Apple затвърждава лидерството си при умните часовници | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Apple затвърждава лидерството си при умните часовници
Снимка: Apple

Apple затвърждава лидерството си при умните часовници

Основната насоченост на печелившите устройства е спорта и здравословният начин на живот

| Редактор: Иван Ненов 3 962

Въпреки че за умните часовници вече не се говори толкова много, те все още са доста активна продуктова категория. А едноличен лидер в нея се оказва Apple, съобщават анализаторите от Strategy Analytics.

Те публикуваха анализ, според който през второто тримесечие на тази година пазарът на умни часовници се е увеличил осезаемо. Общо всички производители на такива устройства са доставили 12 млн. бройки, което е 44% повече спрямо второто тримесечие на миналата година. Много голяма част от тези умни часовници са модели, насочени към спорта и здравословния начин на живот.

И макар Apple Watch да не е точно фитнес-ориентиран умен часовник, именно той е лидер на пазара. Компанията е доставила 5.7 млн. бройки и увеличава пазарния си дял с 2%, достигайки до 46.4 процента.

На второ място е Samsung. Корейската компания също увеличава пазарния си дял, при това с над 5%. Въпреки това тя обаче оства далеч назад от Apple, тъй като пазарният ѝ дял е 15.9% и има 2 млн. доставени устройства.

Успехът на двата водещи производители се отразява най-вече на показателите на Fitbit. Компанията е на трето място в сегмента на умните часовници, но записва сериозна загуба на пазарен дял от 15.2% до 9.8 процента. Това означава, че Apple и Samsung все по-успешно навлизат именно в спортния сегмент на пазара и убеждават повече потребители в предимствата на устройствата си.

Apple затвърждава лидерството си при умните часовници

Apple затвърждава лидерството си при умните часовници

Основната насоченост на печелившите устройства е спорта и здравословният начин на живот

| Редактор: Иван Ненов 3 962 Снимка: Apple

Въпреки че за умните часовници вече не се говори толкова много, те все още са доста активна продуктова категория. А едноличен лидер в нея се оказва Apple, съобщават анализаторите от Strategy Analytics.

Те публикуваха анализ, според който през второто тримесечие на тази година пазарът на умни часовници се е увеличил осезаемо. Общо всички производители на такива устройства са доставили 12 млн. бройки, което е 44% повече спрямо второто тримесечие на миналата година. Много голяма част от тези умни часовници са модели, насочени към спорта и здравословния начин на живот.

И макар Apple Watch да не е точно фитнес-ориентиран умен часовник, именно той е лидер на пазара. Компанията е доставила 5.7 млн. бройки и увеличава пазарния си дял с 2%, достигайки до 46.4 процента.

На второ място е Samsung. Корейската компания също увеличава пазарния си дял, при това с над 5%. Въпреки това тя обаче оства далеч назад от Apple, тъй като пазарният ѝ дял е 15.9% и има 2 млн. доставени устройства.

Успехът на двата водещи производители се отразява най-вече на показателите на Fitbit. Компанията е на трето място в сегмента на умните часовници, но записва сериозна загуба на пазарен дял от 15.2% до 9.8 процента. Това означава, че Apple и Samsung все по-успешно навлизат именно в спортния сегмент на пазара и убеждават повече потребители в предимствата на устройствата си.