Сутринта стотици синдикалисти преградиха подстъпите към пристанищния град Льо Авр, парализирайки задълго движението, а студенти устроиха блокада в Женвилие край Париж.
Вижте снимки >>>
Въпреки че едва 7% от железничарите са се включили в днешната стачка, гарата в Орлеан е затворена, а регионалният жп трафик е нарушен.
На летищата "Роаси Шарл дьо Гол" и "Орли" са отменени 20% от полетите, предаде БНР. По-засегната е аерогара Бове, където е отменена немалка част от трафика, има и закъснения. Пътниците са приканени да се консултират предварително.
Въпреки измененията в реформата на Трудовия кодекс много профсъюзи продължават да настояват за отмяната ѝ, тъй като се безпокоят, че промените, особено на работното време, ще донесат рискове и несигурност за работещите.
Напрежението на деня се подсили и от лек трус (5,2 по Рихтер), който разлюля френското Атлантическо крайбрежие, без да причини големи щети.
Оспорваният законопроект има за цел да направи по-гъвкав пазара на труда във Франция. Управляващата социалистическа партия и представители на бизнеса твърдят, че реформата ще подпомогне икономиката, улеснявайки компаниите да наемат и уволняват служители.
Проектът формално запазва 35-часовата работна седмица, но разрешава на фирмите да прибягват до алтернативни варианти като 12-часов работен ден. Той допуска 60-часова работна седмица при "извънредни обстоятелства".
Вижте снимки >>>
Въпреки че едва 7% от железничарите са се включили в днешната стачка, гарата в Орлеан е затворена, а регионалният жп трафик е нарушен.
На летищата "Роаси Шарл дьо Гол" и "Орли" са отменени 20% от полетите, предаде БНР. По-засегната е аерогара Бове, където е отменена немалка част от трафика, има и закъснения. Пътниците са приканени да се консултират предварително.
Въпреки измененията в реформата на Трудовия кодекс много профсъюзи продължават да настояват за отмяната ѝ, тъй като се безпокоят, че промените, особено на работното време, ще донесат рискове и несигурност за работещите.
Напрежението на деня се подсили и от лек трус (5,2 по Рихтер), който разлюля френското Атлантическо крайбрежие, без да причини големи щети.
Оспорваният законопроект има за цел да направи по-гъвкав пазара на труда във Франция. Управляващата социалистическа партия и представители на бизнеса твърдят, че реформата ще подпомогне икономиката, улеснявайки компаниите да наемат и уволняват служители.
Проектът формално запазва 35-часовата работна седмица, но разрешава на фирмите да прибягват до алтернативни варианти като 12-часов работен ден. Той допуска 60-часова работна седмица при "извънредни обстоятелства".