За седми пореден път глобалната организация Superbrands връчи своите награди за отличен брандинг на водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар на тържествена церемония в Sofia Event Center. На събитието беше представено и седмото официално издание, представящо пътя към успеха и съвременните достижения на част от най-силните брандове в страната, както и значимостта на техните социалноотговорни каузи.
Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света
Снимка: SuperbrandsЗа трети път у нас световната брандинг организация връчи и две почетни награди Superbrands. Най-бързата ни лекоатлетка Ивет Лалова беше отличена с почетна статуетка за принос в промоцията на бранда България по света. Българският учен проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за промоцията на българската наука по света, за фундаментален принос в изучаването на ретината на окото.
"Superbrands предоставя възможнoст на марките от различни сектори на икономиката да общуват по нов начин - като обменят идеи и практики за успешен бизнес. Това е и основният фокус на глобалната програма Superbrands - да промотира чрез своите издания изкуството на брандинга като професионална дисциплина, както и добрите бизнес практики. Ние като екип приемаме за кауза и промоцията на бранда България по света - това, което правят най-успешно лауреатите на нашите почетни отличия Superbrands", каза Мила Векова, представител на Superbrands за България.
Проф. Владимир Кефалов получи почетен приз за промоцията на българската наука по света
Снимка: Superbrands"Със сигурност изданието Superbrands България 2019-2020 подсказва уроци, които маркетолозите трябва да научим, за да подобрим нашите маркетингови стратегии и пазарните резултати за всеки конкретен бранд", сподели проф. Веселин Благоев, дългогодишен член на експертното жури - Борд на Superbrands Bulgaria.
Методиката на подбор и оценяване на брандовете е универсална за всички 80 страни, реализиращи промоционалната програма Superbrands. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури - Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, осъществено в партньорство с водещия институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разгледа успоредно с мнението на потребителите. В процеса на оценяване експертите и потребителите се ръководят от дефиницията и критериите на световната организация за Superbrands - марка, която трябва да демонстрира:
Качество: Символизира ли марката качеството на предлаганите продукти или услуги?
Надеждност: Ползва ли се с доверие брандът, поддържа ли висок стандарт на продуктите или услугите?
Различие: Добре ли е позната марката в своя сектор? Успешно ли се разграничава от конкурентите си? Притежава ли индивидуалност и ценности, които я правят уникална на пазара?
Глобалната организация Superbrands предоставя право на квалифицираните марки да участват в официалното издание за България за 2019 - 2020 г., както и да използват официалния символ на Superbrands в своите маркетингови комуникации, за да покажат на потребителите и на партньорите си постигнатото високо признание за отличен брандинг.
Най-силните марки на българския пазар, включени в седмото издание на Superbrands Bulgaria 2019 - 2020
Потребителски марки
А1
Bosch
bTV
Димитър Маджаров
Deroni
Dir.bg
Fibank
Domaine Boyar
Хрус-Хрус
Ideal Standard
Kaufland
Майонеза Краси
NEFF
NOVANIGHT
NuCrema
RiceUP!
Turkish Airlines
УниКредит Булбанк
Vivacom
Бизнес марки
Arteks Engineering
Diana"s Angels
Jobs.bg
Kreston BulMar
Пенков, Марков и партньори
Rene Gourmet Group
Soudal
Unimasters Logistics
Глобалната организация Superbrands
Глобалната организация Superbrands е независима институция, фокусирана върху брандинга. Тя отличава и промотира изключителните търговски марки, които се открояват и доминират над всички останали в рамките на националния пазар. Организацията провежда конкурса за отличията Superbrands и осъществява едноименната промоционална програма, която е представена в над 80 страни по целия свят. През 2005 г. България стана официален член на глобалната организация Superbrands.
Какво означава Superbrand?
Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред конкурентите. Тези преимущества съзнателно или несъзнателно признават потребителите и именно в тях са готови да инвестират. Superbrand символизира качество, надеждност и различие.
Изданията Superbrands
Изданията Superbrands са своеобразна енциклопедия на най-забележителните търговски марки, известни в десетки страни по света като Библията на брандинга. Те имат широка читателска аудитория, ползват се с авторитет и доверие сред деловите кръгове, ключовите публики и потребителите, защото дават отлична представа за лидерите на националния пазар и за неговото развитие. Компаниите успешно използват книгите, за да демонстрират историята и съвременните достижения на своите брандове, те са ценен корпоративен подарък за клиенти, партньори, журналисти и инвеститори.
НАЙ
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Масов бой с бухалки и винкели в селска дискотека прати четирима в Спешното
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Главнокомандващият украинската армия призна, че ситуацията на източния фронт се влошава
Съдбата на Сергей Шойгу изглежда се преобръща - понася удар в игрите за власт в Москва
Бориславова за обвинението за фалшифициране на документи: Не се притеснявам от проверка
Прокуратурата проверява спорните документи за Кирил Петков, подписани от Лена Бориславова
"Бивол": Има метаданни, че Никола Минчев и Лена Бориславова са съставили фалшиви документи