Затварят 5 км от пътя Калотина-Сливница заради АМ "Европа"
Движението се пренасочва по стария път
Обратно в новинатаКоментари - Затварят 5 км от пътя Калотина-Сливница заради АМ "Европа" | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Движението се пренасочва по стария път
Обратно в новината
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
АМ Европа (нерегистриран)
Чета, чета и се чудя да се смея ли или да рева. Българина наш може да не е прочел и два реда относно нещо, но пък за сметка на това винаги е адски компетентен. Прочели за затворени 5 км и 117 млн лева в едно изречение и хайде....Скъпотия! Кражба! Корупция! Че някакъв и задълбочени анализи ми заправили как се падали по около 23 млн на километър. А всъщност истината е съвсем друга. Тези 117 млн. са за общо 17 км от малко след Драгоман до 200 метра преди разклона за Храбърско. Прави се второ платно, старото се преправя. До Сливница пътя е двулентов, а след това четирилентов. Габарита и на двете места трябва да достигне до поне 7 ленти (като броим и широката разделителна ивица по средата и банкетите от страни. Първата част е от Калотина до малко след Драгомам. На дължина е около 14.5 км и ще струва 140 млн, защото е по-сложна за направа. Четете повече и бъдете компетентни спрямо знанията си, а не въздух под налягане...
Компетентен (нерегистриран)
Ами те не затова ни плащат...
чичо Пей (нерегистриран)
Истината е една .Гербавите станахте адски досадни с тия магистрали.Десет години правят ремонтират и най вече крадат /Що прави Мара ший и разпаря./Хитлер за няколко години опаса Германия с аутобани които и до днес се ползват без ремонт.Лигльовците в България йок.
АМ Европа (нерегистриран)
"Компетентни" тъпанари от стадото също. ;)
bibo35 (нерегистриран)
И тази "новоизградена отбивка" при Алдомировско блато е изградена преди повече от 5 години!
bibo35 (нерегистриран)
Тези 5 км. са като минно поле! Някога е имало паваж, но откакто минават големи камиони от близката кариера и може би няколко пъти са изскипвали чакъл, за да позаравнят изровения път, сега дупките и неравностите са огромни! Дано са му сложили един асфалт иначе минаването там ще е изключително опасно за големите камиони и колоните от турци в момента и със сигурност ще има много тежки инциденти!
Селяк (нерегистриран)
Хммммм, тези 5 км. бяха направени по времето на тошо-разбиваха скали, слагаха паваж, нещо да не са се объркали, там всичко е в ред, минава покрай Червената скала......Кво ще ремонтират не ми е ясно, освен да пишат,че те са го направили.
смех (нерегистриран)
е, на това се казва браво на бат Боко, този път няма хлабаво-крадене като за последно-"влагат" над 22 милиона лева на 1 километър разширяване на стар път! Ние не сме народ, а някаква страхлива пасмина - представяте ли си, вече 10 (словом десет) години избираме бандити да ни крадат и тормозят. Турците, дето Ердоган ги трепа и хиляди арестува, те не се скриха страхливо "да берат гъби" ами забиха шамар на Ердоган и опозицията спечели в най-големия град Истанбул (няколко пъти повече населен от цяла България).Над 22 милиона за 1 км уширяване на път, скандално, ама всички си траят!
Ax (нерегистриран)
117/ 17 = 6.88.. 22??????????
Мухата лайнарка (нерегистриран)
Срокът за завършване на строителните и за започване на ремонтните работи по новото трасе е 2021 г.
100 (нерегистриран)
Приятен маршрут за гастарбайтерите
хм (нерегистриран)
ми на тях се крепи Герберската "икономика" на страната ни, защо тях почна да тормози бащицата? За да си напълни джобовете, разбира се. На него държавните дела са му последната грижа, ако той изобщо знае какво е понятието държава.
африка (нерегистриран)
"... Инвестицията е за 117,3 млн. лв и е от републиканския бюджет" 80% дебили не разбират че това е част от международен коридор и финансирането може да е от ЕС Но от ЕС правят проверки как така 23,4млн струва км разжиряване на път от главен в магистрален Друго си е да финансираме от ребубликанския бюджет - там ни проверки, ни одити, всичко за наши ора. Това обяснява и другия феномен с усвояването на средства: Полша 200млрд Румъния 100млрд България 18млрд Навсякъде се опитват максимално да се възползват Само в БГ по ЕС програми правим 3 пороекта - успешни и постигаме 100% усвояемост Полша се втурва всяко село, всеяка уличка, всеки тротоар, всяка канализационна шахта, всеки пътен знак, всяко бордюрче в хаоса тук таме изпуска и процента успеваемост пада, та за това БГ има 100% усвояемост със своите 3 проекта финнасирани от ЕС, а всичко останало от "РЕПУБЛИКАНСКИЯ БЮДЖЕТ" - сиреч наши хора Те това обяснение е причината в БГ да няма улици, канализация и да сме в това положение - Всичко се дърпа от републиканския бюджет. Съответно в бюджета не остава нищо а от там няма пари и за пенсии, бюджетни заплати, детски градини, кувьози и прочие Честито на 80% дебили Справка - разходете се по селата в Румъния
Фен (нерегистриран)
Двете години за 5-те километра ли са?!
АМ Европа (нерегистриран)
Не, за 17 км от малко след Драгоман до 200 метра преди разклона за Храбърско.
Ганьо Балкански
Тия евразийци от Анадола , дето бачкат при лошите германци , кога ще се научат да си хващат чартъри или лоу коуст самолетни компании, и да пътуват три часа за 100 евро от Германия до Турция , а не два дена и да се трепят в катастрофи , че и убиват български граждани по пътищата ! Малоумна работа !!! Тези живеят още в първобитната ера !
koSio8 (нерегистриран)
с 8 часвета излиза скъпо
1111 (нерегистриран)
Носят багаж, които ще им излезне солено, ако ползват самолет за 100евро. С това име си смешен.
иffff (нерегистриран)
Трябваше още от април да стане , а не сега в най-големия трафик!
АМ Европа (нерегистриран)
Само дето Април ГБС даже още нямаха разрешение за строеж, но няма проблеми де, защи о да не затворят пътя тогава? :D
1234 (нерегистриран)
Някой минавал ли е по стария пътт скоро? Жална им майка на на тираджиите!
тестер (нерегистриран)
Утре ще мина да видя
Феко (нерегистриран)
Ако глобяват гастербайтерите а има за десетки неща и се свалят номерата докато не си платят тази отсечка ще излезе без пари но никой не ги закача и скорости 120-130 са си нормални даже и на новата пешеходна пътека при Божурище а ограничението е 50
Про (нерегистриран)
Щото ще обърнат през Гърция и ще загубят милиони от винетки.
Ники (нерегистриран)
Пълна идиотщина, точно на връх летния трафик ли?
незнайко 001 (нерегистриран)
Като знам от миналата година стария път в какво състояние беше, ,колите ще се движат с не повече от 50 км / ч и ще има много спукани гуми , изкривени джанти , поломени ходови части и катастрофи ....
Гост (нерегистриран)
Минавал ли си днес та пишеш глупости?
Сас (нерегистриран)
Да минавах днес.Ужасно е, и прясната маркировка не решава проблема.
? (нерегистриран)
Точно когато се чака най големия трафик от Турците работещи в чужбина и най-големия отпускарски трафик ще правим тези 5км за 120милиона? Евтино ще ни излязат
АМ Европа (нерегистриран)
Не, 17 км за 117 млн., но чукча писател, чукча не читател...
Koko (нерегистриран)
Безумно ...
Ами (нерегистриран)
Неможе ше ли да се проектира така така Магистрала Евро , че да не засяга сегашното трасе. И защо ни въвличане в новини и дневен ред , които много малко ни интересуват.
Ники (нерегистриран)
Ако теб не те интересува, другите може и да ги интересува
1515 (нерегистриран)
Не може. Сега ще вземат като за нова магистрала, а реално ще разширят с по метър от двете страни и ще сменят асфалта на текущия път.
АМ Европа (нерегистриран)
1515, браво капацитет, разбираш ги нещата. ;)
НАЙ
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Полша ще помогне на Украйна за връщането на мъжете, подлежащи на военна служба
Свалиха Росен Желязков от председателския пост, ГЕРБ предупреди ПП-ДБ за последици
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта