Изложението ще се проведе от 28 септември до 3 октомври, съобщиха от пресцентъра на Панаира.

Деловият форум за инвестиционни стоки и технологии, който е един от най-авторитетните в Югоизточна Европа, променя своя облик заради креативните решения на изложителите. На мода излиза съвместният маркетинг.

Чуждестранни компании с общи пазарни интереси планират да създадат собствени зони, където да покажат иновативни продукти. Това им позволява да направят по-мащабни експозиции, открояващи се като „острови“ и привличащи вниманието на посетителите. И български изложители вече разчупват традиционната рамка на представяне само с експозиция. Те организират повече делови събития и атракции – демонстрации, забавни състезания и програми, томболи за посетители, както и интерактивни презентации с участие на публиката.

Заради новите инициативи нараства интересът към топлокациите в палатите и край основните алеи на панаирния комплекс, тъй като са най-близо до потока от посетители.

Очаква се над 30 000 гости от страната и чужбина - предимно предприемачи, мениджъри и специалисти, да дойдат на 71-ото издание на Международния технически панаир. Той дава възможност на водещи производители и дистрибутори да презентират изделията си и да участват в Конкурса за златни медали, които са най-високото българско пазарно отличие за иновативни продукти с високо качество.

В рамките на деловия форум се организират девет специализирани изложби: „Акватех“ (за технологии и управление на водите), Аутотех“ (за транспорт и автосервизно оборудване), „Елтех“ (за електроника и електротехника), „Енеко“ (за енергетика и екология), „Инфотех“ (за информационни технологии), „Интермин експо“ (за минна промишленост), „Машиностроене“, „Стройтех“ (за строителни материали, машини и технологии) и „Химия“.

Съпътстващата програма включва конференции, семинари, презентации и срещи, фокусирани върху иновациите, инвестициите, международното сътрудничество, енергийната ефективност и екологията, финансирането на проекти.