Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи? | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи? 4
Снимка: RevTag

Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи?

Всеки може да се превърне в инфлуенсър, а Instagram е идеалното място за това

| Редактор: Стоян Гогов 1 2644

Инфлуенсър е една от думите, които е трудна за превеждане на български, но която започнахме да чуваме все по-често. Произходът ѝ е от глагола на английски Influence - влияя, оказвам въздействие. Тогава кои са инфлуенсърите? Казано на кратко, това са хора, имащи голям брой последователи в социалните мрежи. Такива са филмовите звезди, спортистите, модните икони, но не само. Най-добрата част е, че всеки може да стане инфлуенсър - майки с деца, тийнейджъри, спортисти, фотографи и много други.

Предпочитаното от инфлуенсърите място е Instagram. Там липсват споровете, караниците и злободневните неща, с които започна да се препълва Facebook. Вместо това ударението е поставено на силното визуално съдържание - нищо повече, нищо по-малко. А такова е способен да създаде всеки, благодарение на своя смартфон и вградени в Instagram филтри.

Натрупате ли достатъчен брой потребители, то вие вече сте инфлуенсър, а от това може да се изкарат пари. Как става това?

Осъзнавайки "силата" на инфлуенсерите, брандовете в цял сват виждат в тях средство, за увеличаване на популярността и продажбите на продуктите си. Разполагащи с армия от последователи, лидерите в социалните мрежи оказват огромно влияние както на имиджа на бранда, така и на приходите му.

Има много тънкости, които трябва да знаете, за да печелите от Instagram

Снимка: RevTag

Всичко това превръща обикновената препоръка на продукт в успешно сътрудничество между рекламодател и инфлуенсър.

Според броя на последователите си, инфлуенсърът може да получи отстъпка от компанията, безплатен продукт или "суров" кеш.

Най-сладкото е, че всичко става лесно, без натоварване, а последователите също не биват дразнени от препоръката на даден продукт, защото не това е основното съдържание, което им се предлага.

Тънкостите

Не всичко е толкова лесно, а ако искате да започнете да печелите от съдържанието и популярността си в Instagram, трябва да знаете някои тънкости.

Тук идва ролята на RevTag - първата инфлуенсър маркетинг агенция. Компанията представлява обединение от инфлуенсъри, които знаят най-големите детайли за това как успешно да капитализирате от социалните мрежи. Агенцията се занимава не само с кампании на различни продукти и услуги в профилите на инфлуенсъри, но и с цялостно развиване и управление на маркетинг и криейтив стратегии - както за брандове, така и за отделни лица. Все пак обаче инфлуенсър маркетингът остава тяхна сила, а от там се поражда и идеята за обучителен курс за бъдещи инфлуенсъри.

Обучението "Instagram Essentials" е предвидено да продължи няколко месеца, а не да бъде еднократна среща, тъй като по този начин се обръща по-специално внимание на различни теми и тънкости. Участват гост-лектори, които обикновено са инфлуенсъри с около 100 000 последователи или повече. Има и уъркшопи, за да се тренира наученото.

Следващата лекция на RevTag ще е след края на лятото

Снимка: RevTag

"Не искаме да е просто поредната лекция, която изслушваш, но реално не прилагаш. Именно тази дългосрочна отдаденост у хората ще им помогне да изградят профилите си в Instagram по най-добрия начин. Много често виждам, че хората копират вече установените инфлуенсъри у нас и по този начин не изпъкват. Стараят се, правят хубави снимки, пишат описания... Но не са себе си. Затова прецених, че най-добре би било в рамките на един такъв курс те да осъзнаят как да "построят" своята "къщичка", а не да копират тази на съседа...", заявява Лора Добрева, експерт и инфлуенсър от RevTag.

Специалистката по инфлуенсър маркетинг споделя, че за постигането на популярност в Instagram винаги трябва да стои желанието последователите наистина да спечелят нещо от съдържанието.

Курсовете на RevTag привличат много млади хора

Снимка: Стоян Гогов, Dir.bg

"По време на първото събитие се фокусирахме на това какво всъщност значи инфлуенсър. Идеята ми беше хората да проумеят, че това не са просто последователи и лайкове (най-малкото знаем, че в днешно време тези неща вече можеш да си ги закупиш дори). Не, да бъдеш инфлуенсър значи да изградиш своя общност от хора, които истински вярват в теб и които истински се влияят от твоето мнение и твоите решения", разкрива Лора Добрева.

Освен обучения и семинари RevTag поддържа доста любопитен блог, в който също може да откриете любопитна информация за превръщането ви в инфлуенсър и проследяването на най-новите тенденции сред успелите в социалните мрежи.

От RevTag са специалисти в изготвянето на маркетингови стратегии в социалните мрежи, които са от полза не само за набиращите популярност потребители, но и за всеки, стремящ се към успех бизнес. Освен на своя сайт, първата инфлуенсър маркетинг агенция в България може да бъде намерена в Instagram - тук >>>

Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи? 4

Искате ли да започнете да печелите от социалните мрежи?

Всеки може да се превърне в инфлуенсър, а Instagram е идеалното място за това

| Редактор : Стоян Гогов 1 2644 Снимка: RevTag

Инфлуенсър е една от думите, които е трудна за превеждане на български, но която започнахме да чуваме все по-често. Произходът ѝ е от глагола на английски Influence - влияя, оказвам въздействие. Тогава кои са инфлуенсърите? Казано на кратко, това са хора, имащи голям брой последователи в социалните мрежи. Такива са филмовите звезди, спортистите, модните икони, но не само. Най-добрата част е, че всеки може да стане инфлуенсър - майки с деца, тийнейджъри, спортисти, фотографи и много други.

Предпочитаното от инфлуенсърите място е Instagram. Там липсват споровете, караниците и злободневните неща, с които започна да се препълва Facebook. Вместо това ударението е поставено на силното визуално съдържание - нищо повече, нищо по-малко. А такова е способен да създаде всеки, благодарение на своя смартфон и вградени в Instagram филтри.

Натрупате ли достатъчен брой потребители, то вие вече сте инфлуенсър, а от това може да се изкарат пари. Как става това?

Осъзнавайки "силата" на инфлуенсерите, брандовете в цял сват виждат в тях средство, за увеличаване на популярността и продажбите на продуктите си. Разполагащи с армия от последователи, лидерите в социалните мрежи оказват огромно влияние както на имиджа на бранда, така и на приходите му.

Има много тънкости, които трябва да знаете, за да печелите от Instagram

Снимка: RevTag

Всичко това превръща обикновената препоръка на продукт в успешно сътрудничество между рекламодател и инфлуенсър.

Според броя на последователите си, инфлуенсърът може да получи отстъпка от компанията, безплатен продукт или "суров" кеш.

Най-сладкото е, че всичко става лесно, без натоварване, а последователите също не биват дразнени от препоръката на даден продукт, защото не това е основното съдържание, което им се предлага.

Тънкостите

Не всичко е толкова лесно, а ако искате да започнете да печелите от съдържанието и популярността си в Instagram, трябва да знаете някои тънкости.

Тук идва ролята на RevTag - първата инфлуенсър маркетинг агенция. Компанията представлява обединение от инфлуенсъри, които знаят най-големите детайли за това как успешно да капитализирате от социалните мрежи. Агенцията се занимава не само с кампании на различни продукти и услуги в профилите на инфлуенсъри, но и с цялостно развиване и управление на маркетинг и криейтив стратегии - както за брандове, така и за отделни лица. Все пак обаче инфлуенсър маркетингът остава тяхна сила, а от там се поражда и идеята за обучителен курс за бъдещи инфлуенсъри.

Обучението "Instagram Essentials" е предвидено да продължи няколко месеца, а не да бъде еднократна среща, тъй като по този начин се обръща по-специално внимание на различни теми и тънкости. Участват гост-лектори, които обикновено са инфлуенсъри с около 100 000 последователи или повече. Има и уъркшопи, за да се тренира наученото.

Следващата лекция на RevTag ще е след края на лятото

Снимка: RevTag

"Не искаме да е просто поредната лекция, която изслушваш, но реално не прилагаш. Именно тази дългосрочна отдаденост у хората ще им помогне да изградят профилите си в Instagram по най-добрия начин. Много често виждам, че хората копират вече установените инфлуенсъри у нас и по този начин не изпъкват. Стараят се, правят хубави снимки, пишат описания... Но не са себе си. Затова прецених, че най-добре би било в рамките на един такъв курс те да осъзнаят как да "построят" своята "къщичка", а не да копират тази на съседа...", заявява Лора Добрева, експерт и инфлуенсър от RevTag.

Специалистката по инфлуенсър маркетинг споделя, че за постигането на популярност в Instagram винаги трябва да стои желанието последователите наистина да спечелят нещо от съдържанието.

Курсовете на RevTag привличат много млади хора

Снимка: Стоян Гогов, Dir.bg

"По време на първото събитие се фокусирахме на това какво всъщност значи инфлуенсър. Идеята ми беше хората да проумеят, че това не са просто последователи и лайкове (най-малкото знаем, че в днешно време тези неща вече можеш да си ги закупиш дори). Не, да бъдеш инфлуенсър значи да изградиш своя общност от хора, които истински вярват в теб и които истински се влияят от твоето мнение и твоите решения", разкрива Лора Добрева.

Освен обучения и семинари RevTag поддържа доста любопитен блог, в който също може да откриете любопитна информация за превръщането ви в инфлуенсър и проследяването на най-новите тенденции сред успелите в социалните мрежи.

От RevTag са специалисти в изготвянето на маркетингови стратегии в социалните мрежи, които са от полза не само за набиращите популярност потребители, но и за всеки, стремящ се към успех бизнес. Освен на своя сайт, първата инфлуенсър маркетинг агенция в България може да бъде намерена в Instagram - тук >>>