Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци
EPA/БГНЕС

Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци

Повечето потребители на таблети са мъже, докато устройствата за четене на е-книги са предпочитани от жените, разкри проучване на Nielsen. Компанията е анализирала пазара на тези два продукта през второто тримесечие на годината.

4 190
61% от купувачите на е-четци в периода април-юни са били жени. За сравнение, през третото тримесечие на миналата година делът на дамите е възлизал на 46%.
В същото време 57% от купувачите на таблети през второто тримесечие са били мъже, докато в периода юни-септември 2010 г. делът им е достигал 61%, сочи статистиката, цитирана от TechNews.bg.

За една година се е променила и възрастовата структура на потребителите на таблети. Ако през третото тримесечие на миналата година 62% от притежателите на нови таблети са били над 34-годишни, то през Q2‘2011 делът на тази категория потребители е намалял до 46%.

Почти се е удвоил обаче делът на новите собственици на таблети в категорията над 55 години - от 10% на 19% за една година, установява проучването на Nielsen.
Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци 1

Мъжете предпочитат таблети, жените - е-четци

Повечето потребители на таблети са мъже, докато устройствата за четене на е-книги са предпочитани от жените, разкри проучване на Nielsen. Компанията е анализирала пазара на тези два продукта през второто тримесечие на годината.

4 190 EPA/БГНЕС
61% от купувачите на е-четци в периода април-юни са били жени. За сравнение, през третото тримесечие на миналата година делът на дамите е възлизал на 46%.
В същото време 57% от купувачите на таблети през второто тримесечие са били мъже, докато в периода юни-септември 2010 г. делът им е достигал 61%, сочи статистиката, цитирана от TechNews.bg.

За една година се е променила и възрастовата структура на потребителите на таблети. Ако през третото тримесечие на миналата година 62% от притежателите на нови таблети са били над 34-годишни, то през Q2‘2011 делът на тази категория потребители е намалял до 46%.

Почти се е удвоил обаче делът на новите собственици на таблети в категорията над 55 години - от 10% на 19% за една година, установява проучването на Nielsen.