Хората предпочитат смартфона пред алкохола | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Хората предпочитат смартфона пред алкохола
Снимка: Shutterstock

Хората предпочитат смартфона пред алкохола

Във време на пандемия настъпиха промени в комуникационните предпочитания и навици на потребителите

| Редактор: Стоян Гогов 8 1155

Ако бихте могли да запазите само един продукт или услуга, докато сте вкъщи в задължителна изолация по време на пандемия, какво бихте си избрали?

Повечето потребители (45%) биха избрали своя смартфон, разкрива проучване, проведено сред 5000 души. Това разкриват данните на Global Wireless Solutions, пише technews.bg.

Вторият най-популярен избор сред респондентите е компютърът (19%), следван от стрийминг услуги като Netflix (12%), телевизията (12%) и колата (7%). Добрата новина за черния дроб е, че едва 2% от хората биха избрали алкохола за свой другар в самотните дни на изолация.

Няма съмнение, че пандемията на COVID-19 коренно промени начина, по който хората боравят с технологиите и разчитат на тях за поддържане на връзка с роднини, за учене, за работа и за забавление. Разбира се, проучването на GWS може да се чете с разбирането, че това е по-скоро закачка, отколкото сериозен анализ, на който да стъпят фундаментални решения за технологичните тенденции в ерата на пандемията.

Сред другите констатации също има интересни наблюдения:

• Потребителите отчитат високи нива на удовлетвореност от своите безжични оператори. GWS заяви, че 84% от анкетираните са заявили, че операторът им отговаря на нуждите им от мобилни комуникации "винаги" или "през повечето време".

"Когато потребностите на хората биват допълнително анализирани от гледна точка на мрежово покритие, качество и надеждност на гласовите разговори и пренос на данни и надеждност, то се оказва, че 80% или повече от анкетираните смятат, че техният оператор отговаря на всяка от конкретните нужди през повечето време или непрекъснато", отбелязва GWS. Освен това 76% от анкетираните са заявили, че ако имат възможност да сменят обслужващия телеком, те ще се придържат към настоящия си оператор.

• 72% от анкетираните не са закупили нов смартфон досега тази година, а половината от тях казват, че това е така, защото са доволни от сегашното си устройство. Междувременно 38% от анкетираните планират да купят нов смартфон през втората половина на тази година. Други 26% са на мнение, че ще си купят нов смартфон най-вероятно през следващата година, а 11% планират да изчакат поне до 2022 година.

• Ако има една възможност на мобилния телефон, която потребителите трябва да приоритизират за домашна работа от разстояние, то най-популярният избор е гласовото обаждане (33%), последвано от изпращане на текстови съобщения (28%), след това видео разговори и конферентна връзка (20%).

"Пандемията на коронавируса доведе до мащабни и най-вероятно трайни промени в технологиите и инструментите, които хората смятат за най-важни за отдалечената работа", казва д-р Пол Картър, основател и главен изпълнителен директор на GWS.

"Нашето проучване не само долавя колко важна е ролята на смартфона за ежедневния живот на потребителите, но предлага поучителна информация за промените в комуникационните предпочитания и навици на потребителите, настъпили през това безпрецедентно време", заключава анализаторът.

Хората предпочитат смартфона пред алкохола

Хората предпочитат смартфона пред алкохола

Във време на пандемия настъпиха промени в комуникационните предпочитания и навици на потребителите

| Редактор : Стоян Гогов 8 1155 Снимка: Shutterstock

Ако бихте могли да запазите само един продукт или услуга, докато сте вкъщи в задължителна изолация по време на пандемия, какво бихте си избрали?

Повечето потребители (45%) биха избрали своя смартфон, разкрива проучване, проведено сред 5000 души. Това разкриват данните на Global Wireless Solutions, пише technews.bg.

Вторият най-популярен избор сред респондентите е компютърът (19%), следван от стрийминг услуги като Netflix (12%), телевизията (12%) и колата (7%). Добрата новина за черния дроб е, че едва 2% от хората биха избрали алкохола за свой другар в самотните дни на изолация.

Няма съмнение, че пандемията на COVID-19 коренно промени начина, по който хората боравят с технологиите и разчитат на тях за поддържане на връзка с роднини, за учене, за работа и за забавление. Разбира се, проучването на GWS може да се чете с разбирането, че това е по-скоро закачка, отколкото сериозен анализ, на който да стъпят фундаментални решения за технологичните тенденции в ерата на пандемията.

Сред другите констатации също има интересни наблюдения:

• Потребителите отчитат високи нива на удовлетвореност от своите безжични оператори. GWS заяви, че 84% от анкетираните са заявили, че операторът им отговаря на нуждите им от мобилни комуникации "винаги" или "през повечето време".

"Когато потребностите на хората биват допълнително анализирани от гледна точка на мрежово покритие, качество и надеждност на гласовите разговори и пренос на данни и надеждност, то се оказва, че 80% или повече от анкетираните смятат, че техният оператор отговаря на всяка от конкретните нужди през повечето време или непрекъснато", отбелязва GWS. Освен това 76% от анкетираните са заявили, че ако имат възможност да сменят обслужващия телеком, те ще се придържат към настоящия си оператор.

• 72% от анкетираните не са закупили нов смартфон досега тази година, а половината от тях казват, че това е така, защото са доволни от сегашното си устройство. Междувременно 38% от анкетираните планират да купят нов смартфон през втората половина на тази година. Други 26% са на мнение, че ще си купят нов смартфон най-вероятно през следващата година, а 11% планират да изчакат поне до 2022 година.

• Ако има една възможност на мобилния телефон, която потребителите трябва да приоритизират за домашна работа от разстояние, то най-популярният избор е гласовото обаждане (33%), последвано от изпращане на текстови съобщения (28%), след това видео разговори и конферентна връзка (20%).

"Пандемията на коронавируса доведе до мащабни и най-вероятно трайни промени в технологиите и инструментите, които хората смятат за най-важни за отдалечената работа", казва д-р Пол Картър, основател и главен изпълнителен директор на GWS.

"Нашето проучване не само долавя колко важна е ролята на смартфона за ежедневния живот на потребителите, но предлага поучителна информация за промените в комуникационните предпочитания и навици на потребителите, настъпили през това безпрецедентно време", заключава анализаторът.