Facebook забрани подвеждащите реклами, свързани с коронавируса | IT.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018
Facebook забрани подвеждащите реклами, свързани с коронавируса
Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Facebook забрани подвеждащите реклами, свързани с коронавируса

Мнозина се опитват да използват паниката с цел печалба

| Редактор: Стоян Гогов 3 383

Facebook забрани рекламите, които подвеждат потребителите в опит да бъде извлечена финансова изгода от глобалното извънредното положение с коронавируса, предаде ДПА.

Технологичният гигант обяви в комюнике, че е забранил да се рекламират продукти, свързани с коронавируса, по начини, целящи да създадат паника или загатващи, че се гарантира лечение или предпазване на хората от заразяване.

Facebook няма да позволи на платформите си да показват реклами например за маски за лице, за които се твърди, че са единствените останали на пазара или се претендира, че са гаранция за предпазване от вируса.

Социалната медия продължава работата си по ограничаване на разпространението на подвеждащо или вредно съдържание за вируса. Тя пренасочва потребителите към информация, предоставена от експерти на здравни организации.

Страхът от заразяване с новия вирус доведе до паническо изкупуване на продукти като маски за лице и дезинфекциращи спрейове, а мнозина се опитват да използват паниката с цел печалба.

Facebook забрани подвеждащите реклами, свързани с коронавируса

Facebook забрани подвеждащите реклами, свързани с коронавируса

Мнозина се опитват да използват паниката с цел печалба

| Редактор : Стоян Гогов 3 383 Снимка: iStock by Getty Images/Guliver Photos

Facebook забрани рекламите, които подвеждат потребителите в опит да бъде извлечена финансова изгода от глобалното извънредното положение с коронавируса, предаде ДПА.

Технологичният гигант обяви в комюнике, че е забранил да се рекламират продукти, свързани с коронавируса, по начини, целящи да създадат паника или загатващи, че се гарантира лечение или предпазване на хората от заразяване.

Facebook няма да позволи на платформите си да показват реклами например за маски за лице, за които се твърди, че са единствените останали на пазара или се претендира, че са гаранция за предпазване от вируса.

Социалната медия продължава работата си по ограничаване на разпространението на подвеждащо или вредно съдържание за вируса. Тя пренасочва потребителите към информация, предоставена от експерти на здравни организации.

Страхът от заразяване с новия вирус доведе до паническо изкупуване на продукти като маски за лице и дезинфекциращи спрейове, а мнозина се опитват да използват паниката с цел печалба.