Какво знаем за електрическият самолет на НАСА
Инженерите искат да направят най-икономичния и екологичен самолет
Обратно в новинатаКоментари - Какво знаем за електрическият самолет на НАСА | IT.dir.bg
Коментари
Не са казали колко вдига, ако движи с по-мако от 800-900км/ч за нищо не става. А 100% няма как да ги вдигне.
А педали има ли? В случай че паднат батериите, бас хващам че всички ще въртят педалите като луди
И като свърши горивото на обикновен самолет не е ли аналогична ситуацията бе разбирачо? Типичен Ганю си, който нищо не е създал и само мърмори и търси кусури...
май не си в час, батериите не са като керосина, батерията може да си замине без дори да разбереш, а керосина не е батерия А на Ганчо не му е разрешено да измисля, дори му е забранено да има и земеделие! Ганьо не ти е виновен че задава въпроси, а че има такива като теб слагачи!
Тъй тъй, Нека задава въпроси и да критикува Ганьо - от позицияата на авторитет едва кърпил тройките в училище ама само щото темата е САЩ/НАСА (те там инженерите трева пасат и не задават въпроси). Виж ако беше някоя анало-говнетна руска анимация щаше да го смъмриш да си гледа чушкопеците и да не занимава със сложни материи. Нали!
Е добре де лошо няма но да запитам електрически самолет добре а то каза неговото зареждане откъде от пръските сухи или от електроцентралите с въглища и мазут ядрена електроенергия е да попитам акумулаторните батерии за това чудо От къде идват да не са нещо литиево-йонни при производството на които ще се отделя толкова отрови колкото сигурно десетина боинг-747 летящи на керосин отделят за целия си жизнен цикъл!
От Чернобил бе, другарю! Най чистата енергия в цялата галактика! Толкова доволни остават клиентите, та чак светват от радост!
"рeкупeрирaнe нa eнeргиятa"? като преписвате, поне превеждайте като хората. В английско-българските речници ще намерите всички думи, стига да не ви мързи.
Засега знаем че лети само на картинка.
Типична експериментална разработка, през която задължително се минава по пътя към към крайно производство на конвейр. Тук проблема е не само обтекаемостта, или малкото въздушно съпротивление, а акомулаторите, щото самолет за жабешки скокове...на кому е нужен!?
Поредната разработка в която наса участа директно или индиректно. През това време русия не успява да създаде самолет от пето поколение който да продаде дори на участника в проекта Индия.