Откриха “автограф“ на Стивън Хокинг в космоса | IT.dir.bg

Откриха “автограф“ на Стивън Хокинг в космоса

0 172
Изследователи, изучаващи микровълновото фоново излъчване на Вселената, откриха на неговата карта своеобразен “автограф“ на британския физик и популяризатор на науката Стивън Хоукинг. Астрономите са работили с карта на фоновото или т.нар. “реликтово“ излъчване, съставена от сондата WMAP (Wilkinson Microwave Anisotropy Probe.

Интересното е, че на в един от участъците на картата, съвсем ясно се вижда знаци, наподобяващи буквите S и H. Освен бувките, които са и първи в имената на Стивън Хоукинг, ентусиастите са открили също изображения, наподобяващи различни предмети и животни. Припомняме, че фоновото микровълново излъчване е открито през 1965 г. и според много учени, представлява “ехо“ от Големия взрив - процеса на раждане на нашата Вселена.
Откриха “автограф“ на Стивън Хокинг в космоса