"Топлофикация София" удължава срока за обжалване на изравнителните сметки до 30 септември 2020 г. в изпълнение на препоръката на министъра на енергетиката Теменужка Петкова, съобщават от дружеството. На заседание на парламентарната комисия за контрол на КЕВР тя съобщи, че е изпратила писмо с такава препоръка.


От столичното дружество съобщават, че винаги са давали възможност на своите клиенти да изпращат сигнали, жалби и препоръки за подобряване на дейността и комуникацията с потребителите на услугата.

"Приканваме и сега клиентите, които имат въпроси, свързани не само с изравнителните сметки и общите фактури, но засягащи и други процеси от дейността на дружеството да се обръщат към експертите на "Топлофикация София" ЕАД и след удължения срок за обжалване на изравнителните сметки. Дружеството гарантира, че за всеки изпратен сигнал ще бъде извършена проверка и всяка жалба ще получи отговор", се казва в съобщение на дружеството.

Потребителите могат да подават жалби в Центровете за обслужване на клиенти, както и да използват следните комуникационни канали: информационен телефон 0 700 11 111;

е-mail: info_r@toplo.bg; във www.facebook.com/www.toplo.bg