Проверяват М-Тел заради жалби | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Проверяват М-Тел заради жалби
EPA/БГНЕС

Проверяват М-Тел заради жалби

0 75
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор М-тел по сигнали и жалби на потребители.
Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че М-тел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”, съобщават на интернет-страницата си от комисията.
В началото на септември М-тел започна въвеждането на нова платформа за обслужване на клиенти, което доведе до редица проблеми и неудобства за потребителите.
В комисията са постъпили и жалби затова, че по технически причини мобилният оператор не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.
Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но М-тел им отказва. В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.
Проверяват М-Тел заради жалби

Проверяват М-Тел заради жалби

0 75 EPA/БГНЕС
Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор М-тел по сигнали и жалби на потребители.
Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че М-тел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”, съобщават на интернет-страницата си от комисията.
В началото на септември М-тел започна въвеждането на нова платформа за обслужване на клиенти, което доведе до редица проблеми и неудобства за потребителите.
В комисията са постъпили и жалби затова, че по технически причини мобилният оператор не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях. Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.
Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но М-тел им отказва. В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията.