Коментари - Кой е най-евтиния електромобил | IT.dir.bg
назад

Кой е най-евтиния електромобил

Цената на модела е едва 2100 долара

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Кой е най-евтиния електромобил | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Не, че нещо, но електрическото ми колело Фишер има пробег 180 км и струва 1650 евро. Развива над 40 км/ч и не се води МПС не плащам данък, ГО, винетки и др. глупости. Така също задръстванията не съществуват за мен. Батерията се зарежда за 4,5 ч от контакта. Мога да я нося в раницата и да я зареждам дори, когато съм на заведение някъде. Сядам, хапвам, пийвам и тя се зарежда. Даже не си правя сметка за изпитите питиета, защото съм с колело. Така, че тази тротинетка с тези показатели, дори в Китай не виждам кой нормален човек би си я купил.

По закон нямаш право да се движиш с алкохол в кръвта с колело.

Приятна количка, да я купиш на жена си да ходи на кафе с приятелки или до мола. Само моторчето ми се струва малко слабичко - малко над 1 к.с. Поне да беше 1,5-2 киловата, че да има запас и за баирчетата. Иначе бих я подарил вместо телефон.

Това няма да може да се кара законно в Европа. Става за вътрешнозаводски транспорт, например в летища.

Като гледам как грубо са насложили картинка на колата над фона (личи си по периферните пиксели), явно и в други направления са най-евтини. Дали са на някого 100 юана да им направи илюстрацията :) или секретрката на фирмата, която по съвместителство е чистачка и портиерка, са ѝ възложили да изготви агитматериалите.

Ще чакам да си купя от българските, дето Лъжливото Овчарче Кирчо щял да ги прави в Ловеч. По 20,000 евро парчето. Ако основе партия щял да ги пуска с намаление, по 19,999 евро парчето.

Не е вярно! В Пекин си купих такава количка да ходя до супера, парка и метрото. Цената й беше 11500 юана (около 1650 долара). Само че беше с четири врати. Батериите издържаха около 25 км. и затова си купих втори комплект за 800 юана (около 111 долара). Под седалката имаше място и за втория комплект. Имаше отопление за зимата и вентилатор до огледалото за задно виждане за лятото. Не се изисква шофьорска книжка, а само документа, фактурата, че е твоя. Купих я от железарския магазин!!! Имаше и по-евтини, но бяха с две врати, като тази от снимката.

А климатик имаше ли ?

Не бе, вентилатор. Нали съм го написал! :)))

Поправка - "Кой е най-евтиниЯТ автомобил"

Има лека особеност дето тук не се споменава - батерията е WITH 72V38Ah acid battery, т.е. тези километри нещо ми изглеждат фантастика.

Отиваш до Китай и си го купуваш. Прибираш се на собствен ход. На всеки 60 километра спираш за зареждане и хоп...след 130 дни си в България. Даже ако половината ден го буташ и за 70 дни си си тук :)

отопление/охлаждане? педали, ако свърши батерията?

има мексикански климатик , ей ги врътките на вратиците . като ти е топло сваляш джамчето , като ти е студено - вдигаш ... ти за 3000лв кво искаш ...?!

Най евтина е Служебната !

Има и още по-ефтина - бившата.

еВтина (лош десен палец)

За тия пари веднага купувам, само че никой няма да даде да го регистрирам тук. Има хиляда курса на година до 40 км с 1-2 човека в колата-

китайска чикия

Верно е, ама май скоро ще ни накарат всички да джиткаме с такива, или да духаме супата.