Първи полет: Най-големият самолет разви скорост от 304 км/час и се издигна до 5.1 км (видео)
Самолетът е проектиран като въздушна платформа за изстрелване на ракети-носители
Обратно в новинатаКоментари - Първи полет: Най-големият самолет разви скорост от 304 км/час и се издигна до 5.1 км (видео) | IT.dir.bg
Коментари
Ма тва не е най големия самолет! Това са два залепени по малки! Даже се вижда че при кацането десният самолет кацна малко преди левия! : ))))) Руснаците замисляли да залепят два Ан 224 или три ама няма къде да кацне!
И да хвърчим и да летим все политиканстваме...ЗАЩО? Да, това е най-големия самолет-по ГАБАРИТИ! Самолета с най-голяма ТОВАРОНОСИМОСТ е Ан-224-"вдига" двеста и петдесет (250) тона полезен товар. В момента се използват за регулярни полети два броя. Близко по размах на самолета от горната статия е руски екраноплан, предвиждан за десанти, но не е въвеждан в експлоатация. Имало е проекти за дирижабли(не са самолети) с подобна дължина на тялото. А ако сме чели повечко от необходимото, то летящия остров на Дж. Суифт е по-голям(: А ако сме гледали повечко филми, като Аватар, летящите части от планетата Пандора са още по-големи(:, А ако си мериме акъла, стигане нямаме(:+ !!!
Мириата е 225. Има само ЕДИН, а не 2, нито 4 бройки като този по-долу. Тествана е да вдига тези 250 тона, ама си стои на земята.
Това да не би да става в руската кочина ? Както се вижда не е мултфилм от путя. Или както винаги във Велика Америка ?
Тук режат линковете. Бях пуснал такъв на екраноплан - излитащ от вода или и летящ над нея, който отгоре има нещо приличащо на писта, но реално е стойка, върху която стои втори екраноплан, който излита от него. Така че излитане от самолет вече е измисляно. Пък и ракетите на изтребители си излитат. А пък разцепено тяло, имаше такива канута. Не помня името. Дори имаше състезания с такива плавателни съдове.
Глупости, най големи самолет в света е съветския Ан - 224 Мрия, все още 4 броя са в експлоатация. По евтино щеше да им излезе да го наемат. Може да вдигне най големия американски самолет заедно с товара му. Можете да се запознаете с него в Wikipedia.
Е що пък него да наемат? По яко ще е да вземат един контейнеровоз. Тъй и тъй и двете няма да свършат работа, поне контейнеровоза, ще е още по голям...
Само дето не може да се изстрелват спътници от него, ама дай да тролим без да разбираме. Мрията единствено е носила Буран веднъж, и ако не бяха американците, сега и тези 4 бр, за които говориш нямаше да ги има. Самолета, който се коментира в статията е от друг клас приятелю, но опитай да прочетеш отново статията, може и да разбереш този път.
Ан 224 Мрия е един единствен. Няма никакви 4 броя. Той не е произвеждан повече от единствената бройка. Освен това не се знае дали е с по-голяма товароносимост доколкото този самолет още не е тестван докрай за възможности, но определено е с по-малък размах на крилата.
Този полет ще остане моралното удовлетворение на последните 22-ма все още несъкратени служители. Сега ще могат да си тръгнат със спомена за несбъднато величие и като остареят да казват на внуците "Ех, ако не беше умрял шефа..." Добре че наследниците на Пол Алън нямат намерение да трошат пари за глупости и така им спестиха резила.
В руското списание Техника-Молодежи от 80 години на миналия век имаше проекти за съветски руски такива самолет, евала на хората че го осъществиха...Но да видим крайния резултат какъв ще бъде- полезен товар-икономичност и съотношение цена разход.
Ти ако знаеш, из бумагите на ДаВинчи, какви неща има... браво, че през миналия век ги осъществиха...
Рми да. Важното е някой да се сети как стават нещата, а осъществяването е най-простата част. Първо винаги е идеята.
Още през 1974 г американците имаха такъв проект за изстрелване на Совалките - Conroy Virtus, та не се напъвай с руските преразкази.
В руското списание Техника-Молодежи от 80 години на миналия век имаше проекти за съветски руски такива самолет, евала на хората че го осъществиха...Но да видим крайния резултат какъв ще бъде- полезен товар-икономичност и съотношение цена разход.
Самолети с два фюзелажа има от десетилетия преди в Техника-Молодежи от 80 години да пишат фантастични разказчета, като например North American F-82 Twin Mustang от 1945 г. Добре е да попрочетеш и друга литература освен руслямска за да не изглеждаш съвсем смешен.
Следващият паметник на авиацията САЩ.Само губене на средства и време.Антонов поне върши работа.
в РосКомикс се занимават с много по-сериозни дела - как да преименуват още не-създадената Федерация. Името трябвало да от мъжки род: Орел, Аист ..мъжкари са туй ватниците ей! Зевзеците вече препоръчаха Рогозин да се прекръсти на Илон Мъск.
Краварчето Мъски нали щеше да праща хора на Марс нещо?:) А какво стана? И трябваше да ги прати още преди има няма десет години! А той още не е качил дори човек на орбита! А в това време братушките създават ядрен ракетен двигател, с който ще се стига до Марс от три седмици до месец! А не като кошниците на Мъски- еднопосочни камикадзета пътуващи години наред до Марс с химически батути , еднопосочен билет за смъртници!
Гласяха го от известно време. Имаше статия и преди може би година. Само си представете колко голяма е пистата! Не става за нормално ползване. Не знам дали има и достатъчно височина за товар между слепените 2 самолета. Иначе големи самолети е имало още едно време, като съветският К-7, наричан летящ форт, където хората са в крилете - толкова са дебели.
Иначе СССР имаха огромен екраноплан Луна - излитащи от вода. По интересното е, че имаха друг който е като стойка на излитаща част (Орльонок ли се казва). Нещо като летящ самолетоносач. ;) И плаващ във вода.
И какво му е огромното на екраноплана Луна, като 20 години по стария Lockheed C-5 Galaxy е със същите параметри, даже по-добри, а Hughes H-4 Hercules е от 1947 г. е по-голям и от Мрия-та по размаха на крилете.
Първо за другият К-7, той е от 1933г. Екранопланът Луна е проектиран 1975г., нищо че се ползва много по-късно. Споменатият от теб е самолет и не излита и каца от вода. Като целта на сравнението бе, че от един такъв има излитаща част и нещо като писта (реално стойка) отгоре. Все едно единият изилита от другият. Което е сравнението тук с темата.
275 тона полезен товар на самолет АН 225 (Мрия), и при това вече 30 г е в експлоатация. Нещо да коментирате? И да поясня на "писателите" нито съм русофил, нито самолетът на конструкторско бюро Антонов е руски. А новинарите от Дир-ника пак не успяха да създадат клюкина.
Значи, въобще не си наясно за какво става въпрос. Това не е какъвда е самолет, а уникална конструкция, въздушна стартова площадка за изстрелване на спътници. В случая не е важна скоростта или нещо друго, защото това е част от стартов комплекс.
Да допълня. КПД-то на най добрия ракетен двигател е под 1% а същото на двуконтурен турбореактивен надвишава 40%. Има много смисъл да се стартира от стратосферата защото висенето на ракетата върху тягата докато премине през плътната атмосфера харчи огромно количество гориво. Тази система ако успее ще праща в орбита товар с 4-5 пъти по малка ракета отколкото ако старта е от повърхността на земята.
И отново съветските свини пикаят газ, какой кефь! :)
Не е най-големият самолет, а с най-голям размах - 117,3. Дължина 73 метра, максимално тегло при излитане 590 тона, максимален полезен товар (на външно окачване) 250 тона. Но този полет едва ли е бил с някакъв товар, все пак първи полет. Разработва се от 2011 г. Няма големи шансове срещу новите американски, руски и китайски ракети-носители.
Развива този самолет скорост колкото автомобил по аутобан. А някаква товароносимост има ли?
" колкото дължината на футболно игрище" - предполагам игрище за американски футбол? Че те мерят всичко така
Или клипа е фалшив или статията е фалшив! Самолета излита на много повече от 5.1 МЕТРА височина, или монтаж или нещо превод?
космическите мащаби са все още голяма хапка за хората. Не е като да "литнеш" с 250 по магистралата.