Коментари - Прототип на SpaceX Starship премина решаващ тест | IT.dir.bg
назад

Прототип на SpaceX Starship премина решаващ тест

След няколко години ракетата трябва да поеме към Марс и Луната

Обратно в новината
| Редактор : Стоян Гогов

Коментари - Прототип на SpaceX Starship премина решаващ тест | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Храна за размисъл относно мошеникът Мъск: По данни на самата компания "Тесла" от самото и създаване, вече над 15г. компанията е постоянно на загуба, която с всяка следваща година нараства спрямо предходната. Самият Мъск заявява: „Като се има предвид, че Tesla никога не е реализирал годишна печалба в продължение на почти 15 години от датата на създаването си, печалбата очевидно не е това, което ни мотивира.“!?!?! В същото време производството на автомобили през годините се увеличава непрекъснато. Т.е. всеки нов произведен автомобил допринася за увеличаването на загубите на Tesla. Резонно изниква въпросът кой инвеститор би влагал повече от десетилетие в нещо, което носи само гарантирана загуба???? И целият този шум и PR не е ли всъщност прикритие за борсови спекулации с акциите на "колата на бъдещето" .... :))) Не забравяйте, че Мъск отнесе вече една глоба за манипулиране на акциите на "Tesla".

Ето ти пример: почти всички топмодели на автопроизводителите са на загуба. Но само топмоделите. Прави се за престиж, не за пари - пари Мъск печели много повече от космическата програма. Прави се и, за да запази доминираща позицията си на първи и най-голям производител на чисто електрически автомобили - нещо, което скоро ще му е на печалба, споко, тези години загуба помагат в дългосрочен план. Не всичко е пари, другарю, не всичко е пари..

Слаб 2! За един капиталист всичко е пари! А на тоя всичките му бизнеси са на загуба!

Типичен тъпак путлераст, нямащ си и грам понятие от икономика. Просто е тъпако ще ти го обясня в оръжия да ти е по ясно. Ако правиш 1 автомат за 100 лева и от него имаш печалба 20 лв, но ги вложи в производство заедно със заем 2 лева, няма да си на печалба документално, но фактически ще можеш да правиш по 2 автомата и ще имаш дълг 2 лева. На следващата година продаваш 2 автомата за 200 лева, печалбата от 40 лева влагаш в производство + 4 лева нови дългове, така след 10 години накрая ще правиш по 1024 автомата по 100 лева, а ще си с дългове около 2000 лева, т.е. ще продаваш автомати за 100 хиляди и ще правиш печалба 20 000, а ще имаш дългове 2000 лева т.е. 10 пъти по-малко от печалбата. Заради растящото ти производство и переспективи умните хора купуват акции и те растат, а след 10-тата година те почват да получават и солиден дивидент + цената на акциите, а дълговете за миг изчезват. Тесла има дългове от 13,3 милиарда долара, но в момента продава коли за 40 милиарда с печалба от 6 милиарда. Ако спре да се разширява за 2 години ще си върне дълговете. Ако направи нов завод и почне да продава двойно повечe коли, след година дългът ще е изплатим за 1 година.

Хахахахаха, разсмя ме от сърце!

'Мошеника Мъск' с още само 7000 'мошеника' успя да сложи в джоба си Великия РосКомикс със 180 000 мега честни, трудолюбиви(хаха) православни и високодуховни калпака които със сигурност имат повече нужда от консултантските ти услуги. Обясни им как се прави печеливш бизнес че нещо не могат милите. Колкото до Тесла - дори компания като Порше не успя да произведе нещо по-добро от Model S, а строежът на инфраструктура от 0 нямаше да не е капиталоемък. Обаче резултатите са налице - реални, а не само мултики и обещания за 3 поколения напред. А AI тима на Тесла е не-просто най-добрият сред автомобилните компании, а в Света изобщо. И това е мнение на истински експерти, а не плоскоглавци зобащи руска пропаганда.

Комунистите, които лаят срещу Тесла, първо да се качат да покарат, преди да говорят - аз преди няма две седмици карах Модел 3, миналата година и 2019-та Лада Калина карах, луксозното изпълнение с всички екстри, инжекцион и дори с климатик. Еми, познайте кое повече ми хареса. А ракетите на Мъск поне не се въргалят по къра като пиян тракторист, а си кацат на площадките.

Имайте предвид, че Модел 3 е бюджетната Тесла.

Това видео е снимано в Холивуд. Всички снимки и видеа на НАСА и SpaceX са лъжа и измама. Като започнем от кацането на Луната и стигнем до ден днешен, дори совалката е соросоидна лъжа. Сорос още от конституцията на САЩ се намесва фатално. Докато при нашите правослвани братя от СССР и Русия всичко е истина и няма как да направиш фалшива снимка на Юри Гагарин в космоса, защото тогава още не са били измислени фотоапаратите. Слава на СССР, слава на КПСС! Да живее световната революция!!!

Предлагам към този момент СпейсЕкс вече да се прекръсти на ПейСекс (Pay Sex, Платен Секс). Разликата наглед е нищожна - махаме само първата буква от досегашното име. Но смисълът на името на компанията вече ще е несравнимо по-точен, а именно: Вярващите зомбита, от които тук има едно котило - и всичките са за лудницата, плащат на Мъск и на НАСА, за да им разправят глупости до смъртта им, и да ги таковат отзад с безкрайни идиотски лъжи. Това си е чист Платен Секс, батко. :)

Значи ти твърдиш, че всички са луди, обаче всички твърдят, че ти си луд. Кой е прав в случая? :) Иначе аз нищо не плащам на Мъск и на НАСА. Не знам защо така си мислиш. Може би има връзка с написаното в първото ми изречение!

Теориите на конспирацията са един лесен път за средноинтелигентния човечец да изглежда като малко по-умен, отколкото е.

обикновено преди изтрелване се превръщат в аномалии и наподобовят зарята на 1 юни

Каква заря на 1-ви юни?!?

Тоя още празнува денят на детето... Мама му е обещала, че като стане на 50, ще му разреши да се ожени.

че на 1 юни се провежда заря проверка за загиналите за СВОБОДАТА НА БЪЛГАРИЯ,АМА ИНАЧЕ ЗАНЯТ КОЙ Е МЪСК СЪС БАЛОНА ДЕТО ГЪРМИ

Не беше ли 2-ри, зенют на смърттана Ботев?!??? Ма то вярно, в Коминтерна туй е забранена тема, не се споменава ленин...

Продължавам да развенчавам митът наречен "Tesla" Нека да преминем към екологичните проблеми. Екологичността сега е такова нещо, което ви позволява да продадете ненужен продукт не просто скъпо, а много скъпо! Във версията с Tesla това също е повод за получаване на субсидии - нещо повече от двете страни наведнъж и за тока за зареждане, и за автомобила. Най-просто казано, купувайки литър бензин в страни, където има програма за спонсориране на електрически автомобили, вие плащате за зареждане на нечия Tesla. Първият мит за екологичността на Tesla е, че зареждането й е безплатно, тъй като „на покривите на зарядните станции има слънчеви панели и следователно можете просто да зареждате автомобилите със същата енергия“. Като цяло Mъск се придържа към максимата „да прави реклама на ново прекрасно изобретение, което съществува само под формата на 3D модел." като например слънчевите му батерии... "Суперзарядното", което зарежда батерията супербързо, изяжда 120 киловата. Има 4 такива суперзарядни за зареждане в Model 3 Това е половин мегават. Просто няма слънчева батерия, която да осигурява денонощна способност да се зарежда с такава мощност (както и акумулаторни батерии, които могат да бъдат зареждани и след това да захранват суперзарядните устройства, от които да се зарежда Tesla model 3 например). Зареждащите станции на Tesla са свързани с обикновена градска мрежа и плащат прилични суми за консумираната електроенергия. Схемата „зареждане на акумулаторните батериите, а след това и колите от тях“ не се използва при зареждане, тъй като е неизгодно - цената на соларни панели плюс акумулаторните батерии плюс износване и поддръжка плюс загуби при зареждане- разреждане прави това „зелено слънчево електричество“ неизгодно дори за самата Tesla. Безплатното зареждане е с куп условности, които го правят изобщо не безплатно. В топ Model S го има, но той струва повече от 100 000 щатски долара и е необходимо колата да бъде напълно официално сервизно обслужвана (което никак не е евтино, в сравнение с един сервизен час на други производители), никога да не е попадала в злополука (т.е. достатъчно е да я надраскаш и край с услугата от Tesla "безплатно зареждане"), освен това съхранението и транспортирането на батерията също се заплащат. Класика в жанра, като цяло! Ако седнете и изчислите цената на колата плюс това, което плащате, за да отговорите на условията за "безплатно зареждане" се оказва, че цената на „безплатното зареждане“ излиза по-висока от тази да ползвате конвенционален автомобил. Вторият мит за екологичността на Tesla е, че електрическите автомобили намаляват емисиите на CO2. Ами НЕ! Емисиите само се увеличават. Разрушаването на този мит е изключително опасно за Tesla - първо, в проучване се оказва, че консумацията на енергия, посочена в рекламите на Tesla е значително занижена (почти 2 пъти), и второ, защото много гориво се изразходва за създаване на необходимите количества електричество, което пък обезсмисля „зелените“ дотации, а без тях нерентабилната и без това Tesla ще се окаже в още по-тежко положение. В крайна сметка под марката Tesla имаме силно разпиарена китайска електрическа кола, скъпа за поддръжка...

Поредния куп лъжи от нещастния озлобен путлераст. Всеки производител на електромобили получава дотации, но те са 10-15 % от цената, освен това са за до определен брой коли. Тесла отдавна е минала тези бройки почти навсякъде по-света. В САЩ примерно дотациите за Тесла вече са около 3 пъти по-ниски от тези за другите производители на Електрички. Бензина не спонсориа електричките естествено= поредната путлерастска лъжа. Зарядните станции ползват собствена и закупена електроенергия. Закупената се енергия се заплаща като Зелена. А в редица страни Зелената енергия минава 50% от общата произведена електроенергия. Един обикновен автомобилет акумулатор има капацитет 80-100 Амперчаса при 12 волта, зарежда се ежедневно и кара години. Супербатерията в Австралия примерно заема площ 2 декара и е 100 МГвт т.е. може да захранва без проблем и 200 автомобила. Слънчевите батерии в Германия генерират 33 000 ГИГАВАТА. Соларен панел с батериите и инвертора се изплащат за под 5 години. 100 километра на ток се минава с 2 лева на ток и с 20 лева на бензин. Я пак повтори за поддръжката и кое е по-скъпо! Одраскване на колата няма как да се отрази на безплатното зарежда. Отново нагли лъжи. Няма мит, а факт. Цялата изработка на Тесла, барабар с батериите изисква по малко е ресурси отколкото само двигареля на бензинка, затова премиум автомобилите Тесла са по-евтини от бензинови аналози. Но да - Тесла направи завод в Китай и вече наистина ще има китайски електрически Тесли. Но в крайна сметка си оставаш нещастен отпадък

"Дада", живееш в собствен свят и всеки досег до реалността те вади от равновесие.... Злобата ти ни най-малко не може да ме трогне. :)))

продавам силози и бидони за многократна употреба ако не гръмнат като аномалии

Дядо ти ще ти се кара, че му продаваш бидоните за зелето! А да ползваш чуждо име е престъпление! Дори и да е неграмотно написано...

че силоза на мъск е един бидон

При условие, че не си Мъск, за какво признание говориш?!? Казвам, че продаваш на дядо ти бидоните. Нещо не си в час!

Двигателите на Tesla също се произвеждат в Китай - отделно ротор, отделно статор, Tesla просто поставя свой собствен етикет върху тях (вижте http://www.cens.com/cens/html/en/news/newsinner43640.html, „Fukuta Elec. & Mach. Co., Ltd. е единственият тайвански доставчик на двигатели на Model S, включващ меден ротор с висока проводимост, за по-висока ефективност, по-ниска консумация на енергия, компактен размер и по-леко тегло “. Това „сложно“ действие е от полза - позволява ви „честно“ да обявите САЩ като място на производство и да внасяте двигатели по тарифи за компоненти, а не за готови продукти (защото във втория случай мита са по-високи). За почти десетилетие и половина Tesla се сдоби с куп патенти, но всички те, ако погледнете, са свързани с дизайнерски или декоративни решения. Т.е. историите за „прогрес в науката", "всичко това се дължи на уникални технологии“ са глупости. Множеството патенти всъщност описват „формата на крилото“ и „цвета на пластмасата на прибираща се дръжка“. С това е свързана комична история - през 2014 г., с цел да популяризира и за PR, Мъск обяви, че „дава на света всички уникални технологии на Tesla“. Творческата класа проля сълза и остави хиляди коментари „Господи, колко е велик, Боже, какво благословение е да живееш на една и съща планета с толкова уникален гений!“.... и с това всичко приключи. Никакви полезни неща всъщност нямаше....

Поредната путлерастска лъжа. Естествено линка не работи. Но всеки може да види как се прави електродвигател на Тесла - watch?v=v66vBb1FK2k Тесла прави двигатели каквито нито един друг производител на каквито и да е двигатели. Във фабриката във Фриймонд се правят : литиево-йонни батерии, електрически двигатели, скоростни кутии и компоненти. Fukuta Elec. & Mach е бил поддоставчик на отделни части, а не на цели двигатели. Fukuta е доставчик на стоманените стени за ламиниране на ротора и статора. Намотката на статора се извършва в Tesla във Fremont, както и роторният монтаж (поставяне на проводяща мед, вал, обработка и т.н.). Ламината е само една част от сглобките. Един автомобил се прави от хиляди част и няма производител, който да си прави всичко сам. Това за патентите също е малоумна лъжа. Не само има револщционни решения, но двигателя е всепризнато най добър и свободните патенти на Тесла се ползват от всички.

Охххх пак простотиите на Дада. НИКЪДЕ не видях някакви технически данни за КПДто на този "Най-Добър двигател" или викаш ти за пореден път пишеш НЕДОКАЗАНИ неща ама от ТРОЛ какво да очакваш.

Къде не си го видял, бе тъпчо? Тесла 3 батерии 75кВтч е с пробег 499 км и цена 40 000 долара. разход на 100 км 15кВтч или под 5 лв за 100 км. Естествено КПД е 95%. Nissan Leaf батерия 62 kWh с пробег от 364 km 18,6 kWh/100 km 39 000 долара Chevy Bolt EV батерия 60 kWh с пробег от 383 km 15,6 kWh/100 km 37000 долара Подробността е че на Тесла батерии губят 9% от капацитета си за 300 000 км, другите над 20%

Модераторите защо ми триете коментара като пиша истината за дада а той ме обижда и неговия седи????????? трафик ли ви трябва или защото пише ПОЛУИСТИНИ и го оставяте. Пише за невероятния ДВИГАТЕЛ на ТЕСЛА аз го питам за КПДто и вместо да ми отговори ми пише "ТЪПЧО" и ми пише за БАТЕРИИ. Дада щом не можеш да направиш разлика между двигател и батерии защо коментираш в такива теми???????

Поредната ПОЛУИСТИНА(лъжа) от дада Естествено КПД е 95% НЕ не е естествено електрическият двигател има 99 % КПД всеки сега ще обясниш ли с факти коклко повече е КПДто на НЕВЕРОЯТНИТЕ двигатели на тесла???????????????????

Относно шашмите на Мъск: Tesla Motors е основана през 2003 г. от двама души - Мартин Еберхард и Марк Тарпеннинг. Те излязоха с концепцията за „електрически спортен автомобил“. Мъск го нямаше никакъв. Той се появи по-късно като един от представителите на инвеститорите. Продуктът вече е разработен в този момент. За 13 години (до 2016г. !!!) на еволюцията Tesla пусна няколко модела, които се различават по дизайн и интериор. Техническата част не се променя, Tesla не провежда своето развитие. Като батерии се използват китайски 18650 клетки, с които се движат всички китайски електромобили - от скутери до автобуси. Това са стандартни 3.7V елементи, които визуално приличат на добре познатите ни цилиндрични батерии. От тях се избират батерии с необходимите параметри - например за скутери това са блокове от 12 волта и 12 или 20 ампера часа. Тесла ги купува на едро от Panasonic, а той прави поръчка в Китай. Tesla и Panasonic нямат собствено производство. Няма и специални секретни модули за батерии; Tesla няма патенти, свързани с технически решения относно модула на батерията. Контролерът за батерията е разработен в Шенжен - и между другото, базиран на същия за китайските електрически автобуси. Всъщност Tesla просто купува това, което китайците измислиха и внедриха, следователно, що се отнася до технологията, Tesla винаги наваксва - ще има онези батерии в новия модел, които работят от половин година на скутера от 1200 юана от китайски продавач.

Това са факти...тесла не е съдадена от Мъск, поне не в този вид. Мъск просто купува компанията идеите и патентите, факти които всеки може да провери в нета. Междо другото, едно приятелче разправяше как първите прототипи били изготвени от батерии за лаптопи, ебаси ташака!

Баничката е най-вкусното нещо на света! Един приятел на брат ми видял един човек как яде баничка и била много вкусна!

Баничката наистина е много хубаво нещо, особено с боза. Това си е истинска българска закуска. А ако не вярваш може да влезеш и да се поинтевресуваш, имаш две ръце имаш нет, влез чичко Гугъл и ме опровергай.

А откъде я имаш тази информация? Защото очевидно само ти я имаш!

През 1970 г. в София се провежда пробен пробег, на който главният герой е ЕЛМО 70 – ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ЕЛЕКТРОМОБИЛ. Скорост 60 км. пробег с едно зареждане 240 км. Айде сега троловете на Мъск да ми обяснят какво толкова е променено в автомобилите Тесла. Забележете за 50 години!!!!!! П.П. А Японците 5 години по късно гонят пробег 500 км. с едно зареждане. И това преди революцията в батериите.

Относно тъпака и победата на разпадналия се Съветски съюз. Тесла моторс е основана с концепция "спортен електрически автомобил", а Мъск идва ипроменя концепцията на "Масов семеен автомобил". Дори и путлерастски тъпак би трябвало да схване разликата. Освен това Мъск се свързва с Панасоник и почва собствено производство на батерии в заводите на Тесла Гигафактория, но путлерастския тъпак си мисли, че купуват от Китай. Китайси елктромобили не се движат с такива батерии. Затова и пробега им е двойно по-малък и издържат тройно по-малко цикли. Освен това от 2 години Тесла е с 2130 батерии. Само преди дни Tesla патентова новия електрод NCA (никел-кобалт-алуминий), с който се постигат 4000 цикъла заряд-разряд - нещо недостижимо за китайците, които изкарват към 1000 цикъла. 1.METHOD FOR SYNTHESIZING NICKEL-COBALT-ALUMINUM ELECTRODES Publication number: 20200127280 2.Drying procedure in manufacturing process for cathode material Patent number: 10541413 3.Methodology for charging batteries safely Patent number: 10534028 4.Battery centric thermal management system utilizing a heat exchanger blending valve Patent number: 10522845 5.DIOXAZOLONES AND NITRILE SULFITES AS ELECTROLYTE ADDITIVES FOR LITHIUM-ION BATTERIES Publication number: 20190393546 6.Battery pack Patent number: D872010 7.Battery pack base plate heat exchanger Patent number: 10476051 .... 99.Detection of high voltage electrolysis of coolant in a battery pack Patent number: 8862414 Тесла има хиляди патенти и най-вече Tesla отвори своите патенти за всички производители и потребители, дори и за тъпаци като тебе. Компанията няма да завежда патентни дела срещу компаниите, които добросъвестно използват технологиите на Tesla Motors. Илон Мъск: Съмнявaм се в пoлeзнocттa нa пaтeнти, ĸoитo нocят пeчaлби eдинcтвeнo нa гигaнтcĸитe ĸopпopaции и нa юpиcтитe, a нe нa изoбpeтaтeлитe. Считa, чe пaтeнтитe oт пoдoбeн вид cпиpaт пpoгpeca и caмия дyx нa пpoгpeca в тaзи cфepa. И това когато вие тъпаците вещаехте неистово фалит на Тесла. Процесорите Тесла са изработени от Самсунг, а не от китайци и няма нищо общо с китайските дървета.

Толкова ли е отчайващо положението на Роскосмо, че са паднали така ниско да наемат тролове абсолютна паплач да им защитава реномето в България?

на мъсковите балонджии дето се кефят не нещо дето постоянно гърми и пуши и само дотации от наса взима

Ха-ха-ха-ха! Ще ме спукаш от смях, Балончо! П. П.: Нарочно използвах "спукаш", за да схванеш колко е смешно.

А на белиноустойчивост правили ли са тест а?

те в силоза ще съхраняват белината и ще я отпускат на дози на прекалено умните кравари да си пият за здраве

Виждам, че двамата сте пробвали вече белината...

ние незнам да сме пробвали,ама тия дето им се кефиш изпиха с тонове понеже главния белинист така им каза,виж сам какво на какво малоумно племе се кефиш и пълзиш бе стоножния плазмодий

Кой говори за кефене? Аз коментирам малоумните ви постове!

За белината не знам, ама на тебе силно заразната болест бясна крава ти е изяла мозъка.

Ако не бяха купищата пари във вид на милиарди долари , които изсипват като дъжд от Путкагона И НАСА във вид на дотаци, субсидии , технологии и прочие за черната дупка Спейс Х, то този смешник Мъск да беше фалирал до сега минимум 100 пъти!

Ако не бяха купищата пари във вид на милиарди долари , които изсипват като дъжд от Путкагона И НАСА във вид на дотаци, субсидии , технологии и прочие за черната дупка Спейс Х, то този смешник Мъск да беше фалирал до сега минимум 100 пъти!

По същата линия НАСА спонсорира и Роскосмос. Наемат се места предварително. Защо казваш само половината истина? Сигурно затова ти се плаща...

бидона(силоза) може и да фръкне към някоя ферма

Виждам, че не успя да измисли нищо ново! Зациклил си нещо!

надувача на балона се появи да подухне малко на силоза

Ето го и Балончо се появи, за да ни разсмее! Давай, давай! Добре се справяш!

тва на снимката най новия силоз за гмо кукуруз ли е

Това ли успя да измислиш? Вече тази глупост се изтърка, измисли някоя нова, че ще ти спрат копейките!

Кажи на тези, дето ти пращат опорките, да понаучат български.

Две уточнения. 1."Дълго разработваната ракета" се разработва от цяла една година. 2.СН3 мина теста. Самият тест е от няколок пълнения и изпразвания на резервоарите. Тогава заради грешка на оператор и метода на тестване стана проблема: оператора напълнил на макс горния резервоар за метана, преди да напълни долния за кислорода, заради което конструкцията поддала, а пък течения азота е почти двойно по-тежък от течния метан съответно натоварването е било почти 2 пъти по-голямо от нужното.

"метода на тестване стана"... сиреч или оператора е гола вода или този дето е правил методиката е аджамия.

Оператора е сбъркал, а методиката няма как да стане с метан, а с азот и за да стигнат това налягане с него се налага да претоварват двойно. Претоварването е изчислено, но при последователност на пълнене на резервоарите с азот. В работен режими няма как горния резервоар да е пълен на макс и да е двойно по-тежък от реалното, а докато долният е напълно празен. Тука е грешката на оператора, а метода на тестване, с азот, е довел до разрушаването на макета. Пак повтарям, ако операторът пълни с метан, дори и да напълни горният резервоар до дупка, проблем няма да има при празен долен резервоар и тогава няма да има операторска грешка, но при двойното натоварване на горния рервоар с тежък азот и празен долен резервоар това е грешка в последователността на пълнене на резервоарите. То и за това са тестовете - да се изчистят всички възможни грешки

Пак ли оператора?! Няма ли да го уволнят най-накрая?

Спрат ли дотациите от НАСА, мошенникът Мъск умира прав!

Роскомикс и държавните, дотациии и изобщо 100% финансиране умира всякак - прав, клекнал и лежащ. А "мошенника" Мъск надмина Роскомикс по всички параграфи - изрита ги от бизнеса със сателити, изрита ги от бизнеса с двигатели за САЩ, изритВа ги от бизнеса с таксиметровата дейност, прави най-добрите електромобили признати в цял свят и изритва държавите бензиноколонки яко в чатала. Прави гигански батерии, които съчетани с ВЕИ изритват и Росатом от бизнеса. Затова жалките путлерасчета ще виете против него, ако ще не МАРС, ами и цялата Вселена да покори.

А като спрат дотациите на Роскосмос, какво ще стане с него? Не си най умното на мама, като гледам....

Има тук един "умник", който твърдеше, че няма такова животно като ВКС! А после остана шокиран, след появата им в натовска Италия.... :)))

Много лъжеш, бе. Ама не минаваш. Казах, че медиците не са ВКС. От тъп трол, тъпи лъжи...

Не вярвайте на Kaldata, това е соросоиден технлологичен сайт. Целият ИТ сектор е под влиянието на Сорос и Бил Гейтс и разпространяват вируси, в това число и Ковид 19.

Не използвай никът ми!

И двамата сте за болнимно заведение

Голям смях ням що. Както програмата Аполо беше фейк, а това аз го доказах чрез изключителния ми интелект и сложни математически изчисления, така и този старшип е фалшива новина. Няма такъв кораб, това е макет направен в Холивуд и за симулация на Марс ползват или постинята Мохаве или Северна Канада.

Едва ли и с тази подигравка Нанайси тъпака ще схване, колко е тъп.

Последния път когато четох новините по американските медии, американските астронавти нещо нямага огромно желание да летят на космическите кораби Драгън на Мъск . Предпочитат надеждните руски Съюзи.А какво остава тогава за тези експлоатиращи бидони Старшип?

Явнос си доста по тъп от който и да е рапър. А това "експлоатиращи" бидони кърти мивки. Чел бил новини по "американските" медии ТАСС и Литературная газета

Гроздето е кисело? А истината още по кисела, нали така? Я сега обясни какви обещания даваше Мъск през годините, и как в експлодиращо фиаско завършиха те? Давай, давай смело разкажи ни на нас обикновенните хора за фантазите на Мъск.

Гогов? Я преведи на български за неуките

Бойлери за кукуруз на Мъски не се е взривил като бомбирана консерва ?Това е цяло чудо! И как така щял да ходи на Марс след няколко години ,или няколко десетилетия няколко столетия, а?! Като нали още преди пет години трябваше да е отишъл на Марс! А той все се взривява и взривява със своите щайги.

Това за 5-те години в Телеграфната Агенция на умрелия Съветския Съюз ли го прочете. Поне дай един единствен линк дори към Руслямска официална медиа на изказване на Мъск, че преди 5 години трябвало да бъде на Марс.

Така ли?! ВИЖЖЖ ТИИИИИИИИИИИ!!!! Я виж по старите интервюта на Мъски какво казва а?:) Не требеше ли да е на Луната през 2018 и 2019 година а?! Не трябваше ли да е на орбита още през 2012-2013 година а?! Архивите помнят и не лъжат! ФАКТ!

Мислиш си, че като повториш една глупост 100 пъти и ще стане истина ли?

Мислиш че като кажеш 1000 пъти една истина, ще стане лъжа ли?

Ето, вече сме на едно мнение! Постоянно ти повтарям истината и тя не става на лъжа! Пробвай и ти един път да кажеш истината и ще ти хареса!!!

Ми да де! Кажи истината! Кажи какво постигна Мъски от всичките си фантазии! Давай смело разказвай! Стигна ли до Марс?! Отиде ли до Луната?! Дори качи ли се на орбита както трябваше да направи преди десетина години, а?! Та разкажи ни кое от изброените постигна Мъск!

Недей се пени и това ще стане! Важното е, че се работи по въпроса. А теб какво те бърка това? Очевидно мотива ти са копейките! Иначе защо да си против напредъка на цялото човечество?

Мотоива са ми копейките?! Ти не си в ред мойто момче! Аз не съм жалък центаджия като теб на хранилка на лудите говедари от Козяк! Аз съм човек който мрази, ама нистина мрази празнодумковците като Мъск които са въздух под налягане! И които казват хоп, преди да са скочили! Преди повече от 10 години, доста се възхищавах на Мъск, факт! Коагто разработваше многоразовите си ракети, което и наситина успя да постигне, факт! Но от там на татъка този човек потъна в лъжи с които да забаламосва балъците да му дават пари! Ще ходи на Марс, ще ходи на Луната, ще се казва на орбита! Ще вдига този баойлер в космоса! Един космически кораб е много повече от един тенекиен балон! Този човек няма основните базови системи които са необходими за да литне това чудо, но видите ли още утре ще е на Марс! ДДори един кенеф не може а направи Краварника, а ти ми разправяш как това биде ще лети на Марс! Това е, мразя въздухарите и хвалипръцковците. Беше обещал да постигхне хиляда неща, не постигна нито едно! Поне се дръж като мъж, казваш нещо правиш го! А ако не можеш, поне си го признай мъжката...Но в Краварника не е прието като истински мъж , да си признаваш неуспехите и провалите, факт.

Не те знам, взимаш ли копейки или не, но аз не пиша за пари! Аз пиша, защото виждам, как някои тук пишете половината истина, а другата половина умишлено криете. Пишете, че всичките му опити се провалят и всичките му ракети гърмят, но това са случаи, броящи се на пръстите на едната ръка. А криете, че има повече успешни полети от Роскосмос. За какво говорим тогава?!?

Ми да! Какво, ще кажеш че ракетите му не гърмят, не се давят в океана, не се размазват по земят..Това ли казваш? Защото провалите на Спейс Х са нещо доста честа срещано явление. Имат успехи, но тези успехи не са свързанине с нищо пробивно или иновативно, и под успехи разбирам полети които са успешни и са минали както е било планувано. Но всичко останало са празни хвалби. Хвалби без покритие, и без практична стойност. А и да не се лъжем, без милиардите който наливат Пентагона и НАСА Спейс Х досега да беше фалирал 100 пъти.

1. Думата "наливане" е неправилна. Нарича се "плащане за услуга". СпейсЕкс извежда сателити за Пентагона и НАСА. Нормално е да получава пари за това. 2. Кои са "честите провали"? Защото степените на ракетите се ползват по няколко пъти и след всяко ползване кацат успешно. Аз се сещам за два случая на неуспешно кацане на платформа в океана, но ми кажи някой, който е успявал всеки път! Няма такъв, нали! Това се нарича "иновация". А като цяло авариите за които говориш са при тестове. А не е ли целта на тестовете да установиш границите на издръжливост?

Ще, ще, ще, ще, ще … Блажени са вярващите и тяхно е царството на Мъск. Докато не убие поредните невинни космонавти. Засега САЩ са недостижими. От 5 совалки, 2 взривени и 14 невинни жертви. Зад океана не са си научили урока. Евтиното винаги излиза скъпо.