Коментари - Зеленият ринг на София - над 3 км и на площ повече от 60 дка | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Парк, зала или каквото и да е се строи и ремонтира само в южните и източни райони, основно с данъците от западните индустриални северни такива.Булеварди като Стамболийски, Западния парк и много други-все с проблемна документация. За околовръстното в тази му част- без коментар.Отложено е за правителството Кратунков 35.(или клуба бе 33 -не си спомням).

По тая линия нали се учат тия от жп - училището в Слатина да карат локомотиви.

Абе , нали вече ги приемат научени..... На последния етаж с детсдките влакчета да се учат.

Тъпаците вече се чудят какво да измяслят за да усвоят пари....Фандъкова, не разбра ли че хората вече не понасят метрата ти? Но Господ ще те накаже за фалшивият ти ,,избор,, за кмет- скоро, и тогава ще те боли заради съгласието ти да лъжеш заедно с бандата.

След половин час започва публичното обсъждане на проекта в зала "Универсиада"

Какво обсъждане бе- мисирки и главанаци които ще казват само- Ах, колко е ,,Чудесно,,.

А идеята всъщност е да се застрои от наши хора, пък те ще засадят 2-3 дървета. Следващата оптимизация е спортна зала в ловния парк, но тя ще е на 44 етажа и случайно ще се появят офиси в нея, а до нея зала за тренировки, която всъщност ще продава артикулите за тренировките т.е. ще бъде търговски център и не на последно място жилищни сгради за ... всички. Гора, парк ....ами може да остане като име на новият квартал "Ловен парк". Хайде честито, софиянци!

Няма ли кой да ви ''рингоса''' ако ще и в зелено за да престанете да се хилите гледайки как има още заблудени да ви хващат вяра...

Скритата идея е, едни наши хора да усвоят едни хубави места в озеленената част около бовшата околовръстна жп линия. За да се пласира лесно, се маскира като лъскаво мънисто или примамливо бонбонче за гражданите- за вас ще има парк, велоалеи, места за разходка, чист въздух и т.н. и т.н.! А това че едни терени ще бъдат оплзотворени от едни по-специални граждани, ще мине между другото!

Това е жива разсипия. Колко блока и бизнесцентрове можеше да се построят на това място

Перхидролна селянка

Ако проектът е показаната картинка - значи че ще има Парк е хвърляне на прах в очите на хората. Розовите петна са имоти за застрояване, а червените правоъгълници и др. подобни са бъдещи сгради. всичко е измислено - нов "линеен квартал" с озеленяване и велоалея. А можеше да има градска железница или шосе да разтоварва трафика в София.

Браво на Данчето Фандъкова, браво на ГЕРБ!

Хайде от кога чакаме...

Я да направят една подпорна стена.

След като застроиха всеки къс земя в тези райони, сега ще им създават зелена зона с нашите пари, за да имали чист въздух. Като в ОВча купел, където застроиха до коритото на реката ( естествена ЗЕЛЕНА ЗОНА) блок до блок. След което издълбаха реката, бетонираха я 3 м в земята и се настаниха щастливи новодомци. А в Овча купел няма и градинки.

Оправете няколко простички неща - улиците, тротоарите и направете истински велоалеи. Ремонтите се правят на парче и некачествено. Нали щяхте да влизате в кварталите? По никакъв начин квартала, в който живея не се е променил. Все същите неравни и осеяни с дупки улици. Крадене, крадене, крадене...

Недалновидност и некадърност. Да съсипеш трасе, което е ще е много полезно за разтоварване от товарен трафик. Да замениш с алея, която да е само проформа, без добро обмисляне. Другите велоалеи са под сякаква критика и сега тези ще направят нещо нормално или модерно?! Ако направят нормалните велоалеи, двупосочно, но не в едно платно, велоалеята не може да е плътно до витрините на магазините. Пешеходците не трябва да са по средата между вело и авто-движението. Ако нормализират пътничекия транспорт, Ако не съсипват, а подобрят товарния трафик - и ж.п., .. .. За постигане на нормална обстановка в столицата, Фандъкова и Здравков трябва да се разкарат.

Да да, ще стане, колкото и парка на руски паметник стана. Само потъват едни пари за проектиране, за анализи. Милиони изляха на всякакви консултанти за линейния парк на бул. Македония, но прахоляка и кривите павети са си още там. И вече дори нисщо и не се чува, срам ги хвана да лъжат, че ще стане явно.

Изкорубихте ли релсите умници, окрадохте ли ги? Няма ли да има градска железница? Застроихте ли трасето в кв. Изток? Само знаете да закривате. Наясно сте за какво пиша.

Ама, моля ви се бе, хора, направете ни тротоари в "Лозенец"! Моля ви се, напръскайте срещу кърлежи и почистете опасните дървета! Моля ви се, озъптете клошарите и пияниците, които превърнаха квартала в сметище! Спрете анархията на хората с побеснели кучета и побеснелите шофьори, паркиращи навсякъде и каращи в насрещното на еднопосочните улици! Моля ви се бе, искаме да живеем човешки!!! После, ако искате, правете парк и на луната!

"Защо нищо не се прави?!" "Защо точно това се прави?!"

Тия кой ще ги глоби за не носене на маски

Те парите ще свършат за рязане на лентички по предпроектната подготовка.. От гара пионер до слатина е от нищо до нищото. Как ще го вържете със Студентския и с Околовръстното е важно.

Доверието на софиянци или купените гласове в гетата?

Идиотщини и кражби. Вънка в момента е 30 градуса на сянка. Колко колоездача има на слънце да питам? И да питам Фандъкова тя с колело ли ходи на работа или с кола на НСО?

там си е гора и е много приятно,а тъпаците дето не са стъпвали там, само лаят.

Тъпаците понеже са стъпвали та предпочитат да има парк за пешеходци. Да не говорим че тъпаците не вярват че велоидиотите ща се телепортират до там и обратно. А за колата на НСО какво ще кажеш герберчи

Това е трасето покрай топливата с пясъка и варта, имотите , не знам да ли бивши на М. Велев , язвата с обърканите адреси на кв. Изток - линейките задълително пристигат на друго място от посочения адрес. Следва една клоака под цариградско , и моста за слатина , къде видя гора ???

Пълно е с колоездачи, по третоарите и шосетата! Ти къде живееш бе!

В София за разлика от тебе

Като стане тогава се похвалете, в бъдеще време не си туряйте заслугите предварително

една забележка - като го направят да го покажат, а да започнат да се хвалят след година експлоатация и два три по силни летни бури