Агенциите за външна реклама все по-често започнаха да поставят пана, които под една или друга форма са свързани с пандемията от COVID-19.

Най-често срещаните слогани са директно призоваване към спазване на карантината и личната хигиена. Не липстват и обяснения в любов, както и призиви за дарителство.

Преди два дни на възлови места в Хасково се появиха още призиви към хората на билборд да не напускат домовете си. 

Идеята била на ползвателите на рекламните билбордове, които искат да помогнат на града за справяне с разпространението на коронавируса, разказаха от община Хасково. Така фирми, чиито рекламни послания в този момент са оставени на заден план, предоставили площта и приели идеята на общината всичко да се брандира с призиви “Останете си вкъщи!”

Някои от гражданите смятат, че билбордовете в твърде ярки са депресиращи

Опитваме се с всички възможни средства да стигнем до хората и да ги призовем да бъдат внимателни и отговорни, коментираха от местната власт.

"Останете вкъщи" е най-използваният слоган

Това е само едно напомняне, но ако хората се съобразят с него, могат да спестят страдания и болка, както на себе си, така и за близките си, подчертаха от кметството. От там уточниха, че това е поредният случай, в който местни фирми се включват доброволно в кампанията и предлагат помощ за справяне с кризата в извънредното положение. Няма да спрем да призоваваме хората да се пазят и ги уверяваме, че всичко, което правим ние е в интерес на всеки един човек и на общината като цяло, обобщиха от местната власт.