Теч на водород спря тест на ракета на НАСА до Луната
98-метровата ракета тряба да полети за пръв път това лято
Обратно в новинатаКоментари - Теч на водород спря тест на ракета на НАСА до Луната | IT.dir.bg
Коментари
Няма случайни грешки. Бавят се нарочно с цел получаване на молиони субсидия и не им дреме за нищо.
Да, при руслямците това се води по план. По план флагманът на черноморският им флот сметана подводница. Това е руската пропаганда - придобил отрицателна плаваемост заради цигара. А ракетата ще излети и още с първия си полет ще изпрати кораб около Луната. А вие нещастниците за пореден път ще виете от злоба и единствено ще можете да блокирате ИП адреси с дадената ви от дир.ру модераторска власт.
През ноща преди теста Путин е пристигнал инкогнито и с ръчна дрелка е направил няколко дупки....Това обаче е секретно, не е като оценките за умственото състояние на Байдън, които цял свят вижда.
Това е руска пропаганда, всъщност ракетата вече направи три старта и кацания (1 на Земята , 1 на Луната и 1 на Сатурн)
Търси се смел екипаж, който ще се реши да се качи в ракетата след 13 към 1 неуспешни опита да се зареди с течен водород Лекото съскане, което се чува, е от предна лява гума на совалката
От НАСА да не би да са забравили как да строят ракети? Защо не копират магическите технологии от 60-те години, с които уж са кацали многократно на Луната. Какво е това непрекъснато отлагане? После се оплакват защо хората вярват в конспиративни теории.
Ние не можем да си позволим да работим със стари технологии. Ние работим само с адвансд текно и много софт
Е имат малки проблеми. За това пък преди 50 години всичките полети до Луната си бяха ОК, ако щете вярвайте.
Нека това да даде представа за това как се работи с течен водород. Тези техници са хора с голям опит и много знания. Всичко се проверява многократно и пак има проблеми. И сега да си представим за момент на всяка безниностанция има екип от такива специалисти и се зареждат ежедневно хиляди коли с течен водород. Колко често ще има аварии и експлозии. Бъдещето е във водорода, но това няма да стане за пет или десет години. Има прекалено много технологични проблеми които трябва да се решат преди да можем да преминем към масовото му ползване. Помислете върху това.
Няма бъдеще водородът като гориво за автомобили. Ниска енергийна плътност. Взривоопасност. Трудно съхранение, труден транспорт. Ниско КПД на веригата от преобразувания на енергията от добива до използването. Бъдещето е на хибридните автомобили. ДВГ на дизел+метан в икономичен стационарен режим, електродвигател с отлични тягови характеристики, малка, лека и трайна батерия за 40-50 км (колкото да преминава през центровете на градовете на батерия) и да изравнява пиковете в мощността (ускорение, изпреварване, потегляне).