Коментари - Започва строителството на Oколовръстното от АМ "Тракия" до "Младост" в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

А кога ще се реконструира 100 годишния, 5метра широк път от Обеля до Околовръстния път, който е само 2 км, но не е ремонтиран, а задръстването е ужасно?

Докато не оправят отсечката ОМВ Бъкстон до Люлин (която е по-важна от Младост-Цариградско) батака на южната дъга ще е същия.

Затова избират такъв Главен прокурор - да не можем да си върнем откраднатите пари. Вече и малките деца знаят, как се краде при строителство и ремонт на пътища. Точно за умственото ниво на милиционери е схемата. Обаче по-големите знаят, че алчните милиционери не могат да изядат и изхарчат това което са откраднали, дори малка част не могат. И може да им се отнеме напълно спокойно и законно. Ако не е този кандидат за Гл. пр.

А дали в цената влизат и облаците? На истинската снимка ги няма никакви, вероятно ще ги строят.

"От Околовръстното ще остане да се построи само 8-километрова отсечка от бул. "Братя Бъкстон" до началото на магистрала "Люлин"." Ха ха ха ха! Всеки който е минавал по този участък е изпадал в "тиха лудост" от ситуацията в която се е озовавал. Те за около 150 милиона правят 5-6 км. през пущинаците, а тези 8 км. през града - просто не ви е ясно колко мангизи ще ни струват! Предполагам по-вече от 300 милиона! За справка вижте какво представлява "околовръстното" шосе на сравняваната със София столица на Румъния - Букурещ и ще паднете!

Поредната нова мега кра..жба! (Така става ли за да не ми триете коментарите?)

Абе, от пет години все почва ...

6 км. 2 години..... NO COMENT!

Точно. И - я-а-а-а, каква изненада! Ти да видиш! ГБС получил поръчката! Нищо де, изберете си Фандъкова. Ремонтът на новоростроените 6 км ще започне до 3 месеца след тържественото преразване на лентата от Борисов. ГеПи ще го прави. :))

А 24млн за километър?

... така, така Борисов и Фандъкова, стройте нова България и за това народа пак вас ще избира...!!!!!! А не представителите на партията мафия БСП/БКП с типичен пример, лъжливата интригантка и адвокат на бандитите Галеви Мая Костинбродска и подобни, не положили и една тухла за България и София...

Ще, ще! Ще ги избере народът - с някоя по-голяма гьостерица.

А пасарелки над останалата част от южната дъга кога? Или чакате да стигнем определена бройка загинали, за да се задействате? Нещастници, цялата ви работа е след дъжд - качулка!

Аз друго се чудя - така или иначе яко копаха по цялото протежение, а защо не направиха няколко подлеза?

Да предположим, че заради високите подпочвени води подлезите ще излязат много скъпо, обаче е безумно да имаш градски транспорт по Околовръстния път и да няма начин безопасно да се пресича от едната до другата му страна! На спирката ХМС в Младост надлезът не е инженерно чудо!

А ще махнат ли абсурдния светофар при Младост срещу Technopolis?

А ляв завой от Младост за Герман как?

Не забравяйте, че ще пуснат тировете за Гърция, Македония и ....... сега почти ги няма

От Румъния (по м Хемус) за Гърция и Западна България е по-добре да минеш по северната тангента и после направо към м. Струма. Защо да обикаляш цяла София? Или имаш предвид тировете от Турция за Гърция, които няма да ползват гръцката магистрала, а ще заобиколят през България?!

``Това ще реши проблемите със задръстванията по тях в пиковите часове`` Пълни глупости колкото са решени задръстванията България и Околомръсното и останалите пътни възела до Младост!!!!!

Едно време по старото околовръстно минавах с колело и в час пик задминавах около 100-200 автомобила между Младост и Ч. Връх. Броил съм ги няколко пъти. Човек с инвалидна количка или патерици също би се справил прилично. Сега е несравнимо, освен за късопаметни, които нямат база за сравнение.

"С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия" Глупости. Ще се осъществи връзка между Цариградско и Бъкстон. Участъка от Бъкстон до магистрала Струма даже не се знае дали някога ще се строи.

В маала "Старост" кога?

За вас еднопосочна отсечка към Орландовци

Евала! Много неща не харесвам в Боко,но не може да му се отрече,че все пак се опитва да направи нещо в тая бедна страна,с крадливи и плачещи хора! Само така!

Да обобщим. 6 километра равна отсечка ще се строят 2 години и ще струват 144 милиона = 24 милиона на километър. Да живее краденето

Обобщението е добро, но нищо не означава на фона на факта, че има 4 детелини и няколко моста в този участък. Само 1 мост може да струва от порядъка на 40-50 млн.

А слагате ли в сметката обезщетенията за земята на алчните шопи? Знаете ли за колко се продава 1 декар нива на общината? Един умник беше писал, че във Финландия се строяло 8 пъти по евтино. Така е, но там земята е държавна и не се плаща, а пътен възел се прави на 300 - 400 километра. Не, като при нас на всеки 500 метра, че да не ревне пък някой друг идиот, дето е останал без връзка! И да, няма начин да не се открадне. Навсякъде го правят. Но сегашните мафиоти СТРОЯТ, а предишните Галевци, Братковци и Май Манолови само крадоха. НИЩО НЕ ПОСТРОИХА!!!!

Асфалто ке се руча ли?

Не, ама ората дет ти плащат помощите с данъците си, ще стигат от работа до дома и от дома до работа много по-лесно.

не ама тия дето ще го слагат и тия дето ще го плащат бая за ручане ще има

Ужасни рендъри на пътя. нито околни сгради нито релеф на терена , не ми се мисли как и какво ще изпълнят.Дано да стане от първия път

Ами това е добре и за столичани и за гостите на града. Отдавна трябваше да се премахне този цирей.

Особено отсечката Младост-Горубляне е кошмар.

Така и не се разбра защо 2012 г. се спря строежа до Младост. За 2 години щеше да е готов и този участък и отдавна да се е отпушило движението по Южна дъга.

Е как защо? Грабежа още не се знаеше!

Чувал ли си приказката, че две дини под една мишница трудно се държат? Ако се правеха няколкото отсечки едновременно, от къде щеше да върви трафика? А явно и предварителните процедури не са били завършени, защото е достатъчно и един собственик да се запъне в съдебна сага, и не могат да правят нещо за терен, където не е изяснена собственост или вещни права.

Моля не спорете за цените! Май шампион е Варна с новата част на бул.,,В.Левски,, Там за отсечката от около 3,5 км бяха похарчени около135 млн.лв. Те това е усвояване в мащаб!

НЕ БАРАЙ ВАРНА. ЭНАМ , ЧЕ ЭА ВАС ВСЕКИ ЛЕВ НЕ ИЭПАПАН В СОФИЯ Е ЭАГУБА, АМА НИ БЕШЕ ВСЕ ПО-ТРУДНО ДА ВИ ТЪРПИМ ЛЯТОТО ПО ВАРНЕНСКИТЕ УЛИЦИ. А БУЛЕВАРДА СТАНА ЧУДЕСЕН, ЕЛА И ВИЖ!

КНР започна да изгражда проект "Един пояс и един път"/възраждане на копринения път/, който ще обхване 126 страни и 63% от населението на земята, а предполагаемият икономически ефект се оценява на 21 000 млрд. долара. В това време капиталистическа РБ открива 9 км. "магистрала" Скрийте се смешници!

Мащабите с които се работи в КНР нямат нищо общо с любимия Ви комунизъм. Извратената Ви преценка кой, как и защо прави нещо, винаги ще ви дърпа в грешна посока.

Като не ти изнася, минавай през центъра бе, умник

“Тракия“ свързваме със “Струма“, а светофара на “Пушкин“ ще го прелитаме ли, иначе много добре ама малко дебелко.

Ще ползваме тунела под Шипка. Или Ф-ките след време.

Скоростните влакове в Китай летят с до 500 км в час По Нова година в Китай 700 милиона пътуват към близ­ките сискоростното Железопътно трасе през целия кон­тинент Азия, което ще свърже Пекин с европейс­ката жп мрежа – през бив­шите съвет­ски сред­ноазиат­ски репуб­лики, Иран, Тур­ция, следвайки древния Път на коп­рината. По участъка с Турция има изключително тежки терени с много мостове и тунели, от които най-сложният е тунелът под Бос­фора (1,4 км), на 5 м под дъното и 60 м под мор­с­кото рав­нище. Оттам скорос­т­ната желез­ница ще продължи до Централна Европа. Януари 2015-а година в Белград Сърбия, Унгария и Македония подписаха споразумение за партньорство за изграждането на трансконтиненталната високоскоростна железопътна линия.

Интересно, в Китайската Народна Република на власт са комунисти и агенти на ДС. Така е и в РБ, Боко също е комунист. Защо е тази фантастична разлика? Моля демокради помогнете!

Защото ако напишеш нещо такова в кнр, никой няма да може да каже в кой затвор си. Там не се коментира а се изпълнява. При нас се критикува, търси се косур и се плюе.

До Комунистите строят: Личи си, че Китай си го виждал само на Гугъл мап... Преди 6 години забраниха на влаковете да се движат с повече от 300 км в час. Беше станала катастрофа с много жертви. А сега познай, защо никъде по света не чуха за нея в реално време. Както и да е, след това разстреляха министъра на транспорта и ограничиха скоростта до 300. Но мен ме гризе една друга мисъл. След като си толкова "осведомен" къде е гаранцията, че и останалият интелектуален пълнеж между ушите ти не е със същото качество?

За АМ ХЕМУС правителството отпусна с 10 милиона на километър да я строим.. Преди дни за скоростния път от Видин даде по 12,9 милиона на километър... Сега за завършването дава по 24 милиона за километър... Пустата му инфлация.. Как дигна двойно цената на асфалта за има няма и година... Тъй де.. Заплатите са си същите, машините са същите и те вече купени.. Единствено инфлацията требе да я дига цената на асфалто..

Сега за завършването на Околовсръстнио на Софията дава по 24 милиона за километър...

18.06.2015Китай откри най-дългия товарен железопътен маршрут през Русия до Хамбург. Дължината на маршрута надхвърля 9 820 км, което го прави най-дългия от съществуващите трансконтинентални търговски маршрути. Кога ли ги смогват да ги откриват и кщолко ли фирми се занимават с това?

Какво ни запознаваш с последните достижения на китайският народ ... Живи и здрави да са, ама ние сме в България ...

Китайските комунисти за 10 години изградиха 25 000 км/двадесет и пет хиляди километра/ скоростни влакове. Кой ли ги открива? Ако ги откриват на 9 км. като Бибитко, то не мога да сметна колко милиона ножици се похабяват там залудо.

Китай е около 200 пъти по-голям като население. Като финанси в момента нямам време да смятам колко хиляди пъти. Не знам какво се опитвате да сравнявате....

Римляните ги няма от хилядо години, затри се и тяхното ноу-хау, та затова няма магистрали. Има само ромляни и бат Боко Тиквуня начело на крадлива орда герберасти. Няма минерални бани у Сердика/София, няма хлеб, няма зрелиища. Като изключим рекордните 0:6 от наглосаксите.

Браво на правителството - подкрепям ги напълно, развитието на страната е очевидно. (комунетата да плюят коментара колкото си искат)

във Варна с тоя златния булевард вече виждаме видимите резултати, че е започнал да сляга грунта под асфалта и догодина по това време ще е на вълни всичко. Тая част на околовръстното ви ще искам да я видя колко ще изкара преди да започне и там да се усеща качка

Ми че то правителството само от комунисти бе каун

Хората преобразиха света за последните години, тия дебили се хвалят с някакви си тангенси и котангенси, за някакво си село в Долината! Жалка картинка... Гъби има и през октомври

супер - един глас по-малко за сестра Галева!

Диди, Сестра Галева, или Сестра Борисова, е едно и също, скъпа! Просто станахте много на клона! Ще ти дам пример: Сингапур, 4800 държавни служителя, при население от около 5.6 млн. България, без приматите, е по-малко, но, с....колко администрация????!!! Ай да го ду...ате Мога да ти дам и пример с Танганайка в Танзания, ама си зле с GPS-са Свазиленд е преди нас... Бах тая крива нива и идиотите дето растат в лехите ;Със здраве, и да ти спрат интернета

С новото трасе ще се осигури връзка между автомагистралите "Струма" и "Тракия", ще се улесни транзитният трафик от АМ "Европа" и връзката с граничните пунктове с Турция и Гърция. ЛЪЖЦИ! Нали затова се "изгради" Северната тангента!? От какъв зор ще качваш магистралния трафик в полите на Витоша?! Освен това от Бояна до магистрала Струма да не би да има изградена вече връзка?! Там нали е същия коларски път!

Абе щерю, ти сефте ли четеш глупости в дира? Някой е преписал нещо и готово.

Щерьо наш,както винаги на всяко гърне похлупака! Плачльо! Щото не си висял 2 часа на тая отсечка,да ти се избистри пипето изветряло!

Колко години го търпяхме за някакви 6 км висяхме и търпяхме за да бият камбаната сега .Следващата голяма новина ще е когато боядисват маркировката

Я всички протестиращи да си пътуват по социалистическите шосета за да им е чиста съвестта.

От града до селото на дядо ми. През 64-та решили да направят път, отишли до областния град и поискали да се направи път. Отоговорът - ето ви материал колкото искате, вие си го правете. Хванали се от селото (обикновени хора, нито строителни инженери, нито висшисти напърво време). Е сега почти 60 години по-късно си пътувам до вилата по същият този път, един ремонт не е правен, няма и нужда от ремонт. Та си пътувам по социалистическите пътища с кеф, ама като се кача на новата магистрала ми изпадат пломбите.

Смени зъболекаря!

Ей тоя коментар чаках :D Неуважаеми, на много места "лошите" комунистически пътища са по 50+ години и не са мръднали, няма и да мръднат, а не са проектирани да носят трафикът и тонажът, който ги гази. "Пътищата" на твоето светило не могат да изкарат и две години, няма подобен случай просто, ако има, посочете го, ще ида и ще видя с очите си. Така че, точно гейберасти да говорят за инфраструктура е нахално и безочливо. Колкото и да не ви се ще, Бойка ще остане в историята с филията с мас, простотията и слагачеството си на всеки, който я пожелае. Пътищата ще се дават за пример как не се правят съоръжения.

Абе къде са тия пътища. През 80 и 90 години съм пропътувал България по 20 пъти. Планинските проходи приличаха на Бейрут, половината първокласна пътна мрежа беше дупка до дупка, по пътищата 3 и 4 клас не се знаеше дали ще стигнеш като тръгнеш. Пълна разруха. Не си кривете душата. Като викаме на черното бяло и обратно само се мотаем и тъпчем на едно място.

6 км - 140 милиона. Нямам думи. Нормална цена на километър магистрала 4-5 милиона на километър.

Те не случайно всички вицове са за Иванчо...

4-5 милиона на км за магистрала с 10-12 ленти, дренаж, тротоари, осветление, 16 моста и пътни възли през 2 километра ли?

не думай....а ремонт на ремонта шъ ли да има той калкулиран ли е?)))) гледам че си отворко та затова питам....хе хе

3евзек

Калкулирани са и глобите за забавянето. Цената е висока, но ако не си политически предубеден, не би ти отивало предизборно да я изкарваш и прекалено ниска. Сигурно само четирите моста над Искър ще струват колкото "нормалната цена" за всичките 6 км.

Иван

В цената влиза и отчуждителните процедури на земите т.е. закупуването им от частни лица. А земята в полите на Витоша е като за първа линия на морето т.е. мнооого дебела.

Не го мислете! Сега новодошлите софиянци ще изберат червената Манолова (те на село са свикнали да си гласуват за БСП), о Курнелия ще спре всичко, за да го окраде!

Така ли ти казаха от генщаба на шайката и даскалицата фандък? Адски тъпа опорна точка,но такова ви е нивото там...

никоц не може да ме надмине по мрънукане и крадене

а какато са огладнели 15 години извън копанката....гледай какво крадене ще е

Нашата фандупка нигде гъ няма и ТОЙ и ТОЙ...))))

Сичкуту гейберастки трол мобилизирано тука....

Пак ли? И на 26 откриване галиба!?))))

Вие в тая държава, един нужник да започнете да строите, и нямате търпение да възхвалите бога Слънце Боко ? И надолу по стълбицата районни кметове боядисат две пейки в парка , поправят една чешмичка или сменят две крушки пак там -същата хвалба. Много сте смешни и миниатюрни. И как Светът да ви вземе на сериозно ?

в устата.Колчем я отворите и само лъжи бълвате

Да познаеш. Определено. Слаба логика. При десетина точки повече IQ щеше веднага да осъзнаеш, че аз не съм от никои а съм страничен наблюдател. Нито съм засегнат, нито зависим от това какво става в България. Просто от дъжд на вятър поглеждам да видя до къде се е стигнало. Да не би да съм изпуснал някой просперитет от рода на Швейцария, Сингапур, Дубай, Австрия и т.н ........

3евзек

Мая Манолова е същата - безпартиен страничен наблюдател.

Остават още едни никакви 35 км. и цялото ще е готово през 2150 г. Северните райони ще ги оправят, ама ДРУГ ПЪТ! Да живее братският американски народ и неговият пророк Сорос! След стотина години Ще има и канализация в цяла София.

Дълъг срок е, но погледни нещата от добрата страна! Ако не беше Сорос, щеше да бъде завършено някъде през 20150-а.

Ако не беше Сорос щяхме да сме като вече като Швейцария деиба . Сорос , ЕС , САЩ , масоните , илюминатите и извънземните са виновни, както винаги

Бах мама. 2 км на година. Добри темпове.

Преди около месец подмениха изцяло мантинелата на моста между Горубляне и Младост. Вярно е, че старата на места липсваше и беше много опасно..., но новата ще я ползват ли за новия мост, ще я изхвърлят ли, включена ли е в цената, ще я приспаднат ли. Не че е важно, обаче все пак който знае да каже, ако му позволят.....

Браво!

Най-после да оправят пътя от Перник за морето!!!:))

Абе този участък нали щеше да го прави шайката по време на правителството боко2? И то за двойно почти по ниска цена! Почваше го всеки момент, и ето 6 години по късно предизборно се активираха да "усвоят" (гепят едни милиони)...Аферим,машалла,ашколсун! Поклон до земи на великия...

Не е предизборно, а още не могат да се оправят с отчужденията и за това чак сега почват. Даже има още имоти за отчуждение. Поне от две години се работи по проекта. Най-хубавото е, че ГБС ще го прави, защото като гледам Джи Пи груп и другите артисти какво качество предлагат...

А защо се биеше у гърдите тогава питека? Някой хора не сме от 80те% и помним какви ги дрънка постоянно... Останалата част - вЕрвайте МУ и пак си го избирайте,халал да ви е!

3евзек

Ако зависеше само от Него, щеше да е готово предсрочно, тъкмо сега за изборите.

В Пловдив Модър/Царевец го правят 30 години вече , по една кирка на ден да бяха копали, до сега трябваше да е готов.

И Хемус след велики 9.2км, отново в КИРЕЧА...

Проба

Ок е

Тук се вижда като грешка. IP адресът още изглежда като блокиран.

Айде стегнете се и за участъка от Бояна до Люлин, няма нужда да се чакат други избори. Пари имате - действайте.

Г-жа Фандъкова каза, че пътят от Бояна до Люлин ще започне да се стори след минимум 4 години и построяването ще продължи около 5 години. Та накратко, благодарение на престъпното бездействие на г-жа Фандъкова тези 3 мандата (12 години) тази отсечка ще стане след 10 години. Може да се гордеете с г-жа Фандъкова и да продължавате да гласувате още за нея !!!

Обичам асфалт, браво!