Жена загина, а 4-годишно й дете е ранено при удар между кола и камион (снимки)
При излизането на главен път автомобилът е бил пометен
Обратно в новинатаКоментари - Жена загина, а 4-годишно й дете е ранено при удар между кола и камион (снимки) | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Чоко (нерегистриран)
Пред тежкотоварен камион никога не се влиза. Дори да ти се вижда, че се движи бавно. Най-добре изчакай, дори някой дебил отзад да те освири, но влезни безопасно на главния път.
Кон (нерегистриран)
Няма такова правило. Спокойно се влиза пред камион, като си преценил разстоянието и времето за маневра. Преценява се инстинктивно и със знания за 8 клас. Защо ги пишеш тези глупости? Ако не можеш да преценяваш разстоянието и скоростта - това си е твой личен здравословен, психически или интелектуален проблем. Останалите хора не ги касае.
Иван (нерегистриран)
много тъжно и жалко за малкоде дете....... бог да я прости ! наистина много тъжна новина.
Миню (нерегистриран)
Също като при Местан и при футболистите, неспирни на знак Стоп.
от Женския пазар (нерегистриран)
" "Скоростта е висока тук, не е ограничена скоростта, с която се движат по този път. Винаги са се случвали тук катастрофи" А, дебилите които се включват в движението без да се огледат, защото са безсмъртни какво!
4е! (нерегистриран)
Хвърли камък първи, ако не си безгрешен!
Аврам (нерегистриран)
А не се прави на Христос!
*** (нерегистриран)
С колко е карал тира. На такива пресечки има ограничение 60....
55 (нерегистриран)
Първо, на тая пресечка няма знак за ограничение на скоростта. И второ - и с 60 км/ч да беше карал, когато 20 т+ те бастисат, няма отърване. Още по-вече, на заледен път.
4е! (нерегистриран)
+мъгла
Дидо (нерегистриран)
Съобразяване на пътните условия и от ТИР-а. Именно задкормилното устройство наречено калеко Алеко трябва да му светне лампата, че е способен да убие и ако трябва да намали на 40км/ч а не да кара със 100км/ч по обикновен немагистрален заледен път, това си е непредумишлено убиуйство за мен по непредпазливост!
ц (нерегистриран)
... При излизането на главен път автомобилът е бил пометен ...
марти (нерегистриран)
Как си взел книжка?Сигурно с "по-вече" рушвет.
2107 (нерегистриран)
...с 160 е карал ... С колко може да върви един ТИР бе ? Карал ли си ??
120 км/ч (нерегистриран)
може и да вдигне
селджуц (нерегистриран)
Там няма ограничение!
,,, (нерегистриран)
Няма ограничение ще рече 90 извън градско. Само да поясня де... За всеки слъчай ей така...
НеМАСМИСЪЛ (нерегистриран)
Жалко за поредната жертва на скотския манталитет, поливан доволно с чувството за абсолюта безнаказаност (в повечето случаи)! И ше добавя: В някои коментари се споменава, че нямало ограничение на скоростта? Верно ли? Дори и да е 90, пак е ограничение, но също така не е задължителна! 'Щото освен това следва да е и съобразена с много фактори! Не управлявате луноходи, т. е. не сте сами на светО!!! Нека си признаят всички, които бързат да съдят или оневиняват, колко от вас, когато видят (ако въобще го забелязват) знак, че следва кръстовище с път без предимство от съответната страна, намаляват скоростта, т. е. съобразяват я с факта, че и от този път може и все пак има право, да излезе МПС?!! Колко водачи в такава ситуация премислят, че в този момент те могат да са на пътя без предимство или да чакат да навлязат в него, а на "главния" път нито има "уширение", нито ограничение на скоростта, ни' дявол??? В ситуация си нито да може навлезеш на пътя с предимство, нито да можеш безопасно да го напуснеш! Със сигурност, наблюдавайки поведението на повечето водачи, не са много разсъждаващите по тоЯ въпрос!
69 (нерегистриран)
Тая дето излиза, очите на четири. Решила да изреже тира, превъртели гумите на леда и секундата преднина минала. Аман от малоумници дето все чакат другите да ги пазят, ограничение искали. А очила и слухов апарат?
?? (нерегистриран)
Спазвам си знаците чинно, всеки път преди кръстовище намалям поне до 60, когато нещо не ме изкефи пътя или времето и карам под лимита задължително. Не се бутам да изпреварвам, винаги държа достатъчно дистанция. От 15 години шофирам и с изключение на едно ожулване на бронята при паркиране назад преди 14 години нямам никакви инциденти на пътя. Значи можело! Да, пътищата ни са кофти, но водачите ни са още по-кофти. Когато разсъждаваш като нормален човек, а не като селско бичме, тогава ще ти стане ясно какво е предназначението на автомобилите и пътната мрежа. Гаден, гнусен и долен е масовия българин. Затова много обичам да шофирам в нормални и уредени държави. Там всички шофират като мен.
Кон (нерегистриран)
Сигурен съм, че нарушаваш незаконните знаци - 20-30 преди пешеходна, забравени от ремонт. Просто си решил да се похвалиш. Достатъчно дистанция държиш само защото не си се блъснал, а не защото е вярно.
нн (нерегистриран)
Тоно вчера по новините съобщаваха, че точно там може да има мъгла и да внимавет шьофьорите. Много внимавала жената? Че и на тираджията навлякла ужастна беля.
горкия тираджия! (нерегистриран)
карал с поне 80 в мъгла при опасност за лед и погубил жена и осакатил детето й до живот! сигурно е някой прост комундел като теб.
Оня (нерегистриран)
детете с хеликоптер ли е откарано до болницата ???
4 (нерегистриран)
къв хеликоптер та гони па тебе е ? В тая мъгла не мое го видиш кат го изкараш да пикаш, ти за хеликоптер питаш
ХХХ (нерегистриран)
да возиш дете е голяма изпитание. трябва да се абстрахираш от викове, плач, въпроси, желание за внимание. професионален шофьор съм, но имам две синчета, като сме семейно в лекия автомобил се старая да съм на 100 % концентриран и да не се влияя от обстановката
хехе (нерегистриран)
От дете до дете има разлика. Въпрос на възпитание.
ХХХ (нерегистриран)
Ти за всеки случай бъди още по-внимателен!
Е, не... (нерегистриран)
"Затрила се е в мъглата", младата шофьорка... Жалко, дете без мама...
Отровена ексрусчуклийка (нерегистриран)
Споко! Тати шъ му нъмери друга... Диагнозата " Русе" работи безотказно!
SirBob
Я обясни за тази диагноза по-подробно.
292 (нерегистриран)
Трябва да си голям дЕбел, за да формулираш такава теза. Когато Русе е бил град, 90% от сегашните градове са били села. Трагедията на България е, че след РТОС, някой от европеизираните градове, като Русе, не е станал столица на държавата. Та сега ни управляват селяндури с претенции.
Кон (нерегистриран)
Руснаците и по-начетените българи, понеже са били по-умни, не са избрали Русе, защото е близко до Румъния. Същото е с Търново - до Турция, Пловдив пък е бил в Турция. София е близко, но по-далеч, до Сърбия, но са я имали за приятелска страна, все-пак славянска, за разлика от останалите ни съседи. И както знаем, увеличеното разстояние до Сърбия е спасило София. Е, не то, а българския пехотинец. Варна и Бс, са си били просто провинция. Трябва и да е до Европа.
Ели (нерегистриран)
Съжалявам за жената, дано почива в мир. Надявам се детенцето бързо да се възстанови, да бъде живо, здраво и много щастливо.
леля Гошо (нерегистриран)
Не спреш ли на знак СТОП никой не ти е виновен
чичо Пена (нерегистриран)
..е, няма начин Бойко да няма някаква вина..
Жик так (нерегистриран)
Има косвена, а именно, че катаджиите се крият по храстите вместо да въдворяват ред на пътя, т.е. да следят за спазване на ЗДвП и да санкционират нарушителите.
Как (нерегистриран)
Бре те там не са сложили триъгален да сопрем - сложили са шестоъгълен, разноглед да станеш от него на де да гледаш!!!
А, бее (нерегистриран)
Хайде пак жените били лоши шофьори. Я да видим статистиката? В колко от случаите на тежко самокатастрофирали или причинители - шофьорите са мъже?! Особено на БМВта?! Ама то се познавало жена шофьор?! Напоследък като видя шматкаща се кола по платното - оказва се мъж, говорещ по гсма. Повечето жени имат инстинкт за самосъхранение + майчински. Мъжете ги пере хормонът и ниското самочувдтвие и удрииии
phbs (нерегистриран)
Трябва да е процентово, а не цифрово. Защото ако 80% от мъжете са активни шофьори,а от жените са 30%, чисто процентно жените, ще излязат по-големи причинители на ПТП.
Гого (нерегистриран)
Птп ама какво - ако е сгънат калник може. Ако ще си говорим за челен удар, или за "самокатастрофирал" в дърво, или за "поместена" група от хора, от пиян или дрифтещ водач определено нас мъжете не могат да ни стигнат.
jingiby
Жена-шофьор, негър-скиор и евреин-миньор са много редки изключения....
*** (нерегистриран)
Каза селянина с беемвето ....
Жик так (нерегистриран)
Как пък не можа на местан така да му се подредят нещата а на невинното дете.
Буба Мара (нерегистриран)
Метенето е дейност ,която се извършва с уред наречен метла бе да ви еба майката журналистическа
Симо Симов
На картата на гугъл ясно се вижда, че колата се включва от т-образна отсечка със знак стоп и бая видимост. Някой не е гледал. Камион не се спира лесно. И той едва ли е искал да се блъска в колата, но излглежда го е изненадала, като е изскочила внезапно от пътя без предимство.
Пълна обърквация пак (нерегистриран)
Еманципация. Някой им внуши че половете са равни Не е така
Видиш ли (нерегистриран)
жена шофьор, бягай надалеч...
Павел (нерегистриран)
В случаят ме тормози една мисъл, защо местаня нямаше късмет да отнеме предимството на някой леко претоварен тир, ами само на деца се случват нещастията?
Всеки добър (нерегистриран)
шофьор без особени усилия открива, че шофьорът пред него е жена...Има безброй белези за това. Между жените не повече от 10% са читави шофьори, останалите завършват или по този начин или увреждат други участници в движението...Затова в някои страни на жените е забранено да шофират. А колко дами срещате с цигара и джиесем в ръка, яхнали мощен автомобил, за който не й доситгат нито сили, нито интелект, за да управляват...
Марги-нал (нерегистриран)
Кръстовището е Т-образно. Жената с колата идва от 4-то класен път и има знак СТОП! Тираджията я е видял в момента, в който тази опитва да се включи в главния път. Там няма ограничение на скоростта. На всичкото отгоре има табели, че зимно време пътят не се чисти и има навявания. Не е виновен тираджията.
Верно е (нерегистриран)
Жена шофьор
-* (нерегистриран)
Полото не е удържало на удар от тир..... иначе са здрави, но това от снимката е най вероятно набор 1992 гони трийсетака......
Оня (нерегистриран)
Няма как да е набор 92, но не и изглежда и да е кой знае колко по-ново. Това е трета генерация, най-вероятно от края на 90те. Но е минимум 20 годишно, което отдавна трябваше да бъде бракувано. И като му видиш различните джанти ти става ясно за каква мизерска селска кочина си говорим. Може и да са от тъмно зелените.
-* (нерегистриран)
Имам фейслифт на този модел който е с първа регистрация 94та това трябва да е постаро
phbs (нерегистриран)
Имал фейслифт. Бате, ти от коли разбираш по-малко от една жена. Това поло Mk.III е с начална година 1994. Как така имаш фейслифта от 94-та науката мълчи.
леля Гошо (нерегистриран)
Ако беше 2019 година можеше да издържи и на удар с влак
Оня (нерегистриран)
Не се научиха да шофират тия жени и това е. Аз ако бях баща на това детенце никога не бих го оставил в автомобил с жена шофьор. Въпросната катастрофа е просто безумна и в нормална ситуация не би трябвало въобще да се случва. Имаш знаци, ограничения, всичко. Всички тези неща са направени ЗА НАС, водачите, за да можем спокойно да се придвижваме по пътищата. Ако всеки един знак е бил спазен и е имало повишено внимание (защото когато се включваш на главен път СИ ДЛЪЖЕН да си с повишено внимание) тази катастрофа никога нямаше да се случи. Тук не управляваме космически кораби или нещо фантастично. Писна ми от неадекватни шофьори и напоследък съм вече на ръба да спирам автомобила и да излизам да се саморазправям с боклуците, дето ме засичат или карат крайно неадекватно.
Гого (нерегистриран)
Жените вярно не са много адекватни на пътя, но обикновено не поемат необмислени рискове. Тежките катастрофи обикновено се причиняват от нас мъжете, защото жена рядко ще изпреварва без видимост или в завоя, рядко ще настъпи педала до метала, че да се забие в дърво, рядко ще сгази пешеходец... Има и такива разбира се, но далеч по рядко. За последните две седмици ако искаш огледай статиите - основно мъже.
ами (нерегистриран)
Можеше просто да допуснеш, че малкото дете я е разсеяло, примерно. Не е невъзможно в тази възраст.
"Причините се изясняват..." (нерегистриран)
От тези снимки и аз не мога да си "изясня" ,въпреки ,че от 45 години всеки ден съм зад волана ,ОСВЕН ,че колата е УДАРЕНА ("пометена"- както пишете май всички вие от редакцията на сайта) ...странично ! Но дали тя се е завъртяла ...или излязла от кръстовище без да спази предимство (а и мъглата намалява видимостта) ...не се разбира ! Съболезнование на близките и дано малкото се оправи ,първо от травмите, после и в Живота ...без МАМА , а на колегата от камиона ...от преживения стрес ! А шофирането , не е за всеки ! Професия за хора с призвание е ...а днес,вярно ,автомобилът се е превърнал в първа необходимост, но това не означава ,че едва ли не всеки трябва да сяда зад волана ! И все пак...ВНИМАНИЕ ТРЯБВА ! За непоправимото и секунда липса на такова е ....МНОГО !
292 (нерегистриран)
Причината е ясна. Единият е карал с колкото педалът дава, другата не се е огледала преди да направи маневрата. И една забележка към редактора. Това, че лекият автомобил е "пометен", добре. Ама защо не ни информираш, че освен това е "помлян" и, че камионът се е "потрошил", а останалите живи участници са "осакатени". Останах с чувството, че трагизмът на ситуацията е недовършен.
Мартин
Дам, като случая с Местан! И в двата случая е по-скоро липса на мозъчна дейност / преценка - хем го виждаш че идва отгоре - хем си мислиш, че можеш да се включиш и че той ти е длъжен да набива спирачки и да намалява, за да можеш ти цуцльото да ускориш. Няма значение на главния път дали има знак 40 или 50 или 60. Преди да се включиш трабва да МИСЛИШ, че отгоре идва нещо с поне 60 км/час и трябва да го изчакаш!
Данко (нерегистриран)
Не ми е ясно защо за да управлявам самолет трябва да уча 6 години и след това да гледам как се управлява още поне 6. А да карам 45 тона камион ми стига трети клас. Всички ТИРаджии са неграмотни пияндури, живеещи като скотове по магистралите и сеят смърт. Държавата да регулира достъпа на луди до управление на опасни камиони.
Въпрос (нерегистриран)
Някой води ли статистика само за 14 дни от началото на годината колко вече катастрофи станаха и колко са жертвите? Защото, ако така продължава, жертвите по пътищата до края на годината ще са повече, отколкото жертвите във всички войни по света взети заедно...
хехе (нерегистриран)
Жертвите в ПТП годишно са около 700, което прави малко под двама души всеки ден.
Гого (нерегистриран)
Е, имаме и около 10000 ранени (2018), голяма част от тях остават инвалиди, но това са подробности.
Бау, мяу, кокоригу! (нерегистриран)
Сега разбрахте ли значението на знак СТОП?
Крис (нерегистриран)
Причината е ясна - отнето предимство от шофьорката.
zeus (нерегистриран)
С една дума жената е отнела предимството на камиона и е получила каквото е заслужавала, дано поне детенцето се оправи.
мда (нерегистриран)
Никой не е застрахован от грешка. Затова на кръстовищата има ограничение 60, при грешка да се минимизират щетите.
zeus (нерегистриран)
45 тона ако те ударят странично, па било то дори със 60 километра в час, последствията обикновено са фатални.
нАКа-47 (нерегистриран)
zeus Да, ам ако караш със 60, спираш значително по-бързо, отколкото ако си настъпил до 100.
hehe (нерегистриран)
Всъщност обратното ускорение (т.е. скоростта на спиране) е константа. Не спираш по-бързо, а за по-малко време :)
Ян (нерегистриран)
А имаш ли представа дори със 60 км каква е инерцията на такъв камион , не случайно се е обърнал.
Причината (нерегистриран)
Неадекватното МИЛИЦИОНЕРСКО управление.
esmy (нерегистриран)
Всичко е въпрос на домашно възпитание и дисциплина. Свободията и криворазбраната демокрация ни доведоха до това състояние. Всеки се мисли за много важен и нахален.
НАЙ
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
Замахване с чадър и избиване на телефон: Бойко Рашков се ядоса на журналисти (видео)
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта
Шефът на СДВР: Димитър Стоянов е забавил с часове освидетелстването си в "Пирогов"
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Пуснаха запис на целия конфликт между журналиста Димитър Стоянов и служителя на НАП
"Послание към Путин": Байдън подписа закона за военната помощ за Украйна, Израел и Тайван
ГЕРБ и ДПС свалят рекламата на хазарт от всички медии със закон
Американски служител: САЩ тайно са доставили ракети с голям обсег АТАКМС на Украйна
Димитър Стоянов: Имах два избора - или да го ритам, докато шава, или да туширам конфликта