Двама руски астронавти излязоха в открит космос (видео) | IT.dir.bg

Стопкадър YouTube

Двама руски астронавти излязоха в открит космос (видео)

Олег Новицки и Пьотр Дубров ще работят 7 часа извън МКС по интегрирането на лабораторния модул "Наука"

| Редактор: Аделина Томова 32 5594

Руските космонавти Олег Новицки и Пьотр Дубров излязоха в открит космос от Международната космическа станция (МКС), за да работят по интегрирането на лабораторния модул "Наука", съобщи ТАСС.

Космонавтите ще работят в открит космос около седем часа. Те са в скафандри "Орлан-МКС".

Новицки и Дубров трябва да свържат кабелите на захранващата система към модула "Наука", да монтират три кръстосани перила на него и да свържат кабела на компютърната мрежа. Ако има време, двамата ще монтират и инсталационна платформа с три контейнера от експеримента "Биориск-МСМ" на модула "Поиск". Той цели да бъдат получени нови данни за възможни промени в бактериално-гъбични формирования, които образуват типичната микробиота на материали, използвани в космическите технологии.

Интеграцията на модула "Наука", който беше прикрепен към МКС на 29 юли, ще изисква около 10 излизания в открит космос. Предишното беше на 2 юни.

Двама руски астронавти излязоха в открит космос (видео)