Най-голямата благотворителна инициатива на Vivacom - Операция "Жълти стотинки", подкрепяща социални каузи в полза на деца и младежи - започва своето десето издание. И тази година събраните средства ще бъдат дарени на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН). Те ще се използват за подготовката и участието на младите български олимпийци от отборите по биология, математика, астрономия, астрофизика, информатика, лингвистика, физика и химия в международни състезания. Досега националните отбори по природни науки са донесли за България общо над 1000 медала, като само през 2020 г. са спечелили 53 медала в 11 балкански, европейски и международни олимпиади. За да продължат успешното си представяне, е необходима регулярна финансова подкрепа, която да обезпечи подготовката и участието на талантливите младежи в състезания.
Юбилейното издание на кампанията ще се проведе в периода октомври 2021 г. - януари 2022г. Посланици на дарителската инициатива са носителят на четири олимпийски медала в спортната гимнастика Йордан Йовчев и Златните момичета от ансамбъла по художествена гимнастика на България, които донесоха Златен медал на Олимпиадата в Токио. Операция "Жълти стотинки" 2021 се реализира в партньорство с Българския дарителски форум и с подкрепата на редица корпоративни и медийни партньори, които застават зад тази кауза.
Средствата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки се набират в касичките на кампанията позиционирани в магазините на Vivacom и в търговските обекти на партньорите. Другите начини за дарение са, чрез изпращане на SMS с текст DMS OLYMP на номер 17 777, през дигиталният портфейл Pay by Vivacom от меню "Изпрати", секция "Дари с Pay by Vivacom" или директно на дарителската сметка на Сдружението на олимпийските отбори по природни науки (СООПН) в Банка ДСК, IBAN: BG39STSA93000021807995.
"Подкрепата за Сдружението на олимпийските отбори по природни науки е инвестиция в бъдещето на България и в нейните млади хора, които са двигател на иновациите, на научните постижения и на икономическия просперитет на страната ни. Популяризирането на тази кауза дава още една възможност на младото поколение да има добър пример за упорита работа, постоянство и постигнати благодарение на тях успехи, които са достойно оценени и уважавани от цялото общество", каза Веселка Вуткова, директор "Корпоративни комуникации" на Vivacom.
Партньори в десетото юбилейно издание на кампанията са: кино Arena, Ciela, издателство Colibri, DHL, Domino's Pizza, Grand Optics, Joy optics, 1 minute, Inmedio, Relay, Mr. Bricolage, Group Renault, Nissan, SDI, Sport Depot, VIP Security, бензиностанции Petrol, аптеки soPharmacy, VIPSecurity и Софийска вода.
Медийни партньори са: Нова Броудкастинг Груп, Нетинфо, радио Витоша, радио Веселина, Magic FM, Magic TV, The voice, в. Монитор, в. Телеграф, Българското национално радио, Дарик радио, сп. Elle, сп. Журнал за жената, Actualno.com, Dir.bg, Наука OFFnews.bg, OFFnews.bg, Rozali.com, Iwoman.bg, obekti.bg, Podmosta.bg, MediaBricks.bg и Triple eye project.
Инициативата ще продължи до 31.01.2022 г.
Повече информация за кампанията на на www.vivacomfund.bg.
НАЙ
Задържаха началника за държавните покупки в областата на отбраната в руското МО
Украйна ще получи повече от 60 самолета F-16 от 4 страни
Проф. Илин Савов: Скандалните записи с представители на ПП са манипулирани
Москва за пръв път призна, че ИДИЛ е ударил "Крокус", но не пропусна "пряката роля" на Киев
Фронтекс е заподозряна в незаконно изтласкване на мигранти, има и българска връзка
Украйна ще получи повече от 60 самолета F-16 от 4 страни
Москва за пръв път призна, че ИДИЛ е ударил "Крокус", но не пропусна "пряката роля" на Киев
Задържаха началника за държавните покупки в областата на отбраната в руското МО
Въпреки гнева на Белград: ООН обяви ден за възпоменение на геноцида в Сребреница
България празнува 24 май (снимки)