Коментари - Откриха нов проблем при самолетите на Боинг 737 МАКС | IT.dir.bg
назад

Откриха нов проблем при самолетите на Боинг 737 МАКС

При тестове на симулатор пилотите се затруднили да върнат контрола над машината

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Откриха нов проблем при самолетите на Боинг 737 МАКС | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Капитализма съсипа света! От Боинг имат невероятен натиск да продадат и пуснат самолетите, че борда на директорите иска бонусчета... как така ще са на загуба заради някакви си "инциденти". USA, USA!

Проблемът е в инженерите. Вече няма такива. Последните горе-долу качествени са на ок. 40 г. Всички други са прости юзерчета на софтуеър. Как стават нещата - хора без конструктивен и технологичен опит, които в най-добрия случай са чели само записки от лекциите на полуграмотен преподавател, започват да правят нещо в съответната среда - все едно си цъкат игра. Като насосат горе-долу конструкцията, почват симулации. Ама, една симулация има различни входни параметри, определено разположение на въздействията и т. н. - ако не си много в час, може да получиш съвсем недостоверен резултат. Също така, в хелпа си пише, че програмата не гарантира абсолютна достоверност на резултатите. А и, нека не забравяме, че този софтуеър се пише и мисли от екипи, в които са подобни тъпчовци. Всичко това, съчетано с голямото бързане, води до печални последици.

дрогаре..тва е долна инсинуакция от Путин и хибридна атака..не мое да има тавоа нящу в Сиатъл ва...щот не мое...

Не ти ли писна да откриваш по най-неприятния начин, че пак си се напънал повече отколкото можеш да задържиш бе.

Стига с тези Боинги - оставете ги на американците ! Също и Ф16 Не са ни нужни летящи ковчези !

Отде ви изравят бе.

Вече стана практика потребителя да тества софуера.

През 2004г купих пикап Нисан Титан. След 8 месеца смеси маслото с антифриз. 1 месец сменяха трансмисията. На първите мили след ремонта трансмисията пак се счупи. Отново на ремонт. Принудих се да наема адвокат. След още 6 месеца върнах пикапа и забравих за изплатените пари по вноските. На всяка смяна на маслото ми сменяха безплатно и предните накладки - бяха с малка площ и бързо се износваха. Питах дилъра: К'во пра'им като има такива технологични проблеми, клиента плаща всичко? Отг: Да! Всички американски технически продукти се доусъвършенстват в процеса на експлоатация от клиентите. Кой оживял, оживял....загубените пари са най-малкото зло за клиента.

Аз пък си мислех, че Нисан са японска компания...

Нисан е боклук и отдавна не е японска компания Имаше някакъв датсун дето уж беше нисан в америка Нисан, мазда са си 100% американски компании и колите им са боклук

Това е практика от поне 30 години насам.

Преди 50 години Америка безпроблемно пращаше ракети до Луната, а сега, след всичкия този напредък на наука, технология, компютри и пр. ракети и самолети падат като круши. Как така?

Никой не живее вечно. Дори инженерите от Райха.

Все тая

Много вярно!

Защото интелектът е константа, а населението на земята непрестанно се увеличава. Пък и вносните и истински инженери не са безсмъртни. Америка е една пиявица, на която храната започва да свършва. Вече се възпитават консуматори, ама засечката идва от това, че за да има какво да консумират, някой трябва да го произведе. Те там е заровено кучето.

Компонента от кривината на пространството (напречна координатна с-ма); Маневрирането при интерполация на гранични криви (MCAS) не може да се извършва при по-остросходящи се нива на преминаване от хоризонтален ход към ниво на снижение или издигане. Въпросните машини са с по-специфично съотношение маса/възможности двигател; и изискват по-дълга хоризонатална проекция за смяна на височините. Операторите на симулатора не могат да контролират машината в подобни гранични ситуации, защото заложените параметри следват възможностите на пространството, чиито характеристики не могат да бъдат "прескачани", поради липса на дотолкова фина координатна система в резките точки (отсечки) на смяна на височина, според заложеното в полетния план. Въпросните самолети могат да се експлоатират в условия на цитираната "пълна безопасност" при параметри на издигане и снижение коригирани така в планът за полет, щото да имат по-дълъг път за вертикално пригаждане. А това е възможно при по-ниска степен на натовареност на летищата, понеже организацията на полетите, изисква по-резки промени във височината в часовете на натовареност при по-натоварените летища.

Това от къде го изкопира?

Колега, от къде мнамерихте тази глупост? Или преводът не ви е качествен или авторът на статията е пълен профан.

Е щом ти е колега може хахаха

Нов проблем?! Какъв?! Че пада редовно ли?! Това си го знаем!

Мнооого находчиви сте по тия ОФ клубове ей.

Най-големия проблем са така наречените "инвеститори" дето искат да вложат едни пари (дали в самолети дали в домати няма значение) и "пей сърце" - да живеят цял живот на гърба на другите. Е, заради тях нещата се претупват за да се изкарат печалби, повишаване на акции и т.н. Никой не гледа техническата страна, всеки се интересува от парите.

Не е толкова просто. Реалността е, че хората способни да коструират и програмират неща различни от "hello world" и малко шарения намаляват с огромна скорост, поколението им се е запътило към изхода. На тия дето ги има сега в количества "с лопата да ги ринеш" ако не им дадеш темплейти наготово, някоя маСлинка или някое ардюино с два празни реда за попълване колкото и време да им дадат нищо няма да направят просто защото никога не им се е налагало да правят такива неща, очевидно не защото са загубени. Ефектът на окрупняването, има няколко работни места за хора можещи да правят нещата до ниско ниво (а преди 20-30 години нямаше достатъчно хора за наличните такива места). Вероятността най-добрите да заемат тия места е практически нулева чисто статистически, съответно мазалото почва да личи първо по най-критичните места като това от статията.

Още по-лошоте е, че на тези не можещи и не знаещи, почва да им се плащата, като за можещи и знаещи. Та да се чудим ние, знаещите и можещите, защо все се оправдават, че им се плащата толкова много, щото няма хора, изисква се от тях толкова малко, щото те не зная, не могат и няма хора, а от такива като нас все се иска и още и още, и ни се заплаща все по-малко и по-малко. Май е време и ние да почнем само да сменяме работни места и да искаме пари без д аима покритие. Така и така се раздават въпросинте пари.

Истинските знаещи и можещи никога не са имали проблем с плащането и работните места.

Тука не можеш да схванеш идеята, не е въпросът дали пак ще си намериш работа или не. Проблема е че незнаещите и неможещите са 90% а взимат колкото или обикновенно повече от знаещите които са 10% От там и тоя боклук с новите продукти, които са намазани с шоколад само отгоре

Не си разбрал първия ми пост. Истински знаещите и можещи да генерират нови продукти са много под 1% от хората в гилдията, в която работят. В друго отношение си прав - понеже програмирането е сравнително ново нещо и огромната част от тия с парите са неграмотни в смисъл програмиране, плащат на сума народ за нищо и никакво.

Харесва ми как АЗ го е обяснил - ясно и просто а най вече вярно. Аз обикновенно го обяснявам много по сложно, но идеята е същата

точно . и инженерите им играят по свирката

много е трудно със софтуер да се компенсират механични и физични експоненциални процеси (в повечето пъти не са ясни всичките съставки на процеса) . където 1/1000 от обхвата сензора трябва да даде 5000 единици към изпълнителния елемент . последния път трябваше да връщаме парите на клиента

Преди да бъде реализиран и най-простия детаил на една машина от типа на самолетите, днес се правят симулации със най-различни програми.

Тези от Боинг не участваха ли в СЛС, дето ще пращат астронавти до Луната и Марс?

Не участват. Те го правят. При това с намален екип, за да икономисвали пари... Заговори алчността, страшно става...

В случая със СЛС е точно участва. Боинг е главен изпълнител на основните степени, но допълнителните ускорители няма да са Боинг, както и кораба Орион, който е на Локхийд. Двигателите на основните степени също няма да са на Боинг, а сглобяването на цялата ракета ще е в база на НАСА

Тоест на астронавтите ще им проведат инструктаж за около два часа и ще ги изритат към Луната... с по един айпад с интрукции. Като пилотите на МАКС-а. Дъглас Адамс е пророк!

Няма проблем. Като не се справят ще си купят тихичко от руснаците и ще кажат че те са го направили. Това го гледаме редовно.

Показаха снимки от Огромни паркинги за Коли.. Пълни със десетки Нови Боинг. Складовете им били Претъпкани със Непродадени и Нежелани самолети, както и Паркинги те за коли на десетки заводи на Боинг.. Намали допълнително паркинги за да поемат не исканата от никого продукция. Жалкарска работа, а САЩ се надува на целият свят..?!

393 произведени до март 2019 година и почти всички са приземени.

Или паднали сами? Все тая.

Безнадеждно е... Закривай.

Вчера американците отново се възползваха от широката руска душа и прибраха без пари техния си астронавт, който седи извънредно в орбиталната станция 2 месеца. Трябваше да го прибере мъск с неговия драгон... Та така. Това слагай край на всякакви препирни за надежносттта и устойчивостта на руската техника. Виж не съвсем така стои въпроса с качествата на американската техника. Боинг е само малко здоказателство за това, че печалбите са поставени преди всичко! Дори преди човешкия живот на другите. Те са само плащащи потребители и не значат нищо за корпорацията.

Плитки са ти лъжите другарю. Мъск не може да прибере никого, защото няма сертификат да вози хора. Наса си е платила, както за качването, така и за слизането на астронавтите си. Това не ти е да чакаш селския автобус и когато мине, ако има място, да се качиш.

Не му дават лиценз защото всяка втора ракета пада. То и никой не иска да ги застрахова.

Глупости от началото до края. Плащането на място върви с качването и свалянето на астронавта. Ако някой астронавт е престоял повече е по причина, че този който трябва да го замести има здравословен проблем или защото е имал някакъв проблем с руските кораби. В случая с положението с Боинг е не защото техниката е некачествена, а защото са вкарали много екстри в помощ на пилотите, а самите пилоти не са минали достатъчно продължителен курс на подготовка заради дефицита на кадри. Напротив Боинг летят в хиляди пъти повече от който и да е руслямски самолет и са в пъти по надеждни.

Надеждни? Затова ли падат като гнили круши? Или си глух и кьорав?

Не е ли време да ги нарежете за скрап тия кошници?

Е то вече стана повече проблем, отколкото самолет.

От небето падат

Ами от небето падат. Няма как да падат изпод земята. На твоите шефове Ан-овете, от къде падат?

познавате че помията пак е кисела

Знам, че троловете карате на помия, ама мен лично не ме интересува дали ти е кисела или не, така, че не е нужно да ме информираш за в бъдеще.

Проблема както и преди се писа е огромен , с изнасянето на двигателите напред се променя цялата аеродинамика на самолета , и центърът на тежестта. При излитане - започва да си вдига носа и всички тези системи са компютрите да вземат решение вместо пилотите... Има самолети , които са с 0 аеродинамика , но летят благодарение на компютрите. Но 737 е пътнически самолет... Дано да успеят да се справят с нещата , лошото е , че ако се случи ситуация , неописана в алгоритмите - отново ще има жерви....

С това са се справили и не е било проблем. Проблемът им е в т.нар. "anti stall system" , нещо дето има грижата да не падне скоростта под някакъв минимум. И това нещо е програмирано толкова калпаво, че като му хрумне да се намеси решава да забие надолу, навярно за да набере скорост... и пилотите нито са го знаели та поне да го очакват, че може да ги сполети, нито са могли да го изключат като е тръгнало да ги забива - може би именно защото не са знаели коя от многото системи го прави.

При всяка друга компания по света след подобен инцидент акциите щяха да се сринат и компанията да фалира! Но не и с американска компания. Акциите на Боинг не само, че не паднаха, ами даже продължават да растат!!! Това може да се случва само с абсолюно фалшива борса която е инструмент единствено на спекулации и измами.

От февруари до сега акциите на Боинг са паднали от 420 средно за меца на 340 средно за меца. В момента летят над 10 000 самолета Боинг. Фалшив е мозъкът ти, а най-вероятно изобщо липсва.

Муууууууууууууу

Хаха, бас държа, че двигателите на тоя тъй наречен самолет издават точно същия звук!

По рожедние ли си толкова тъп, или си си ударил главичката?

Споко, в Сибир борси няма. Там сте защитени!

Ако беше компания, която произвежда един единствен модел самолет, даже щеше да е закрита вече. На Бойнг портфолиото не е един самолет. Акциите не се определят от един продукт когато имаш множество такива. Помисли малко, по прочети туй онуй и тогава си прави изводи.

Хахаха, краварска му работа. Да купуват руските самолети, иначе ще останат без въздушен превоз...

Руските падат повече. Дори руснаците замразиха Суперджет 100 и летят съвсем малко бройки от него.

Колко "повече"?

и на Дада дупето му меца