SpaceX: Пътят от Ню Йорк до Лондон ще трае 29 минути
Времето на самолетния транспорт е преброено
Обратно в новинатаКоментари - SpaceX: Пътят от Ню Йорк до Лондон ще трае 29 минути | IT.dir.bg
Коментари
Ами то и с "Конкорд" беше по кратко, но всички знаем какво стана.
Ахахаха... Подготовка за полета - 3 месеца. Подготовка на системите за изстрелване - 24 часа. Пътниците да са на терминала 8 часа преди полета за инструктаж, обличане на специални костюми и прочие. След приземяването - 2 часа за илизане от тенекията и 4 часа трансфер до хотела, щото това нещо не може да кацне на обикновено летище. А багажът, който ще пътува отделно заради теглото, ще е доставен с обикновен полет няколко часа преди пристигането на пътниците...
тая смешна ракета направи един полет при който презимяването беше скрито от живото предаване за няколко минути и после реплейнато на запис... всичко от тогава насам е реклама и празен маркетинг за вдигане на акции на безмислените пластмасови коли тесла, които биват набутвани на гражданите.
Бъдещето не е в пренасянето на разумна, жива материя, а на информация. А това вече е факт! За неживата, кондензирана материя времето за пренос не е от значение, защото за разлика от биологичния покой, покоят в механиката (или праволинейното, равномерно движение в нематериална среда) не изисква разход на енергия. Затова и пътуването на Хомо Сапиенс до Марс и прочее си е пълна глупост или просто задоволяване на високоитнелектуално любопитство за чужда сметка.
Сигур девиза на лудите крави ще бъде: Всеки пътник космонавт, и всеки сърдечно болен пътник или такъв със слабо сърце -ТРУП!
през последните години май само руснаците летят в космоса, а новите Боинги ги приземиха
От толкова много акълии, нито един не се усети, че тук ситуацията е "казвам ти дъще, чувай ме снахо".... Не осъзнавате ли, че първите, които ще налеят пари и ще прилапат този вид транспорт са.... военните. Да стовариш войски в рамките на половин - един час навсякъде по света е нещо незаменимо за коя да е армия. Тоя може да предлага такива идеи за пътнически превози, но познайте кой ще го финансира, и за кого ще са първите транспортьори...Стига сте реагирали първосигнално, и почнете да използвате главите си... ако можете де...
Я се поанпъни и си спомни за Конкорд и що стана с полетите му ?
Мъск миналия месец нямаше ли с това същото нещо да ни вози до Марс? А сега само до Лондон. Да не го е налегнал социалистическия реализъм?
доста по-изгодно ще стане да се направят подводни тунели. Обемите на превозвани товари/пътници ще е в пъти по-голям, комфортът също... вместо 20 минути да те тресе при излитане и кацане. Мъск неси е направил сметката, че и в момента хората изпитват панически страх от най-малката турбуленция.
От снимките се вижда, че това си е ракета. Даже и на хартия. От къде ще се изстрелва и къде ще се приземява, и то с пътници, които не се знае ще могат ли да понесат натоварванията, все пак не са космонавти. В ценово отношение нещата са ала бала - може и да, може и не. Замисъла на Мъск е 6+, ама реализацията на ракетата, инфраструктурата за обслужване и още куп неща са - може да, може не.
първо че пътувам в Суперлупа на супермошеника Мъск ( наследник на друг мошеник - бай Стифи от Хапъл) от СФ до ЛА за 1 час сетне за 40 минути тръгвам от ЛА за Шанхай...смехурковци
След десет години самолетите щели да излитат и кацат автоматично --без ппилоти,но за тези полети НИКОЙ няма да си купи билет.То сега от време на време падат самолети със пилоти,а какво става с автоматична ракета
Това е фантасмагория. Ракета да се ползва за граждански полети на Земята е несериозно на този. По-скоро трябва да се направи самолет достигащ голяма височина над 30-40 км и там да се ускори до 3-4-5М. след което да си каца като Совалка. В това отношение решението на Върджин Галактик е по добър вариант - вдигане със голям самолет на самолет-ракета за 50-60 места
Полета е 29 минути , но записването и чакането за него ще е дни. А един чичка със слабо сърце как ще преживее натоварването на старта ?
UBS не е някаква си "инвестиционна компания", а United Bank of Switzerland, една от най-големите банки в света!!!
идея се влагат милиарди. Над нея работят хора с изключително добра подготовка - образование, интелект, креативност, както и много нобелисти. Огромната част от нея е реализирана. Като чета коментарите разни тъпунгери, които тротонетка не са конструирали, се изказват с апломб и такова самочувствие, че да се превиеш от смях...В огромната си част това са напълно необразовани и глупави хора, които избиват комплекси, оплювайки върхови постижения на науката. Като правило, реализирани в САЩ и други западни страни. Щото в Русия всичко си е по мед и масло. Ако имахме реално толкова умници в държавата, отдавна да сме заживяли като в белите държави...С тъпунгери обаче това няма как да се получи.
Цели 29 минути и то само от една строго определена точка до друга строго определена точка. И после само излизането от летището (или космодрума) ще ти е по-продължително. България започва да работи върху телепортацията! От където искаш, до където искаш за точно нула време.
От цялата работа става ясно, че метана скоро ще е скъпо струващо ракетно гориво. Ще се минава на електрички явно...
Дотогава ще си летим с руските самальоти и ще си ползваме руските компютри това е. За нищо не стават хамериканците.
Той, г-н Гогов, че си е малко инфантил е ясно, но южноафриканеца цепи Космоса отвсякъде! Гоуем смех
Тая компютърно рендирана ракетка, може и да излети някак си (при определено допустимо претоврване от 3-4 G), обаче как точно ще каца? Хоризонтално не става - не може да планира само на стабилизатори. Вертикално също не е добра идея - много преобръщания ще има при силни пориви на вятъра, а все пак вътре ще има хора и гориво. Приводняването също не е опция, щото така ще може да каца само по крайбрежията? Тогава как? Или билетите ще са само еднопосочни? :)
да се много тъп, за да се опитваш да коментираш идеи, в които се влагат милиарди долари, демонстрирайки собственото си скудоумие...И това не са голи идеи, а огромната част от този пхроект вече е реализирана. Ако си толкова интелигентен и технически грамотен, нямаше да кибичиш край компютъра да проскаш на видно място простотията си...
A ти къде кибичиш бе нобелови лауреате. Човека задава съвсем адекватни въпроси, които са задавани от видни специалисти, които не доумяват какъв е тоя "хайп" покрай SpaceX. И Безос му го каза индиректно че всичко това с Марс са али бали. Имало инвеститори имало прочее, изкарай статистика да видим кои от големите наливат много пари в тоя.
Първо да видим поне един човек, изстрелян в орбита от SpaceX. После да видим поне 20-на полета без инцидент. Дотогава самолетите могат да си хвъркат, нали така ? :)
В тоя ред на мисли, ще минаваме София-Бургас за минута и половина...
Ще трае само за тези дет не си знаят парите, отделно някой няма да преживеят пртоварването :-)
Не ги вярвам тези 29 минути. Толкова ще е полетът му на максимална скорост, но нея той ще я постигне за много по-дълго време, ако не иска да превозва само хора с подготовка за космонавти. Отделно още толкова време ще трябва да се намали скоростта. Отделно за един голям град като Ню Йорк до летищата се пътува с кола или метро поне час и половина два. На СпейсХ полигона вероятно ще е още по-далеч.
блъфове разни, за реклама на капиталиста мъск! никой друг, освен руский человек не мой построи такава машина! къде ще сравнявате спейс х с безаналоговите летящи москвичи?
То си е цяло преживяване да чете човек коментарите под статиите за SpaceX. :D Изведнъж изникват стотици хора с дълбоки познания по физика, химия, икономика, история и всякакви естествени и приложни науки. Чак се чудя как България не е в челото на космическите изследвания при толкова капацитети. :D
Абе смешни тролове! Елон направи ПейПал! Елон направи революция в електрическите автомобили! Елон направи чудото да изтреля и презими кораб в орбита! Кво революционно са направили любимите ви ушанки! Карат вече 60 год на измислени неща в ссср!
мъск какво е измислил,остави нещата дето са измислени и той ги ползва,а добре че беше ссср та сега ти да клечиш за помия
По принцип си прав АМА не е направил революция с електрическите автомобили а му РАЗРЕШИХА. През 1981 година GM пускат 500 бр. на пазара 100 и няколко са изкупени веднага след 2 седмици откриват "невероятен" фабричен дефект и прибират наличните и си изкупуват продадените автомобили. От тогава до Мъск дефекта не беше открит.
Това са някакви легенди. За електричка трябват батерии, а едва напоследък се разви технологията за литиевите батерии. Изобщо не става дума за разрешение, а за целенасочени мечти претворени в дела от Мъск. Вместо като милионер да си гледа кефа, човека реши да промени транспорта и вложи всичко в тази насока, като дори стига почти до фалит 2008 г., но продължи да си гони мечтите и направи автомобил за чудо и приказ, като остави автомобилната индустрия без думи. И резултата е налице - всички големи почнаха да правят електрички, като се учат от Тесла.
Майор ли? Трудовак вмирисан си! Първо се научи на пишеш правилно! Какво е това ,,...изтреля", ,,...прЕзИми..."? Космическата техника, а дори и коментарите за нея, не са по силите на тези с потурите, като теб!
Ще ги преживея тези 6-7 часа отгоре, за едни 1500 $ в добрия случай (цена 2500 $), а на цена 10 000 $ и рекламата и няма да гледам. Как ги мислят, тези глупости не знам, че си и вярват.
Тоя след като ги "прати" на Марс ще ги вози и до Китай за половин час ... :) Балъци да искаш
Мда ... то 10-12G нищо работа ... (може да видите какво става на 9G в youtube при тестове за пилоти). То и на Марс нищо работа - без кислород, почти без вода, средни температури от -60, разлики от -125 до +70 ... то Антарктида (дето не знайно защо никой не ходи) е като рай в сравнение с Марс! Но американците са най добри безспорно в едно: ракламата и продаването на мечи (на по-наивните люде)
Mirko, защо се опитваш да ги ограмотяваш? Не знаеш ли, че тролчетата наети да водят агитпропаганда като остатък от соца, са неграмотни и ако в разговор се наложи нещо да се смята оправданието им е, че математиката им е тъмна наука. Ето нищо не казват с какво ще се задвижва. Защото все пак енергията е функция на квадрата на скоростта, а това предполага, че може да се направят малко калкулации за енергосъоръжеността на летателния апарат. Но тролчетата това не могат да го проумеят!
Гогоф рече, със самолетите е свършено... Акциите на Боинг и Еърбъс се сринаха, хората си търсят работа...
Колко G претоварване ще изпитат пасажерите при излитане с това чудо? Защото все още никой не е отменил законите на физиката при извеждане на тяло + товар в открития космос - иска се определено ускорение. В "Космическа кардиология, д-р Данаил Аврамов" , четем - обичайно натоварване при излитане - 3-5G, при извънредни ситуации пиково достига до 20G без летален изход, това при специално трениран човек. Като видим кои са потенциалните клиенти - чичаците с пурите, кой ще плаща застраховки ако по време на полет такъв хвърли топа?