Първият български "Лъв" на най-престижния рекламен фестивал в света - този в Кан, е за кампанията "Fly with a book" за платформата Booktrips.bg. Кампанията подкрепя четенето по оригинален начин - като създава нов туристически сайт. Когато изберете дестинация в него обаче - получавате възможност да си купите книга, която да ви отведе да желаното от вас място. Чрез вашето въображение. Кампанията е създадена по време на пандемията от Covid-19.

В новия епизод на аудио подкаста на Dir.bg "Trendy" Милена и Даниел разговарят с творческия директор на "Маккан София" - Иван Ланджев. Той е един от създателите на кампанията, а освен това е и поет, писател, доктор по руска класическа литература.

На най-престижния рекламен фестивал в света - Cannes Lions International Festival of Creativity, кампанията на "Маккан София" "Fly with a Book" - "Лети с книга" - за платформата Booktrips.bg, спечели "Лъв" в категорията Brand Experience & Activation с подкатегория "Използване на уебсайт/микросайт", в конкуренция с 2352 заявки от цял свят и с 35-членно жури.

Освен престижната награда, която е първа подобна в 30-годишната история на българската реклама, резултатът от кампанията е, че хубави книги печелят своите нови читатели.

Чуйте още за успешната кампания в аудиото!

Снимка: iStock by Getty Images/Колаж: Петя Александрова, Dir.bg

Последвайте ни в: Spotify - Google Podcasts - Anchor - Breaker - Pocket Casts - RadioPublic