Има малко технологични сектори, в които онлайн гигантът Amazon до момента да не е навлязъл. Компанията е хегемон при електронната търговия и "облачните" услуги, има собствени таблети, четци за електронни книги и други устройства, издава аудио книги, конкурира Netflix при стрийминга на филми, развива своя дигитален асистент Alexa и какво ли още не.

В сегмента на видео игрите обаче до сега не й се получаваше. Преди няколко години тя придоби Twitch - най-популярната платформа за стрийминг и коментиране на игри, но до момента нямаше силни собствени продукти в този бранш.

Компанията на Джеф Безос е решена да промени това с релийза на първото си сериозно гейм заглавие - Crucible. Играта всъщност е разработена от Relentless Studios, но издател е Amazon. Тя представлява шутър, свободен за игра (т.нар. free-to-play), който се развива във фантастична вселена с всевъзможни странни герои.

Заглавието силно наподобява атмосферата на Overwatch на Blizzard, но с редица особености. В голяма степен то обединява хаоса на традиционните шутъри със стратегическите елементи на жанра MOBA (Multiplayer Online Battle Arena). Тепърва предстои да разберем как новото заглавие ще се възприеме от геймърите, които по традиция са скептични към големи онлайн компании, навлизащи в пазара на игри.