iPhone все още е символ на богатство | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
iPhone все още е символ на богатство 7
Снимка: Apple

iPhone все още е символ на богатство

За американците iPhone е символ на високи доходи и престиж

| Редактор: Стоян Гогов 11 1249

Според изследване на учените от Университета в Чикаго - Емир Каменица и Мариан Бертран, притежанието на iPhone или iPad e най-често срещаният израз на благополучие сред американците.

Събраната информация показала, че притежаването на iPhone дава 69.1% шанс за прогноза, че конкретните хората са с високи доходи. Същото важи и за 66.9% от собствениците на iPad. В случая за висок доход се счита такъв, който е сред 25% най-високи в страната, пише Business Insider, цитиран от Mobile Bulgaria.

При смартфоните с Android процентът спада до 59.5%. Интересното е, че само преди десетина години символите на благополучие в САЩ са били съвсем различни.

През 2004 например за такива са се считали маслото Land O' Lakes и соевият сос Kikkoman. През 1992 основен индикатор за благосъстояние пък е била горчицата Grey Poupon. В проучването са взели участие 6394 домакинства, а данните са събирани чрез въпросници и лични интервюта.

iPhone все още е символ на богатство 7

iPhone все още е символ на богатство

За американците iPhone е символ на високи доходи и престиж

| Редактор : Стоян Гогов 11 1249 Снимка: Apple

Според изследване на учените от Университета в Чикаго - Емир Каменица и Мариан Бертран, притежанието на iPhone или iPad e най-често срещаният израз на благополучие сред американците.

Събраната информация показала, че притежаването на iPhone дава 69.1% шанс за прогноза, че конкретните хората са с високи доходи. Същото важи и за 66.9% от собствениците на iPad. В случая за висок доход се счита такъв, който е сред 25% най-високи в страната, пише Business Insider, цитиран от Mobile Bulgaria.

При смартфоните с Android процентът спада до 59.5%. Интересното е, че само преди десетина години символите на благополучие в САЩ са били съвсем различни.

През 2004 например за такива са се считали маслото Land O' Lakes и соевият сос Kikkoman. През 1992 основен индикатор за благосъстояние пък е била горчицата Grey Poupon. В проучването са взели участие 6394 домакинства, а данните са събирани чрез въпросници и лични интервюта.