Коментари - Илон Мъск иска да строи новият мега колайдер | IT.dir.bg
назад

Илон Мъск иска да строи новият мега колайдер

Милиардерът предлага ниска цена за 100-километровия тунел

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Илон Мъск иска да строи новият мега колайдер | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Когато европа започна да строи първия колайдер, америка каза че не им се дават пари за такива научни проекти и че ако проекта е успешен те ще го откраднат по късно от европейците. Сега се появява Мъск, който е на практика фалирал и предлага едва ли не безпплатно да направи тунела. Той няма много избор, затънал в дългове и основно разчитащ на държавна помощ за своите начинания. В следващите няколко години всичките производители на коли ще изкарат електрически модели(вече има доста) и Мъск знае че дните са му преброени в този сектор.

ЦРУ явно са успяли да откраднат информацията за швейцарския колайдер. Сега ще му напечатат зелените хартийки с които да финансират начинанието и готово.

Хваща теслата и почва да го копае, колко му е?

на Дада и dp им излиза вече пеня по устите : )

Глупости. Но на боклуците като тебе от устите им само фекалии излизат, затвори си я че смърди и ще умориш всички около теб.

Абе недей, че ще вземат да те обидят на "тъпак" :)

За тези милярди Тръп може да изгради оградата с Мексико. Два свята,единият е излишен. Единият гений гледа и строи бъдещето, а другия харчи същите пари да строи дувари в 21 век. Боже ! Горье от ума .

Просто Мъск се опитва да спасява положението по всевъзможни начини.

Не се опитва нищо да спасява. Опитва се да ПРАВИ нови неща. Обаче каквото и да се прави трябват пари за разработки, а той не виси на бюджета като Роскомикс или НАСА. Добре е тъпаците да разберете, че може спокойно да увисне на досегашната слава и да кара на постигнатото без да си дава зор. Само че човека си има мечти и иска да направи неща, които нормално изискват стотици милиарди и трилиони долари, а той не разполага с такива средства и трябва да съвместява печелене на пари с намаляване на цени, с въвод на иновации, разработване на технологии, строеж на заводи и какво ли не. Не печата пари, не му падат от небето, не му дават от държавния бюджет. Иска колите да изоставят въглеводородите и да станат електрически и ето произвежда вече по 6-700 000, а до края на годината и 1 милион автомобила. И така направи нещата, че всички гиганти в автомобилостроенето да почнат да правят електромобили, да вложата стотици милиарди в тази насока. Мерцедес, Тойота, БМВ, Фолксфаген, Нисан, Пежо, Рено, Порше, Ягуар, абе който се сетиш почна да прави електромобили и даже някои като Порше и ягуар решиха изцяло да минат на електромобили. И това е заради Мъск и Тесла с мижавите пари, с които почна. Иска хората да се насочат към Космоса и направи най-мощната ракета, най-добрите двигатели, изхвърли Роскомикс от бизнеса, сега се готви и таксиметровата дейност да вземе и това пак с мижави пари и постепенно и н това направление почват всички да работят повече. Направи от нищото нови соларни технологии и съсздаде цяла нова индустрия на мегабатериите и стабилизирането на енергийните доставки и потребление. Направи компания за пробиване на Тунели и показа за СВОЯ сметка строеж за "нула" време и многократно по-ниска цена, покрай мерака му да направи комуникациите и транспорта по-бързи. Пак без пари. Та пак повтарям - Не спасява положението, а върви напред, като размазва конкуренцията по пътя с невероятни иновации, решения и темп, които обаче изискват и капитал. Само в Спейс Х фонд работна заплата е около 1 милиард долара годишно. Половината от Бюджета на компанията, но пък за сметка на това постигнаха неща, които Роскомикс с всички ресурси на Руслямска държава зад гърба си и 240 000 души персонал, с десетки заводи и институти, не могат да постигнат и след 50 години. Гледа всяка стотинка да вложи в нещо ново, а едновременно с това да осигурява печалба за алчни акционери. Но той ще се оправи, въпреки че е мишена №1 на КГБ и тролетариата. Но нещата са давижени и дори и без него ще вървят, макар и с много по-слабо темпо.

До Дада. Колега, личи си как си нямаш никаква представа от икономика. На никой не му трябва нещото да е евтино. След като е евтино, няма голяма печалба, има голяма конкуренция, няма оставащи много пари за иновации и развитие след това. Има само експлоатация на роби на макс, за да се държи цената ниско долу. Големия проблем в днешно време е, че има все по-млако работа за роби, а текущите собственици / предпримачи си мисля, че могат да правят иновации с робство, но не става.

Бе не ми обяснявай кое как е, защото знам по-добре от тебе. Случая ту е съвсем друг. Мъск иска да направи масов автомобил и го направи, с което да накара гигантите да почнат и те да правят и го постигна. Сега иска да ги накара да свият и цените, за да може по-бързо да се обнови автопарка и бензиновите да изчезнат. Акционерите естествено искат да печелят и да прибират пари, докато Мъск иска да влага в парите в усъвършенстване и намаляване на цените за да ускори процесите. Затова си прави ебавки с печалбарите на къси позиции. Като ги разкара няма кой вече да го притиска толкова и може да бута нещата натам накъдето иска. Заплатите при Мъск са високи, а целта му е максимално да се автоматизират процесите. А тия лозунги накрая направо си заври някъде на тъмно.

Интересно, кой е толкова активен? Акционери или ПР компания на Тесла?

Мъск чисти персонал в Спейса и в Тесла. Затънал е в дългове и добре, че цоца от държавния бюджет, за да се държи над водата. Колко още ще продължи тази агония обаче, не е много ясно....

Докато го оплакваш от анонимната си дупчица на щатен трол с мизерна заплатица той "агонизира" правейки коли, ракети и току виж сега почнал да прави и тунели за ускорители. Що се напъваш толкова и ти не знаеш, т.е. тия дето ти поставят задачите не знаят.

А colonoscopy прави ли?

Давай направо с кенефната поезия дето си я пишеш рутинно бе, какво се пънеш да изглеждаш не това, което си. Отдавна е очевидно за всички кой си.

тъпако, в Тесла нае допълнително хора за да ускори производството докато станат машините готови. Затова съкращава тези допълнителни хора, защото иска още да намали цената на Тесла 3 и да пусне в производство 35 000 доларовия модел. В Спейс Х е същото. Трябват му пари, защото прави неща които цели държави не могат - като примерно Руслямска държава с Роскомикс, които са с огромни ресурси и 250 000 души персонал, държавна субсидия от 3 милиарда долара и не могат да направят и една десета от това което прави Спейс Х. Само от заплатите на тези 6-700 души ще спести близо 100 милиона годишно, което е половин милиард за 5 години, които ще вложи в кораб за Марс. Щото за разлика от Роскомикс работи само със спечелени пари, а трябва да плаща заплати и осигуровки за един милиард годишно -половината от бюджета на фирмата. С другия милиард трябва да купува материали и суровини, да плаща наеми, както и консумативи. Съвсем ограничени средства, затова всеки долар е ценен. Агонията е на Роскомикс. А Спейс Х почти за без пари ще полети към Марс. Няма проблем като Руслямска държава да стои на вече постигнатото и да лети с Фалкъните и Мерлините и дори да намали още цените и ще са на печалба стотина милиона, само че не това е целта, тъпако.

Тесла е много скъп и некачествен продукт, няма и как да е иначе, защото целта на Мъск е печалбата, та дори и с цената на манипулиране на стойността на акциите на фондовата борса... Всичките му начинания много напомнят на ".com" балона през 90-те. Е той се спука, а сега на ред е този на Мъск....

Ха-ха-ха. Тесла бил некачествена!!!!!???? Това само тотално малоумен идиот може да го измисли. Колата с най-голямата сигурност на краш тестове, колата която е еталон за утвърдени производители като Фолксфаген, Мерцедес и т.н., която е най-продавания седан в САЩ, най-продаваната ЛУКСОЗНА кола. Само долен боклук може да твърди подобни простотии - целта му била печалбата. За какво му е? Той пари си има да се пенсионира и да си гледа живуркането с милиарди. Печалбата е цел на другите акционери.

Крадец му е новото име, държавното рамо не помогна. Тръмп го усети и затова го махна като съветник, маймубама го беше назначил нали са малко така да се каже роднини- и двамата от Африка дошли

Всъщност Мъск отказа да бъде съветник на Тръмп когато клоунадата на Тръмп му дойде вповече. Самият Мъск няма нищо против клоунадите както се вижда, не му дреме особено какво се говори за него, но глупашко-просташкият модел клоунада на Тръмп явно не му хареса. Тя на кого ли се харесва освен на селенията.

Дада, мъцна ли хапчето? Побързай че санитарите идват

Аз кола без установен деалершип не купувам, тва и пуканките ги продават в магаЗин а тоя мошеник даже няма верига установена ми продава онлине. Тва нее като да си купиш тоалетна хартия от амазон

Тоя само по физиономията му си личи,че е измислен герой, обаче папагалите, Мъск та Мъск. Още като го видях за първи път нещо ме усъмни, май ще се окажа прав. Ще му се спука балона.

Това загубеняците така и не разбирате, че всичките тия "герои" са нормални хора които просто не са страхливи и не се спират. Това, че ти се вижда не на място значи само, че си знаеш, че ти не си за това място. Тоя човек не е нищо толкова особено, бива го колкото много други, извадил е късмет повече от повечето други и си е давал зор да работи по 14 часа на денонощие - това му дава предимство от 1.5 пъти спрямо тия дето работят по 8 часа, дори само това не е малко (знам го от подобен опит, успявам да правя 14 часа но ми трябват 10 часа сън, не съм точно от тая планета явно). И разбира се е типът гонещ парите, тия дето гонят първо интересните проекти после мислят за пари не стават милиардери ако и да са по-важни - и по-незабележими - за мравуняка.

Тва за нормалните хора е ясно но не достатъчно. Трябва малко някой да те избере и побутне иначе просто си един от многото останали

Нямаш представа как функционира светът извън наше село.

Забравили сте и един час писане на коментари към трудовия ден и заплатата.

Твоето село няма нищо общо с моето село, така че не обобщавай Аз панелките отдавна съм ги забравил

Направо пускам "къртицата" на метрото от София до Швейцария да пробива :)

На тоя компаниите му залязват една по една и му трябва глътка въздух под формата на мега поръчка....

И коя компания залязва, бе кретен? Роскомикс не е негова.

Всичките му компании са зле. Много дългове, манипулирани цифри, помощи от държавата, пари от обикновените хора за глоби отиват за мъск чрез държавна програма за подпомагане и развитие. Дори инспекторите от ОУША са против, но нямат силата да променят нещата. Кика не доведе до очакваните резултати.

Преди 10 години мъск обеща, че до 2016 ще праща хора на Марс, а все още и до МКС не може да стигне. Затова на "Роскомикс" се налага да я върши тая "проста" работа. Защото великият измамник дори едни елетромобили не може да произведе в срок. А, за качеството да не започвам ...

Компаниите взимат кредити за да направят бизнес и после си ги плащат. Я кажи, тъпако, как се строят заводи за десет милиарда долара без пари? И то за производство, и то за автомобили, и то за нови върхови технологии. Мерцедес и Фолксфаген отделят по 50 милиарда, естествено от кредити, да развият собствени електрически автомобили. А това показва, че основната цел на Мъск се сбъдва. Нали Тесла нямало да бъде на печалба и щяла да фалира? Пък стана най продаваният седан за последното полугодие. По всички характеристики бие който и да е електрически автомобил, а е в пъти по-евтина. Програмата за подпомагане и развитие е за всички производители, тъпако. И тя е до определена бройка автомобили за производител. Тесла надхвърли тези бройки и вече е без държавната субсидия срещу другите производители, които са с държавна субсидия от 7000 долара и пак са по-скъпи от много по-добрите Тесла. Това ли е зле? Или е зле Спейс Х, че владее 70% от пазара на сателити, че скоро ще вземе и таксиметровата дейност на Роскомикс, а и ще строй огромна ракета за Марс със собствени средства, нещо което е непосилно за цели държави с огромни ресурси и стотици хиляди ангажирани в такива програми. А за другия боклук - Никога не е казвал, че до 2016 ще праща хора на Марс единствено е казвал че ще изстреля ракета към Марс за своя сметка и го направи, като изстреля една Тесла натам с малките финансови възможности и 6000 души персонал.

Стоене, едно Н не на място и всичко отива по дяволите! "аНдронен колайдер"? Човекоподобен?

Мъск е един мошеник който е тръгнал надолу стремглаво. Още чакаме тесла 3 за 35к, покрив със слънчеви панели на цената на обикновен и др. Европейците не са тъпи и най вероятно ше го пратят да си ходи, ако не ще сгрешат и накрая щвмтрябва да плащат двойно. От обещаващ иноватор тоя човек се превърна в долнопробно менте

Забавно е лайнар, нямащ си понятие от нищо да прави оценки. В момента, тъпако можеш да си купиш Тесла на 44 000, а Тесла за 35 000 най-късно до края на годината. Но нищо чудно да направи и за 30 000. Долнопробното менте си ти, бе боклук. Толкова надолу върви, че фирмите му се оценяват на 200 милиарда. Няма проблем да си кара с това достигнато дотук, но човека освен всичко гледа и да намали максимално цените за достъп на всички до върхови технологии. Заради него Порше минава изцяло на електрички, Фолксфаген и Мерцедес отделят 50 милиарда за развитие на техни електрически автомобили и пак са назад.

Не се ядосвайте щом смятате, че сте прав. Оставете ни да живеем в заблудата си. Само въпрос в една посока: Колко е данъчният кредит при покупка на Tesla в щата в който живеете? Ще се сринат ли продажбите при отпадане на помощта при покупка на Tesla?

Данъчния кредит в момента е 3350 долара за Тесла и 7000 за всеки друг производител на електромобили. И не няма да се сринат защото и тези 3350 долара ще изчезнат след някой друг месец ,докато за другите производители ще си има 7000 държавна субсидия и пак Тесла ще е по-евтина от тях, по-продавана и много по-добра по-възможности.

Ще се озорят здраво да го разкарат, може и да не успеят. Кому ще платят и как са решили преди да обявят идеята, това е стандартът днес... Знам от собствен опит, къде по-напреднала наша техника са успявали да отхвърлят в полза на неработеща от конкуренцията на два и три пъти по-висока цена - точно тая висока цена обаче плаща "консултантски", комисиони" и т.н., все подкупи под фалшиво име. И не са само тия в ЦЕРН, всъщност баш с тях почти съм си нямал работа, ако и да има мои неща да са мерили и там, но подобни по размер и предмет на дейност пак по тоя край са го правили. То дори по смотаните БГ предприятия от даден размер нагоре е същото, ако няма поне едно 30 - напоследък чувам е минало и 50% - за раздаване като подкупи под разни форми просто няма продажба. Съответно тия които раздават подкупите нямат достъп до последните разработки, те се правят от малки фирми на хора с мерак и възможности, и многото пари отиват на боклука. За реално правещите нещо остават по-малките клиенти нямащи много пари но нуждаещи се от реална техника за да оцелеят.... Е, при няколко милиарда ще трябва доста да се потрудят да потулят предложението на Мъск. Но ще се напънат, много ми е любопитно какво ще е развитието.

аНдронен!!??? ИДИОТИ, НЕДОКЛАТЕНИ!!!

Господиииииииииии...И още има балъци, които се връзват на този смешник! Смешник който си е чиста проба въздух под налягане!

Ти стани дори смешник колкото е нокътчето на малкия му пръст, пак ще си постигнал несравнимо повече от това на което си се надявал, камо ли направил, за цял живот.

Казано от долен боклук като тебе си е комплимент. Направи първия мега батерия с която реши десетилетни проблеми в Австралия и се оказа толкова успешна, че го затрупаха с поръчки. Направи кола, която къса всички спортни коли на драг състезания и стана най продавания седан в САЩ за последното полугодие, като не смогва да изпълни поръчките. Проби тунел за 2 месеца, който другите не могат да пробият за половин година. Изхвърли изцяло държавно дотирания Роскомикс от бизнеса със сателити, Изстрелва най тежката ракета, каквато Руслямска държава се мъчи да направи от 30 години. Направи двигател с характеристики каквито няма по света. Направи керемиди слънчеви панели с поръчки за години напред. Седнал някакъв производител на лайна да му дава оценка.

Е брат, стига глупости. Взел е под наем една от площадките в Кейп Канаверъл и тва е. Покрай неговата е пълно с други такива. Дори шофьорът на автобуса знае, че съседните на по-малки компании са по-напредничави. Ама политика, влияние и контрол, какво да правиш.

Коя компания е по-малка и по напредничава? Кой има по-добри двигатели от неговите и кой има по мощна ракета от неговата? Та глупостите ги ръсиш ти.

Абе, да не не му Е умряла циганката на Мъск, че се пениш толкова ?...

Мъск така се и хвана на бас с Австралия за хранилището на електричество и взе та го спечели. Може да имат само 1 тунел но това е защото влагат много време в разработка и проучвания, а не започват директно да копаят и след това да се чудят какво да правят като ударят на твърда скала.

този е един шмекер на едро

Селенията в БГ така и не научава за цял живот, че успелите извън БГ в огромната си част не го постигат чрез измами.

Тоя е шмекер. Част от глобите които налага ОУША отиват за компаниите на мъск чрез държавно решение за подпомагане на развитието на иновативни технологии. Защо са избрали мъск? Защо не подпомагат повече компании? Инспекторите на ОУША не одобряват, но кой ги пита.

Абсолютни лъжи. Всеки, повтарям всеки и потретвам ВСЕКИ, че си тъп да го птоумееш, ВСЕКИ производител има право да държавна субсидия от 7500 долара за до 200 000 автомобила. Тесла е надхвърлила това число и в момента е единствената компания с намален на 3750 долара субсидия, докато другите производители има субсидия от 7000 долара. Нещо повече след няколко месеца отпада и тази субсидия, защото Тесла мина и 400 000 броя електромобила, докато другите производители ще получават по 7000 долара. Само Шевролет Волт след 6 месеца ще мине на 50% субсидия, защото и те минаха 200 000 продадени коли. Но за Нисан Лийф, BMW i3, Citroen C-ZERO, Ford Focus Electric и т.н. си остават на 7500 долара субсидия. Та боклуко, никой не е избрал Мъск, просто Мъск е много пред другите. Ето и Тойота минава на електрички, след като години се опитваше с водородни клетки и хибриди. Това което искаше Мъск се сбъдва и всички големи производители вече правят електрички, макар и доста по-зле от Тесла. Дори и шефа на Мерцедес казва, че Тесла е години напред и че трудно ще ги догонят.

швейцарците знаят какво обича Мъск;)

завиждат американците, че квантовата физика се развива в Европа не в Америка. Е те още края на 80те имаха планове да строят сходен с този в ЦЕРН, но тогава сената им се досвидяха парички. малко се изхвърля Мъск, от вчера за днеска стана екперт по колайдери и подбива цени. Днес е напред с ракетите, но и те вървяха стъпка по стъпка през безчет успехи и неуспехи.

Пробиването на тунели не изисква знания по колайдери. А Мъск показа как за 2 месеца се пробива тунел от 3 километра, около 3 пъти по-бързо от стандартно пробиване на тунел с машина собствено производство на фирмата. Американците си имат 2 колайдера и са водещи дори и в квантовата физика, като последните години основно американци с работи по квантовата физика печелят нобелови награди.

Барак Обама има Нобелова награда за МИР. Как бихте коментирали това?

Заслужи си я затова я и получи. Норвежкият Нобелов комитет реши, че Нобеловата награда за мир за 2009 г. ще бъде присъдена на президента Барак Обама за неговите изключителни усилия за укрепване на международната дипломация и сътрудничество между народите. Комитетът придава особено значение на визията на Обама и работата за свят без ядрени оръжия. Обама като президент създаде нов климат в международната политика. Многостранната дипломация възстанови централната си позиция с акцент върху ролята, която ООН и другите международни институции могат да играят. Диалогът и преговорите са предпочитани инструменти за решаване на най-трудните международни конфликти. Визията за свят, свободен от ядрени оръжия, силно стимулира преговорите за разоръжаване и контрол над въоръженията. Благодарение на инициативата на Обама САЩ сега играят по-конструктивна роля в посрещането на големите климатични предизвикателства, пред които е изправен светът. Демокрацията и правата на човека трябва да бъдат укрепени. Само много рядко човек има същата степен, в която Обама е привлякъл вниманието на света и е дал на хората си надежда за по-добро бъдеще. Неговата дипломация се основава на концепцията, че онези, които трябва да водят света, трябва да го правят на основата на ценности и нагласи, които се споделят от по-голямата част от световното население. В продължение на 108 години норвежкият Нобелов комитет се стремеше да стимулира именно тази международна политика и тези нагласи, за които сега Обама е водещият говорител в света. Комитетът подкрепя призива на Обама: „Сега е моментът всички ние да поемем своя дял от отговорността за глобалния отговор на глобалните предизвикателства“. И не ми излизай с тъпотии, какво е направил СЛЕД това.

Мъск има обоняние на акула. Замирише ли някъде на държавна поръчка и субсидии и той е веднага на линия. Явно кранчето отвъд океана е взело да пресъхва откак смуглият визионер не е в бялата къща. И ето че героят на нашето време цъфна в добрата стара Европа.

Разбира се, че има обонянието. И какво - ще свърши работата на половин цена, ще спечели здравата от това и ще остави на сухо сума ти безполезни паразити чакащи да им капне нещо от тяо проект. Голямо зло ще стори, брееей. А за кранчето му не се кахъри, той си се справя с тия неща достатъчно добре. Ти си гледай твоята заплатица да не пресъхне.

Ще свърши работата като кучето на нивата. Тия глупости какъв бил велик си ги приказвайте на сектантските сбирки докато възхвалявате измамника мъск. Полетите на SpaceX са 140 милиона, от които държавата по линия на НАСА и Пентагона му финансира останалите 100. Модел 3 излиза от поточната линия с безобразно много дефекти, и струва от 45K нагоре. Това, което се продава на 35K не е официално обещаното, а далеч по-зле екипиран автомобил. Тунелът, дето построи, дори не стига до централата на SpaceX, както беше обещал. Цената, с която дебилът се хвали за изкопаването, всъщност, е пазарната цена за тунел с този диаметър. В този тунел, обаче, няма вентилационни системи, допълнителни изходи при аварии и още един куп системи. Да не говорим, че радиусът на тунела далеч не е колкото на метрото, така че всичките му сравнения са абсолютно фалшиви. Дупчещата компания не строи по-евтино.

Абе тъпак. Тесла 3 за 35 000 долара ОЩЕ НЕ СЕ ПРОИЗВЕЖДА. В момента се произвеждат по-скъпите модели с 4 задвижващи двигателя. Тази за 35 000 ще е с два и както написах ОЩЕ не се прави. Тесла е с по-малко дефекти от всяка една друга марка автомобили, тъпако. СпейсХ не получава и една стотинка от НАСА или военните за изстрелване на частни сателити - поредната лъжа на педеруските тъпаци. Спейс Х получава от НАСА пари за да изстрелва и връща товарни кораби до МКС. Досега има 20 такива курса по 133 милона, за което е получила от НАСА 2,66 милиарда долара за 6 години. В същото време Роскомикс за по-малко общо изстрелвания е получил от Руслямска държава 20 милиарда долара. SpaceX досега е получла около 4,5 милиарда от НАСА с помоща за разработване на пилотирана капсула, но полетите боклуко, не са спонсорирани. Boring Company посочиха $ 10 милиона долара като крайна цена на техния демонстрационен тунел с дължина от мили, включително вътрешна инфраструктура, осветление, комуникации / видео, системи за безопасност, вентилация. T.e. ти си нагъл лъжлив боклук. Цена на Миля в САЩ с посочените екстри е от 200 до 500 милиона. Тунела на ЦЕРН е малък и пак са заложили на 50 милиона евро на километър, докато Мъск предлага 3 пъти по-ниска цена със всички екстри