи на него дължим "легендарната" зала Армеец! Бравос! Е като за умрял или хубаво или нищо, та значи нищо! Дано на оня свят си намери скапаните липсващи сантиметри за лекоатлетическата писта в залата.
Известният архитект Жеко Тилев е загиналият под тролея
По първоначална информация 69-годишният мъж е паднал на спирката
Обратно в новината