Илон Мъск купи първата в света 8000-тонна леярна
Очaĸвa ce лeяpнaтa пpeca дa бъдe инcтaлиpaнa във фaбpиĸaтa нa Теѕlа в Teĸcac
Обратно в новинатаКоментари - Илон Мъск купи първата в света 8000-тонна леярна | IT.dir.bg
Коментари
Как може да публикувате такива дебилни преводи на техническа статия?! Става дума за леене на алуминий под налягане и това става с "преса", която има сила на затваряне от 8000 тона. Машината е изключително сходна с подобни "шрицове" за пластмаса, но в този случай се инжектира разтопен метал. Общото наименование на тези машини е IMM (Injection Molding Machine). Идеята в случая е да се създават едрогабаритни едноотливни детайли за автомобили. Например един цялостен детайл, който преставлява цялата предна или задна част на колата.
Ба.. тоя , самовари ли ще произвежда...... Какви са тия отливки , какво е това чудо..... Да не му трява ексентрик преса 8000 тона , че у скраба в текезесето седи една такава. С един удар 16 пощенски кутии на веднъж правеше .Щяхме да залеем света с пощенски кутии , ама цъфна демокрацията....
8000 тона е преса , каква леярна. А и на снимката се вижда преса.
а метода "леене с противоналягане" е българско от НРБ Изобретения.. пропускат гадовете а ако не бяха американците да разрушат чрез сдс всичко читово....
По-несвързана статия на техническа тематика не бях чел. Дир-а вече не и жълт. Малоумни драсканици на неграмотен списвател.
сичките му дейности - на загуба! ШУМЪ ГОЛЕМ И САМО УСПЕХИ....ТИ, ИНВЕСТОР, ДАЙ МУ СИЧКИТЕ СИ ПАРИ.
На загуба е. Затова е втори по богатство в света . Загубите носят големи печалби. Абе завистливи съветски тролове, пийте си боярищника. Белким забогатеете.
Илон Мъск ще инсталира най-голямата леярна в Тексас. Всичко в Тексас е по-голямо и по-хубаво. Сега ще си отлеят и най-голямата тесла. Следващия път като няма ток да има да ударят теслата на някой дето им спира тока.
Леле, леле, Стояне - падение, след падение! Ти си такава проста гъдулка! Ставаш само за това, за което си сложен - да си ибрикчия на жълтите. Ама като хвалищ Ковид-Ху-ямиразвея, махаш коментарите, нали? Да не се изсипе народната "любов", а? ПС: Загиналите българи от китайската чума станаха над 12 хиляди. Добре ли е?
Нито авторът нито коментиращите изглеждат запознати. Става въпрос за машина за леене на алуминии под високо налягане (high pressure die casting machine). 8000 тона е затварящото усилие на машината. Идеята е че алуминия се подава под налягане и затварящото усилие на машината трябва да противодейства на това налягане. В общия случай колкото е по-голямо налягането толкова по-голям детайл може да излезе от един удър. В случая с един удър могат да направят задната врата на SUVa. И да метода не е измислен от А. Балевски, Балевски е патентовал леенето с противоналягане, което е по-различно.
Така е. Жалко че списвача на статията халхабер си няма...пък леене с противоналягане че е БГ откритие...най- малко!
Гогов, леярна преса няма. Става дума за две агрегатни състояния на метала. Да ме прощаваш, ама излагаш медията.
Тази калинка, която е превела тази статия трябва веднага да я изгонят от ДИР. Явно е толкова тъпа, че не е разбрала каква глупост е публикувала. Същото важи и за главния редактор и за шефа на ДИР. С какъв акъл плаща заплати на такива журналисти, нямащи елементарна обща култура.
300-500 лв. на месец.... За такива какво очакваш, някакви журналистически гении ли да ти пишат?!
Ангел Балевски май беше измислил тази технология, или неговото беше леене с противоналягане!
Ангел Балевски не е измислил нищо. Няколко нашенски инженера усъвършенстват старата технология за леене на алуминий под налягане като контролират процеса с противоналягане, след което професор Балевски става академик!
Това е "леене под налягане" или die casting на английски.
Ама голема простотия си измътил, брат'чед! Това е леярска преса, няма нищо общо с "Die casting", който технологичен процес представлява "леене във форми", или за да ти стане по-ясно, разтопения метал се излива в предварително изготвените леярски форми, за чиято направа се използват леярски модели, сърца, фитили, както и кварцов пясък, фуранови смоли или меласа, противопрегарни бои и т.н. Абе, Вернер, май много термини станаха и пак нищо не разбра, май, а? Това да не ти е да си рисуваш ракетки, я!
Ама кое му пресовате на желязото, чугуна, месинга или каквото и да е от леарната?
Страхотен материал. Заглавието ме шокира. Първо, защото си мислех, че леярни има от няколко хиляди години. Второ, защото 8000 тонна плавка ми прозвуча брутално... След това ме зашемети първото изречение. При него след всяка запетайка, смисъла се променяше на 180 градуса... Стоянчо, ако те изгонят от Дир-а, ще трябва тотално да смениш попрището...
Както е написано заглавието е малко объркващо! Едно е 8000 тонна леярна, друго е 8000 тонна преса за леярна!! Къде и какво учите ?? Журналисти или писачи на неточностти?? В днешно време може да срещне преводач да превежда, техническа, правна, научна литература, както четвъртокласник превежда Шекспир!!!! За точен превид използвайте консултанти, по дадена наука или област, за да не ставате смешни !!!!
... а всъщност ако се позачетеш още малко става въпрос за "пpecaтa нa ĸoятo мoжe дa cъздaвa нaлягaнe oт 8000 тoнa" не че леярната или пресата или нещо друго тежи 8000 тона.
нещо не е наред в тази статия. Още нацистка Германия е имала хидравлични преси за 40 000+ тона. В момента най-големите са за 65 хиляди тона. И една китайска за 80 хиляди. Не е ясно какво точно значи изказването за само 8 хиляди тона преса.
Тоя не спря да харчи за глупости доларесите на простите хамери. Дето му ги наливат като с фуния през НАСА и Пантаграма. 8000 тона са много за една задница, пък ако ще и да е на Тесла.
Каза ганю идиотски, който не е излизал от село и не е създал и едно болтче. Иначе голям експерт по задници го раздава.
Доларите тъпако, са си на Тесла. Нито НАСА, нито Пентагона имат нещо общо, защото не са дали и инвестирали и половин цент във фирмата.
Чудесно - тесли от ковано желязо.